- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je mi líto těch zraněných,ale to co se stalo je už napováženou této agentury a hlavně,když jejich zástupce vystoupí pro media a vinu svaluje na počasí.Kdyby poslouchal co říkali lidé z toho autobusu a že řidič jel rychle a podle mých zkušeností většina autobusůSA se nechovají jako slušní řidiči ba naopak. Vedení by se mělo zamyslet,jaké lidi -řidiče zaměstnávají a s těmito jako je tento případ se ihned rozloučit.
Zamestnavaji takove, jake si zaplati. Delat k nim jde obvykle nevyjezdenej zelenac, nebo ridic, ktery mel jinde problemy. Za ty prachy tam dobreho ridice s praxi asi tezko najdes.
a tak RTO by jste nechtěly
SA má tolik autobusů a řidičů že nějaký trouvelín se vždy najde.tak jako u ČD či ČSA
Mno, tak SA ma sice asi par ridicu, ale v pomeru k ČD ci ČSA maji v nehodovosti jednoznacne neprekonatelny naskok.
ze ta zatacka vynasi, a je nebezpecna a a ze ten ridic tam neznal neb jel po objizce, proste se stalo a SA zaplati naklady, to ce se stalo s tramvajema v OStrave tak to tam DP kompletne hodil na ridice a jeste vylozene lhal proc tu trat nezabezpecil
Nebýt tady SA, tak budu jezdit z Prahy do Jihlavy za rodičema debilní zaplivanou karosou za 140Kč... Sám má mzkušenosti, že i na dálnici ty autobusy nejezdí 100. Ale v těch Scaniích se cítím ve 120 rozhodně lépe než v karose nebo něch šílenejch mercedesech v 90...
To prominte,ale to co předváděj někteří ze SA to se opravdu nevidí.Např.předjíždí přes dvě plný čáry,ignorují auta v protisměru a o rychlosti se raději nebudu zminovat.
(aneb typická reakce snad jakékoli české soukromé firmy). Je zajímavé, že SA mají těch nehod nějak mnoho a nikdy vlastně za žádnou nemohou (jen namátkou: vyhořelý autobus někde u Ostravy, něco podobného později mezi Prahou a Brnem, nedávno nehoda v zahraničí, tuším v Itálii, teď zase tohle, ... Jaké bude pokračování? Zatím se jako zázrakem nikomu až tak moc nestalo (tím chci říci, že zatím snad všichni přežili). Je ovšem zarážející počet vážných nehod (navíc s neobjasněnými příčinami) SA vzhledem k počtu vozidel, která provozují. Tím je tato společnost možná na 1. místě na světě v nehodovosti. Vím, že mi mnozí budou oponovat, ale to jsou fakta. Faktem taky je, že české autobusy (nejen SA) jezdí zcela standardně proti předpisům, zejména absolutně nedodržují rychlosti, patrně ve snaze být rychlejší než vlaky. To bohužel často jsou (ačkoli hlavní vinu na tom nesou české železnice), ale za jakou cenu? A co na to policie, její radary a postihy? Dělá, že o ničem neví?
ještě jsi zapomněl loňskou nehodu SA u Trenčína nebo kde - 5 mrtvých.
přijel jsem k té nehodě téměž hned a musím potvrdit,že nepršelo, ale bylo po dešti mokro, tudíž bylo nutné jet pomalu.Jezdím tu občas a ta zatáčka je fakt ostrá a vyhazuje, není to první nehoda. Ani tam nebylo žádné bahno, to si zase někdo přibarvil. Snažil jsem se trochu pomoct těm lidem, byla tam nějaká paní s červeným autem, ošetřovala tam malýho kluka, měl rozbitou hlavu, mluvil jsem s ní a ta říkala,že tam je auto havarovaný skoro každý týden a potvrdila,že jel rychleji,než měl. Ale hlavně, že všichni přežili, všem držím palce, aby se uzdravili a byli v pohodě.Asi už tamtudy jezdit nebudu.
Máte 100% pravdu a měli by si toto přečíst i ti,kterých se to týká
Dobrý den,
můj první příspěvek v diskusi na iDnes.
Včera jsem byl pasažérem havarovaného autobusu, jehož palubu jsem opustil až s posledním cestujícím - zaklíněným Skotem, jenž byl poté letecky převezen s mnohačetnou zlomeninou levé ruky.
Velmi mě pohoršilo tiskové prohlášení SA, že k nehodě došlo za deště apod., tedy několik fakt:
Silnice byla mokrá, nejeli jsme ovšem za deště. Na silnici nebyly sebemenší známky nahrnuté hlíny z okolních polí, což je velmi dobře patrné i z fotografií. Nedošlo k utržení krajnice, při výjezdu ze zatáčky jel řidič několik metrů částečně mimo vozovku, poté došlo k převrácení autobusu. Během několika minut na místo dorazili složky IZS, které předvedly ukázkovou práci při vyprošťování pasažéra. Cestující autobus opustili zadním oknem, někteří z nich později nouzovým východem ve střeše autobusu. Čelní sklo bylo vyraženo až pro přístup hasičů k zakliněnému. Většina cestujících byla připoutaná. S pozdravy, Marek Prokeš, sedadlo 26.
..co je nekalené nebo nelepené ?
Co mají s tím pořezáním ?
jsem potkal včera na silnici č. 8, mohlo se dokonce jednat o stejnou linku v opačném směru, nevím. Teda potkal. Já jel mírně nad povolenou rychlost, tento autobus mě DOJEL, mohl jet tak sto deset i víc(dvouproudá frekventovaná silnice s obousměrným provozem a řadou kritických připojovacích pruhů, viz počet křížků podel plangejtu). Bezpečná vzdálenost mu nic neříkala, jednou stopou se valil za čárou, tedy téměř uprostřed vozovky. Ve zpětném zrcátku jsem za jeho volantem viděl jakéhosi dorostence laškujícího s nějakou blondýnou vedle něj, asi ta tzv. stewardka. Když jsem přijel z práce slyšel jsem o té havárii a byl jsem přesvědčen, že muselo jít o tento konkrétní autobus. Teď vidím a čtu, že tak jezdí asi všechny tyto vozy a nedivím se tedy, že způsobují nehody.
Osobně bych s touto spol. ani radši nejel a rozhodně bych byl proti, aby jejích služeb využíval kdokoli z mé rodiny.
Na silnici tito piráti rozhodně nepatří!!
Tak to budeš muset asi jen vlakem a modlit se, aby nespadl strom podél absolutně neudržované trati, nevykolejil z důvodu velmi zastaralého vozového parku a aby příbuzní vystoupili, jelikož by se mohli přilepit ke kožence ve vlaku, kde o slovu klimatizace nikdo neslyšel. Všichni jezdí stejně rychle, letušák platil pokutu za 125km/h a mimo obec se smí 90, takže o 35 víc a komu to vadí, nikomu. A zlaté i žluté jsou pořád bezpečné, i při té 125, oproti karose kde sedí 40 lidí bez pásu, protože tam žádné nejsou a dalších 40 stojí v uličce a řidič s nima jede stovkou po normální dvouproudovce.