Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Turecku platí ode dneška zákaz kouření v barech a restauracích

Turecko se dnes připojilo k zemím, které zcela zakázaly kouření v barech a restauracích. Zákon zakazující kouření na veřejných místech byl schválen počátkem loňského roku, ale bary a restaurace měly rok a půl na to, aby se na nový předpis připravily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-hp-

K zamyšlení

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/poslanci-dela-asistenta-jednatel-tabakove-firmy_125836.html

 http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/turecky-premier-koureni-je-jako-terorismus_129741

0/0
20.7.2009 14:53

Punisher

Správně

ať to konečně zavedou i u nás.Kdo má potom ten smrad z hadrů čuchat když jednou za čas skáknu na pivko.:-P

0/0
20.7.2009 9:35

Lukke-Luk

Re: Správně

Přesně.

0/0
20.7.2009 14:05

Rokoko12

Re: Správně

Co Vam brani v tom,aby jste si na pivko odskocil do nekuracke hospody, nebo pivni Galerie? Ale davejte si pozor,aby pri ruznych zakazech statu a vselijakych doplmoralnich chameleonu, nedoslo brzy i na Vase alkoholicke pivo,aby jste brzy nemusel pit jen nealko.To Vite ta zavislost muze byt nebezpecna.;-D

0/0
20.7.2009 14:11

-hp-

Re: Správně

Co brani vam, mensine, zavislakum, odbehnout si zakourit nekam ven... nebo jeste lepe do nejake kurarny, male uzavrene mistnustce, kde pres dym neuvidis na opacnou stenu, kde si budete vypalovat zobaky mezi sobe rovnymi..... tak jak to maji ve vyspelych zemich na letistich (treba)??

0/0
20.7.2009 14:16

Lukke-Luk

Re: Správně

R^R^R^

0/0
20.7.2009 17:02

-hp-

Re: Správně

Jinak michas "jablicka" s "hrustickami". Cim obtezuje okoli nekdo, kdo si da pivo (mluvime o normalni konzumaci, nikoli prehnane).

kam chodis do hospody? Ze bych, az si zapalis, otevrel u stejneho stolku olomoucke syrecky..... jsem zvedav, jak bys reagoval!!

0/0
20.7.2009 14:25

Rokoko12

Re: Správně

Tak ano setkat se muzem ale v Reichu a jinak kdyz jsem v Cechach, zajdu si do slusne restaurace, kde mne nikdo nebuzeruje , kde si mohu zapalit i takove se v Praze jeste najdou. A nikdo nic nemicha dohromady, protoze vse souvisi se vsim a tak je to i ze zakazy, ktere pochazi s dilny tupych a vecne se po nekom opicicich Ceskych politiku!!

0/0
20.7.2009 14:37

-hp-

Re: Správně

Neni SLUSNA ta restaurace, kde si muzes zapalit!!! Tim jsou omezovana prava nekuraku, tj. drtive vetsiny, na cisty vzduch, jakoz i pravo zamestnancu na ciste pracovni prostredi podle  zakoniku prace!

Jako by nestacilo, ze  musime platit vysoke dane ci  vysoke zdravotni pojisteni, aby vas mohli lecit za nasledku (rakoviny, kardiovaskularnich chorob..... u tech mene sikovnych i z popalenin ............ nemyslim spalene prsty, ale ty borce, co kouri v posteli... a zapali barak)

0/0
20.7.2009 14:45

Rokoko12

Re: Správně

TO ano, vy vetsino,ktera si musi zapocitat do statistiky nekuraku i nemluvnata, aby ty vase kulhave argumenty obstaly.Poslyste, v kterem lekarskem vestniku  jste vycetl ty hrozne rakovine nesmysly.A konecne kdyz si nekdo zapali vlastni strechu nad hlavou, co vam je do toho,to je jeho majetek a ne vas. Jako, ze muj zivot a zdravi, patri take jenom mne, a ne nejakemu statu, to bych si vyprosila, trochu toho zakladniho respektu k soukromi kazdeho !

0/0
20.7.2009 14:55

-hp-

Re: Správně

V panelaku nebo cinzaku to neni soukroma vec!

Neznalost jasne prokazanych faktu ani nekomentuji!

Tak s temi pomery trochu jinak: v tymu mame 16 dospelych, z toho 2 jsou svatecni kuraci.... SVATECNI, ale budiz, jdeo 12,5%. Ja si nemluvnata zapocitavat nemusim. Ale je fakt, ze do restauraci by mely mit pravo zajit i maminky s kocarky, s malymi detmi, takze zapocitany jsou zcela regulerne pro zachovani objektivity!

Ano, ano, ano!!! My nekuraci si, konecne jste si vsimla, zadame TROCHU TOHO ZAKLADNIHO RESPEKTU K SOUKROMI !!!! Zatim jsme byli obtezovani a terorizovani mensinou kuraku! Zlate Turecko, pred 15 lety se smelo kourit i v autobusech (pro nas nepredstavitelne), nyni jsou nikoli o krok, ale o nekolik mil blize k civilizovanemu statu!

0/0
20.7.2009 15:15

Rokoko12

Re: Správně

Neohanejte se Tureckem, tomu pro vstup do EU, nepomuze ani zakaz koureni! Jinak nevidim duvod, ze by jste si nemohli zaridit specialni restaurace pro maminky s nemluvnatama ale nezapomente na sterilni mistnosti, na prebalovani tech mrnousu, aby to odpovidalo pravidlum EU. A jinak Vas nenuti nikdo se zdrzovat ve spolecnosti kuraku v kuracke hospode nebo restauraci a prave ten respekt, k memu soukromi, ja pozaduji i od vas nekuraku, aby to respektovani nebylo tak jednostranne !A jinak tam mate ode mne prispevek,na tema koureni, ci nekoreni ze zlateho Nemecka a doufam, ze se nebudete snazit srovnavat Nemecko s Tureckem, dekuji Vam predem.

0/0
20.7.2009 15:40

Rokoko12

Re: Správně

No nevim, nevim jak dlouho by jste pel ody na zlate Turecko, kdyby jste tam musel(a) zit, pri jejich stoupajici Islamizaci.

0/0
20.7.2009 15:51

bastianka

Re: Správně

Diktatura většiny? To už známe - blijící smajlík

0/0
20.7.2009 15:08

Rokoko12

Re: Správně

JIste, od zakazu koureni, pres neumerne inkasovani dani, na jejich vlastni zadluzenost,prava rodiny na vlastni dite,pravo shromazdovaci az po pravo, na vas vlastni zivot, by si delal naroky stat: Jaky stat o jake demokracii je tady rec?  Tkz: totalita demokracie, kde o vasem byti, ci nebyti budou rozhodovat vyvoleni, kteri se vetsinou voli sami mezi sebou?

0/0
20.7.2009 15:31

Rokoko12

Re: Správně

Nerada se opakuji, ale kdyz nejsou Ceska media shopna objektivne informova, o tkz: civilizacnim procesu byvale zapadni Evropy jak prijima Nichtraucher Gesetz, musim to udelat sama.Napr: prvni titulek s 15.7.09, Celler Wirte wettern gegen Rauchverbot,, Das ist ein Gaststättenvernichtungsgesetz". Weiter,,Dehoga fordert Lockerung bei geschlossenen Gesellschaften und niedrigere Mehrwertsteuer !Tak, aby jste nahodou nemeli v Cechach komplexy, ze jste malo zapadni a nejedete podle americkeho vzoru, teto protikuracke kampani se brani i normalni lidi v Nemecku a Dolnosasko, vazne nepatri do oblasti byvaleho vychodniho Nemecka. Kdyby jste chteli zase tvrdit, ze je to vymysl odnekud z vychodu.

0/0
20.7.2009 15:13

Lukke-Luk

Re: Správně

Slušná restaurace a zápalit si v ní? ;-D Ty jsi ale komik... Ve slušné restauraci je čisté prostředí, ne zakouřená žumpa. Máš to trochu popletené....

0/0
20.7.2009 17:03

Rokoko12

Re: Správně

Popletene to mate Vy, ja ne! Ale aby jsme to ukoncili, tu trapnou debatu o nicem, nechte si vase nekuracke restaurace a my si nechame ( s vaseho hlediska ) ty neslusne. On vas do nich totiz, nikdo pod tlakem netaha ani nezve:;-D;-D;-D

0/0
20.7.2009 17:19

Lukke-Luk

Re: Správně

Pokud sis nevšiml, tak jsem reagoval na označení "slušná restaurace společně v kouření v ní".. Z mého hlediska je to směšné a neznám luxusní restauraci, kde by se hulilo a oblečení jsi musel po každé návštěvě měnit (pokud tedy nejsi prase). Jaksi jsem nepochopil, proč bych měl navštěvovat zakouřené pajzly, nikde jsem nenapsal, že je navštěvuji. Mimochodem, v menších městech nekuřácké podniky neexistují, proto nechápu, proč nemůže kuřák jít ven (či do kuřárny), normální je totiž nekouřit (tak jako nefetovat, nelakovat si vlasy v restauraci, hlasitě nehulákat či neprdět). Ale je mi jasné, že bezohledný smradlavý kuřák vždy bude hledat nějaké demagogické pseudoargumenty.

0/0
20.7.2009 17:43

-hp-

Re: Správně

Presne tak !! R^ R^ R^ 

0/0
20.7.2009 21:38

Bob Harwey

Kdyby se v ČR

nekouřilo a nechlastalo tak tento stát už dávno ryje držkou v zemi...

0/0
20.7.2009 7:19

DIVIX

Re: Kdyby se v ČR

Máš pravdu, lenže nech si každý užíva svojej cigaretky, tak aby nikoho neobťažoval.

0/0
20.7.2009 9:48

bastianka

Re: Kdyby se v ČR

a peniažkami za spotřební daň ťa obtežovať može????

0/0
20.7.2009 10:34

Lukke-Luk

Re: Kdyby se v ČR

Co to plácáš.

0/0
20.7.2009 14:01

bastianka

Re: Kdyby se v ČR

Víte, kolik peněz jde do státní kasy za krabičku cigaret? Bez těchto peněz byste se po....

0/0
20.7.2009 15:07

Lukke-Luk

Re: Kdyby se v ČR

Tomuhle se říká úsměvná demagogie. ;-D Dále raději bez komentáře...

0/0
20.7.2009 15:19

-hp-

Re: Kdyby se v ČR

Co to placas za nesmysly????

0/0
20.7.2009 14:09

Rokoko12

Re: Kdyby se v ČR

Nebojte se,s takovou jak to vedou,stejne tema rypakama v te zemi ryt budou. Myslim, ze uz rypaji ted, jenom si to nechteji priznat. Kolik jejich vlastni tuposti,dostali s rad malych podnikatelu s Gastronomie na buben a kolik znicili pracovnich mist.

0/0
20.7.2009 14:46

-hp-

Re: Kdyby se v ČR

Ryt rypakem v zemi hrozi jen "chudakum" zavislakum, az jim postupne omezi a zrusi mista, kde mohou (zatim) beztrestne obtezovat sve okoli !!!!!!!!!!

0/0
20.7.2009 22:11

Bob Harwey

Počkejte, za chvíli

začnou řádit hoteliéři a majitelé restaurací jak jim klesly tržby a bude zle.

0/0
20.7.2009 7:17

-hp-

Re: Počkejte, za chvíli

Kdyby kuraci zustali doma a prisli nekuraci,. tak se jim ztrojnasobi trzby. To fakt budou radit.... najednou tolik prace........

0/0
20.7.2009 14:01

Lukke-Luk

Re: Počkejte, za chvíli

;-D;-D;-D

0/0
20.7.2009 17:05

rolo

Tupci

Kdo nekouří,ať táhne do cukrárny:-)

0/0
20.7.2009 7:13

Lukke-Luk

Re: Tupci

Hodně slabé, zkus něco lepšího.

0/0
20.7.2009 17:44

Tetex

Kde ty čísla berou..?

..dle dnešní TV to schvaluje 40 procent Turků. Do prddele s takovými informacemi! Vsadím se, že ve skutečnosti to bude tak 20 procent. ;-O

0/0
20.7.2009 7:13

-hp-

Re: Kde ty čísla berou..?

JJ a ve skutecnosti je v CR 120% kuraku!! ;-D

Z mnoha prispevku vyplyva, ze Tetex zjevne propadal z matematiky.... .

0/0
20.7.2009 21:40

Tetex

Re: Kde ty čísla berou..?

Irelevantní příspěvek.......

0/0
21.7.2009 6:58

Hrustic

CR

CR zustane ted doslova jako takovy smradlavy ostruvek ;-)

Na Turecko koukam vetsinou s despektem, ale ted maji maly plus ;-)

0/0
20.7.2009 0:47

badongo

jakej výběr kuřácké a nekuřácké restaurace drzouni

každej kuřák by měl povinně prdět do hlíny už ve třiceti - pak jsme viděli, jestli je to dostatečný stimul pro ty smraďochy Rv

0/0
19.7.2009 23:13

bybonek

Re: jakej výběr kuřácké a nekuřácké restaurace drzouni

Správně, úplně zakázat výrobu a prodej cigaret, výpadek na spotřební dani přenést formou zvýšení cen např. na pohonné hmoty ...

0/0
19.7.2009 23:19

-hp-

Re: jakej výběr kuřácké a nekuřácké restaurace drzouni

Smarja, co to furt melete o spotrebni dani??? Tady kouri 23% lidi, nikdo nemluvi o tom, ze se jim zakaze kourit doma na hajz...., na zachodku! Ale at s tim prestanou otravovat lidi na verejnosti, tzn. i v restauracich!!!! Holt, kdyz uz jsou na tom tak spatne, ze by je trocha cisteho vzduchu zabila, jaky je problem, aby vysli pred restauraci, nekam za roh, vykourili hrebik do rakve, vzali si zvykacku a vratili se???? Proc si doted musi 3 nekuraci na kazdeho kuraka odepirat posezeni u pivka a s prateli.... v CISTEM PROSTREDI ???  

0/0
20.7.2009 14:13

bastianka

Re: jakej výběr kuřácké a nekuřácké restaurace drzouni

Tak si otevřete nekuřáckou hospodu, dokud je výroba a prodej tabákových výrobků legální, tak kuřáky neotravujte, kde si můžou a kde nemůžou zapálit. Proč se teda nezakáže výroba a prodej????? Když je to taková chrůsá? protož ejde o prachy.

0/0
20.7.2009 15:10

-hp-

Re: jakej výběr kuřácké a nekuřácké restaurace drzouni

To uz se tady probiralo: kvuli nehodam a nekolika piratum silnic se taky nezakaze vyroba aut!

A i ten trend je obraceny: budte tak laskavi, chudinkove kuraci, a PRESTANTE OTRAVOVAT nekuraky!!!!

0/0
20.7.2009 15:19

el_magico

A proc

se nezakazuje prejidat se tlustym lidem? Mi to pusobi psychickou ujmu kdyz se musim divat na korpulentni 20. letou divku. A psychicka ujma je stejna jako zdravotni. A kolik rocne zemre lidi na obezitu? Takze kdyz bude platit zakaz koureni, tak at plati aji zakaz prezirani. :-P

0/0
19.7.2009 23:06

bybonek

Re: A proc

žádný strach, něco podobného bude následovat

0/0
19.7.2009 23:20

Hrustic

Re: A proc

Chabe .... Ani 200 kilovy tlustoprd nema zadny vliv na tvoje zdravi .... A pokud mas pocit, ze ano - pokus se to nejak prokazat a vsechno dosud zname zvratit ... Za 15 let dej vedet jestli mas nejaky posun ....

0/0
20.7.2009 0:38

Tetex

Re: A proc

Už by sis mohl zvyknout, že v této novodobé totalitní demokracii se nepoužívá mozek.

0/0
20.7.2009 7:15

-hp-

Re: A proc

JJ, nasi poslanci uz nekolikrate, jakoz i v tomto pripade, dokazali, ze mozek nepouzivaji (leda tak sve penezenky nastavovat tomu, kdo jim zaplati,  to jim jde).

Tak me tak napada, Terexi, nejsi Ty nahodou poslanec....??!

0/0
20.7.2009 14:28

Tetex

Re: A proc

Nejsem posranec. :-P

0/0
20.7.2009 14:32

-hp-

Re: A proc

Tak zkus kandidovat, predpoklady na to mas...... :-P

0/0
20.7.2009 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.