Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ovlivnil azyly, chtějí Romové žalovat kanadského ministra

Romové žijící v Kanadě chtějí žalovat tamního ministra pro přistěhovalectví Jasona Kenneyho a Imigrační a azylovou komisi. Viní je z "institucionální předpojatosti" vůči českým Romům žádajícím o azyl. Svými výroky o "podvodných" žádostech ministr podle Romů ovlivňoval rozhodování komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hofos

Ať žalují

vždyť Kanada a její sociální systém jim patří jako každý jiný na světě! R^

0/0
18.7.2009 3:55

rozhorceny____predstavitel

hlavně at už táhnou a všichni

!;-€;-O;-€!

0/0
17.7.2009 20:51

bedik

a co USA

Tam bijou černochy:-)

0/0
17.7.2009 20:16

wcbaba

Tak je to správné a tak to má být atˇvidí celá evropa i svět

0/0
17.7.2009 19:14

Hillar

Re: Tak je to správné a tak to má být atˇvidí celá evropa i svět

celá evropa i svět se chechtaj ;-D jak jsme si ty romy vychovali R^

0/0
17.7.2009 19:30

českej.venkovan

Re: Tak je to správné a tak to má být atˇvidí celá evropa i svět

..spíš si potichu upravujou zákony...aby se jim tahle svolč nepřemnožila.....jen my jsme multikulti...a bude jim pomáhat.....do posledního čecha.....

0/0
18.7.2009 6:17

MrtvejFidel

Re: Tak je to správné a tak to má být atˇvidí celá evropa i svět

jj konečně by se to mohlo začít hejbat i bez DS.R^

0/0
17.7.2009 20:00

salamoscv

Mýlka

Víza do Kanady nejsou zavedena kvůli migrujícím cikánům,ale oni se nám politici před volbama malinko rozcourali a tak se Kanada brání zavlečení parazitů.

0/0
17.7.2009 19:06

český venkovan

.buheheééééééé....

0/0
17.7.2009 19:00

Jsem ovce - volím ODS

Jak to chodí v etnobyznysu

http://www.lidovky.cz/emigrace-romu-je-byznys-byt-nekdo-veri-ze-pomaha-dobru-pf7-/ln_domov.asp?c=A090705_084621_ln_domov_mtr

0/0
17.7.2009 18:14

sámvelkýmao

no

kecáb jede do kanady zachraňovat menšiny.a kdo JE mezitím co tu nebude ochrání v rasistickým česku?;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:08

sámvelkýmao

no

ROM.....Rozómě Oložená Měna.............;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:02

MrtvejFidel

Zavolám kocába jestli tu budete ještě diskriminovat. My máme svého ministra! Co máte vy?

;-D

0/0
17.7.2009 17:50

Sunny29

Re: Zavolám kocába jestli tu budete ještě diskriminovat. My máme svého ministra! Co máte vy?

Měli bychom tam Kocába poslat, aby jim to vysvětlil. Třeba by si je nechali. ;-D

0/0
17.7.2009 18:08

MrtvejFidel

Re: Zavolám kocába jestli tu budete ještě diskriminovat. My máme svého ministra! Co máte vy?

Je to hnusnej paradox:-( Kocába (teda spíš PV) jsem měl fakt rád dokud nezačal ministrovat.

0/0
17.7.2009 20:02

peepakuk

to mi rozum nebere ...

jen tak dál. Pěkně se ztrapněte a udělejte ze sebe blbečky po celém

světě, ať konečně vyjde najevo, že nikoliv diskriminace ze strany čechů

je problém, ale lenost a vychcanost cikánů je to, co nás skutečně tíží.

0/0
17.7.2009 17:47

Sunny29

Re: to mi rozum nebere ...

Tak to už je kanadské straně jasné.

0/0
17.7.2009 18:09

captain cook

Re: to mi rozum nebere ...

Kanadske mlyny melou sice pomalu, ale dukladne. Kanada reagovala na pribyvajici pocet "azylantu" (az prilis) ferove, kdyz do Ceska vyslala svoji komisi aby zjistila fakta o tolik opakovane diskriminaci. Kdyz se prokazalo, ze utisk celeho etnika v masovem meritku je ciste cikanska povidacka a ze se tyka v nejlepsim pripade par ojedinelych pripadu,kanadska vlada se podle toho zaridila.

Zprava kanadske azylantske komise take ocistuje ceskou stranu z pomluv o ni sirenych po svete bandou zlodejskych a prolhanych recipientu socialnich davek v CR. Ceska diplomacie mela pak moznost s kanadskou vladou po uverejneni teto zpravy spolupracovat a najit potrebny kompromis vyhovujici obema stranam.

Kdyby byla jeste mela v cele onoho diplomata respektovaneho v EU i ve svete a ne nejakeho kapouna, dosazeneho urednicka, ktery predtim videl diplomacii tak leda z rychliku, dohody by bylo dosazeno.

 Jen at si cikani na Kanadu stezuji. Aspon svet uvidi co jsou zac!

0/0
18.7.2009 5:00

MrtvejFidel

Co je to ROM?

Nevíte proč si najednou začali říkat Romové? Od kdy to nejsou cikáni a proč je to slovo najednou uráží, když si tak říkali odjakživa sami. Nevíte někdo?

0/0
17.7.2009 17:43

hasmen

Re: Co je to ROM?

To je pojmenování v jejich řeči,v naší jsou to stále Cikáni... To se mi zdá korektní,nikdo mi přeci nemůže NAŘÍDIT,abych mluvil jinak než mateřským jazykem -jsem Čech,mluvím česky :-)

0/0
17.7.2009 17:58

p555

Re: Co je to ROM?

jeto rasisticke pojmenovani... rom znaci clovek... ostatni podle toho nejsou lide... na nas uzivaji bezne silne urazlive slovo gadzo...

0/0
17.7.2009 19:21

MrtvejFidel

Re: Co je to ROM?

no me by gadzo neurazel kdyzbych jim mohl normalne rikat "cikane"

0/0
17.7.2009 19:52

sámvelkýmao

Re: Co je to ROM?

rómolos a rómos...............;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:03

Jsem ovce - volím ODS

Re: Co je to ROM?

Oni sami nezačali. To židovské neziskovky mají vliv na tyto věci..

Politicky korektní správný název je ale stejně EUROIND.

0/0
17.7.2009 18:16

AnalProbe

Re: Co je to ROM?

Které neziskovky máš na mysli?

0/0
17.7.2009 19:23

MrtvejFidel

Re: Co je to ROM?

Proč do všeho pleteš židy? Ti mají vliv v USA a ne tady. A nutno říct že si ho zaslouží a zneužívají ho jen minimálně oproti možnému.

0/0
17.7.2009 19:54

EWCZ+

Re: Co je to ROM?

Hele Fidel, abych ti osvezila pamet - kdopak tady razi ty teze o romskem holokaustu a nutnosti odskodneni? Kdopak si obsadil terminy v Litvinove a Janove, aby se nemohly konat demostrace DS? Zidovska liberalni unie... ackoli, co je na nich liberalniho, mi jaksi unika...

A kdo se v Evrope vzdycky zastane jakekoli, i muslimske, mensin, proti domacim etnikum, a to i v pripade, ze si zaroven stezuje na to, ze je evropske vlady dostatecne nechrani proti utokum muslimske mladeze? Ponekud schizofrenni postoj...

0/0
18.7.2009 15:15

136N

Re: Co je to ROM?

 S tímto pojmenováním přišli někdy v 66 - 67 roce proto že si mysleli že je minoritní

většina přijme a že se lépe začlení do společnosti . Jak je vidět přejmenování komunity nepomůže pokud se sama nebude chtít změnit . :-/

0/0
17.7.2009 18:27

MrtvejFidel

Re: Co je to ROM?

To máš rechtR^

0/0
17.7.2009 19:59

MrtvejFidel

Sice už to neni moc originální...

ČAUTE! Nehodlám platit doktora když mě ošetří zato bych velmi rád platil dávky c.ika.num. Jenže to nende - neodvádim daně protože taky nemakam. Jen ať platí ti co makaj když jsou tak blbí. Volím ČSSD!

0/0
17.7.2009 17:39

sámvelkýmao

Re: Sice už to neni moc originální...

no mozeček ti uhynul již dávno...........;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:04

MrtvejFidel

Re: Sice už to neni moc originální...

jj já vim. někdy v té době kdy jsem naverboval k Paroubackovi :-)

0/0
17.7.2009 19:56

pm22

Re: Sice už to neni moc originální...

Modroptaka lze poznat snadno. Vid ? Trotle obecny.

0/0
18.7.2009 3:22

MrtvejFidel

Re: Sice už to neni moc originální...

Typický Rudý se pozná podle toho, že kdykoliv se mu někdo naveze do Jyrky, tak ho má automaticky za Modrého. Je to celkem výhoda pro normálního, politicky barvoslepého člověka.

0/0
18.7.2009 5:56

lidunka123

romové

tak vy toho teroruproti bílé menšině nenecháte.

Kocábe,kocábe,Motejle,Veselý,Holomku..

bílý chtějí žít v klidu.

Tak se vystěhuje všichni a bude pokoj...

0/0
17.7.2009 17:36

Nekončící dynastie Císařpána

Tvrda ruka?

Maji to v genech, vyzkumy ohledne jejich IQ, "pokusy" s adopcemi do bilych rodin atp. to jen dosvedcuji. Zaroven si ale nemyslim, ze by aspon nejakou jednodussi praci nezvladli, ze by se s jejich nasilnosti a anticivilizovanosti nedalo nic delat. Kdyz budou dobre vedeni, potom by se s tim mozna neco delat skutecne dalo. Je treba ale velmi tvrde a nekompromisni ruky. Za totality, kdy se s nema moc nemazali, meli kriminalitu podle dobovych statistik(80.leta) 6x vyssi. To kdyz pomerime s dnesnimi odhady, neni tak zle...

0/0
17.7.2009 17:35

Nekončící dynastie Císařpána

Re: Tvrda ruka?

Nebo jak kolega dole rika-sterilizace, ale dobrovolna. Za nejakou tucnou odmenu. V budoucnu by se to vratilo mnohokrat!!

0/0
17.7.2009 17:36

Prickrose

Re: Tvrda ruka?

To uz se dela v jednom state USA.  Vlada si konecne uvedomila, ze tim ze bude platit za dobrovolnou sterilizaci, nebo antikoncepci usetri tuny penez.

0/0
17.7.2009 18:14

EWCZ+

Re: Tvrda ruka?

No, u nas se to zkouselo za bolsevika - problem je, ze ty cigose, co se nechaly sterilizovat a vzaly prachy, si ted stezuji, ze vlastne nevedely vo co gou...nestastnice. A zaluji...

0/0
18.7.2009 15:10

neverleft

je tezke

neco takoveho resit. s nimi budou problemy vzdy. jedine reseni vidim ve sterilizaci po jednom diteti konecna. sterilizace jako ekvivalent k eutanazii. kompenzaci by byl jednorazovy financni obnos, ktery zatizi statni kasu jednou, ale ne na trvalo jako v pripade vyplaceni podpor. tvarme se, ze je to humanni cesta stejne jako asistence pri zabiti cloveka. jaky je v tom rozdil vazeni pseudohumanisti.;-)

0/0
17.7.2009 17:28

trubadur

Stále stejní

Dříve se tato skupina osob přiživovala na okolní společnosti kam zrovna dokočovala tím, že jim kradla slepice nebo psy a jiné drobnosti. Dnes postupují sofistikovaně. Banky už se taky nevykrádají se samopalem v ruce. Metody se mění, cíle zůstávají. Místo přiživnictví formou krádeže slepic to je příživnictví formou zneužívání sociálních dávek a mámení různých grantů. Jedno se této skupině ale upřít nedá. Jsou docela dobře organizovaní s jedním cílem urvat co se dá. Na celé věci lze demonstrovat fakt, že dobře organizované skupiny profitují z prostředků neorganozované většiny a nemusí to být zrovna výrobci nebo obchodníci ale jakákoliv skupina, která má jasný společný zájem a ten je tady evidentní.

0/0
17.7.2009 17:27

pm22

Re: Stále stejní

o. Souhlas.

0/0
18.7.2009 3:24

pondelkovic :-Q

to je banda vyžírek ty woe

0/0
17.7.2009 17:24

MrtvejFidel

Re: to je banda vyžírek ty woe

hmmm....

0/0
17.7.2009 20:04

SPARVIERO

Odpověď milému Gé777- ANO !!! V případě,že někdo škodí

jiným-tak to jsem rasista a je jedno jakou ten škůdce má barvu pleti;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 17:23

Pepa Nos 7

Jak dlouho vydrží tato diskuze?

Tipuji tomu maximálně půl hodinky, pak to zavřou... ;-D

0/0
17.7.2009 17:22

sámvelkýmao

Re: Jak dlouho vydrží tato diskuze?

tak to už přesluhujem...........;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:05

136N

Re: Jak dlouho vydrží tato diskuze?

 Máš pravdu !;-D

0/0
17.7.2009 18:32

MrtvejFidel

Re: Jak dlouho vydrží tato diskuze?

já jsem na přesčasy zvyklej :-))))

0/0
17.7.2009 20:04

xennie

Pravda=Realita

G777:správně jsi to napsal ,že pravda bolí a pravda neboli realita je taková,že většina z nich žije jen ze sociálních dávek a ještě jsou věčně s něčím tady nespokojení.Pak se ale nemůžeš divit normálním lidem,že se bouří.

0/0
17.7.2009 17:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.