Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český Rom ve Španělsku vyházel kvůli vízům kanadské brigádníky

Kuriózní formu protestu proti zavedení víz do Kanady zvolil podnikatel Václav Gajda, který vlastní dvaadvacet plážových restaurací ve Španělsku. "Hned ve středu ráno jsem nechal na hodinu propustit všech 34 kanadských studentů, kteří u mne pracovali. S jejich žalobami počítám," řekl MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blastula

Sympatickej cikán!

0/0
20.7.2009 21:48

Ochlupoun

:-)

Úsměvné. Osobně se domnívám, že takovéto protesty jsou dost mimo. Smysluplné řešení by bylo zavést víza kanadě v rámci EU, i když to je do jisté míry pro Kanadu nefér. Kanada by si pak uvědomila, že musí svůj sociální systém upravit tak, aby byl přístupný pro opravdové azilanty ze zemí, kde je skutečný rasismus a stal se nepřístupný pro "sociální turistiku".

0/0
20.7.2009 17:57

wandering star

Re: :-)

Kanada už na tom pracuje, ale jelikož změnit zákony chvíli trvá, zavedla víza jako prozatímní řešení problému, viz http://kulhankova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=93183

0/0
20.7.2009 18:02

Kocourek69

Jestli to ení novinářská kachna, výmysl, tak má bod.

R^

0/0
19.7.2009 8:36

Voyager999

Re: Jestli to ení novinářská kachna, výmysl, tak má bod.

Za co ty ruda onuce?? Za to, ze vyhodil par studaku co za nic nemuzou? Navic ve Spanelsku, coz nema s CR co do cineni?? Vy stbaci jste byli vzdycky povl..Rv

0/0
19.7.2009 14:39

Pan Navratil

Re: Jestli to ení novinářská kachna, výmysl, tak má bod.

Španělsko je v EU stejně jako ČR :-P

0/0
21.7.2009 10:00

wandering star

Žádný Gajda v Algeciras restauraci nevlastní

ani žádná zpravodajská služba na světě nepřinesla zprávu o podobné události. idnes si zase vymýšlí, stejně jako se zvláštními formuláři pro žádost o víza pro Čechy (není pravda) a s pánem, který po devíti měsících dostal kanadský pas.

0/0
19.7.2009 8:29

lopenik

...

R^

0/0
19.7.2009 2:32

captain cook

Re: ...

hodne detinska reakce!!Kolik ti je, maly jardo?

0/0
19.7.2009 4:34

pondelkovic :-Q

Re: ...

63-od 15 invalida

0/0
19.7.2009 8:17

captain cook

Re: ...

dusevni;-D

0/0
19.7.2009 8:19

pondelkovic :-Q

Re: ...

;-Dje to zřejmé:-)

0/0
19.7.2009 8:21

perpartes

Pokud je to pravda.

Tak takto reagovat neměl.

0/0
18.7.2009 23:06

kovy12345

a pak že nerostou(ve španělsku)

před tímhle pánem já smekám. ono říct si na plnou hubu,že romové opouští českou republiku pro nic za nic,chce hodně sebevědomí. jak jsem se dočetl,musel pan Gajda hodně vyšívat aby měl to co má. to jenom ti naši romové(né všichni,protože jich znám hafo,co makaji jak barevní)si myslí,že se o ně někdo postará,stačí když budou tvrdit,že je tady rasismus a mít hodně dětí,protože to něco hodí. pan gajda,jak je vidět ,se musel postarat sám o sebe,protože mu nikdo zadarmo nic nedal. jak jednoduchý recept k tomu,aby čeští romové nehledali cestičku,jak se vším trala,obejít a hlavně se u toho moc nenadřít! nebo snad znáte roma,který by byl bezdomovec? já ne.někde prostě bude chyba.jinak gajda je frajer. kanada se s čechama nemazlí tak proč by se češi měli mazlit s kanadou. oko za oko

0/0
18.7.2009 22:47

perpartes

Re: a pak že nerostou(ve španělsku)

Na co ti to je,takhle to rozhicovávat ?

0/0
18.7.2009 23:14

ferdapytlik

Re: a pak že nerostou(ve španělsku)

Je to jeho rozhodnutí .... ale bylo hloupé.

0/0
18.7.2009 23:22

perpartes

Re: a pak že nerostou(ve španělsku)

Ne hloupé,ale zbytečně vyhrocené.

0/0
18.7.2009 23:26

lopenik

Re: a pak že nerostou(ve španělsku)

hloupe? vyhrocene? to snad bylo rozhodnuti kanadske vlady...

0/0
19.7.2009 2:36

Voyager999

Re: a pak že nerostou(ve španělsku)

Dalsi cikanskej lempl... Se Kanade nedivim, ze nechce ve state povl jako ses ty. Ten cikan ve Spanelsku cela CR reklamu stejne jako ten pvl, kvuli kterymu se zavedly viza..bleeeeeeeeeeeeeeeee, smejde.

0/0
19.7.2009 8:21

Voyager999

Tady se zase maze, zrejme je cenzor namazanej..

bleeeeeeeeeeeeeRv

0/0
18.7.2009 14:47

Hillar

Re: Tady se zase maze, zrejme je cenzor namazanej..

NE to je ta svoboda slova jen podle IDNES 8-o;-D

0/0
18.7.2009 14:53

pravdumluv

Oprava

Znam tady cechy, kteri tady ziji uz od 90-tych let

0/0
18.7.2009 11:15

pravdumluv

A proc ne?

Podle nekterych prispevku soudim, ze nam cechum skutecne rasismus a xenofobie nejsou vubec cizi.  Ja tedy bydlim na Gibraltaru a pana Gajdu znam osobne uz 7 let a mohu potvrdit, ze i kdyz je Rom tak je to poctivi clovek a Ceska emigrantska legenda, ktereho si v hranicnim meste (La Linea De La Concepcion) velice vazi. Znam tady cechy, kteri tu ziji uz 90 let a ti mi potvrdili a nakonec jsem se o tom i sam presvedcil, ze pan Gajda nerozlisuje lidi na cerne nebo bile, ale na dobre a spatne, na poctive a zlodeje. Nehlede na to, ze kdyz se po otevreni hranic zacali hrnout cesi vsude byl to prave pan Gajda, ktery tady cechum pomahal s vyrizovanim papiru, ubytovani a s dalsimi vecmi. Jestlize pan Gajda zvolil tuto formu protestu pak je to jen jeho vec. P.S. Na 3 jeho restauracich v Algeciras (asi 15km od Gibraltaru) jsou na dverich vylepeny plakatky tohoto zneni: ¡Para turistas de Canada! Por orden del Director e propietario de este establecimiento no atendemos turistas de Canada.

0/0
18.7.2009 8:49

tromoua

Re: A proc ne?

Takze Gajda vlastni 22 plazovych a 12 kamenych restauraci?3 v Algeciras? Pane pravdomluv,jste tluchuba.Jeli jsme vcera z Malagy do Algeciras a staveli jsme se ,jen tak pro zabavu,na Policia lokal a Informacion Turistica Dozvedeli jsme se,ze v Algeciras je celkem 24 restauraci a ze plazove "chiringitos"byly zruseny diky novemu zakonu "ley de costas".....Nikdo o zadnem Gajdovi nikdy neslysel.Tak jsme zasli do hospody a poptavali se, zda neznaji kolegu z branze,ktery tam zije 90 let a zamestnaval 34 Kanadanu ktere prave vyhodil z politickych duvodu.

Bylo nam s usmevem doporuceno abychom uz nechlastali a drzeli se ve stinu.;-(

0/0
19.7.2009 8:08

onemar

Re: A proc ne?

A já tomu chtěl uvěřit.;-(

0/0
19.7.2009 8:14

pravdumluv

Re: A proc ne?

Tluchuba jste Vy pane, vcera vecer jsem u nej sedel na pivku, teda v jednom z jeho baru v pristavu. A nehlede na to, ze pana Gajda ma tedy  nejblizsi chirinquito az Estepona a dalsi nejblizsi az v Marbella a to dokonce to nejvetsi co v pristavu je. Takze pro Vas pane turista, kdyz uz jste se ptal na policia local tak jste se mel zeptat na capitania del puerto kde vydavaji licenca na tzv. chirinquitos del puerto. To o cem tady povidate se tyka jen chirinquitos de la playa a ta skutecne na plazich byt nesmi. Mimoto to kdyz zase budete priste v Ajgeciras tak se ptejte po "Statusovi" tak ho tady totiz znaji vsichni stari emigranti co tady ziji 20 a vice let. P.S. Policia local se escribe con C de Casa y como ultimo le digo una cosa en serio, prefiero 50 gitanos checos como el señor Gajda que 10 checos blancos pidiendo dinero por las calles o al frente de supermercado. Un saludo.

0/0
19.7.2009 8:31

tromoua

Re: A proc ne?

Byt vami,tak s tim pivkem prestanu,nedela vam dobre ani na ledviny ani na hlavu.Az si znovu prectete clanek,zjistite ze uz couvate do tretihor.Tvrdi se tam,ze Gajda vlastni plazove restaurace a na fotce je chiringuito,zadny bar v pristavu. A kdyz uz mi davate lekce spanelstiny.Algeciras se pise takto,ne Ajgeciras a to ze preferujete 50 cikanu pred 10 zebrajicimi cechy je dalsi dukaz ze  vasi rodice byli bratri,nebo jste dostal od Statuse sutrem do hlavy.No hay duda,que eres un cretino mentiroso.Si no es asi,escribirias el nombre de los locales para que lo podenos conprobar.Seguro que el articulo sobre Gajda te lo inventaste tu,y como ultimo,no somos turistas.!!

0/0
19.7.2009 14:35

Pan Navratil

Re: A proc ne?

Fotka je z profimedia ty hlavo.

0/0
21.7.2009 10:04

Jurajda1

Jen počkej Kanado!

Naši cikáni jsou schopný vám zařídit humanitární bombardování!

0/0
17.7.2009 20:13

Fous1

Chováme se jako uražené děcko

Proč si tam ten hrdina do toho jeho království nevezme své soukmenovce, které ta zlá Kanada nechce?

Jinak si myslím, že se chováme jako uražené děcko. Co dělali naši dobře placení úředníci do dnešního dne? Teď jen přes média masírují národ řečičkami o tom jací jsme zase jednou ublížení.

Co se takhle zamyslet nad tím, co ta Kanada vlastně říká. Zkusme si představit jako bychom se chovali my kdyby se k nám od někud začaly valit zástupy nepřizpůsobivých lidí, kteří by nás chtěli zneužít. Ti Romové by stejně definitivně neodešli, podívejte se na výsledky vlny romské turistiky, která před lety proběhla na Slovensku - bylo to někým organizované, dobře věděli, že si je tam ta která země nenechá, věděli přesně jak dlouho a za jakých podmínek si tam budou zadarmo žít a po návratu domů ještě žádali o nové bydlení a zpětně o sociální dávky.

0/0
17.7.2009 7:51

marty63

Re: Chováme se jako uražené děcko

Co bychom dělali? Prostě bychom ten azyl neudělili a nekomplikovali život ostatním.

0/0
17.7.2009 9:33

norayellow

Re: Chováme se jako uražené děcko

Jo, a proto jste v 90 letech zavedli viza Rumunum a Bulharum. Chovali jste se uplne stejne a dobre jste udelali, jinak jste si dneska zase drbali hlavu. Take jste tim zkomplikovali zivot normalnim bulharskym a rumunskym turistum, ovsem zase k vam z tech zemi jezdi jen ti, kteri na to maji a kteri se chovaji slusne.

0/0
17.7.2009 10:22

EWCZ+

Re: Chováme se jako uražené děcko

A to je presne to pokrytectvi, jak tenkrat u nas, tak ted u Kanadanu. Navic rumunsti cigosi tady o azyl nezadali, jen se sem nakyblovali pres leto, aby mohli okradat mistni i turisty - takze kopnout je do zadku pri zadosti o azyl by nebylo mozne. Zatimco Kanadani klidne mohli ty prolhane cikorky odmitat rovnou na letisti.

0/0
18.7.2009 14:40

captain cook

Re: Chováme se jako uražené děcko

ty cikorky priletely pripravene svymi profesionalnimi "azylovymi agenty" a hned na letisti se ohanely vytisky novin z ruznych neonackovskych demonstraci za poslednich par let, Cunkem, tou popalenou rodinou a pod.To bylo predem presne vykalkulovane aby si Kanadane museli myslet, ze je nemohou hned obratit a poslat zpet bez prosetreni. Proto dali docasne ubytovani, a  par $ kapesneho, zatimco vysetruji. ne ale ocekavanou stedrou podporu.

Kanadane nebyli tak docela blbi jak dokazuje poslani komise, jejiz zprava pod cekajicimi cikany podtrhla stolicku a poradne je nas*ala. Kanadske urednicke mlyny sice melou pomalu, ale dukladne. Proto take bylo kladne vyrizeno jen nejakych 30 pripadu z cekajicich 1700.

Otazka cesty zpatky mozna zalezi na hrazeni cesty. Prileteli se zpateckou nebo jednosmerne?Kdo bude platit? Mezinarodni letecke pravo normalne stanovi, ze v pripade neopravnene cesty s jednosmernou letenkou hradi cestu zpet puvodni prepravce. Dalsi mozna kontroverze bude nasledovat. CSA???

0/0
19.7.2009 4:58

Fous1

Re: Chováme se jako uražené děcko

No jo, ale potom by zase byl křik, že jsou rasisté.

0/0
21.7.2009 8:58

captain cook

2 Fous1

Mas naprostou pravdu do posledniho pismene.R^

Zajmy CR a normalnich, dane platicich obcanu nebyly dostatecne hajeny dobre placenou soucasnou vladou a jejimi uredniky. Cesi si je nikdy nezvolili a oni si mysli, ze se obcanum nemusi zodpovidat....a take nebudou muset, protoze u mimoradnych voleb se nebude vyjadrovat o nich, ale o vlade budouci.

Tohle se melo a take DALO vyridit diplomatickou cestou. Kdyz ale je v cele min. zahr, ktery videl diplomacii jen z rychliku a do posledni chvile se domniva, ze Kanadane to nemysli uplne vazne, kdyz reknou "zavedeme viza", to je potom tezke.

Ta "narodni ublizenost" medii podporovana je hodne detinska reakce.Naproste diletantstvi v diplomacii situaci privodilo a jenom zase profesionalni diplomacie to vyresi - ne nejaka detiska a nedustojna reakce diletantu ve vlade a v senzace-honicich mediich.

 A ted vlada jeste zpetne proplati davky tem navracenym!

0/0
19.7.2009 5:14

nekronomicon

A na protest

proti jednání českého roma ve Španělsku zrušíme u nás sociální dávky ;-D

0/0
17.7.2009 6:29

Michal1

Proč nezaměstnává cikány?

Pročpak asi cikán nezaměstnává cikány a zaměstnává Kanaďany? No přece pro to, že by ho cikáni přivedli na mizinu. 

0/0
17.7.2009 0:22

Hillar

Re: Proč nezaměstnává cikány?

;-D;-D je to Český Rom ve Španělsku R^

0/0
17.7.2009 0:28

Michal1

Re: Proč nezaměstnává cikány?

To jistě, ale ve Španělsku snad můžeme pracovat bez omezení. Jenže o to jde, pracovat-ne krádst.

0/0
17.7.2009 0:35

Hillar

Re: Proč nezaměstnává cikány?

Českýmu  Romovi to vadilo,

najde si zajisté hejno romskejch a s radostí je zaměstná

0/0
17.7.2009 0:41

starej_vul

:-) ... čas od času ...

... no čas od času jsme Vás nchali vyhrát v hokeji. Ale teď je konec přátelské výpomoci. Uvidíte jak na tom jste s tím hokejem, ale moc si nejásejte ....

P.S. Samozřejmě že žertuju. Mě jsou víza šumafuk. Nikdy jsem neměl v plánu návštěvu Kanady. Akorát mě štve, když nějaká menšina kazí povět majoritním obyvatelům.

0/0
16.7.2009 22:39

norayellow

Re: :-) ... čas od času ...

;-D. Hele, ceskym hokejistum u nas to nevadi, ti maji stejne viza pracovni ktera museli mit i po dobu bezvizoveho styku. A po par letech narok na permanent resident. A pritom zustat stale obcany CR kdyz chteji.

0/0
17.7.2009 10:26

wildge

Rasista

Gajda je obycejny rasista.

A dojede na to.

0/0
16.7.2009 21:15

marcit

Kachna

Tomu článku nevěřím.

0/0
16.7.2009 20:25

12345hanka

Hahahahaha

0/0
16.7.2009 19:37

rozhorceny____predstavitel

"deratizér je nejlepší hudební cd11

DERATIZÉR JE SUPER MUZIKAR^

0/0
16.7.2009 19:07

II-II-II

jinak s povděkem kvituju

že redakce nešílí a nemaže každý příspěvek kde se objeví slovo cikán či rom, ta hysterie už byla přehnaná, to jste Patrikovi dali dovču?;-DR^

0/0
16.7.2009 18:35

baronfonlempl

Přiblblá Kanada si nastaví imigrační zákony chybně

a potom se diví, že jsou zneužívány. Hlavní viník problému: kanadští makovci...

0/0
16.7.2009 18:12

II-II-II

Re: Přiblblá Kanada si nastaví imigrační zákony chybně

s tim souhlasím, jestliže tam platí imigrační zákon z roku 47 tak asi nebude už delší dobu aktuální, na druhou stranu rychlejší než změna bylo asi zavést víza pro nejproblematičtější státy

0/0
16.7.2009 18:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.