- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ackerman proste nechce pripustit (v lepsim pripade), nebo nechape (v tom horsim), ze nekdo auto potrebuje k tomu, aby byl dostatecne flexibilni, pripadne pobral vse, co potrebuje k praci. To zaprve.
Zadruhe jim tolik prosazovana MHD nema narok pobrat vsechny lidi, co se po Praze prepravuji (chtel bych videt jak se vsichni automobilisti, co jedou pres Nuselsky most, vejdou do metra C).
A zatreti zasadni problem vetsiny uzavirek je naprosty amaterismus, s kterym jsou naplanovany (viz treba JS minuly tyden). V podstate neexistuje stav, ze by urady po dobu uzavirky ulice treba zmenily znaceni v okolnich ulicich tak, aby se dala uzavirka dobre objet.
A na zaver - jezdim po Praze MHD, ktera funguje velmi dobre. Jenze ja se pohybuji v oblasti sirsiho centra, ktera je MHD velmi dobre pokryta a pochopitelne jsou tam problemy s parkovanim a zacpami. Ale je ocekavatelny, ze kdyz nekdo bydli napr. na Barrandove a pracuje nekde u Zlicina, tak bude jezdit autem, protoze je to podstatne rychlejsi.
Pracoviště: sklad v Jirnech (8.km D11 směr Hradec), trvalé bydliště: Kafkova ul. Praha 6-Dejvice, služební auto
Mám v podstatě několik alternativ jak do/z práce:
1) jet přes uzavřenou přecpanou Letnou nebo 2) jet přes ucpaný Chotkovy sady nebo 3) jet přes ucpanou Jižní spojku přes ucpanej příjezd do Strahovskýho tunelu nebo 4) jet mastnou tyčí na Čerňák, jednou za hodinu další mastnou tyčí do Jiren a pak 2km pěšky (pokud mi ujede metro nebo se do něj třeba nevejdu a ujede mi firemní spoj) nebo 5) vys.at se na tu práci a začít vysazovat ochráncům přírody stromky doprostřed silnice, aby se jim zlepšilo životní přostředí v jejich okolí
A nedej Bože kdybych se cestou chtěl stavit u příbuzných z Veletržní, mimochodem jeden z nich přepravuje zboží v menším autě po Praze, zajímal by mě Váš recept pro něj. Měl byste si uvědomit, že když se někde omezí doprava, že se někam přesune, prostě ty auta stejně někudy budou muset projet, zavřením ulice se ty auta nevypaří...a okruh Prahy je nutnost!!!
jestli a.je.to nebo hodnak Ackerman . Kazdej ma svuj pohled na vec, kazdej ma svou pravdu ....
rozumím že existují lidi co jezdějí po Praze a nemají to nezbytně nutné a svou cestu mohou nahradit MHD. Ale moje pracovní činnost v terénu se téměř denně koná v takových lokalitách a v okolí Prahy kde je spojení MHD a příměstské dopravy je velmi špatné. Takže můžu si přes net MHD naplanovat odjezd na schůzku, ale opravdu si nemůžu dovolit jet na schůzku do nějáké vesnice ve středočeském kraji a pak po schůzce čekat 3 hodiny da další spoj zpět.
protože 17.8. pojedu do Holešovic na Faith No More. Tak ať si tam neponičím podvozek mýho přibližovadla.
ulice jsou v Praze nic moc, ale taky jsem viděl horší v horních dolních zapadákovech po celé republice.
tahle regionální zpráva
co když já bydlím v širším centru Prahy a pracuju v terénu s častými výjezdy po celém kraji. Ja nemám alternativní možnost fungování bez dopravy po Praze.
Pracuje na tom obrázku někdo? Možná bagrista a řidič, jinak tam nikoho dalšího pracovat nevidím...
dost.
jááásne, nebo normálně přes letnou kolem kyvadla a dolu po schodech.
"Na stupni pět je doprava v Korunovační ulici" - nepamatuju si, že by v Korunovační (alespoň směrem k letenskému náměstí NĚKDY nebyla doprava na stupni pět!!
Co to je sakra za objížďky??? Chotkovou se ráno ani odpoledne skoro nedá projet, Argentinská je teda opravdu úžasnej nápad a tunel je ve špičce tak trochu nepoužitelnej. Kdo to vymýšlí proboha??
Když se chcete dostatVeletržní se dá v pohodě objet KOSTELNÍ ulicí kolem muzeí a to dokonce oběma směry. Proč to tam neuvedli???