Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chorvati zadrželi Čecha, který na pláži fotil nahé děti

Chorvatské úřady zadržely na ostrově Krk českého turistu, který si fotil děti na pláži. Na padesátiletého muže upozornili místní policii její další návštěvníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tenisovejloket

to jsem nevěděl

že jyrka vyrazil do chorvatska:-P

0/0
12.7.2009 16:45

j-hanus

dopady znemožnění legálního vztahu

Již jsem napsal, kam ve skutečnosti vede soudní zákaz jakéhokoli styku s dětmi - k odcizení, povrchnosti a tudíž pouhým pudům na úkor neubližující, nezištné a prospěšné lásky. Proč asi v Holandsku práci s dětským kolektivem naopak doporučují? Vždy je možný přísný dozor, jaký by ostatně měl fungovat už preventivně prostým zdvojením vedoucích, instalací kamer ve školách bez vědomí dětí, aby se necítily špehované, střídavým zapojováním rodičů do práce kroužků. Rozhodně také nestačí pouhé varování před cizími pány, když 80 % zneužití páchá někdo dobře známý a polovinu těchto pachatelů tvoří vlastní rodina (kde pedofilie nehraje roli už prakticky vůbec). Už jen kvůli tomu je strašně nebezpečná ta povrchnost sexuální výchovy, neboť děcko je zkrátka zvědavé a musí vědět, čeho by se mělo vyvarovat, co má odmítat a udávat. Nechtěné, nelibé, předčasně sexuální kontakty, bolestivá soulož, manipulace k souhlasu, nucení. Atd. Je třeba i chování pravých pedofilů nazvat NEVHODNÝM a odrazovat od něj.

0/0
12.7.2009 0:24

j-hanus

Re: dopady znemožnění legálního vztahu

Tedy samozřejmě co se týče sexuální oblasti, neboť takový běžný výkon učitelské profese apod. samozřejmě nijak neškodí, stejně jako legální vztah na úrovni strýc, teta - neteř, synovec. Většina pedofilů dokonce žádné nezvladatelné seuxální touhy vůči dětem nemá a opakuji, že takoví jsou bez problémů schopní JAKÉKOLI erotické realizace (tedy včetně ventilační onanie) jedině s dospělými a někdy se ani jim nelíbí, když někdo masturbuje nad nudistickým snímkem dítěte. Jenže to zároveň neznamená, že i ostatní jsou toho schopni a žádné náhradní vyžití prostřednictvím dítěte nepotřebují. Vždy záleží na síle puzení, jaká je ovlivnitelná pouze množstvím testosteronu a velikostí centra sexuality, nikoli vlastní vůlí.

0/0
12.7.2009 0:44

j-hanus

Re: dopady znemožnění legálního vztahu

Aby byly informace kompletní, tak pedofil latentní ani netuší, jaké sklony se v něm skrývají. Ale již jsem také napsal, že by to vědět měl, aby se je včas naučil neškodně usměrňovat.

0/0
12.7.2009 1:12

j-hanus

druhá část odpovědi

způsobuje negativizující kulturní a rodinné prostředí a v případě zjištění policejní vyšetřování. Čili zmatek, strach z údajných následků a tím šok. Jestliže za něco takového chcete pedofily zavírat na doživotí, pokud se nenechají kastrovat, sám tím dětem psychicky škodíte, poněvadž kvůli odnětí svobody v prožitém vidí zlo místo ztotožnění s tímtéž s vrstevníky a nemohou se s tím tudíž vyrovnat stejně snadno. A navíc právě takové tresty vedou k oněm vraždám ve strachu z prozrazení - existuje přece možnost trestu alternativního a sexuologicko policejního ambulantního dohledu nad pacientem, ke kterému ve vězení nemá lékař tak snadný přístup. A detenční ústav sloužící zároveň pro výkon trestu je vyloženými zvrhlíky působícími jako záporný vzor přímo nabitý.  Kdyby tedy Novákovi místo chemoterapie byla nabídnuta nizozemská alternativa, byl by dnes sexuálně naprosto spokojený a malý Jakub mohl žít.

0/0
12.7.2009 0:11

brnl

Hezká pahumanistická přednáška

Já bych to velmi zjednodušil, jsou dva druhy pedofilů a to ti kteří tu úchylku nějak zvládají, o těch nikdo neví že to jsou pedofilové tedy není co řešit.

A potom je tady druhá skupina těch kteří tohle nezvládají, pokud se ještě nedopustí trtestného činu zneužívání dětí tak by měli mít zákaz pracovat kdekoliv s dětmi, pokud se trestného činu  zneužívání dopustí tak by bez kastrace neměli být vypuštěny z vězení nebo ústavu, protože tady pravidelně následuje recidíva a vražda ze strachu před dalším kriminálem.  

0/0
11.7.2009 22:58

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Recidiva je u pravých pedofilů kolem 7 % a při léčbě ještě nižší. Navíc zmíněný holandský model je pedofily dokonce vděčně přijímaný a za dvacet let jeho uplatňování v praxi (do roku 2001, ze kdy pocházejí mé informace, čerpané z tehdejší přednášky nizozemského speciálního pedagoga Dr. Gielese) recidivoval jediný pacient se soudně nařízenou terapií a to ještě u něj hrály roli další poruchy. Navíc každý sexuolog Vám potvrdí, že sexuální vražda je u skutečného pedofila naprosto výjimečným jevem. Ale zároveň, že na rozdíl od nepedofilních pachatelů dopouštějících se s dítětem opravdového sexu, se nanejvýš třeba zvědavými dětmi nechají přemluvit k ukázce přirození, jaké klidně mohou bez jakýchkoli následků stejně vidět u rodičů při prevlékání, u cizích lidí cestou kolem nudistické pláže na hotel apod. Nebo podobných aktivit, podle MUDr. Brzka pro shodu s běžnými dětskými zkoumavými zážitky takřka neškodných aktivit. A dle MUDr. Weisse a opět Dr. Gielese zde případnou újmu desetkrát silněji

0/0
12.7.2009 0:04

brnl

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Hm, tak vědci trdí že vražda je naprosto vyjímečná, zajímavé je že já vím že jenom na našem malém území  byly takovéto čtyři, ta nedávná kde pachatelem byl ten Slovák a potom v souvislosti s popravami se píše také o jedné za bolševika kde takhle přišel o živost rovněž chlapec, potom ještě nějaký sadista v Pardubicích zabil další 2 chlapce. 

A propó a jak zemřely ty děti žízní v tom podzemním vězení někde ve Francii nebo v Holansdku to nebyly vraždy ze strachu před vyzrazením. ?

Nějaké pokusy  s životy dětí to může dělat jen naprostý šílenec, odhalený pedofil nebo jiný sexuální deviant který se dopustil trestného činu na dítěti, takový by bez kastrace  neměl nikdy z vězení nebo ústavu vyjít ven bez ohledu na nějaké statistiky 

0/0
12.7.2009 7:05

VyMeTaky.2

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Co se týká Holandska a jiných případů, vámi zmíněných, patrně se u dotyčných jednalo i o kombinaci s dalšími sexualními preferencemi. Pokud je někdo pajda, a ještě k tomu sadista, byť SM praktiky, aspoň v CZ nejsou postaveny mimo zákon, a z tohoto hlediska je nutno považovat je za "normální", kombinace sadisty pedofilně orientovaného je pro oběť v podstatě katastrofa.

0/0
12.7.2009 12:14

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Souhlasím. Jedině kombinace pedofilních a sadistických sklonů je pro dítě skutečně nebezpečná, pedofil "čistý" se v případě deliktu pouze zúčastňuje dětských experimentů s nahotou a případnými doteky. Jaké nikomu z nás sice v dětství neublížily, ale dokud je dítě společností strašeno následky při účasti dospělého a hrozí stres, každý se toho musí vyvarovat a je třeba trestat. Ovšem postihy musejí být takové, aby se dítě nikdy necítilo obětí něčeho zlého a vždy si to umělo ztotožnit s naprosto stejnou hrou s vrstevníky.

Navíc i ta pedosadistická kombinace je pro diagnozu problematická, protože častěji se spíše jedná o klasického sadistu, jaký se na děti zaměřil pouze pro jejich malou sílu, naivitu a poslušnost, čili větší dostupnost. 

0/0
12.7.2009 14:46

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Kromě ryzích pedofilů s malým procentem výskytu v populaci existují ještě zmínění latentní a částeční (prakticky bisexuální ve smyslu dvojí preference - věkové). U 25 % pokusných osob mužského pohlaví (bez předchozího diagnostikování pedofilie) byly zjištěny erotické reakce na dětské podněty. A jelikož do výzkumu nebyly zahrnuty ženy ani snímky chlapců, výskyt všech tří forem pedofilie se pohybuje kolem 30 %. Totéž mimochodem platí i pro bisexualitu (mnohé prameny dokonce uvádějí, že se nachází v sexualitě většiny lidí) a dále existují sadismus, exhibicionismus atd. Žádná norma tedy prakticky neexistuje, proto bylo upuštěno od termínu "úchylka", nahrazeného pojmem "parafilie".

Takže rozhodně ne každý, kdo zneužije nebo zavraždí dítě je pedofil a většinou není ani parafilik. Navíc 4 vraždy na minimálně čtvrtinu českých mužů jednoznačně hovoří ve prospěch pedofilů, nemyslíte? Zvláště Vámi zmíněný Belgičan Dutroux pedofilem není a své zločiny páchal jen pro peníze z prodeje pornografie.

0/0
12.7.2009 14:38

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

A pokud fakt chcete i hru na doktora trestat doživotím nebo kastrací, tak opravdu dítě odsuzujete k traumatu nebo smrti, uvědomte si to! Buď ji totiž v jeho očích dáváte na stejnou úroveň, jako znásilnění, anebo právě proto, že stejně hrozí doživotí protože vykastrovat se jen tak někdo nenechá, pachatel čímkoli závažnějším své postavení u soudu nijak nezhorší. Jakmile tedy překročí pomyslnou hranici, absolutně nic ho nemotivuje k mírnosti a laskavosti, kromě vlastní povahy. Nekompromisní tvrdé tresty by tedy děcka jen ohrozily a co se týče vraždy oběti-svědka, ta je pro zločince šancí na únik. A pokud se uniknout stejně nepodaří, její odhalení už žádný vyšší trest opět neznamená. EU trest smrti jen tak neobnoví! Dále jestliže zneužití nejsou rozlišována podle závažnosti, vždy bude docházet k paradoxům, kdy původce brutálního znásilnění je vyšetřován na svobodě, ještě do soudu znásilní druhé dítě a pak s podmínečným propuštěním dostane dva roky. Zatímco někdo, kdo jen zvědavé holčičce

0/0
12.7.2009 15:02

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

na její přání ukáže penis, je odsouzen na pět let a protože jde o pedofila, kde je, právě bez ohledu na statistiky většinou nesmyslně předpokládána recidiva, trest mu zkrácen není a ještě musí přibližně stejnou dobu strávit v ústavu.

0/0
12.7.2009 15:06

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Obojí nejhůře dopadá na samotné děti - trpí ztrátou oblíbeného "strejdy" nebo naopak strachem z propuštěného tyrana a v obou případech ztrácejí víru ve spravedlivý svět. Dále i kdyby Dutroux pedofilem byl, což vylučuje už věkový průměr jeho obětí - 12 let, z nichž dvěma již 15 bylo, u smrti mladší dvojice z mrtvých dívek se rozhodně nejedná o úmyslnou vraždu, neboť tato lidská zrůda, jakou touto pasáží určitě nechci omlouvat, dlela ve vězení za jiný delikt (aniž by policie důkladně prohledala jeho dům) a společník peníze na obživu nedobrovolných pornohereček propil. Věková skladba obětí se týká rovněž "vraha panen" Furnireta, také jeden čas nesmyslně označovaného za pedofila a jestliže televizní hlasatel takto veřejně nazve Fritzla, patrně trpí velmi nízkou inteligencí. Totéž platí o autorech téhož masmediálního označení kontaktérů pubertální a středoškolské mládeže, kde jde buď o hebefilii (u chlapců o efebofilii) anebo o heterosexualitě vlastní preferenci co nejmladších partnerů.

0/0
12.7.2009 20:26

499

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Tak to je opravdu velice zjednodušené, Vaše myšlení není schopné dohledat asi souvislosti. Jak asi myslíte, že pedofilové, o kterých nikdo nezná jejich pravé "JÁ", zvládají své tužby? Právě pomocí obrázků a videí. Ve skutečnosti nikdy nemuseli kontaktovat dítě. Nu, ale když už je pornografií nazván obrázek dítěte na běžné pláži, tak jakou mají další možnost alespoň přijatelného náhražkového sexuálního jednání? Váš názor totiž ve skutečnosti nechrání děti, ale naopak je vystavuje většímu riziku, že se pedofil opravdu nepůjde dát dobrovolně vykastrovat, ale raději nakonec začne zvát děti k sobě domů. Trest mu stejně hrozí, tak co. Jste nyní spokojen?

0/0
12.7.2009 0:07

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Nakonec jste to Vy napsal/-a stručně a jasně, čili možná lépe, než já. Souhlasím

0/0
12.7.2009 0:31

brnl

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Aby bylo jasno tak já absolutně nesouhlasí s absurdní kriminalizací takovýchle běžných obrázků.

Když se ten zákon projednával tak nás tady ohlupovali že trestné bude držet jen obrázky při focení kterých došlo k sexuálnímu zneužití dětí.

Vás dva upozorňuji že tenhle zákon prosadili lidé se stejným humanistickým myšlením jako jste vy dva, člověk s technickým myšlením jako já byl proti takovémuhle zákonu i v té podobě že by se stíhala jen skutečná pornografie, stíhat se má výroba a nikoliv neškodné sexuální uspokojování s tímhle.

0/0
12.7.2009 6:52

499

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Ano, v tomto bodě se možná částečně shodneme. Vás ovšem upozorňuji, že s podobným zákonem nemám vůbec nic společného, navíc co soudní znalec, to odlišný názor co je a co není zneužívání, tak se nakonec veškeré obrázky pro jistotu označí jako závadné. Nebo mezi stovkou nudistických se najde minimálně jeden, který by již mohl navodit pohlavní vzrušení, tedy pornografický, ač byl rovněž pořízen na veřejném místě mezi lidmi. Můžu Vám ovšem říci, že na netu jsem náhodou našel videa, opravdu drastická, popravy, sekání rukou, upálení "čarodějnic", vše skutečně autentické, žádné filmové triky. Jelikož jde ovšem o dospělé osoby, prohlížení ani stahování není trestné a nikdo není obviněn z toho, že pohlédnutím na skutečná zvěrstva se vlastně podílí na nich. Sám rovněž nesouhlasím, pokud se cokoli děje proti vůli kohokoli, tím spíše, pokud jde  o děti. Je třeba rovněž rozlišit, zda zneužité dítě není pouze prostředkem k dosažení finančního zisku, nebo snadnou sexuální kořistí pro nepedofila.

0/0
12.7.2009 9:28

499

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Je zbytečné, abych se dále rozepisoval a podrobně vysvětloval jednotlivé souvislosti, když tohle již skvělým způsobem učinil pan J.H. Další si jistě najdete na netu v nejrůznějších pojednáních skutečných odborníků, v encyklopediích a pod.

0/0
12.7.2009 9:40

j-hanus

Re: Hezká pahumanistická přednáška

Jenže s kriminalizací pro dítě naprosto běžného zážitku je to stejné. Místo aby se s ním vyrovnalo jako s přesnou kopií v rámci dětské party, odevšad slyší, jak je s dospělákem špatný. U indického kmene Laptštů dochází k rituální souloži se šestiletými, aniž by ta měla psychické následky (zdravotní nezmiňuji). Totéž platí o tuzemském vyšetření u gynekologa, s nímž dívka rozhodně zažije něco horšího, než s druhým dítětem nebo pedofilem. Proč? V obou případech zkušenosti předchází příprava a následována je konejšivým vysvětlováním, jak je neškodná a prospěšná pro zdraví či bohy! Naopak někdejší zákazy a postihy onanie měly později často stejné duševní dopady, jako dnes 25 % zneužití. Vliv prostředí, v němž kontaktované děti žijí, je tudíž zcela zjevný a už jen právě kvůli nim je společenské postoje nezbytné zcela přehodnotit. Nehovořím o opravdovém prznění s předčasným sexem nebo proti skutečné, nezmanipulované vůli dítěte - zde jsou nekompromisní tresty i kastrace absolutně na místě.

0/0
12.7.2009 16:21

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, závěr

Dokonce zcela reálně hrozí, že nezodpovědný pedofil si řekne, jak nemá cenu být zdrženlivým, když i za obrázky, které má v rodinném albu skoro každý, hrozí trest. O to spíše si proto může chtít užívat podle svého. Nemluvě o faktu, že ve vězení, kam se dostane jen za pár fotek nebo i starou dětskou pornografii, dávno bez vazeb na autory, stejné materiály získané pirátsky zdarma, čímž poškozuje pornografy, ne-li dokonce digitálně či jinak animovanou formu, vzniklou absolutně bez účasti existujících živých dětí, bude v kontaktu s takovým Novákem, vrahem malého Jakuba a teprve od takových skutečných zrůd se ještě může lecčemus přiučit. Přitom dekriminalizace těchto záběrů v Dánsku před několika desetiletími snížila počet zejména brutálních zneužití, stejně jako větší dostupnost pornografie obecně a erotických služeb dospělých aktérů od devadesátých let minimalizovala sexuální kriminalitu obecně, nezřídka až o 90 %! Pokud tedy chce společnost děcka chránit, musí své kroky lépe promýšlet!

0/0
11.7.2009 22:41

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 6. část

Děti jsou zvyklé na fotografování od dospělých - rodiny, cizího autora školního alba a rodinných portrétů, hostů různých domácích oslav. A mnohé rády pózují pro svých 15 minut slávy. Anebo si ani ničeho nevšimnou, neb si žijí ve vlastním světě a dospěláci je při hře prakticky nezajímají, jestliže se jí nezúčastňují. Avšak pokud někdo kvůli takovým obvyklým neškodícím maličkostem ztropí skandál, volá policii, reaguje jako na znásilnění a sdělovací prostředky ještě vše zveřejní, aby měly svou šokující senzaci přitahující pozornost, tak teprve potom děcko vzrušení zjistí, začne spatřovat v tom cosi nepatřičného a zneuctění vlastní osoby úchylem, bát se údajných psychických následků a pociťovat obrovský stres. Nemluvě o tom, že právě zmíněné směšování pedofilie a zneužívání mladé, v sexualitě dosud tápající pedofily bez řádného vedení v podstatě inspiruje, protože netuší o existenci pozitivních pedofilních vzorů a nemožnost otevřené lásky (byť by bohatě stačil dozor) vede k povrchnosti.

0/0
11.7.2009 22:26

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 5. část

Jenomže pro slepou "spravedlnost" a feministicky, ovlivněné neobjektivním zpravodajstvím, jaké veškeré prznitele označuje za pedofily a každého pedofila za zrůdu zneužívající děcka, je zneužitím jakékoli vzrušení prostřednictvím dítěte. A co hrozí, když je trestáno jednání, s jehož pomocí se pedofilové chtějí prznění vyvarovat? Veškerá sexuologická pomoc je ohrožena, neboť sexuolog má zúžený prostor, v jehož rámci se klient smí na jeho rady realizovat, zbývají tudíž jedině vztah s dospělou osobou dětského typu a uvedené chemické látky. Přitom mnoho pedofilních lidí se do zralých jedinců zamilovat prostě nedokáže, ti drobní, dětinští a nevyvinutí se mnohdy navíc snaží vyhlížet a chovat naopak dospěle a jak vyplývá z předchozího znění, takový zásah chemikálií do své osobnosti dobrovolně podstoupí málokdo. Pro dítě je popsané legální kontaktní chování běžným zážitkem a nahota na koupališti, či u moře podle lékařů zdravá - narozdíl od mokrých plavek hrozících vyrážkou a močovými záněty.

0/0
11.7.2009 22:06

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 4. část

Nizozemští sexuologové a speciální pedagogové (zabývající se dodatečnou výchovou, jaké se dotyčnému nedostalo již v pubertě) klientům dokonce doporučují celibát, aby se neučili sexu a nahradit si ho prací s dětským kolektivem (!), poněvadž naučí mít děcka opravdu rád, s čímž se buližování neslučuje. A nejsou proti tomu, když si klient vystačí s dalším obvyklým, legálním a prokazatelně neškodným chováním, jako zákonné intimní kontakty rodinného typu. Třeba tělesná péče o nejmenší na žádost zaneprázdněných rodičů během návštěvy nebo samotného dítka, když u všeho chce strejdu, případně v rámci pracovní náplně pečovatele, byť občasné nechtěné, škádlivé či zvídavé dětské doteky na intimních partiích dospělého, které zažila většina rodičů, je třeba odmítat a dítěti rozmlouvat, aby nevznikly problémy se zákony. Také tuzemský pedofil má právo chemoterapii zamítnout i v případě soudního nařízení a pak česká sexuologie přeci jen přistoupí na zmíněnou zahraniční metodu "usměrnění, nikoli léčba".

0/0
11.7.2009 21:48

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 3. část

Stávající, převládající a zastaralá "léčba" nadto spočívá v potlačování pro nositele příjemné pedoorientace (o důsledcích tohoto potlačení jsem již psal), v podávání látek působících na mozkové centrum hypotalamus (kde vzniká, ale které zároveň ovlivňuje další činnosti organismu a výsledkem je tedy oslabení intelektu i celkové duševní výkonnosti) a v chemickém tlumení reakce receptorů na testosteron (což kromě sníženého puzení vede u muže k růstu prsou a celkové zženštilosti). Přitom vlastní pedofilie je neměnná a neléčitelná a tělo se brání! To vše od absolovování takového "léčení" zcela logicky rovněž odrazuje a proto byla např. v Holandsku zavedena terapie učící tyto sklony naopak přijmout, pochopit a kladně usměrnit. Pomocí sublimace, což je v podstatě takové náhradní chování, jaké nikomu neškodí a přesto přináší dokonalé citové i tělesné uspokojení. Včetně použití právě běžných snímků nahých capartů u vody, vážení! Je prokázáno, že takové vyžití četnost prznění opravdu snižuje!

0/0
11.7.2009 21:34

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 2. část

Pak se totiž jako platonicky zamilovaní dokáží skvěle vcítit do duševního světa malých přátel, díky čemuž jim dokonale rozumějí a bývají nejlepšími kantory, vedoucími, rodinnými přáteli a příbuznými. Což je skutečný vzorec chování typického pedofila a prospěšně se věnovat dětem je snaha velmi oceňovaná. Tuto orientaci lze navíc podchytitt již během dospívání, neb mládež ještě nemá tušení o její problematičnosti, méně ji skrývá a snadno tak může začít včasné preventivní vedení k neubližujícímu způsobu života. Jenže sexuální výchova jako celek je pouze povrchní kvůli tabuizování sexu před dítětem a její diferenciace na jednotlivá zaměření neexistuje již vůbec. Návštěvám sexuologických ordinací v dospělosti zase často brání antipedofilní nenávist, vzhledem k dosavadním informacím nesmyslná, jelikož sexuolog údaje předává zdravotní pojišťovně a má povinnost informovat o každém pedofilním pacientovi, z čehož plyne hrozba prozrazení a lynčování. Ti lidé tak s pedofilií vyrůstají bez pomoci!

0/0
11.7.2009 21:15

j-hanus

Takové zákony děti ohrožují, 1. část

Jestliže se mají pedofilové vyvarovat zneužívání, je nezbytné, aby se zavedla účinná prevence. Nejsou však automaticky nebezpečnými a nejhoršími zrůdami, neb dle sexuologů se většina tohoto deliktu vyvaruje a v 90 % ho spáchá nepedofil třeba náhražkově z nedostatku sexu. Převážná část pedofilních osob navíc vykazuje sklony pouze latentní nebo částečné, případně nikdy nepoznali přímý genitální kontakt s dítětem, jako koupání mladšího sourozence v pubertě či hru na doktora s menším spolužákem v tomtéž mladém věku a proto nevědí, jakých pro ně velmi vzrušivých aktivit se vzdávají. Tyto tři skupiny jsou tudíž schopny zcela běžného erotického života s dospělými a nic od nich nehrozí. Pokud ovšem onomu iniciačnímu podnětu nepředchází možnost neškodného usměrnění jejich vrozených pudů a tím jsou spíše potlačeny, hrozí náhlý výbuch neventilovaných tužeb. Není tedy nutné sahat k nekompromisnímu postoji vůči všem pedofilním jedincům a naopak i ostatní lze kladně vychovat, což je velice žádoucí.

0/0
11.7.2009 20:50

riky40

typický příznivec ODS

ten chce zisk za keždou cenu

0/0
11.7.2009 15:35

Bývalý volič ČSSD

Re: typický příznivec ODS

A typický příznivec čSSd požaduje beztrestnost pro sexuální zneužívání dětí, samozřejmě tím prosazuje své osobní zájmy.

0/0
11.7.2009 15:45

Bývalý volič ČSSD

Pohlavní zneužívání dětí bude hrdinský čin,

až čSSd vyhraje parlamentní volby. Již za její vlády byl pedofil Sání propuštěn domů ministrem Němcem z vlády čSSd.

Vláda čSSd = ráj pro pedofily

(O Paroubkově pedofilní aféře na jachtě se pokrytecky mlčí).

0/0
11.7.2009 15:33

VyMeTaky.2

Re: Pohlavní zneužívání dětí bude hrdinský čin,

Paroubek jistě nemohl souložit s neteří Ďurička, protože Ďuričko žádnou jachtu nemá (pouze si jí najal)...

0/0
12.7.2009 12:19

KFDmatej

Jako otec foceného dítěte

bych mu rozšláp koule a foťákem ho trefil do rypákuV

0/0
11.7.2009 13:18

pepsi Ban

..

Evropa hostí bohaté araby, ktreří zde souloží s dvanáctiletými, ale do vězení zavírá lidi za fotografie z dovolený.

0/0
11.7.2009 12:33

rozhorcenypredstavitel27

Re: ..

;-D;-D

0/0
11.7.2009 15:26

rozhorcenypredstavitel27

byl to fanoušek Majkla

;-)

0/0
11.7.2009 11:35

trojuhelník

§§§§§§§§§§

asi některý kluk z grémia ODS nemá co dělat, ale je ta i Íčko, v současné době v demisi, tak z plezíru celou věc vyšetříR^

0/0
11.7.2009 8:45

brnl

No nevím

ale řekl bych že nás zase ta pahumanistická klika podvedla aby zase mohli utahnout šrouby a vyrobit neprůhledný zákon na základě kterého lze stíhat kohokoliv.

Pokud se pamatuji tak se při prosazování toho zákona mluvilo o zneužívání dětí, o tom že když nebude poptávka tak děti nebudou zneužívány.

A ono je všechno jinak,  najednou jsou dětskou pornografií běžné fotky dětí kde k žádnému zneužívání nedošlo, dokonce jsou dětskou pornografií nějaké akty 17 letých slečen s kterými každý může souložit dle libosti ale běda kdyby si udělal nějakou nevinnou fotku obnažené přítelkyně. ;-€

0/0
11.7.2009 8:39

Gmur

Re: No nevím

co placate?

Copak je normalni , aby si cizi chlap , padesatnik, fotil male deti? Asi nevite o co jde?

Kam se ty fotky dostanou? Nic vam nedochazi? Zasah policie je jedinne reseni.

0/0
11.7.2009 9:15

brnl

Re: No nevím

Hele a strýcu aby za pár let nebylo trestné se na ty děti třeba jenom koukat. Ono takovéhle zákony se dají potom případně zneužít proti komukoliv já bych řekl že někomu podstrčit do počítače pár nevinných fotek a potom ho obvinit to by nebyl žádný problém. .

Já osobně na tom nic kriminálního nevidím, k sexuálnímu zneužívání dětí nedochází ani se nejedná o žádnou dětskou pornografii.

0/0
11.7.2009 10:00

Gmur

Re: No nevím

To ze si dedek foti cizi nahe deti se zneuzit neda. DETI SE MUSI CHRANIT!!

Jstre proste dost omezeny, preci neni mozny si fotit male nahe a cizi dite. To dite ma svoje prava a svoji integritu. Copak to nechapete? Proc nyslite ze si je fotil?

0/0
11.7.2009 11:28

babacek

Jak se do lesa volá .... :-)

A může ti to člověk říkat ,, ET_demokrate ´´ horem dolem a stejně tě pedofile ovládne. :-(

0/0
11.7.2009 8:24

33andy

Myslím si,

že ho nezadrželi jen tak pro nic za nic. Pokud měl na kartě JEN fotky malých nahých dětí, tak je jasný.!!

0/0
11.7.2009 8:17

Bozi Trest

Slabomyslne kastrovat ...

0/0
11.7.2009 8:05

už jsem tady opět

Nějka mně napadlo:-))

nybyli v CHorvatsku Duce Topolánek?Langer a další z ODS?;-DVlastně,když Duce Topolánek byl vyfocen s piňdourem v akci u Duceho Berusconiho, co by toto nemohl dělat i v CHorvatsku?nebo ne?;-DODS je přece všeho schopna?;-Dpro získání koryt;-D;-D

0/0
11.7.2009 8:01

algeria

Ustašovský ksindl

otravuje "Opočanské a Kulinské" turisty;-D

0/0
11.7.2009 7:56

iuos

hmm

účastník zájezdu ;-D

0/0
11.7.2009 7:49

Králík z klobouku

V boji proti zločinu nás nesmí nic zastavit

Vážení soudruzi, parlament už jednomyslně přijal náš komunistický návrh, aby trestáno bylo už pouhé držení dětské pornografie, protože dokud jsme mohli trestat jen zločince, tak někteří zločinci rafinovaně obcházeli zákony tím, že zločiny nepáchali. Musíme ale v boji pokračovat dál! Mnozí zločinci zvrhlé fotky včas smažou, někteří dokonce ani vůbec nic nefotí nebo rafinovaně fotí jen prázdnou krajinu. Navrhuji tedy, aby trestné bylo i pouhé držení fotooaparátu, bez ohledu na to, jestli zločinec něco fotí. A trestat je třeba i ty zločince, kteří si ještě nekoupili foťák, ale kteří mají peníze, za který by si foťák mohli koupit. Protože poptávka vytváří nabídku a blablabla, už jste nám na to jednou skočili tak proč ne podruhé....

0/0
11.7.2009 7:20

tatka_smoula

Re: V boji proti zločinu nás nesmí nic zastavit

R^;-D:-)

0/0
11.7.2009 7:30

iuos

hmm

a souvislost s článkem?

0/0
11.7.2009 7:47

Wrunx

Re: V boji proti zločinu nás nesmí nic zastavit

Přesně tak. A navíc ještě bych obvinil z pedofilie všechny malíře, kteří se odvážili namalovat na sakrálních kresbách obnažené andělíčky!!! Jo a zapomněl jsem všechny dětské doktory - určitě nepořizují fotodokumentace z povinnosti, ale zakrývají tím svou pedofilní úchylku! A až bude váš děcař chtít děcko poslechnout stetoskopem, hned ho nahlašte, taky je to stoprocentně úchyl...!

0/0
11.7.2009 7:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.