Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americké lodě končí s pátráním po černých skříňkách Airbusu Air France

Dvojice plavidel s americkým naslouchacím zařízením ukončila pátrání po po černých skříňkách z havarovaného letounu Air France. Airbus A330 se 1. června s 228 lidmi na palubě zřítil do Atlantiku. V pátraní ale pokračuje francouzská ponorka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neverest

Frantíci

Tak to vypadá, že se to podaří Francouzům ututlat. Po sérii protichůdných informací už nikoho nebaví to sledovat a osud černých skříněk zůstane "ukryt někde hluboko pod hladinou".

0/0
16.7.2009 11:07

captain cook

Re: Frantíci

tak to vypada, ze jsi ponekud zabednen nebo nadale podlehas zvykum z totace o ututlavani leteckych havarek, jak to delaly vsechny aerolinky lido-demo od Aeroflotu po CSA.

Clovek, ktery casto leta dobre vi, ze havarka jejiz pricina nebyla 100%zjistena protoze se nenasly zapisovace nebo byly tak poskozene, ze nevydaly potrebne informace je pro aerolinku, prip vyrobce to nejhorsi co je muze potkat. Vyresena havarka, prip. nalezena a opravena chyba dava cestujicim duveru. Naopak nevyresena dava nejistotu. Cestujici, kteri maji moznost vyberu si priste dobre rozmysli jestli chteji letet s typem letadla,ktere ma nevyresene problemy a jestli poleti s Air France nebo radsi radsi s nekym jinym. To je to posledni co Airbus a AF potrebuji.

0/0
16.7.2009 14:09

vojtexx

:-P

já to vidím fakt na ten nechtěný sestřel, nebo srážku s jiným letadlem, jehož trosky našli jako první..

0/0
10.7.2009 22:03

captain cook

Re: :-P

bolsevixxi, jako vzdycky mas videni hodne zamlzele;-)

0/0
10.7.2009 22:30

captain cook

Re: :-P

....a dokonce i zakladni informace neuplne;-)

0/0
10.7.2009 22:31

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: :-P

hele, kuku, kolik činí tvá prémie zostřující tvůj pohled na severokorejský pokus vyzkoušet si konenčně tu svou rachejtli dlouhého doletu na severoamerické základně ? ...to víš, i emerykán si nechá pro groš koleno vrtat, zvláště je li to navíc křovák ....;-)

0/0
11.7.2009 7:57

captain cook

Re: :-P

meles nesmysly, fuldo;-D

0/0
11.7.2009 8:13

jahodove_ticho

asi

je to tak lepší, než aby se lidi dozvěděli že úžasná letecká bezpečnost je jen o náhodě...

0/0
10.7.2009 21:36

NORDMAN

Re: asi

Neni to spise o pravdepodobnosti?

0/0
10.7.2009 22:20

captain cook

Re: asi

mel by ses nejdriv zamyslet, kolik letu vypravi vsechna svetova letiste dohromady kazdy rok....kolik osobnich dopravnich letadel je ve svete vzduchu kazdou hodinu, kazdy den.

Abych ti napovedel, jenom jedna skupina sdruzujici asi 20 aerolinek, Star Alliance(Lufthansa, Austrian, United, Singapore Air, Thai, Air new Zealand...atd.) ma kazdou hodinu ve vzduchu 1200az 1600letadel, 24hodin denne. K tomu pricti dalsi skupiny jako OneWorld, Sky Team, jednotlive aerolinky nesdruzene do skupin, charterove lety......atd.....atd.....privatni letadla. pak zacni neco mluvit o letecke bezpecnosti.!!

0/0
10.7.2009 22:38

Conus

Re: asi

Bože,zase jeden tydýt...:-/

0/0
10.7.2009 23:04

captain cook

Re: asi

pro koho je letecke cestovani doposud dost vzacne, ten si asi tezko umi predstavit ze se jedna o miliony leteckych spojeni, ktere vsude ve svete bezpecne dorazi do sveho cile. O tech se nepise, media se jenom zajimaji o ty -nastesti u respektovanych aerolinek statisticky nepredstavitelne ridke -pripady, ze jeden nedoleti do cile v jednom kuse.

0/0
11.7.2009 7:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.