Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karlovarský kraj chce jako první hradit poplatky ve všech lékárnách

Formulář, ústřižek, složenka. Karlovarský kraj hledá cestu, jak zvládnout hrazení poplatků ve všech lékárnách. Dosud kraje vracely poplatky jen zákazníkům krajských lékáren. Jenže ta je v regionu jen jedna. Nový model se neobejde beze ztrát - přibude například placení poštovného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Politické kejkle

Tohle se vrátí za čas jako bumerang a bit na tom bude pacient. Bude muset sáhnout hlouběji do své peněženky. Tohle jsou jen politické kejkle jak získat voliče. Ten bohužel nevidí, že to je zase něco nač doplatí sám. Tak nějak to připomíná vůdce Íránu Neřáda který vyplácel 50 dolarů 14 dnů před volbami.

0/0
11.7.2009 6:30

modem

.

Největší prdel je,ti třicetikorunáči si neuvědomují,že je to příjem,který musí danit.Teda podat daňové přiznání. PS třicetikorunáči,až pojedete po vymlácené silnici,vzpomeňte si kde skončily prachy na údržbu silnic

0/0
10.7.2009 23:07

Buster

Další kraj,

který rozhází finanční rezervu, a potom v případě krizových událostí, jako "bleskové" povodně bezesporu jsou, bude škemrat u vlády o prachy na odstranění nečekaných škod! 8-o

0/0
10.7.2009 22:06

Franta 1

Kolik nás to bude stát ?

V lékárně dostaneme potvrzení na 30.-Kč,které pošleme doporučeným dopisem na Krajský úřad a oni nám složenkou pošlou 30.-Kč.Doporučený dopis je za 19.-Kč +obálka,za složenku C kterou dostaneme 30.-Kč se platí poště 35.-Kč.Krajský úřad tím zaplatí za jeden recept 84.-Kč. V této částce není započítaná administrativa na krajském úřadě s tím spojená.

0/0
10.7.2009 21:21

hnusil

Asi se dam na politiku

Ja se asi dam k CSSD, zacnu lhat, rozkradat verejne finance, porusovat zakony, prestanu platit dluhy a budu mit velkou podporu verejnosti

0/0
10.7.2009 18:46

babacek

Re: Asi se dam na politiku

No kdyby ti to náhodu nevyšlo tak vylez na komín a Kocáb ti zařídí co si budeš přát. ;-D

0/0
11.7.2009 6:34

7969bk

asociální zákon

Je to menší zlo a odpověď na špatný Julínkův ,za podpory ODS, asociální zákon, který vyhovuje jen určité skupině lidí.

0/0
10.7.2009 18:24

singlemalt

KV kraj má aktuálně sekeru 140 mio.

Hrazení poplatků v lékárnách je proto přímo strategický krok naprosto správným směrem. Jen nevím  je-li to původní idea zdejšího hejtmana, nebo mu to nakukal sám ekonomický guru Sobotka.:-)

0/0
10.7.2009 17:54

rozhorceny___predstavitel

všem nakaženým Americko-Prasečí chřipkou a HIV

V důsledku nevole mnoha občanů jsme se my vaše vláda rozhodly za podporu nových programů integrace nabídnout:...

odstavec cf,14/2...všem kdo se již nakazili at se hlásí na"Israel research institute gaza(osobně)obdrží zde jako odškodné:

poukaz na 1 nákup v lídlu zdarma,,též jim bude uhrazeno 30 korunové nemocenské

:-)vaše demokratická vláda:-)

0/0
10.7.2009 17:35

Aesculap

Ale já tu slevu nechci zadarmo :-)

Tak to je hustý, budete vyplňovat nějaký formulář, dáte k němu ústřižek, dáte to do obálky a pošlete - poštovné 10 Kč. A oni vám pošlou třicet korun. Fakt i složenkou? To je obvykle tak 30 Kč... To je snad ten nejdražší způsob posílání peněz... Asi se to bude lišit podle částky a jestli to budou posílat z účtu, nebo také hotově... Nebo to kraj nechá platit lidi? Pokud to bude platit sám, asi jde o hodně bohatý kraj...

0/0
10.7.2009 16:56

Franta 1

Re: Ale já tu slevu nechci zadarmo :-)

Jsi z levného kraje,podívej se na ceník služeb naší pošty.

0/0
10.7.2009 21:25

bryann

ta ilustrační fotka

mluví za vše ;-D

0/0
10.7.2009 16:44

Kajmik01

Kajman

Zajímavé, a z čeho to bude kraj financovat?Seškrtá jiné projekty, zadluží se, získá víc peněz od státu který o to víc bude muset vybrat na daních?

Tak jak tak to zaplatí daňoví poplatníci...

0/0
10.7.2009 16:25

vejcednes

Základná otázka znie, či má byť zdravotné poistenie.

Odpoveď  v Európe je  - Áno. Ďalšia otázka znie, čo z toho poistenia má byť hradené. Odpoveď v Európe - základné zdravotné výkony. V ČR ale za základné zdravotné výkony si ľudia priplácajú. Takže v ČR je nadštandard samotná návšteva lekára.:-)

0/0
10.7.2009 16:23

Henry Ford

Re: Základná otázka znie, či má byť zdravotné poistenie.

Za které? Vlezné do ordinace je v Evropě běžné.

0/0
10.7.2009 16:25

vejcednes

Re: Základná otázka znie, či má byť zdravotné poistenie.

Tak spievaj vtáčik ;-D

0/0
10.7.2009 16:28

Henry Ford

Re: Základná otázka znie, či má byť zdravotné poistenie.

Např. v Německu ordinační poplatek placený čtvrtletně. Zpívat bys měl ty.  Za jakou základní péči si Češi platí? 

0/0
10.7.2009 16:46

denny2006

Re: Základná otázka znie, či má byť zdravotné poistenie.

mýlíš se,cizinče. V Čr si na základní ani jiné zdrav. výkony občané platící zdrav. pojištění,důchodci,děti a studenti nemusí ani nemohou připlácet.

0/0
10.7.2009 21:31

mokikin

Populismus...

... je to fakt sranda, jak nekteri lide vlitnou na tenhle trik. Lidi nepochopi, ze defakto v globalu neusetri, ale budou biti jinde. At jde treba o hromadnou dopravu a nebo stav silnic.

0/0
10.7.2009 16:13

chenile

Re: Populismus...

stejna jako vlitli na trik ODS proste pred volbama je to vsude stejny..

ale CSSD volby do kraju nevyhrala kvuli poplatkum... ale jak vidno si to kazdej mysli

0/0
10.7.2009 16:18

Henry Ford

Re: Populismus...

Ne a kvuli čemu? Sranda že do EP kdy i nejvetší trdlo chápalo, že poplatky to nezaplatí, tak se drtivé vítězství nekonalo. Zase oblíbený druhý vítěz.

0/0
10.7.2009 16:20

Hofos

Divná diskuze: socialisti a pátek

jen letmým pohledem člověk zjistí, že sockám končí v pátek pracovní doba hodně před 16tou hodinou. Ale jich tady teď je, co!?

0/0
10.7.2009 16:06

chenile

Re: Divná diskuze: socialisti a pátek

o tom to neni... to je o tom.. ze toto proplaceni se nelibi ani volicum cssd... ale ten problem zacal uz s vymyslem zavest poplatky v lekarnach... coz byla taky hloupost a rath to jen povysil na druhou..

0/0
10.7.2009 16:10

radepur2

Dementní ČSSD...

co k tomu více....:-/

0/0
10.7.2009 16:03

jacobsen

V době krize

je potřeba se krapet uskromnit, nikoliv vyhazovat peníze z okna. a je jedno, jestli se jedná o obecní, krajské, nebo státní. tomu snad musí rozumět každý bez rozdílu politické či sexuální orientace. přeji hezký víkend přátelé. samozřejmě s heslem, co by to bylo za den bez pořádné bouřky.

0/0
10.7.2009 15:59

mokikin

Re: V době krize

Bohuzel je vetsina lidi vychovana a stale jeste vychovavana (politickou masazi) v domneni, ze se setrit nemusi, kdyz se mohou oskubat ti co maji neco navic...

0/0
10.7.2009 16:14

pidro

30Kč poplatek+30Kč složenka,

to se fakt vyplatí.

0/0
10.7.2009 15:53

hrudna

Re: 30Kč poplatek+30Kč složenka,

No,oni asi spíš myslí složenkou účet o zaplacení... Každopádně víceméně souhlas. Ústřižek pošlou poštou - oblálka 1 Kč, známka 10 Kč, administrativa Kraje raději nepočítám - pak to pošle člověku na účet, tam si banka strhne 6 Kč za příchozí platbu a kolik tedy člověku zůstane? 30 - 1 - 10 - 6 = 13 Kč!!!! Uaaa, to je fakt šílenství, co se s těma poplatkama nadělá... to by měl být trestnej čin připravit stát o desítky milionů a především by měl někdo právně napadnout to, že z peněz daňových poplatníků jsou placeny peníze fyzickým osobám!!! Prosím,podejte někdo žalobu!! Děkuji;-O;-€

0/0
10.7.2009 16:00

denny2006

Re: 30Kč poplatek+30Kč složenka,

spousta starších lidí nemá bankovní účet,tedy opět složenkou přes poštu! 

0/0
10.7.2009 21:35

amachal

vyhazování peněz

Milí daňoví poplatníci. Nenechte se mýlit, že to je nějakých 30milionů. Jen v jihočeském kraji to za první čtvrtletí dělá 200 milionů korun !!! Kraj teď seškrtává všechny možné akce rozvoje kraje, protože nemá peníze.

Je to skutečně velice drahé populistické gesto.

0/0
10.7.2009 15:48

hrudna

Re: vyhazování peněz

Nezbývá než souhlasit! Neuvěřitelné rozhazování peněz - populistické gesto z peněz daňových poplatníků... peníze kraje mohly být využity mnohem efektivněji a účelněji.... ale voliči ČSSD opět jásají... ušetří pár korun, ale to, že stát a zdravotnictví obecně kvůli tomu přijde v součtu o miliony, tak to už neřeší a je  jim to jedno... to prostě nedokážu pochopit.... napříč politickými stranami - jsou prostě rozhodnutí, která odporují zdravému rozumu, a toto je jedno z nich... opravdu neuvěřitelné a do očí bijící!;-O;-€;-€Rv

0/0
10.7.2009 15:52

chenile

Re: vyhazování peněz

ano ano.. blby je.. ze zvolenim ODS se to plytvani opravdu nezastavi... neli zvysi.. ;-(

0/0
10.7.2009 16:11

Hofos

Re: vyhazování peněz

člověk celý život žije v domění, že kraje, města apod. "nižší" státní vrstvy pořád balancují s financema na nule -- rozbité a pokálené chodníky, silnice, zeleň/tráva nad 1m, atd. atd. Sotva to do ruky vezmou socialisti, tak se najdou miliony.

Snížily by socky výdaje do krajů po vyhraných volbách a zrušených poplatcích o v současnosti proplácené poplatky?

0/0
10.7.2009 15:57

rbursik

Re: vyhazování peněz

a to po volbách jim naskočí naslibované šrotovné i s radarem. Slabší ale dražší verse baronů Prašillů, jsou ti kluci a holky v oranžovém. K něčemu to je dobré už lidi procitají, že nic moc než pár fíglů neznají. Zaplať bůh že mají Paroubka Ratha, Haška a jen pár dalších.  To co jim nikdo nevezme zatáhli lidi do přemýšlení jak se rodí potěmkinovi vesnice či vzdušné zámky?

Ať žije demokracie co šachuje lidi toho vyznání pravdou a skutečností.

Radim Buršík

0/0
10.7.2009 16:06

Zdeny007

Ne!

já, jako daňový poplatník nesouhlasím s takovým nakládáním penězi z veřejných fondů. Je to svévole úředníků populistické ČSSD a doufám, že to orgány činné v trestním řízení budou postihovat. [>-]

0/0
10.7.2009 15:45

phi

Re: Ne!

úředník dělá, co politické vedení káže

0/0
10.7.2009 16:05

rbursik

Re: Ne!

pokud se zrovna třeba nejmenuje Barbora či Ivo co přesunuje peníze machinacema.

Radim Buršík

0/0
10.7.2009 16:07

chenile

Re: Ne!

a ostatni veci ti nevadi? to co socani prohyri diky poplatkum.... Bem zvladne za rok sam...

0/0
10.7.2009 16:12

twine

Karlovarský kraj - pevná hráz socialismu a míru

Už jen zbývá aby se spojili se soudruhy z Plzeňského kraje, obnovili starý dobrý komunistický Západočeský kraj a budování ostnatých drátů na hranicích může vesele začít. Veď štátna hranica neni korzo !

0/0
10.7.2009 15:41

kamasutra.novakova

Paroubek - papaláš rocku :-)

Takto vypadá papaláš roku - tlustý, namachrovaný, myšlenky,

vzezření, rétorika komunisty z 80. let.... 

http://data.zpravicky.eu/1/jiri-paroubek-04-jpg-fpspdcqw1q-2008.jpg

0/0
10.7.2009 15:41

jacobsen

Tam asi ještě nebyly záplavy, že?

Když mají tu čest přemýšlet o takových chujovinách.

0/0
10.7.2009 15:40

Glock každopádně bez -e

Re: Tam asi ještě nebyly záplavy, že?

ne, v KV kraji záplavy nebyly.

0/0
10.7.2009 15:57

milanm.

a

ano, a na škody po povodních nemají, tak tozatáhneme všichni. Nevadí mi poslat peníze potřebným, ale že socialističtí  hejtmani mají koryta a cálovat to budou i jejich nevoliči je binec..

0/0
10.7.2009 15:40

honza.d

nechapu

Nechapu, proc to socialiste porad resi. Asi kvuli tomu, ze to volicum slibili a musi aspon docasne vyvijet nejakou aktivitu, kdyz uz nic. Ale co, dobrych 30CZK, aspon bude na piiiiivo a cigara... :-). Ze zdravim a "dekuji" CSSD... (ale uz by mohli jit do pryc...)

0/0
10.7.2009 15:39

vejcednes

To sú systémové kroky.

R^

0/0
10.7.2009 15:38

pepinov3

...

Volím ODS, protože mě strašně baví vybírat poplatky od pacientů.;-D

0/0
10.7.2009 15:37

milanm.

Re: ...

kolik ti prosímtě je? 12 ?

0/0
10.7.2009 15:38

Hofos

Re: ...

ty jsi nějaký zázrak, či co -- mluvící pojišťovna :-P

0/0
10.7.2009 15:39

jacobsen

Re: ...

a co doplatky na léky?

0/0
10.7.2009 15:42

Linde CZ

Re: ...

A hele, odkopanej socialista ;-D

0/0
10.7.2009 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.