Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak nevkusné rozloučení si snad ani Michael Jackson nezasloužil

Michael Jackson se rozloučil se světem stejně, jako žil posledních bezmála patnáct let. Pompézně, povrchně a kýčovitě, píše psycholog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

smilelcc

???

Ste psychológ a vo všeobecnej rovine je Váš názor na rozlúčku so zosnulým asi správny a štandardná rozlúčka by mala byť taká, ako ju opisujete Vy. Ale v prípade Michaela Jacksona s Vami určite nesúhlasím, pretože on už len tým čo v živote dosiahol, určite nepatril medzi šedý priemer a preto si zaslúžil práve takú rozlúčku, akú mal. A na tom, že jeho dcéra odprevqdila otca aj verbálne nevidím absolútne nič zlé a už vôbec nie nevkusné. A to čo povedala bolo milé a úprimné.  

0/0
30.7.2009 6:25

Drake Rammoray

Děs

Zeměkoule přijala do svého nitra jednoho z největších kýčařů

moderní doby. Muž, který vystavěl svoji kariéru na sousloví ajlavjú,

plastických operacícha tahání se na jevišti za

p*ro, opustil řady komediantů za okolností stejně pohnutých, jako žil.

0/0
13.7.2009 12:24

komentator-1

nechutná šmíra

stejně jako všechna možná jiná veřejná loučení či výročí "osobností" pop kultury. Nechat dítě pronášet věty o zemřelém otci, ať byl jaký chtěl, před desítkami tisíc přítomných a miliony u obrazovek, považuji za nechutné.

Smutek je soukromá záležitost, kterou má člověk sdílet s blízkými a ne ho prodávat spolu s televizními právy. Fuj.

0/0
13.7.2009 10:43

Horákův laboratorní pes

cultura as negři

;-D

0/0
12.7.2009 21:29

Montaigne

Takže skoro takovej trapas

jako když čeští umělci uspořádali "Hold Václavovi"! A jak to Veškrnům v lóži to trapné divadélko chutnaloR^  ehm že, chrly, chrly:-P

0/0
12.7.2009 21:25

albert4

Pane Boze dej jim rozum!

Ta rodina Jacksonu je tedy pekna sebranka, ted zase rikaji, ze byl zavrazden - ubohost! To snad ani neni normalni vytloukat penize z techto jejich blabolu .-) Je to banda nenazranych debilu!

0/0
12.7.2009 10:19

český venkovan

..ale zasloužil....

0/0
11.7.2009 22:01

mikmik

MJ byl padlý Anděl - hra pro dav i po smrti

to je velmi přesný přirovnání a dobře to vystihnul i Boy George: "Michael Jackson je hvězda, která mě zneklidňuje a navíc ve mně vyvolává znechucení. Dětským hláskem říká ´Jsem Peter Pan´ a vzápětí vejde do místnosti, aby podepsal smlouvu na několik milionů dolarů."

Padly Anděl je synonyum pro Satana. MJ byl Dabel s andelskou prdelkou misto obličeje, kteremu kazdy, kdo mysli michou uveri bez problemu. Tezko lze uverit, jak si lidi mohou tak ochotne nechávat vymýt mozek... ta ochota byt uplny dobrovolně blb je fascinující ...

0/0
11.7.2009 21:50

dedko

Vkus je otázka

mentality, regionálních tradic, rasy, vzdělání atd. To co považujeme za nevkusné, může být pro jiné vrcholem vkusu. Je potřeba hodně tolerance, při hodnocení co vkusné je nebo není. Lepší je, se k tomu nevyjadřovat vůbec. V těchto věcech se stále přu např. se svoji manželkou. Když si vezmu košili nebo kalhoty podle sebe, je to podle ní nevkusné. Když se ona oblékne jako hastroš, tak mně řekne: Mlč !

0/0
11.7.2009 7:41

Zebin

Re: Vkus je otázka

zvyky v Evropě a severní Americe jsou dost podobné, takže tohle neplatí............... jde o trapné komedianství a kšeft

0/0
11.7.2009 18:54

hany1

Re: Vkus je otázka

Amerika je pro Evropany kýčovitá.

0/0
11.7.2009 19:30

shaggy

Michael

Ja osobne jsem pohreb sledovala a muzu rict, ze vetsina lidi me dojala. O Michaelovi mluvili pekne, coz se mu zas tak casto nestava. Ale mohlo to byt osobnejsi, to je pravda. Pro me Michael nebyl jenom umelec, ale hlavne clovek, kterej se rozdaval pro druhy. Bylo to clovek s velkym srdcem a nelehkym zivotem. Prala jsem si, aby jeho rodina neco rekla, aby jeho pratele neco rekli......Ale hodne jich chybelo.  Asi vycitili, ze JOseph Jackson nepohrbiva syna, ale superstar.  Autor clanku ma v necem pravdu, opravdu si Michael zaslouzil vic. Zaslouzil si, aby se o nem mluvilo jako o cloveku. Brooke Shields to dokazala, Magic Johnson to dokazal, i Stevie Wonder, kterej byl evidentne v zarmutku. REverend Al Sharpton podle myho taky hezky promluvil. A myslim, ze malou Paris nikdo do neceho nenutil. Je to silna osobnost jako jeji tatinek a kdyz chtela neco rict, rekla to. Neni ji co zazlivat, Michael byl v prvni rade tata.

0/0
10.7.2009 20:06

Dusin

Nevkusny clanek!

Se zájmem sleduji trend, kdy se všelijací psychologové vyjadřují ke všemu možnému. Nevím, proč pan psycholog sarkasticky píše: "snad ani Michael Jackson nezasloužil" a dál svoji výtku nerozvádí. Pohřeb odpovídal americké mentalitě a výstup dcery rozhodně nebyl nahraný. Myslím, že Michael Jackson nijak nepřekračoval hranice v showbusinessu běžné, kdy se různí interpreti považují za "Bohy" (nepíše nám pan psycholog kritiku na Beatles?). Řadový psycholog si osvojuje právo hodnotit hudbu a texty, to tu ještě nebylo. To je moc. 

0/0
10.7.2009 20:01

joa9

?

co ma znamenat to:---  SNAD ANI JACKSON??? kdyby tam bylo: snad ani autor toho clanku, tak to pochopim, ale tohle fakt ne :D a dal bych uvitala, kdyby se autor nezameroval jen na sve povrchni pocity.. nekomu ten pohreb dojemny prisel, zamyslete se nad tim probohaXD

0/0
10.7.2009 19:18

rasta_vesta

Re: ?

ty jsi nezazil co se delo v cesku kdyz umrel Stalin 8-o Gottwald 8-o Zapotocky ?

0/0
10.7.2009 19:24

wiki5.5

Re: ?

tak se zamyslete, jetsli vam pripadal tak je to stejny nazor jako autora a tim to muze skoncit, ne?

0/0
10.7.2009 19:31

BLACK33

opravdu nevkusny clanek

opravdu nevkusny clanek

0/0
10.7.2009 18:50

wiki5.5

Re: opravdu nevkusny clanek

opravdu nevkusny komentar

0/0
10.7.2009 19:29

Mitas24

Nic nového pod sluncem,

jediný rozdíl tentokrát spočíval v tom, že to nebyl americký film, ale realita se stejným scénářem - takže ta stupidnost mnoha jejich filmů mě bude připadat o něco méně nepravděpodobná...

0/0
10.7.2009 18:36

jahodove_ticho

tvl

kolikrát ho ještě vyhrabou? Umřel člověk, fajn divnej člověk. A co jako? Mám na počest někoho koho sme neposlouchal vytetovat na záda malý dceři "WE LOVE M.J."??? Těch po5ranejch lidí z jeo smrti už je nějak moc ne? ;-O

0/0
10.7.2009 18:33

Januária

Rodinny pohreb

Faktem zustava, ze rodina mela pohreb uz v 17:00 hod naseho casu, kde se s Michalem Jacksonem rozloucili jako pri kazdem jinem pohrbu, dokonce tuto cast ani nevysilali v televizi, narozdil od pohrbu Matusky a jinych. To co bylo pote jiz nebyl pohreb truchlicich pribuznych, ale pouze medialni rozlouceni s hvezdou, proto se tam zpivali jeho pisnicky, sedeli tam fanousci, kteri prilis osobnich vztahu s Jacksonem nemeli. To byla ta cast, ktera byla urcena televizim.

Nejak se mi nechce verit, ze clanek nade mnou napsal psycholog, psycholog ma lidem pomahat a ne jim verejne v mediich skodit.

0/0
10.7.2009 18:14

Bubrak

Re: Rodinny pohreb

Souhlas, a hlavne soudit americkou psychiku. Clanek plny nesmyslu. Rv

0/0
10.7.2009 20:41

brekebrekeke

tak co, naplavo z novinek? uz date zemrelemu pokoj?

;-€;-€;-€ to je humus, ze snad ani zak zakladni skoly by vetsiho nebyl schopen !! ;-€;-€;-€RvRv

0/0
10.7.2009 18:08

ednes

Re: tak co, naplavo z novinek? uz date zemrelemu pokoj?

to víš,je to téma o kterém se mluví a i pan psycholog by rád svých 5 min slávy.

0/0
10.7.2009 18:13

ednes

psycholog

Další výbornej článek.Tentokrát tu máme názor psychologa.Je mi úplně jedno co si o tom myslí,stejně jako jeho názory - zvlášť pokud vidím že je naprosto jednostranej.Jestli někdo řekne,že se MJ sám pasoval na krále popu,tak bych chtěl vědět kdo teda dokázal muzikou oslovit tolik lidí.Kdo podle něj tedy je tím "králem"?Pasoval se na posla,na krále,Jacksonovu rodinu srovnávat s Kočkovejma,trapná ukázka cirkusáckého vkusu,...Jeden blábol za druhym takže to shrnu - znám plno lidí co se jim to líbilo,nějaký co se jim to nelíbilo,ale neřešej to a teď už i jednoho co se mu to nelíbilo,napsal o tom nesmyslnej článek protože každej se živý jak umí a zítra o něm nikdo nebude vědět.MJ dlouho nic nevydal,pak řekl že udělá 50koncertů a po lístcích se jen zaprášilo.A teď kdo je ten klaun z toho šapitó?

0/0
10.7.2009 18:07

brekebrekeke

to Wabo, hele, nejsi ty baba?

to by odpovidalo :-P protoze tak blbe snad muze psat uz jen psycho anebo malej jarda;-D

0/0
10.7.2009 17:59

rozhorceny___predstavitel

Cirkusáckého vkusu Michaelovy rodiny.

Řekněme na rovinu,že rovnou:-P "opičího...:-Pvkusu jeho rodiny

0/0
10.7.2009 17:49

albert4

dotace

Cetl jsem si stranku mesta Los Angeles a tamni radnice vyhlasila sbirku na uhradu nakladu spojenych s pohbem MJ, celkem zabavne. Hlavne ze mu ta jeho cirkus familie koupila zlatou rakev, asi na leasing predpokladam, ale naklady na cely ten nedustojny cirkus by meli nest vsichni obyvatele Los Angeles, docela k pobaveni .-)))))

0/0
10.7.2009 16:29

jakotunejsem

Re: dotace

Tak vidíte, plivnul jste si a Váš život je obohacen o pocit: "To jsem jim to natřel".

0/0
10.7.2009 16:44

wiki5.5

Re: dotace

plivnul? Jen konstatoval dalsi aspekt celeho cirkusu. Vam take umrel Buh?

0/0
10.7.2009 17:30

brekebrekeke

Re: dotace

mozna ani nevplivnul, kdybysses do neho hned navezl, ze mu taky umrel Buh Rv ja ho napr nikdy neposlouchal,cirkus se mi hnusi,zombie byl radskej,ale jednou zemrel,neco dokazal,slavnej byl,a kdyby L.A. nechtelo,nehnulo by prstem. tak jak tak mi vychazi jediny - namastili si na nem kapsu vsichni. naposled

0/0
10.7.2009 17:42

jakotunejsem

Re: dotace

Zaplať Bůh mi nikdo neumřel:) Jen mě míchají hospodské pindy nýmandů o někom kdo beze všech pochyb něco dokázal. Nejsem fanouškem MJ i když byl jen o 8 let mladší než já:) Jde mi o určitý princip. kapišto?

0/0
10.7.2009 17:56

wiki5.5

Re: dotace

jo skvele se chytal za koule a tahal si chlapecky do postele... dokazal toho opravdu hodne

0/0
10.7.2009 17:58

jakotunejsem

Re: dotace

Vás evidentně za koule dosud nikdo nezatahal.;-D

0/0
10.7.2009 18:01

wiki5.5

Re: dotace

maly chlapecek ne, to mate pravdu... zaplat buh

0/0
10.7.2009 18:11

hany1

Re: dotace

Ty jsi nedokázal ani to chytání za koule, protože žádné nemáš!

0/0
10.7.2009 19:06

wiki5.5

Re: dotace

mluv o cem neco vis ;-)

0/0
10.7.2009 19:29

Montaigne

Re: dotace

;-DR^

0/0
12.7.2009 21:28

albert4

Re: dotace

Ja na nikoho neplival, ja jen konstatoval holou skutecnost, ktera pusobi ponekud smesne - proc by v principu melo mesto LA snaset nemale financni naklady? Kdyz rodina Jacksnu chtela tak veliky cirkus, mela by si jej i logicky hradit, pokud na to penize nema, nikdo je nenutil delat to.

0/0
10.7.2009 17:37

brekebrekeke

Re: dotace

obavam se, ze rodina mela nula slovo. tohle byla PR akce manazeru, kteri na nem vybouchali jeste jako na mrtvym

0/0
10.7.2009 17:39

Wabo

Re: dotace

Směšně? Vy si platíte policii ze svého, aby se ostatní na ulicích cítili bezpečně, když tudy jedete? To je přece úplnýž nesmysl. Podle vaší logiky by také všichni obchodníci, kteří na nájezdu fanoušků vydělali, měli rodině vrátit výdělky? Nesmysl.

Ta sbírka je na zvýšené náklady policie. Zajištění bezpečnosti v ulicích je veřejná služba, ať jsou důvody zvýšeného pohybu nebo nebezpečí jakékoliv. Od ní je policie a policie se platí z veřejných rozpočtů. Losangeleský problém je v tom, že leží ve zkrachovaném státě a nemá policistům, kteří na ulicích usměrňovali davy, z čeho zaplatit přesčasy. Že na tom město v souhrnu vydělalo, a neprodělalo, je vrcholně pravděpodobné.

0/0
10.7.2009 17:51

brekebrekeke

Re: dotace

no a? sbirka je sbirka, ale cirkus kolem pohrbu je marketingovy tah. smytec! vydelat maximum, i na mrtvym. Zajima te napr. umrti zpevaka z etickeho hlediska? Vsecno ostatni,co jsi napsal je slohovka z osmy tridy ;-D

0/0
10.7.2009 18:02

jakotunejsem

Re: dotace

A Vy hodláte městu LA nějak pomoci?

0/0
10.7.2009 17:57

Wabo

Re: dotace

Zapomněl jste napsat, že to je na těch 3500 policistů, co byli v ulicích při účasti desítek tisíc fanoušků navíc proti své normální směně, protože šlo o jasně abnormální akci, se kterou v rozpočtu nemohli počítat. Nikoliv na vlastní estrádu. Kalifornie a řada dalších států uvnitř USA je na pokraji bankrotu, takže z žádných "rezerv rozpočtu"  ty mimořádné výdaje uhradit nemohou. Na druhé straně není pochyb, že nájezd fanoušků přinesl spoustě obchodů a hotelů výdělky, takže se asi najdou dárci, kteří do sbírky přispějí.

0/0
10.7.2009 17:43

brekebrekeke

Re: dotace

OK, a co meli teda podle tebe delat? nasadit 3500 beng a vypraskat lidi z mesta? :-) bylo by to jiste levnejsi,vid? Pokud tam zijes,tak se starej,pokud ne,tak srry,ale evropa ma svejch problemu dost:-P

0/0
10.7.2009 17:46

Wabo

Re: dotace

Asi je zbytečné reagovat na někoho, komu dělá potíže porozumět psanému slovu, ale okamžitě se rozčiluje. Samozřejmě je neměli vyhnat. Samozřejmě dělali správně, že se starali o pořádek v ulicích, je to jejich povinnost. Ale mají policisté odejít bez zaplacení za nasazení navíc? Asi ne. Stát Kalifornie jim zaplatit nemůže, protože je na bankrot. Proto ta sbírka. Podle mě je v pořádku úplně všechno, až na to, že předřečník se snaží vyvolat dojem, že sbírka je na úhradu estrády.

0/0
10.7.2009 17:55

brekebrekeke

Re: dotace

tak co jsi? baba nebo bengo? :-)

0/0
10.7.2009 18:03

ednes

Re: dotace

Nevim jestli je to pravda je mi to úplně jedno.Já jsem zase četl,že to turismus vrátil a pokud tam bude pochován,tak se to vrátí ještě mnohonásobně.Co z toho plyne?Nevěř všemu co čteš.Ale u tebe je to jedno - ty vidíš jen tu svou pravdu.

0/0
10.7.2009 17:53

wiki5.5

Re: dotace

totez je mozne rict o vas. Jaky je rozdil?

0/0
10.7.2009 18:14

albert4

Re: dotace

http://mayor.lacity.org/PressRoom/PressReleases/LACITYP_005598

0/0
10.7.2009 18:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.