Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravy pražské Jižní spojky skončí kvůli kolonám už v sobotu

Dopravní omezení na Jižní spojce v Praze, které od úterý způsobuje dlouhé kolony, skončí už tuto sobotu v poledne. Dohodli se na tom zástupci pražského magistrátu a Technické správy komunikací. Omezení kvůli frézování vozovky přitom mělo trvat až do příštího pátku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrazik007

a co cekali ?

Kdo naplanoval tuto opravu a system uzavirky tak byl pekny vul. Uzavrit pruh na jizni spojce a na magistrale a cekat, ze se to obejde bez velkych komplikaci ? Sakra vzdyt se staci podivat co se stane v pripade nehody. To frezovani mohlo pockat rok, do otevreni jizniho obchvatu a zadne komplikace by to neprineslo.

0/0
10.7.2009 8:35

pavev1

Re: a co cekali ?

Frézování nemohlo počkat, frézovat a maka se mělo i v noci.;-O

0/0
10.7.2009 9:48

pavev1

Re: a co cekali ?

Ještě k tomu obchvatu přes Radotín. Já si nejsem tak zase moc jistej, že to nějak výrazně uleví pokud sleduju provoz na Jižní spojce, tak 70% dopravy není z D1, ale je to doprava z Hradecký dálnice, z D8  a z R10, tj ze směru od Zahradního města. Tak se obávám, aby to nějak výrazně pomohlo. To samozřejmě neznamená, že by neměl být okruh přes Radotín.

0/0
10.7.2009 9:52

Honza.Z

Re: a co cekali ?

za prvy by me docela zajimalo jak si dosel k tem cislum kdyz to teda tak "sledujes" to jako jedes ve svym aute - sledujes a dospel si k nazoru ze zrovna 70% neni z D1?8-o8-o;-D;-D;-D   za druhy uz selskym rozumem odvodis ze rozhodne nejkritictejsi je spojeni R7cky a D5ky na D1 protoze to se tahne pres barrandovskej most kterej pobira vic nez dvakrat tolik dopravy nez na kteoru byl stavenej a je to nejkritictejsi misto v celym tom okruhu - proto se tahle cast obchvatu stavi prvni.

0/0
10.7.2009 23:35

Honza.Z

Re: a co cekali ?

je to urcite logictejsi nez se zacit jako prvni rejpat v useku z D1 na sterboholskou radialu kde to neni ani zdaleka tak problematicky jako vise zminovany, jako druhy bych hned zacal propojenim D8 a R1 pac tam to taky stoji za vylizpr**el nebo aspon dokoncit tu vysocanskou radialu.

0/0
10.7.2009 23:37

[eT]

Já blázen si myslel,

ze opravu zkrátí proto, že budou makat ve dne vnoci co to jde a ono je toproto, že půlku nebudou dělat. Dobré...

0/0
10.7.2009 6:20

Kevin Costner

kolony

No pane jo, koho by napadlo, že uzavření jízdního pruhu na Spojce způsobí kolony... To je asi jako když zavřeli jeden pruh v Legerově, aby zjistili, jestli budou kolony větší. A světe div se, byly! Kolipak nás tento - jistě velmi přínosný - výzkum asi stál?

0/0
10.7.2009 0:39

Honza.Z

Re: kolony

hold nas zkousej co vydrzime, kdyby by,o na me tak je uz vesim na kandelabry a nebo poradam defenestrace ;-D

0/0
10.7.2009 23:38

forhend

Kdysi zásobování dělaly i tramvaje. V noci jezdily

zásobovací tramvaje. Tramvaje snad máte, v tý svý Prazééé, nééé, véééď...:-)

0/0
9.7.2009 21:43

forhend

Zajímavé. Najednou to jde. Ne že ne!

0/0
9.7.2009 21:40

Dadako

Rychlost

Najednou to jde rychleji, zajímavé 8-o ..... já měl za to ;-), že tyto opravy se vždy plánují na co nejrychlejší dokončení, nebo to také není ;-D

0/0
9.7.2009 21:00

piErcE

Re: Rychlost

a cist umis? ta finta neni v tom, ze to udelaji rychleji, ale v tom, ze pulku tech oprav vubec neudelaji ....

0/0
9.7.2009 21:15

Honza.Z

Re: Rychlost

ale stejne by to umeli rychlejs;-D;-D

0/0
9.7.2009 21:24

obecní slouha z Klacíkova

Dyť já si tam bez těch kolon nedokážu představit

Bez kolon na Jižní spojce by můj život byl čirá nuda :-)

0/0
9.7.2009 20:31

Honza.Z

Re: Dyť já si tam bez těch kolon nedokážu představit

nuda, ja to donedavna projizdel vyhradne v noci a to je tam tech kamionu tak desetina a nemoh sem si to vynachvalit. ne nuda, naopak nadhera.

0/0
9.7.2009 20:35

obecní slouha z Klacíkova

Re: Dyť já si tam bez těch kolon nedokážu představit

Kdyš člověk chvátá tak rozhodně nejede přes Baranďák :-)

0/0
9.7.2009 20:44

Honza.Z

Re: Dyť já si tam bez těch kolon nedokážu představit

pokud jedu z R7cky na brno tak nevim o rychlejsi ceste, ty jo?

0/0
9.7.2009 20:59

Daun

Prestante lhat!!!

V ono useku zadne koleje NEBYLY! Jina situace je na Jizni spojce, kde jsou skutecne v pravem pruhu deseticentimetrove koleje, ale to zu nikoho netankuje.

Radsi bezte zjistit, kdo se na tomhle nabalil a prestante tady lhat o kolejich...

0/0
9.7.2009 19:43

Honza.Z

Re: Prestante lhat!!!

to je pravda, tam co to frezujou to zrovna nebylo tak zly, to u sjezdu na krč od barandaku sou koleje jak zlaby pro prasata, ale to uz by tuplem nemohli delat jinak by se z toho cela praha podelala zavrit pruh na spojce, to si pockaj az bude obchvat. to zase potrebovali utratit prachy aby to nevypadalo ze je dostavaj zbytecne.

0/0
9.7.2009 19:46

Honza.Z

.

zakazat vjezd kamionum do prahy a hotovo

0/0
9.7.2009 19:38

kunta_kinte

Re: .

hmm logika... co pak budem zrat ?

( Samozreme by pomohlo zakazat tranzit pres prahu, ale k tomu je treba hotovy okruh kolem prahy...)

0/0
9.7.2009 19:41

Honza.Z

Re: .

jasne no ten okruh je treba na tom se shodnem vsichni, ja na to taky cekam jako na smilovani. argumenty tipu co budem zrat, prazdny regaly atd sou akorat lobby česmadu aspol aby neprisli o koryta, kdyby se na 4 dny zavrela praha pro transit tak se to nepodela, kdyz maj prazdninovy zakazy jizd o vikendy tak taky nemuzu jezdit a jde to, jenomze to by nesmelo bejt  takovy loby ze strany dopravcu.

0/0
9.7.2009 19:44

kunta_kinte

Re: .

na ty 4 dny je to blbost, jak transit poznas ? Lobby ze strany dopravcu je blbost, proste je o zbozi zajem tak ezdi, zakaz by zbozi dot prodrazil a to by bylo revu.

O regulaci kamionu jsem ochoten se bavit po dostvabe okruhu, driv to nema smysl.Pak by se dalo do prahy jezdit na povolenky.

0/0
9.7.2009 19:51

Honza.Z

Re: .

jak poznam? ty nepoznas kamion? ma 20 metru na dylku a 30 tun proste znacka zakaz vjezdu nakladakum a hotovo. jakej zajem? dyt pres prahu kamiony akorat jezdej, to je samej rumun, slovak, polak ty pres CR jenom jezdej ani to nevozej sem, to ze je nekde nakej zajem zas nezajima me. V Londyne to tusim funguje uz nakou dobu kdyz se zacne pricpavat mesto tak ho jednoduse zavrou a slus. btw existuje i vlakova doprava jenomze to by se tam muselo cpat penez a ne na to kaslat, cesky drahy nemaj takovy loby jako autodopravci.

0/0
9.7.2009 20:06

prying

Re: .

Honza.Z:  Úplně jsem z těch tvých příspěvků zmatenej. Na jednu stranu chceš zakázat vjezd  kamionů do Prahy a na druhou stranu tvrdíš, že tam bez vybudovaného okruhu musí vjet. O utopii rozvozu zboží valkem se snad ani nemá cenu bavit. ;-D

0/0
9.7.2009 20:19

Honza.Z

Re: .

ja netvrdim ze tam musej vjet. Pozor to neni zadna utopie, ono by to slo ale nikomu se to proste nehodi do kramu navic dnes a denne nas medialne masirujou tim ze to jde vozit jenom kamionama pak se nedivim ze jim to vsichni zerete.

0/0
9.7.2009 20:28

kunta_kinte

Re: .

Vlak do prahy ? A jak to budes tahat z nadrazi ? na kole ? ( btw vidam z NNZ jezdt kamiony nad 30T , tem to taky zakazem ?

zatim je to proste blbost a vznikl by chaos.

0/0
9.7.2009 20:23

Honza.Z

Re: .

ty tuny byl jenom priklad, videl jsem kamion co vez 200 tunovej naklad, kdyz to jinak nejde tak proc ne, ale ten je jeden za uherak a ne tisice denne. jasne z nadrazi uz to rozvezes nakladakama - to je jasny, ale ne tahacema ale mensima do kramu kdyby byly u nadrazi sklady. Tahace ktery mi rvou zily jsou polaci ktery vezou jabka z holandska do madarska protoze to vyjde hypermarket o 3 koruny levnejs na jabko a co me je do nich akorat nam ucpavaj cesty at si tahnou jinudy a nebo at platej jak mourovaty. tyhle veci by se daly tahat po zeleznici ale to by nesmelo bejt na tech kamionech zavislejch tolik firem a to si pis ze tam litaj kapriky ty to nepustej ani za boha. Jasny ted je to jenom takovej vykrik ze zlosti a realne tam ty kamiony nemuzou zakazat ale az bude okruh jednou hotovej tak stejne k zadny regulaci tir dopravy nedojde.

0/0
9.7.2009 20:33

mpes

Re: .

viděls někdy kolik zboží je potřeba navozit do obyčejnýho supermarketu, kterej máš např. na sídlišti? víš že jsou lidi, kteří se zbožím obchodují a mají třeba v Praze sklad? Víš kolik zboží třeba prodá počítačová firma denně?

Myslím že nic takovýho nevíš, protože jinak bys takhle žvatlat nemohl.

0/0
9.7.2009 20:41

Honza.Z

Re: .

videl, vidim to dnes a denne v praci. Kdyby se chtelo tak to jde a ne ze ne.

0/0
9.7.2009 20:58

kunta_kinte

Re: .

a jak ? jak chces rozvazet zbozi po meste a zajitit dopravu zbozi na urcene misto +/- v case za rozumnou cenu ?

0/0
9.7.2009 21:01

Honza.Z

Re: .

cena, vzdycky si musime polozit otazku jestli to ma cenu i kdyz je to nejlevnejsi, kdyby se porad hralo na to co je nejlevnejsi tak tu dodnes topime vsichni uhlim protoze zemni plyn je drahej a v tom smradu by sme tu chcipli. a kolik tenkrat bylo frflalu co rikali jak to nejde zavist vsude plyn.. todle je to samy -  chceme jezdit po volnejch silnicich a nestat hodiny v kolonach protoze je vsecko zablokovany kamionama, tak musime pritlacit. kdyz je kram v centru kam kamion nemuze tak jak to zavazej? mensi tonazi a taky to jde... tak jakypak copak.

0/0
9.7.2009 21:06

kunta_kinte

Re: .

no ono do centra obvykle jezdi mensi nakladni vozy, ale opet jsme u toho ze velke kamiony se nemaj proste jak pres tu prahu dostat. Tak jezdej po spojce ( nebo vis o alternative ? )

0/0
9.7.2009 21:15

Honza.Z

Re: .

ale jo to mas pravdu, to nemaj jak dostat ale nad vsim visi otazka aspon pro me, jak je mozny ze je to takhle ucpany, proc uz obchvat prahy davno neni hotovej, proc se doprava v takovejhle situacich nereguluje, proc lidi odpovedny za reseni tehle veci nevisej uz davno na kandelabrech ale cpou si chřťány ve snemovne.

... nic hele ja jdu spat, ale proresili sme to skrz na skrz ;-);-D

0/0
9.7.2009 21:28

kunta_kinte

Re: .

na kamiony jsem uz svuj nazor rekl, omezeni az po dostavbe okruhu, jinak by v tom byl bordel.

A co se tyce vlaku ? To by tady nejdrive muselo bejt zaruceny, ze naklad prijede vcas, a to je u zeleznice problem. Staci kolik mivaj zpozdeni osobaky. Staci nakej problem na koridoru a firmy budou mit neskutecne ztraty,.

0/0
9.7.2009 20:44

Honza.Z

Re: .

zaruceny nemas nikdy nic. Je tu spousta veci ktery by se tema vlakama tahat a to i ted kdy sou na tom drahy tak bidne jak sou, nacpat do toho miliardy slo by to jeste lip. Jediny co mam na mysli je aby se neustupovalo autodopravcum a jejich loby a aby se silnice uvolnily pro lid na ne jenom pro kamiony

0/0
9.7.2009 21:02

kunta_kinte

Re: .

nacpat do toho miliardy ? a kde (komu) je vezmes ? Cpat do toho molochu jeste vic prachu je zrudnost.

Ano jsou veci co se daj tahat vlakama a taky se tahaj, protoze se to vyplati. Ale kdo myslis ze zaplati zvysenou ceno prepravy ve finalni cene zbozi kdyz nekoho donutis na nevyhodny zpusob dopravy ? Dopravce, vyrobce ani prodejce to nebude...

Pri stavu nasich drah ( SZDC ) je tahat neco, co je potreba dorucit vcas, utopie.

Tady se nejedna o zadnou lobby ale o logicke uvazovani vyrobcu a prodejcu.

0/0
9.7.2009 21:07

Honza.Z

Re: .

tak ted je mozna uz pozde, to se melo zacit driv neco resits drahama. No jasne zaplatime to my, ale rikam kdo chce prepych toho ze mam volny silnice by neco stal to bezpochyb.

0/0
9.7.2009 21:23

p.xx.p

Re: .

víš prd.. typický kamion má 17,5m a 40 tun- plně naložený,ale taky necelých dvacet,prázdný.. jediná objízdná trasa přes D.Břežany je zavřená tak kudy chceš jet?

nejraději mám když do toho kecají takoví, co o tom ví prd...ani by ses s tím nerozjel,natož nějak zacouval..

0/0
9.7.2009 21:55

Honza.Z

Re: .

jasne nevim kolik ma tvuj "typickej" kamion a ani me to nezajima, pro me je podstatny to ze to vsude akorat zaclani a blokuje to cesty jestli to ma 17,5 nebo 20 metru je mi u pr**ele . Machrovsky kecy ze bych s tim nezacouval si nech na koledu - rozjel  urcite, nejspis nezacouval, taky se s nikym nehadam ze jo ale nemusim s tim umet couvat abych vedel ze to tam ty kamiony ucpavaj ty hrdino.

0/0
10.7.2009 23:30

Fare.l

sobota

tak je dobře, že to bude v sobotu a ne v pátek;-D

0/0
9.7.2009 19:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.