Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bulvár magnáta Murdocha odposlouchával politiky a sportovce

Británií hýbe odposlechový skandál. Reportéři bulvárního listu News of the World prý nechávali "napíchnout" telefony tisícům celebrit, politiků a sportovců. Deníku tehdy šéfoval Andy Coulson, nyní poradce šéfa konzervativců Davida Camerona. S odvoláním na policejní zdroje to napsal list The Guardian.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rewolt

MURDOCHGATE????

;-D

0/0
9.7.2009 15:58

vojtexx

:-P

no jo no..nemají tam Patriot Act

;-D

0/0
9.7.2009 15:57

rozhorcenypredstavitel27

koho potom poslouchal mossad a cia??

:-):-) motto mossadu"cestou klamu máš vést válku.

0/0
9.7.2009 14:45

Pilat

Re: koho potom poslouchal mossad a cia??

komu myslis ze ty delikatni zpravy ten fagot Murdoch daval? CIA to ale nebylo ;-D

0/0
9.7.2009 20:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.