Diskuze

Nehod ubylo jen naoko, policisté kouzlí se statistikami

Pokud by se vycházelo pouze ze statistik, staly by se české silnice zničehonic oázou bezpečí. Tedy v porovnání s lety minulými. Za první letošní půlrok totiž policisté evidují zhruba o polovinu méně dopravních nehod než rok předtím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lolek77

8. 7. 2009 23:28
Mikulíku, Vy hovado z centra nicmochrů.

I Vaší vinou se policisté zabývají měřením rychlosti a šmírováním lékarniček místo dopravních nehod. Teď jste objevil Ameriku, že z nehod by se měly vyvozovat důsledky. Ovšem napřed jste podporovali celý ten idiotský systém a Šimonovského vynálezy. Bože, jaké pitomce platíme z našich daní.8-o

0 0
možnosti

-dejf-

8. 7. 2009 22:59
mrtvi a zraneni

jak to ti policisti udelali, ze vykouzlili mensi pocet mrtvych i zranenych?

0 0
možnosti

pepsi_09

8. 7. 2009 18:30
.

No tak už to mediální m/*dky konečně uznejte, že vaše vřískání o hromadách mrtvol je nesmysl a přestaňte dělat z lidí blázny.

0 0
možnosti

ladamm

8. 7. 2009 14:17
na našich dálnicích mám nejraději

roletu tu tu tu tu tu tu tu tu tu nemají nikde jinde . . .

0 0
možnosti

kozmopolita

8. 7. 2009 13:27
Místním statistikům

Pokud má někdo problém pochopit, přoč denní svícení a nedejbože na této intelektuální úrovni umí anglicky, ať si zajde sem http://www.iihs.org/research/qanda/drl.html , je to tam vše v kostce jasně řečeno.

A pokud někdo blouzní o tom, jak to zbytek Evropy nechce protože je to zbytečné, měl by vědět, že podle půl roku staré evropské direktivy od února 2011 budou muset mít všechny nové osobní vozy (a později i autobusy a náklaďáky) denní světla, která se budou zapínat automaticky s nastartováním motoru. Direktivu schválily všechny země Unie bez výjimky. Blíž zde http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/08/1394&format=HTML&aged=0&language=EN&guiLanguage=en

Tak a teď pokračujte v diskuzi, jaká je to zbytečnost a specificky česká volovina.

0 0
možnosti

ac97c

8. 7. 2009 13:38
Re: Místním statistikům

No dobře, to už jsou alespoň argumenty (i když se také to neobejde bez zbytečných narážek na intelekt oponentů v diskuzi, že?!). Nějak jsem tam nenašel akorát konkrétní data, jak moc připěje celodenní svícení na tu nehodovost, jen předpoklady, nic víc. Další věcí je, že DRL bude mít vyhrazené speciální lapmpy (na bázi LED nebo tak) s menším příkonem a potkávačky budou dále sloužít ke svícení na cestu za snížení viditelnosti.

0 0
možnosti

čtunoviny

8. 7. 2009 12:33
Svíticení za krásného slunečního dne

Německo s 80 mil. obyvateli nesvítí za krásného slunečního dne.

Česko s 10 mil. obyvatel svítí.Já samozřejmě taky musím ze zákona. Pokud se náhodou ozvu, že je to fakt zbytečné, hned mi nějaký velmi , velmi ale velmi skušený řidič , řekne: ABY TĚ  BYLO LÉPE VIDĚT, ABY TĚ JINÝ ŘIDIČ NEPŘEHLÉDL MEZI SVÍTÍCÍMI VOZIDLY.

A  já tomu velmi skušenému odpovídám: Nechci Tě potkat na silnici , kdy za bílého dne nerozeznáš 2  různá auta lišící se pouze zapnutýmu světly . Takový člověk má odevzdat řidičák a sedět ve vlaku.  Tohle by ti odpověděli i němečtí řidiči ( nejenom)

0 0
možnosti

čtunoviny

8. 7. 2009 12:35
Re: Svíticení za krásného slunečního dne

OMLUVA:    měl jsem napsat      .....zkušený...;-(

0 0
možnosti

mr.kluzo

8. 7. 2009 12:02
rychlá jízda

Víte, kolik ušetříte času, když na 100km vzdálenosti a průměrné rychlosti 130km/h zvýšíte průměrnou rychlost o 10km/h, tedy na 140 km/h? Přitom zvýšit průměr o 10 km/h je při dnešním provozu dost problematické, stačí aby vás 2x něco zastavilo na 1min, nebo přibrzdilo a už podle mne navýšení nebude možné.

Ale přesto: Když na vzdálenosti 100km pojedete v průměru 140km/h místo 130km/h, ušetříte celé 3,3 min. A to se vyplatí!!!!:-/

0 0
možnosti

Zebin

8. 7. 2009 12:36
Re: rychlá jízda

v reálu to bude ještě méně, pomalejší auta, předjíždějící se kamióny, svedení do dvou či jednoho pruhu. Navíc, míra ohrožení sebe ev. ostatních účastníků stoupá s vyšší rychlostí

0 0
možnosti

JÚLINEK.ŠÍŠAL

8. 7. 2009 11:49
souzi a soušky čížci,

vždycky mi vrtalo hlavou, jak to ti poliši dělají, že za mrtvého je v případě dopravní nehod považován ten, kdo na následky umře do 24hod., ... tedy když umře o minutu či čtvrthodinu či měsíc později, jestli ho nepřidusí polštářem, aby to stihl včas ... není to koruptivní jednání? ...8-o

0 0
možnosti

Krak

8. 7. 2009 19:36
Re: souzi a soušky čížci,

Pořád tě baví prezentovat veřejně svou hloupost? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Novakbob111

8. 7. 2009 11:48
Nemecko bez svetel 6 mrtvych na 100 000 obyvatel

Rozsvicene ceske vrakoviste 30 osob na 100 000. Takze sviceni je na hoovno. Jenom vystraseni cesi si mysli,ze svoji ridicskou impotenci nahradi zarovkou. Konecne i Hitler rikal, ze nevidel tak sileny sofery jako jsou cesi. Nikoliv rychly, ale neschopny

0 0
možnosti

lasicelysice

8. 7. 2009 11:57
Re: Nemecko bez svetel 6 mrtvych na 100 000 obyvatel

Souhlas. Např. v Egyptě řidiči v noci nesvítí dokonce ani v noci vůbec, respektive jen parkovačkami. Když se zeptáte proč, tak vám odpovědí, že svícení je nebezpečné, protože oslňuje. Znovu podotýkám, že se jedná o svícení ne ve dne, ale v noci. Jde o oblasti, kde je vidět od pouličních lamp atp... Pro nás divná praxe, ale tam funguje. Když vás tady u nás v noci mine protijedoucí auto (a někdy ani nesklopí dálková světla), po jeho minutí nastává pár nebezpečných vteřin, protože jedete prakticky poslepu - zorničky očí se zúžily díky světlům před tím protijedoucího auta, a než se stačí adaptovat - rozšířit - na méně světla, vidíte jen málo kam jedete. Svícení u nás a v Egyptě beru tak, že všechno je na světě relativní a všechno má svá pro a proti.      

0 0
možnosti

Ahasver

8. 7. 2009 11:44
Hmm

Tak už to Tržil naučil celou republiku... Blejt.

0 0
možnosti