Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Copak umřel faraon? Ne, Michael Jackson

Je normální, aby pohřeb umělce provázela taková hysterie? Se všemi těmi slony, kteří měli napochodovat na obřad spolu se sedmnácti tisíci šťastlivci? A ještě se na milion lidí nedostalo. Copak pohřbíváme faraona? Ale my se přece loučíme s králem popu, namítl by fanoušek Michaela Jacksona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

diskutér

Nic než spravedlnost

Pročítám-li níže uvedené reakce lidí, nemohu se nezmínit: Mají-li se u příležitosti úmrtí MJ zmiňovat aféry, kterým byl vystaven, a má-li se tento přístup považovat za normální přístup, pak volám po tom, aby např. u příležitosti Smetanovy Litomyšle nebo na zahájení Pražského jara byl zmíněn a široce diskutován syfilis Bedřicha Smetany, kolik nakazil nevinných obětí apod. To je historická pravda. Pročpak nás naši novináři toho šetří? Že je to nevhodné? Ano, stejně jako donekonečna omílané aféry MJ. Volám po spravedlnosti - nechť je informovanost stejná napříč spektrem našeho života .

0/0
14.7.2009 13:44

vmvanjan

Měly by se začít prodávat

na pohřby některých současných politiků. Určitě bych si přes internet nejeden objednal.:-)

0/0
13.7.2009 9:27

vmvanjan

Re: Měly by se začít prodávat

prodávat lupeny, samozřejmě

0/0
13.7.2009 9:27

farous

Copak umřel faraon?

A faraoni byli něco jinýho? Byli to obyčejní smrtelní lidi jak říkal děda "s hubou žravou a p®delí s®vou!

0/0
13.7.2009 7:41

tacco

Co tady řešíte?

Jestliže se na pohřeb losujou lupeny, tak to byl fakt šoumen..., a člověk neví, jestli se tomu smát nebo brečet, když čte že, se lidi kvůli němu sebevražděj. Ale tak nějak asi chápe hysterii, když zemřel Otec národů - bátuška Stalin, taky se některejm lidem zastavil čas.

Je vždycky smutný, když někdo umře, at už je to bývalý černoch, co měl rád děti nebo babička v Podkrkonoší.

0/0
12.7.2009 18:03

skeptický optimista

Je to jenom showbyznys

Je to jenom showbyznys. Jeho účelem je ukrátit dlouhou chvíli. Trochu se pobavit a odvést pozornost od důležitějších a tím také nepříjemnějších věcí. Jiný význam nemá. Tak je potřeba se dívat na MJ i na jeho pohřeb. Doby kdy umění mělo mnoho styčných bodů s filozofií a lidé pomocí něho hledali smysl života jsou už pryč.Smyslem dnešního života je hedonismus. Nová státní ideologie, která vyhovuje vládnoucím vrstvám. Kdo si hraje, ten je totiž nezlobí.

0/0
12.7.2009 12:12

captain cook

Re: Je to jenom showbyznys

masova obdiva "hvezd" se datuje z dob zacatku Hollywoodu a filmoveho prumyslu

 Jinak je nejlepsi si pamatovat Svejkovo "To chce klid!";-D

0/0
12.7.2009 13:02

farous

Re: Je to jenom showbyznys

To si teda hodně naivní a troubovitej! Masová obdiva hvězd, jak píšeš, se traduje stejně jako lidstvo samo, akorát dneska se největší borci dělají z herců, modelek a kdo ví jakých opičáků, ale je to vlastně daný mediální reklamou a popularitou, šířenou hlavně televizí! I ten faraon byl vlastně taková "hvězda" předkládaná tehdejší dobou.

0/0
13.7.2009 7:46

CubaKrsi

Sloni nebo hudba???

Hele i kdyby tam měl 20 slonů, 100 velbloudů a nevim ještě bůh ví co.... Ať byl jakej byl.... Byl to hlavně geniální umělec, dokonalý zpěv a skvělá hudba... Tak co takhle přestat řešit slony, soudní tahanice a spíš se zamyslet nad tím co po sobě zanechal?? A teď nemyslím na ty mrtě dluhů

0/0
12.7.2009 10:04

Hillar

Re: Sloni nebo hudba???

Nebyl to umělec , jen poskakoval a vejskal

0/0
12.7.2009 18:50

StanleyP

Re: Sloni nebo hudba???

Jestli budeš poskakovat a vejskat a miliony lidí si koupí tvojí desku tak u mne seš UMĚLEC!!!

0/0
13.7.2009 9:27

kamoska75

Umřel faraon!!!!!!!

Nikdy jsem nebyla hysterická fanynka M.J.,nicméně si pamatuju to chvění u žaludku když se do Čech dostala deska Bad,se kterou jsem M.J.zaregistrovala asi poprvé.Bylo to zjevení v dobrém slova smyslu.Naprosto precizní výtvor ve všech směrech,nesrovnatelné s českou popmusic.Rozloučení se neslo v předvídatelném duchu a myslím že je to dobře.Skutečným fanouškům zemřel opravdu faraon

0/0
11.7.2009 21:16

gianninko

Sloni

Nevím jak autor článku přišel na to, že při rozloučení s ML byli sloni. V hale nebyli a že byli venku? Patřili k cirkusu, který byl vedle. No prostě čecháček, když se nev í co říci špatného tak se hodí i sloni. Jinak pro fanoušky MJ možná zemřel faraon...

0/0
11.7.2009 20:55

Brigádník

Re: Sloni

Zajímalo by mě jestli ten vlasák za todle dostal taky nějakej honorář. :-/

0/0
11.7.2009 20:58

sklebuza

hysterie

M.J.  je mi líto, ale víte co je hysterie? Ta mě chytá, když se zlo povyšuje na chytrost

a to je zde ob řádek. Jinak já osobně jsem hysterická když mi dojdou cigára.

0/0
11.7.2009 14:01

kill7

Re: hysterie

dovedu si tě představit, kráva s cigárem, hnusRv

0/0
12.7.2009 7:16

Dusin

Pan Vlasak tentokrat vedle

Zájem o úmrtí Michaela Jacksona je pochopitelný. Nikdo jiný není a nebude jako Michael. Vždyť zemřela největší hvězda showbusinessu, která byla velmi výjimečná a tak jiná, než "běžní pozemšťané". Pokud showbusiness hýbe médii (jinak by nebyl zájem o hudební recenze pana Vlasáka a nejvíce hudebních časopisů na českém trhu), není se čemu divit...

0/0
10.7.2009 20:09

regulator

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

velice dobre..R^R^

0/0
10.7.2009 21:28

captain cook

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

aaale blbost! RvTy jsi jenom prilis mlady a nezkuseny, nez abys zazil Elvise nebo treba The Beatles!

0/0
11.7.2009 10:20

wrangler

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

!!R^R^R^

0/0
11.7.2009 13:05

captain cook

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

Elvis ma nadale sve popularni impersonatory a kluby fanousku po celem svete, kteri kazdorocne v lednu slavi jeho narozeniny a v srpnu vzpominaji vyroci jeho umrti.

 Budou takhle po 32 letech vzpominat na Michaela Jacksona? Nejak nemyslim, ze ano.

0/0
11.7.2009 16:33

Brigádník

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

Radši nemysli vůbec ! :-P;-D

0/0
11.7.2009 21:00

captain cook

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

clovek se skutecnym fungujicim mozkem v halve se nemuze zbavit mysleni. je ale pochopitelne, ze tem co toho v hlave moc nepobrali, pripada nemyslet jako normalni ukon.;-):-P

0/0
12.7.2009 5:50

captain cook

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

hlave

0/0
12.7.2009 5:51

Přesvědčený socialista

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

Jo, anebo Evu s Vaškem.

0/0
11.7.2009 16:27

captain cook

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

Evu Pilarovou a Vaska Neckare?8-o;-D.

0/0
11.7.2009 16:29

rasta_vesta

Re: Pan Vlasak tentokrat vedle

Oni zemreli ?

0/0
11.7.2009 16:33

gotzur

Na mrtvé se vždy vzpomíná jen v dobrém

a Michael Jackson nebyl výjimkou.

0/0
10.7.2009 19:41

Taffey

Re: Na mrtvé se vždy vzpomíná jen v dobrém

Jo. Zkus to s Adolfem Hitlerem. A uvidíš.

0/0
11.7.2009 15:59

gotzur

Re: Na mrtvé se vždy vzpomíná jen v dobrém

Tohle je snad jiný případ, i když Hitler je pro některé i dnes pořád modlou.

0/0
11.7.2009 16:13

captain cook

Re: Na mrtvé se vždy vzpomíná jen v dobrém

stejne jako Stalin

0/0
11.7.2009 16:28

Janča09

hmmm

Podle mě to nebylo tak fenomenální rozloučení, kdyby chtěli aby bylo, nebyl by limitovaný vstupenkami, ale mohl by tam jít každý. A navíc on byl megaloman každým coulem, takže ať si, že to byla velká show! Já jsem Jacksona nikdy moc nemusela, znám jen jeho známé písničky, ale přesto mě jeho předčasná smrt dostala. Stejně jako mě dostalo, když umřel Matuška, Svoboda a jiní. A to že to šlo na netu pro další miliony lidí, no a? Taky jsem se dívala a to nejsem megapříznivec..... A že se o něm pořád mluví?? Po smrti pana Svobody nebylo v bulvárních plátcích nejmíň rok nic jiného než on.... A MJ byl celosvětová hvězda, král popu.... Ať chcem nebo ne, i s jeho eskapádami to je legenda a kdykoliv se vysloví jeho jméno, každý si vzpomene na něco pro něho typického... např. moonwalk :-)

P.S. pro pana autora článku - sloni nebyli pro MJ... Totiž den po jeho pohřbu se tam konal nějaký cirkus....

0/0
10.7.2009 11:00

sklebuza

Re: hmmm

Přesně toto mám na mysli i já, naprosto souhlasím.

0/0
11.7.2009 13:52

reactt

:-)

Ale Jackson byl více než Faraon.. Netyranizoval lidi a byl asi tak milionkrat víc známej, a jeho popularita byla asi tak o miliard procent lepší než faraonova. Pomáhal dětem a ti co pro ně neudělali nic ho pomlouvali...  Byl to velký člověk, kus našeho mladí.. Samozřejmě, že nejsem jeden z těch co tam musel jet, nebo i chtěl.. Ale někteří lidé věci berou vážněji. A jen hlupák takové věci nepochopí pane redaktore..

0/0
10.7.2009 10:50

TurboFrank

Re: :-)

Pedofil pomáhá dětem?  I to je názor. Jako muzikant výborný a tanečník taktéž. Jinak vypatlaný kretén.

0/0
10.7.2009 15:19

noneno

Re: :-)

Měl byste se stydět! Ale není to ve Vašich silách ---Jste nafoukaný na to, že myslíte a jednáte jinak jak Michael Jackson. Položte si však jedinou otázku: Komu Váš život prospívá? Možná si myslíte že nebýt "vypatlaný kretén" je něco více, než byl Michael Jackson. Já se domnívám, že lidé jako Vy umí jediné - vytvářet na tomto světě marast "vypatlaných kreténů" - protože to Vy jste ho stvořil. Michael Jackson tvořili svět lásky - určitě by i Vám řekl I love You a tím by Vám pomohl z marastu, kterým jste obklopen - jste obklopen "vypatlanými kretény". je mi Vás hluboce líto, ale nejsem Michael Jackson, proto Vám nedokážu říci I love You.

0/0
10.7.2009 15:47

Letni_noc

Re: :-)

Pochopil jsem to spravne, ze kdyz je nekdo hvezda, tak je zneuzivani malych chlapcu tolerovano? Nevim, jestli by nam ti chlapci potvrdili, ze jim MJ stvoril svet lasky, ale mate pravdu, ze jim asi rikal I love you.

0/0
10.7.2009 21:24

wyatt

Re: :-)

Zneužívání chlapců bylo soudem zamítnuto...A ty jseš pitomec - to je jasná věc:-P

0/0
10.7.2009 23:17

Letni_noc

Re: :-)

Tak pitomec? A proc?

0/0
12.7.2009 18:42

jaymzz

Re: :-)

rodice deti, se kterymi jackson a jeho vlastni potomstvo nejcasteji travili cas, vzdy mj proti jakymkoli stupidnim obvinenim branili. o tom se u nas ale asi moc nepise. stejne jako se u nas moc nepise o tom, ze sam jackson byl zneuzivan svym vlastnim otcem. jako clovek, ktery ma s americkymi pravniky osobni zkusenost, moc dobre vim, ze termin 'zneuzivani' ma tak siroky pravni vyklad, ze jej lze aplikovat prakticky na cokoli, vcetne odeslani smsky. vyrovnat tento trestny cin mimosoudne neni az tak snadne, coz vypovida o jedinem, nedostatek dukazu na strane zalobce. lidem jako mj by vsak jakekoli soudni preliceni ublizilo daleko vice, nez pijavici, snazici se pravne zneuzit jiste situace ve svuj prospech, proste vyplatit. a jelikoz jackson nebyl nikdy shledan vinnym, je tve tvrzeni o tolerovani zneuzivani malych chlapcu pouze vyplodem chore fantazie...        

0/0
12.7.2009 5:11

Letni_noc

Re: :-)

Tak pokud vim, tak rodice (a deti) byli mimosoudne odskodneni. Navic, jeden z chlpacu popsali podrobnosti na MJ intimnich partiich, coz je zvlastni ne

0/0
12.7.2009 18:39

regulator

Re: :-)

R^

0/0
10.7.2009 21:30

Petr_1

Re: :-)

Chlapec, s jehož rodinou se nakonec pan Jackson vyrovnal mimosoudně (tj. zaplatil několik milionů), v dospělosti založil nadaci, která se stará o zneužívané děti. Myslíte si, že by tu svou lež hrál tak dokonale několik let? Že by utrácel peníze tím, že bude pomáhat druhým? Zřejmě na tom zneužívání něco bude.

0/0
11.7.2009 10:13

gianninko

Re: :-)

No tak jestliže založil nadaci tak využívá opět peníze sponzorů ne své peníze. Celá ta záležitost byla velmi nejasná, a především jim šlo o peníze,a to peníze velké. Jestliže si byli jisti měli nechat celou záležitost dojít k soudu. MJ byl z toho zdrcen a proto se s chlapcem vyrovnal mimosoudně. A to byl vlastně začátek jeho psychických problémů, z kterých se v podstatě nikdy nedostal.Pane nevěřte všemu co novináři píši...

0/0
11.7.2009 21:01

jaymzz

Re: :-)

ne ze bych se chtel mj zastavat, ale docela by mne zajimalo, na zaklade ceho jej oznacujes za vypatlaneho kretena? pokud si nekdy das tu praci a prectes si texty jeho pisni, anebo informace, tykajici se jeho charitativi cinnosti, diky ktere se nekolikrat zapsal do guinessovy knihy rekordu, mozna te prekvapi, ze k tomu vypatlanemu kretenovi budes mit daleko bliz ty sam...  

0/0
12.7.2009 3:59

Taffey

Re: :-)

Kdy jste si naposled pustil Jacksonovu desku? To by mě fakt zajímalo. Před pár lety spousta z vás nemohla jméno Michael Jackson ani vygrcat a teď se tu pomalu hroutíte, že zemřel. Nemám rád tyhle cirkusy. Nejlepší vzpomínka na něj je poslech jeho hudby ale nemusí to být zrovna v mnohamilionovém davu. To mi připadá naprosto úchylné.

0/0
11.7.2009 16:03

pajikcz

Nevim proc

se k vyznamnym osobnostem musi na webech stale objevovat clanky autoru, kterym  prokazatelne dana osobnost nejak vadila?

0/0
10.7.2009 10:49

Bafikybaf

Pedofilie?:

Odkdy je pedofilie trestná? 8-o Já myslel, že trestné je pouze pohlavní zneužívání. A to i v Americe.  Co to je "podezření z pedofilie"? Nějaký nový novinářský termín?

0/0
10.7.2009 10:40

Petr_1

Re: Pedofilie?:

No, nevím jak vy, ale kdybych měl jenom nástin podezření, že je někdo pedofil, tak se budu setsakramentsky starat o to, aby se s takovým člověkem mé děti nedostaly do kontaktu !!!!!  Jestli pohlavně zneužívá či nikoliv? Nechtěl být svědkem, až začne.

Kolik existuje asexuálních pedofilů? Pedofilie je přece sexuální přitažlivost k dětem.

0/0
11.7.2009 10:17

prizrak_PC

Hysterie?

Nevím čemu se divíte. Jen si vspomeňte na loňský rok a českou hysterii okolo smrti skladatele Karla Svobody ;-D

No a v USA to, vzhledem k jejich "specifickému" vnímání světa, umocněte na n-tou ;-)

0/0
10.7.2009 8:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.