Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes pokousal v obličeji jedenapůlroční holčičku

Středočeští záchranáři zasahovali v Rakovníku u pokousaného batolete. Jeden a půl roku starou holčičku pokousal pravděpodobně pitbul. Zatím není zřejmé, co bylo důvodem útoku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bozenka

zajiste

je zajimave, ze nikdy nepisou o tom, proc pes nekoho pokousal. To , ze se deti ke zviratum neumeji chovat, strkaji jim ruce do oci, cumacku , placaji je atd atp ..zadny pes nenapadne nekoho jen tak z pleziru ....a vubec, kde byli rodice? ja bych sve male dite nikdy nenechala samotne ani na minutku, natoz s velkym psem. Chudaci psi. Denne lide ublizuji spouste zvirat, tyraji je, zabijeji, nikdo to neresi. ..

0/0
8.7.2009 10:22

hinny

Re: zajiste

Ja bych zase nenechal sveho psa mimo svůj pozemek ani na vteřinu bez doledu, chudaci mi lidé že musíme žít společně s takovými čoklíčkářskými dementy jako vy.

0/0
8.7.2009 11:30

Stankah

Re: zajiste

Rodiče mohli stát metr od děvčátka. Spíše by mě zajímalo, kde měl pes náhubek, obojek s vodítkem a majitele.

0/0
8.7.2009 13:33

Krak

Re: zajiste

Ty máš doma psa s náhubkem a na vodítku? 8-o8-o8-o To jsi dobrej mamlas...

0/0
8.7.2009 13:55

pinguone

Re: zajiste

..nekdo je mamlas,nekdo ma pokousane deti..:-P

0/0
9.7.2009 15:51

Krak

Re: zajiste

Jiné možnosti neexistují? 8-o Jednoduchej svět...

0/0
9.7.2009 16:56

badongo

.

v tomto případě upřednostňuji prdel, tam to prostě není vidět - je to tak pejsci, za tohle bych Vás střílel ;-O

0/0
7.7.2009 19:12

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: .

a co uděláš s koněm,býkem,jelenem,prasetem když napadne člověka??

0/0
7.7.2009 19:16

Stankah

Re: .

do klobás či do salámu.

0/0
8.7.2009 13:35

dislektik-idnes si na mě zasedla

to zas nějak moc žerete hold majitel neuhlídal svého pejska

0/0
7.7.2009 19:10

HRABĚNKA2

Každej

kdo si pořídí bojový plemeno není normální a něco si dokazuje.

0/0
7.7.2009 18:28

petyo

Re: Každej

bojová plemena neexistují

0/0
7.7.2009 18:35

killy

..a všimli jste si, že skoro každej, komu jde...

..u nohy (koho vleče) podobná obluda ........ je tlustej a plešatej ?

0/0
7.7.2009 19:04

Krak

Re: ..a všimli jste si, že skoro každej, komu jde...

Určitě, já ty paní denně potkávám... a hrozně se jich bojim...;-D;-D;-D

0/0
7.7.2009 19:06

petyo

Re: ..a všimli jste si, že skoro každej, komu jde...

Ne. Já většinou potkávám hezké holky.

0/0
7.7.2009 19:07

Téma

Re: ..a všimli jste si, že skoro každej, komu jde...

a  vlčáka maj smažky....

0/0
7.7.2009 19:12

pitta

To se zas média chytla jen

případu, když se "ožene" ptb. Když pokouše člověka jiná psí rasa, nic se neděje a při tom je více případů dle statistiky. Pitbull má tu smůlu, že když kousne, má to horší následky než od čivavy. Tady by spíše měl odpovědět odborník, co psa podnítilo. Když nějaký blb napíše, že by střílel, tak si zaslouží taky jednu ránu. Pes za své chování nemůže, vždy jej vychovává člověk a na něm je, jak.

0/0
7.7.2009 17:55

hanys66

tak nakonec si bud muset pořídit gun né kvůli lidem,

ale kvůli psům a jejich nezodpovědným majitelům. majitele v tomto případě potrestat za těžké ublížení na zdraví,fertik!

0/0
7.7.2009 17:16

petyo

Re: tak nakonec si bud muset pořídit gun né kvůli lidem,

tj.potrestat rodiče.

0/0
7.7.2009 17:24

Sampis

Re: tak nakonec si bud muset pořídit gun né kvůli lidem,

Ano, oba rodiče zavřít alespoň na deset let.

0/0
7.7.2009 22:31

REDD-Grrr

Re: tak nakonec si bud muset pořídit gun né kvůli lidem,

A psovi vyznamenání za dobytí nového teritoria

0/0
8.7.2009 10:04

pinguone

..

V jedné místnosti s ním ale být nemůžeme, protože Filip nejprve kousnul Honzu do zadku, což bral Honza ještě jako legraci, ale když mu při dalším milování olízl koule, rozlítilo ho to k nepříčetnosti. Takže už je to oboustranné. Filip nenávidí Honzu a Honza zas Filipa.

0/0
7.7.2009 16:43

cromagnon

Proto já

Proto já nemůžu dostat zbrojní pas. Je to pro moje dobro.

Já bych je hned střílel, a do půl hodiny bych se dostal do maléru.

;-(

0/0
7.7.2009 16:32

Radek1979

no já nevím

je to asi tři tejdny, co asi tesetiletej holce jezevčík vykousnul kus masa z předloktí. No nebylo to vůbec hezký, a tady ani čárka 8-o8-o8-o

0/0
7.7.2009 16:26

Ahasver

Hmm

Tak pes a batole byli oba z jedné rodiny a stalo se to prý při hře...

0/0
7.7.2009 16:02

petyo

Re: Hmm

No vida, tak přeci jen prst v oku.

0/0
7.7.2009 16:04

Ahasver

Re: Hmm

Třeba stačilo i mnohem míň. Jestli byl v rodině dřív pes než dítě, pak se mu určitě novej a hned maximálně opečovávanej člen smečky moc nelíbil. Taková situace smrdí malérem i když je doma jen čivava :-(

0/0
7.7.2009 16:19

petyo

Re: Hmm

Já to samozřejmě myslel trochu s nadsázkou. Pokud tomu děcku bylo 1,5 roku, tak by to tento problém být neměl. Navíc s pitbulem tyto problémy většinou nejsou. Každopádně pokud si hraje takhle malé děcko se psem, a nic špatného na tom není, je potřeba dozor dospělého a to oboustranný. Děcko totiž nedokáže odhadnout co si ještě můře dovolit a co ne. Pes taky potřebuje svůj klid.

0/0
7.7.2009 16:56

pinguone

Re: Hmm

..v kotci ho urcite bude mit...;-)

0/0
9.7.2009 15:52

hodňák Ackerman

Re: Hmm

majitelka ještě včera říkala "ten můj bulík by živé duši vlas nezkřivil, von je tak hodnej".

0/0
7.7.2009 16:04

cinsky_buh_srandy

Re: Hmm

R^

0/0
7.7.2009 16:32

kunta_kinte

Re: Hmm

Pokud to tak bylo a stalo se to u nich doma tak je to jejich problem a moje zbytecna starost...:-P

0/0
7.7.2009 16:05

hodňák Ackerman

Re: Hmm

a jak k tomu přijde to nebohé dítě? to za debilitu rodičů nemůže......

0/0
7.7.2009 16:07

kunta_kinte

Re: Hmm

Jiste, ale to si meli uvedomit trochu drive... V tomto pripade se jaksi nedalo nic delat..

0/0
7.7.2009 16:09

Krak

Re: Hmm

Taktéž lituju tvé děti...

0/0
7.7.2009 16:13

hodňák Ackerman

Další věc jsou hlídací psi.

To jsou ti lidé tak tupí? Psa vyřídím za dvě sekundy, že nestačí ani zakvičet. Potřebuji k tomu pomůcky za cca Kč 500,-.

Pochybuji, že zloděj nebo cikán tohle nezvládne ještě rychleji.

Ale chce to mít u baráku pořádně vostrýho čokla. Dům stejně neubrání, ale aspoň udělá po vesnici nebo satelitu pořádnou paseku, když mi omylem uteče. ;-€

0/0
7.7.2009 15:44

petyo

Re: Další věc jsou hlídací psi.

Vycvičený hlídací pes tě sejme ani o tom nebudeš vědět. Ale těch u nás moc není.

0/0
7.7.2009 15:45

hodňák Ackerman

Re: Další věc jsou hlídací psi.

tak kdybych měl čokla vokoštovanýho, že je VOPRAVDU vycvičenej (třeba vojenský nebo PČR), tak na něj půjdu s Taserem. Ale to už je opravdu čistá teorie.

0/0
7.7.2009 15:50

petyo

Re: Další věc jsou hlídací psi.

Vycvičený hlídací pes může být naučený si někde schovaný počkat až se k němu otočíš zády a pak ti skočí za krk.

0/0
7.7.2009 15:53

hodňák Ackerman

Re: Další věc jsou hlídací psi.

No, to už je trochu jiný level.

O tomle většina lidí maximálně čte v časopise "Můj pes".

0/0
7.7.2009 16:02

petyo

Re: Další věc jsou hlídací psi.

Říkám takových psů u nás moc nebude. Ale psa můžeš naučit prakticky cokoli. Opravdový hlídací pes neštěká za plotem, ale opravdu potichu hlídá. Pokud u nás chce někdo něco hlídat, tak se to řeší spíš smečkou psů.

0/0
7.7.2009 16:06

hodňák Ackerman

Re: Další věc jsou hlídací psi.

Přesně. Akorát je pak super, když ta nabroušená smečka pěti čoklů na tebe narazí někde na poli, když jseš na výletě.

0/0
7.7.2009 16:08

kunta_kinte

Re: Další věc jsou hlídací psi.

No zase mit vycvicenyho cokla u baraku, kdyz jsem schopen zajistit ze nezdrhne, se muze hodit. 90% zahradnich corkaru se mu neubrani a za to uz to stoji. Pokud pes nekoho pokouse na pozemku ktery vlastni jeho majitel, nelze proti tomu nic mit.

0/0
7.7.2009 15:53

Jirka005

Re: Další věc jsou hlídací psi.

...tak to si myslíš. Ze zákona je to úplně jinak. Můžeš mít na pozemku sto výstražných cedulí, ale jakmile ti tam kdokoli vleze - třeba zloděj, pes mu ukousne ruku, ve které bude mít ještě vrtačku z tvojí garáže, budeš stejně platit za ublížení na zdraví. Vrtačku ti samozřejmě nikdo nevrátí - to bude předmět pouřitý při trestním vyšetřování :-D

0/0
8.7.2009 9:17

Radek1979

Re: Další věc jsou hlídací psi.

;-D;-D jsi se ještě s podobným psem nepotkal ai z rychlíku co? ;-D;-D

0/0
7.7.2009 16:24

Sampis

Re: Další věc jsou hlídací psi.

Vyřídil ho za dvě vteřiny. Pak vyplázl sedmičku za zašlápnutýho yorka. Mě se líbí ta představa speciálně vycvičenejch hlídacích psů armády a PČR. To je taková ta mágovina ;-)))

0/0
7.7.2009 22:30

lulas_developer

Bojova plemena?

Nerozumim, proc je podstatne, jestli je to pitbul nebo ne, ci jestli je to bojove plemeno nebo neni. Je to zvire - muze byt z cele diskuze vyjmuto(stejne jako strom, ktery by spadl a ublizil, zbran atd. atp....) Zodpovedny je majitel a hotovo. Soudit jako ublizeni na zdravi s trvalymi nasledky - majitel bud do vezeni, nebo platit do konce zivota - stejne, jako ta mala holcicka bude "platit" do konce zivota. Psa na verejnem prostranstvi zapezpecit, aby neublizil a nebo pykat stejne, jako by to majitel zpusobil sam. Proc se resi pes, tomu ja nerozumim.

0/0
7.7.2009 15:34

petyo

Re: Bojova plemena?

Proč spekuluješ jak to bylo a že za to může majitel psa?

0/0
7.7.2009 15:36

lulas_developer

Re: Bojova plemena?

Prispevek je obecny, nechytej se stebla.

0/0
7.7.2009 15:37

pinguone

Re: Bojova plemena?

.. protoze majitel psa si ho musi zabezpecit..

0/0
7.7.2009 15:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.