Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dimun a Tvrdík jsou na kordy, pro oba je v Lidovém domě málo místa

Dusno bylo v zasedací místnosti Lidového domu, kde se minulý pátek sešlo vedení sociální demokracie. Tichá válka Paroubkova ambiciózního pobočníka Petra Dimuna s vlivnějším poradcem Jaroslavem Tvrdíkem trvá už delší dobu. Teď poprvé létaly blesky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petsuch

Kaiserová

Vaše hloupé příspěvky jsou zarážející. Jak může člověk neznalý poměrů rozhodovat, jestli je lepší Dimun, nebo Tvrdík ?? Vzpamatujte se.

0/0
6.7.2009 8:44

zakladna2

je vyrazí a vezmou si tam Dalíka.!!

0/0
4.7.2009 14:02

tenisovejloket

jaký kordy?

jen ať si to pěkně rozdají deštníkama;-DR^

0/0
4.7.2009 12:24

ziggi

Miluju, když se dva hádají a třetí se směje.

0/0
4.7.2009 8:31

neverend71

Re: Miluju, když se dva hádají a třetí se směje.

Já se taky směju, ale myslím, že Tvrdík je lepší, protože umí i dobře podržet, třeba tašku.

0/0
4.7.2009 11:10

demokratsocialni

panove dimun a tvrdik maji i nadale plnou podporu cssd

EUa jejich volicu R^

0/0
4.7.2009 1:32

0100

Je opravdu schopný Ken. Bohužel všehoschopný.

Je to takový oranžový Dalíček. Zbavte se ho rychle a čistě! ;-) Lépe mít poctivější a méněschopnější straníky.  Ti imponují voličům mnohem více. Za Keny, kterými se táhne pachuť Katarů, dosud nedošetřená, tam se může otevřít jednou velká studna s prudkým  sešupem dolů.

0/0
3.7.2009 21:50

blekkal

Re: Je opravdu schopný Ken. Bohužel všehoschopný.

Doufejme. Socan padající do pekla je podívaná, ke které si vždy jeden rád vezme popcorn a colu :-)

0/0
4.7.2009 0:02

Englishman

Tvrdíku, natří mu to

Dimune, nedej se R^:-P

Když jsou oba soudruzi přes média, tak doufám, že se servou před kamerami. ;-D

0/0
3.7.2009 19:18

siviez

ercles či jak se nazývá je prostě bůh.

jeho přitroublé texty silně připomínají mada.

0/0
3.7.2009 19:11

madqwert-liberalni komunista

Re: ercles či jak se nazývá je prostě bůh.

zdaleka nejsem tak urputny demagog ;-O;-D

0/0
3.7.2009 19:16

imax

Re: ercles či jak se nazývá je prostě bůh.

;-DR^

0/0
6.7.2009 9:42

kubulaakuba

jeden za 18 druhy bez 2 za 20

Oba panove jsou ze stejneho soudku: nikdy nepracovali /krome etapy vykonneho praporcika Tvrdika - coz, jak si vzpominame vsichni - ma k praci daleko.../. A ted se zivi ceskou odnozi Machiavellismu - tedy presneji amaterskym politikarenim, prospikovanym podrazactvim, vydiranim a uplacenim. Rv

0/0
3.7.2009 18:06

Josef.cyrany

No mašinerie idnes

jako PR ods se rozjíždí. Sobotka, Rath, teď poradci. Nikde kdo to říkal, odkud má tyhle informace a pochybuju , že by tam byla paní ,nebo slečna osobně. Tvrdík mlčí, Dimun říká , že se nic nestalo , ale my víme své. V pondělí se ti dva pohádali zas.  To už ani neříká kde, kdy a proč. Prostě se hádají a v ČSSD se něco děje. Je to prostě strana , kterou nemá cenu volit. Kdyby to někomu nedocvaklo. A nahoru , pro dramatičnost : oba mezi novináře distribuují kompromitující materiály na Paroubkovi politické protivníky. Tak a je to. Důkazů samozřejmě netřeba. Kojzarové a spol. se důkazy taky nezabývali. Ač si nedělám o jedné ani druhé straně iluze, tohle je skutečně pro průměrného čtenáře urážlivé, jestli autorka ví o čem mluvím.

0/0
3.7.2009 17:50

Erciyes

Re: No mašinerie idnes

Hmmm, ale jednak je z toho až moc patrné, že autorka vaří z vody a za b) je to natolik nezajímavé a nepodstatné, že to zůstane jen na iDnes (a zapadne dřív, než to začne žít ), kde stejně většina čtenářů nevolí ČSSD tak jako tak, takže předpokládaný efekt nula. Je to plácnutí na vody... Byt se paní redaktorka asi snažila (ale asi nenarazila na nic výživnějšího, tak sáhla po týhle hovadině)... :-P

0/0
3.7.2009 18:07

Josef.cyrany

Re: No mašinerie idnes

Stačí , že to např. v takovém kubulaakuba utvrdí.

0/0
3.7.2009 18:11

renek23

Re: No mašinerie idnes

Máte pravdu. A navíc- ono se skutečně stává, že politici v zápalu boje uvnitř vlastní strany něco vynesou na spolustraníka. Ale tady  a teď v tuhle chvíli? Kdo uvnitř ČSSD by vynášel informace, když jde všem o poslanecké mandáty.  Že se Dimun s Tvrdíkem můžou hádat, tomu věřím, ale nicméně tato konkrétně znějící informace o téhle hádce mi přijde jako vycucaná z prstu.

0/0
3.7.2009 21:19

ELAPHURUS

Modré Haló noviny

se dnes překvapivě zaměřily na problémy ČSSD...

0/0
3.7.2009 17:41

Erciyes

Re: Modré Haló noviny

zaměřily se jednak na problémy ČSSD (v případě Ratha), ale dnes také na "problémy" ČSSD, aby měli nějaký svůj materiálek... :-)

0/0
3.7.2009 17:50

Hrustic

Re: Modré Haló noviny

Soudruzi, mate tu i clanek o zneuzivani poslaneckych nahrad zastupce ODS. Pred par dny jste informace o tom jak si Sobotka nasetril 5 milionu za ucelovou kampan proti CSSD (retorikou vaseho predsedy), tak se zklidnete ....

0/0
3.7.2009 18:11

Erciyes

Re: Modré Haló noviny

Hele, soudruhu, to se pleteš. Mne nezajímá článek o tzv. zneužívání náhrad kýmkoli, protože to dělají všichni. a když to někdo účelově používá proti Sobotkovi nebo třeba jednomu konkr. člověku z ODS, tak je to svinstvo. Budto budu za zneužívání náhrad tepet všechny (celej ten systém) a nebo si budu vybírat jednotlivce, které zrovna nemám rád - a ale pak si neříkám novinář - profesionál... :-P

0/0
3.7.2009 18:18

Erciyes

Re: Modré Haló noviny

Navíc je za a) ta Kochanova kauza trochu o něčem jíiném a za b) to nenapsala idnes, ale tu informaci přinesly Hospodářské noviny.

0/0
3.7.2009 18:27

vtech

perte se kluci

drzim vam obema palce! :)

0/0
3.7.2009 17:17

Erciyes

Helel, modrý bojovníče

a komiku modrý Raule

Já vím, že je to pro Zuzu k vzteku. Taková pecka a solokapr (na téma definitivní rozval ČSSD) a jediný server ani ČTK to nepřevzaly. A přitom je to zpráva roku. ;-D:-P Na tuhle informaci přece má právo nejen výrazná menšina českých občanů (tedy čtenáři iDnes), ale všichni.

Nevadí, ne vždycky se zadaří. Snaha je tam permanentní, takže to jednou určitě přijde.

0/0
3.7.2009 17:07

slosovatel

Re: Helel, modrý bojovníče

Proc proste nedokazes prijmout fakt, ze uchu pravicaka lahodi jakykoliv rozpor mezi socany ci komunisty. Nadpisy clanku (kdekoliv) jsou mirne receno nadhodnocene. No a co se tyce komicnosti, nezlob se na me, ale jen tezko nekdo muze konkurovat cloveku, ktery je presvedceny o modrosti nejakeho serveru, presto na nej leze a mele a mele pro pobaveni jeho osazenstva, zatimco sam je presvedcen o sve pravde :-)

0/0
3.7.2009 17:29

Erciyes

Re: Helel, modrý bojovníče

Fakt, že uchu pravičáka lahodí rozpor mezi socany a komunisty přijímám rád. I mně lahodí rozpor mezi socany a komunisty a neochota socanů se s komunisty po volbách spojit v koalici.;-D

Tento server není modrý, Jen prostě jistá část novinářů z jistých médií trpí nemocí zvanou paroubkofobie (socanofobie). To vím z vlstní zkušenosti, to je daný a ověřený fakt. A s takovou chorobou jdou pokusy o prefesionalitu stranou... Jinak se na tebe ze tvé domněnky a nesmyslná ba komická "vysvětlení" opravdu nezlobím. :-)

 Já si zas myslím, že pokud jde o místní modré komiky, nemají konkurenci na celém netu. Každý si něco myslíme, tak to má být.... Představ si,jak by bylo strašný, kdybychom si všichni mysleli totéž. Třeba já si vůbec nedovedu představit, že bych obdivoval politiky (třeba Topola nebo Langera) - tak jako skalní voliči partají.To musí bejt hrozný - a hlavně je to nesmírně komický.

0/0
3.7.2009 17:39

Hrustic

Re: Helel, modrý bojovníče

Rozpor mezi socany a KSC je ciste vnitrni problem CSSD - proste jako Jekyll a Hyde !! Sami nevedi a nemaji to pod kontrolou ...

Podobne referuji i jina media - napr. na Novinkach najdes to samy. Dneska jsem sledoval i CT24 a probirali podobna temata. To uz je proste paranoja, kterou uz davno trpi napr. Paroubek, podle ktereho je uz i Rude Pravo modre :-P

0/0
3.7.2009 18:06

Erciyes

Re: Helel, modrý bojovníče

ale ne... vymejšlíš si. Řeč není o Rathovi (jestli bude na kandidátce) nebo o soudu Paroubkové kvůli komiksu. to samozřejmě stojí za zveřejnění a je to pro čtenáře zajímavé a nemůže se nikdo novinářům divit, že v tom štouraj. ale tohle je vycucané z prstu --- a uměle nafouknutý nesmysl a naprosto nezajímavá záležitost, ze které se paní novinářka pokusila udělat problém v ČSSD, aby jako ukázala, že tam těch problémů je strašně moc (prostě klasická metoda českých novinářů Deus ex machina, kdy vytvářejí virtuální realitu a formují veřejné mínění, sami přiznávají - my si hrajeme ty svoje hry. Někteří na to mají, někteří - jako zuzka - ne)... Na Novinkách ani jiných serverech tahle ptákovina není...

Jinak je nesmysl, že je dnešní Právo rudé nebo oranžové. Řadoví novináři v něm jsou tak půl na půl pravicově a levicově zaměření ale bývalý bolševický kádr a dnes šéfredaktor Porybný Paroubka doslova nesnáší a jsou spolu (abych využil titulku článku) doslova na kordy.

0/0
3.7.2009 18:15

Hrustic

Re: Helel, modrý bojovníče

Tohle uz je fakt absurdni. Paroubek a jeho partaj se ridi temer vyhradne podle pruzkumu verejneho mineni. Nevahal by podle toho obetovat jakekoliv svoje postoje (a tak se podle mne politik nechova!!). A kdyz se nahodou ukaze, ze mu verejne mineni "netleska", tak z toho obvini media. Kdyz se mu to hodi, tak opakuji, ze lide nejsou hloupi a um ise sami rozhodnout (s tim ja obecne NEsouhlasim) a jindy podle potreby oznaci lidi za zmanipulovane medii ...

S sefredaktorem Prava se asi opravdu nemaji radi. Ale proc ?? Kdyz se Paroubkovi nelibilo co nem v tradicnim levicovem deniku napsali, tak hrozil, ze az se dostanou k moci, zastavi u nich inzerci statnich firem! To je stalinsky styl ala Rath - "az budu u moci, tak s vama zatocim!"

Ohledne spolurace s komunisty si taky nevi rady. Pomoc KSC potrebuji a vyuzivaji, programove jsou si exremne blizko, ale na druhou strany se boji toho verejneho mineni. Proto se ani interne nedokazou shodnout jakou platnost ma Bohumin.

0/0
3.7.2009 18:37

Erciyes

Re: Helel, modrý bojovníče

Mne nezajímá, z čeho obvinuje média Paroubek nebo jinej politik... Každej z těch šašků, co byl kdy nahoře (Zeman, Klaus, Topolánek) pořád z něčeho obvinoval média,-  a moh si za problémy sám (nikde jsem nepsal, že paroubek to nedělá), nadával novinářům, kopal jim do aut, nebo se s nima přímo pral, rozbíjel jim mobily, vyhrožoval, že přijde den zúčtování. A dokonce mne ani nezajímají lži pana Porybného (případně lži Paroubka). Nevím, kdo z obou pánů má pravdu. Podle mě to byl nesmysl, protože ČSSD nemá na inzerci v Právu takový vliv, aby ho to mohlo jakkoli ohrozit... Já ti říkám, jak fungují čeští novináři (obecně - nejen vůči ČSSD). to, jestli tomu věříš nebo ne, je tvůj problém...

0/0
3.7.2009 18:46

Erciyes

Re: Helel, modrý bojovníče

a jinak máte ještě jeden problém. Neschopnost chápat psaný text... Pletete si vždy a všude kritiku ODS nebo rowdies z ODS případně zaujatosti novinářů (jež se neprojevuje jen vůči socanům, ale projevuje se občas vůči Kocábovi, vůči zeleným, Kalusovi, Bémovi - prostě podle preferencí toho které osobně zaujatého "novináře") s obhajobou ČSSD. To jsou dvě zcela rozdílné věci.

V životě jsem zde za nic nepochválil a neobhajoval jediného politka...

0/0
3.7.2009 17:47

slosovatel

Hlavne, ze je vecirek :-)

;-D

0/0
3.7.2009 17:01

Hrustic

Strategie

Strategie CSSD je desive jasna: http://www.youtube.com/watch?v=aDFEK5ghIvw

0/0
3.7.2009 17:01

Hrustic

Strategove

Tak tohle jsou ti dva strategove, kteri vymysleli, ze svetovou hospodarskou krizi zpusobil Topolanek se Zahradilem a strasili pred eurovolbami rozkradenim duchodu na plakatech u nas pred domovem duchodcu ? ;-€

To se pak nedivim, ze Nova Unie Svodoby za Dimuna byla absudrnim pokusem o zastaveni propadu do politickeho zapomneni a Tvrdik po krachu na ministerstvu obrany dovedl temer zlikvidovat CSA Rv Rv

Soudruzi, bezte uz do ...... !!!!

0/0
3.7.2009 17:00

VentreSaintGrisX

Dimun pro Tvrdíkově prezentaci

Je to volaké čudné, Tvrdíka vidím...Macuru vidím...a kde som JÁ !

0/0
3.7.2009 16:54

Belzebub 16

Socani,

myslete na Murphyho zákony: Co se může pokazit, tak se pokazí a když se něco pokazí,tak takovým způsobem,aby to udělalo co nejvíce škody.

0/0
3.7.2009 16:53

muflonus

Jirkóó,Davidéé

končíméééé,vykliďte si skřínku a v pondělí už nemusíte chodit ;-D;-D

0/0
3.7.2009 16:50

Glock každopádně bez -e

Nějak tomu nerozumím

Dimun má arachnofobii? 8-o8-o8-o

0/0
3.7.2009 16:47

Erciyes

Re: Nějak tomu nerozumím

Ne. Je to daleko jednodušší... Kluci z iDnes maj socanofobii... :-P

0/0
3.7.2009 16:49

Zelenej Raul

Re: Nějak tomu nerozumím

Ve světle takové informace to bude mít autorka článku těžké ;-D;-D;-D

0/0
3.7.2009 16:51

RomanTyk

Bude šerm?

Nejlepší by pro nás všechny bylo, kdyby se těmi kordy propíchli[>-] A mohli by do toho zapojit i Ratha a Urbana.

0/0
3.7.2009 16:43

Zelenej Raul

Re: Bude šerm?

Na druhých dvou už pracují Kočky ;-)

0/0
3.7.2009 16:45

Erciyes

Re: Bude šerm?

Tak vidíš, že nejseš komik, ale seriozní diskutér. Já ti to dycky říkal a tys mi nevěřil. :-)

0/0
3.7.2009 17:19

komentator-1

takové kapacity se pohádají!

Muž, který přivedl Unii svobody do zapomnění Dimun (vzpomeňme jeho zoufalou fialovou kampaň směřovanou na feťáky a spo.) se hádá s dalším expertem, který s brekem opustil ministerstvo obrany, aby se jakoby vrátil a odešel do ČSA. V těch dokázal opravdu velké věci, kdy za jeho panování podnik dlouhodobě v zisku kolem 0,5mld spadl do ztráty 300 mil. Následně, překvapivě, svůj post přepustil.

Byl bych moc smutný, kdyby ti dva z ČSSD odešli. Jsou totiž zárukou, že jim to na podzim nevýjde:-)

0/0
3.7.2009 16:42

Hrustic

Re: takové kapacity se pohádají!

"Nova Unie Svobody" to bylo nejvetsi predvolebni zoufalstvi za poslednich 20 let ;-D

http://zpravy.idnes.cz/foto.asp?c=A060424_083508_domaci_mia&r=domaci&inframe=1&strana=1&foto1=MIA128da0_IT_S_LEGAL_070.jpg

0/0
3.7.2009 16:52

epox9nda3

Co novináři nezjistili

Šlo o prosté nedorozumění, jelikož Dimun odešel předčasně. Pavouk ještě nebyl hotov, Tvrdík se zrovna chystal nakreslit vlákno z pavoučí p.dele, na kterým to všechno visí. A to měl být právě Dimun. Tedy nikoli urážka, ale pocta pro Dimuna.

0/0
3.7.2009 16:41

outrageman

Lidovém domě je málo místa i pro Paroubka

když Paroubek odejde. Hned tam budou 2 volné židle ;-DR^

0/0
3.7.2009 16:37

ramos

PRÉMIE....

v MF DNES prý dostávají vyšší prémie ti co nejvíce očerní ČSSD......

0/0
3.7.2009 16:37

Zelenej Raul

Re: PRÉMIE....

Kominíci? :-P

0/0
3.7.2009 16:38

Erciyes

Re: PRÉMIE....

Ne kominíci, ale komici. Ale chápu, že je vokurková sezona a že se socanskou hydrou je třeba se pokoušet bojovat, i když mi to třeba nejde a nemohu vyhrabat žádný majstrštyk jako kolegové z Práva... ;-D Pak vemu zavděk i béčkovou kauzou vycucanou z prstu... Normálního ččlověka nezaujme, modrým bojovníkům zvedne náladu a sebevědomí.

0/0
3.7.2009 16:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.