Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televize Z1 šetří, krizový šéf zastavil nové „Oči“ Josefa Klímy

Zdeněk Šámal zastavil nový projekt novináře Josefa Klímy, který připravoval pro zpravodajskou televizi Z1. Talk show "Očima Josefa Klímy" skončila krátce před natáčením prvního dílu. Bývalá hvězda televize Nova chtěla konkurovat pořadu "Uvolněte se, prosím" Jana Krause.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Šámal

je už z minula docela solidně profláklý, zase někdo asi nevěděl, co dělá, když ho dali do funkce      Rv

0/0
5.7.2009 21:11

vyjednavač

zkrachovalec

Zkrachovalec se snaží ještě někde uplatnit. Ale každej člověk se jednou okouká, s tím je potřeba se po 15 letech v showbusinessu smířit :-( :-/

Ale byl jsi dobrej, Píďo - kdysy, na svou dobu. Jen dnes už to holt nestačí, no. :-)

0/0
3.7.2009 11:50

ladamm

to se zase šetří

na "správném" místě, tu logiku fakt nechápu. klíma to mohl zvednout na nějakou úroveň, ale asi nakonec bude lepší zadupat Z1 mezi kytičky. . .

0/0
3.7.2009 0:10

Medvěd

Chyba

Zastavili jste pořad, který by mne možná přemluvil k zapnutí Z1 :-) Tak zatím pa ;-)

0/0
2.7.2009 14:53

zakladna2

Re: Chyba

Presně. Nechají tam raději šišlat tu nervačku Tachecí. !!!!

0/0
5.7.2009 18:39

vokroj

Re: Chyba

Z1      Rv

0/0
5.7.2009 21:14

babacek

Televize Z1

Jaká je asi sledovanost této TV ?

0/0
2.7.2009 14:19

mrsjames

Re: Televize Z1

Zero ;-D

0/0
2.7.2009 14:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.