Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švédsko nastupuje do čela EU. České předsednictví nebylo dobré, zní z něj

České předsednictví bylo "nedobré". Tak se vyjádřil švédský ministr zahraničí Bildt. Švédsko dnes po Česku předsednictví přebírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mildapr

No nevím

Jestli Švédy na českém předsednictví zajímají jen fotky nahatého Topolánka, pak to s jejich přístupem k politice moc slavné nebude :-/.  Není ten Švédský premiér náhodou sociální demokrat?

0/0
1.7.2009 22:03

wartas

Bylo by dobré aby...

  Švédové vrátili nakradené kulturní památky , když tu rabovali českou zem. To jim

 nemůžem zapomenout. Teď se budou kasat a říkat o Češích nesmysly.

 

 Vrátit co ukradli.  Připomenout to p. Bildt. Co na to bude říkat ? 

0/0
1.7.2009 17:44

MoUdrostrak

Cesi diky sociopatum a zRADARum z ODS maji z ostudy kabat:-)

My, tunelari, krivopriseznici, zRADARi, defraudanti, VIAMONTi, pharmaceuti a privatiseri v dreSSu sociopatu z ODS, vedeni neprekonatelnymi pravicujicimi pouckami Prof. Big Toonnela z Hradu

'

jsme se pokusili splnit zadani nasich loutkaru, sponSSoru a lobbistu k podpore konecneho vyvrazdeni palestinskeho etnika nasimi bratry s Davidovou hvezdou na kniplu s nasimi prebendami, oslazeni rozpadu Europske Unie v zajmu Velkeho Bratra z JuYsEj a k totalni demontazi socialniho statu a solidarniho zdravotnictvi v EUrope. K tomu nam dopomahal Velky Krivohubec, Velky Koenig Zu Schischlaschwilli a Velky Padakotendrista, kterym k jejich nove pravicujici strane dopomahej Stedry JHVH.

'

Mili pravicujici oVcane CR, verime Vam a verte nam, ze po pristich volbach uz se nebudete v pripade nemoci trapit, protoze nami vlastnena pojistovna VCAS zkrati Vasi lecbu v Mount Sinai Czech republic a.s. a v dalsich nami vlastnenych jiz komercnich spitalech. Kupredu DOPRAVA po MoUdre! Dost bylo sileneho socialismu!

0/0
1.7.2009 13:30

ECA

Re: Cesi diky sociopatum a zRADARum z ODS maji z ostudy kabat:-)

Vezmi si prasek-ulevi se ti?Neurol by mohl zabrat:-/

0/0
2.7.2009 1:32

Bonelord

Švédové jsou dost drzí!

Je vidět, že je to banda komunistůRv

0/0
1.7.2009 10:26

ctenar1970

Re: Švédové jsou dost drzí!

ze nasi imbecilitu nechvali!;-D

0/0
1.7.2009 10:33

ECA

Re: Švédové jsou dost drzí!

a o cem ti svedi vlastne mluvi????? o padu vlady o Tololankovych fotkach? o cem tu mluvime? podle ceho se pozna dobre predsednictvi?ze se nenchame vyfotit inflagranti,ze nepadne vlada,ze placame a placame jako francouzky prezident ci ze zahajime predsednictvi tim,ze zkritizujeme predchudce? Jak hloupe a ubohe a ty nesebevedomy hrdina imbecilne obhajujes imbecilni imbecilitu. Je to bohuzel tvoje volba-sitit se jako imbecil-nam to nepodsouvej.

0/0
2.7.2009 1:36

Necekana navsteva

Ceske predsednictvi bylo lepsi nez nekolik poslenich

viz. Francie, Slovinsko. A s trochou stesti bud elepsi nez Svedske.

0/0
1.7.2009 10:08

j@ck

Re: Ceske predsednictvi bylo lepsi nez nekolik poslenich

at zije samochvala a absence sebereflexe

0/0
1.7.2009 10:19

goober

Re: Ceske predsednictvi bylo lepsi nez nekolik poslenich

No, ale ono se nám fakt docela podařilo... Nedivím se, že to PAroubek nemohl unést a proto se pokusil vládu shodit...

0/0
1.7.2009 10:38

ECA

Re: Ceske predsednictvi bylo lepsi nez nekolik poslenich

a o cem ti svedi vlastne mluvi????? o padu vlady o Tololankovych fotkach? o cem tu mluvime? podle ceho se pozna dobre predsednictvi?ze se nenechame vyfotit inflagranti,ze nepadne vlada,ze placame a placame jako francouzky prezident ci ze zahajime predsednictvi tim,ze zkritizujeme predchudce?Pak by nebylo tezke i pro uboheho primitiva zvladnout predsednictvi tak,aby jsi byl spokojen. Nebo zacneme s opravdovymi tematy a argumenty?;-)

0/0
2.7.2009 1:39

Quasar

Je to fuk...

Pamatuje si někdo, kdo předsedal Unii třeba před čtyřmi lety? Nikdo...

0/0
1.7.2009 9:58

Petr1234

Carl Bildt

Nebude asi zrovna dobrý diplomat. Vyblít větu "samozřejmě nebylo dobré" není moc opatrné hodnocení.

0/0
1.7.2009 9:49

ctenar1970

Re: Carl Bildt

pravdepodobne v CR nemate zadneho politika jeho kategorie,Carl Bildt je zkuseny politik ,zadny provincialni trdlo

0/0
1.7.2009 10:50

ECA

Re: Carl Bildt

Nemate?Od jsi ti,ze se neztotoznujes s timto statem? kde ses narodil?Jak dlouho zijes ve SAvedsku,ze to takhle napises?Zacit predsednictvi kritikou je nejen velmi nestastne,ale hlavne ubohe. Nedovedu si predstavit,ze by skutecne velky a charizmaticky politik zacal takhle slabe-neni nutne cokoliv psat-jeho vyrok ho vymezil do podpalubi. Bude mit problem se vydrapat ven. Drzme mu palce.

0/0
2.7.2009 1:42

Jan Žižka z HK

Topolova banda nás neuvěřitelně zostudila

:-(:-(;-(;-(

0/0
1.7.2009 9:45

Petr1234

Re: Topolova banda nás neuvěřitelně zostudila

myslíš tím, že jí jirka odvolal?

0/0
1.7.2009 9:49

Petr1234

proč kritizují?

neslyšel  jsem od nikoho u nas ani slovo o tom, jak to sarkozy dělal špatně. Do toho jim nic neni. Ať se radši ukážou.

0/0
1.7.2009 9:43

goober

Re: proč kritizují?

a že zprasili hodně věcí. Francouzi sice pořád plodili nové a nové nápady, ale velká část z nich byly naprosté hlouposti, které nikdo v Evropě nebral vážně ;-)

0/0
1.7.2009 10:39

romsky aktivista

V cem konretne

0/0
1.7.2009 9:17

vejcednes

Topolánek je neschopný a nemorálny človek, ktorý

sa omylom a zhodou nešťastných náhod dostal do čela ODS. Tragikomičnosť tejto situácie sa ale prejavila po jeho etablovaní ako premiéra ČR. Českým predsedníctvom bol zabezpečený medzinárodný rozmer tejto inak banálnej frašky. No, ale keď sa dostane SR k predsedníctvu tak sa tiež dobre pobavíte.:-)   

0/0
1.7.2009 9:13

wartas

Re: Topolánek je neschopný a nemorálny človek, ktorý

Staraj sa o svého Fica ty chumaj zabednený. Neser se do věcí kterým nerozumíš a

 zapadni za horní Uhry. Drotáre.

0/0
1.7.2009 17:41

ECA

Re: Topolánek je neschopný a nemorálny človek, ktorý

Toto sis asi mel nechat pro sebe,chlapce.Pokud nedokazes na lidech najit nic ale vubec nic dobreho zrejme nic takoveho nenajdes ani u sebe-tudiz opet nesebevedomy , ustraseny "hrdina", ktery se alespon na te idnes diskuzi musi ukazat. Pracuj na tom-muzes byt lepsi, nez to co jsi zatim predved. Podcenovany smudla bez sebevedomi!

0/0
2.7.2009 1:47

medved

Ukazují, co pro staré státy EU znamenáme

Pro staré členy EU jsme jen zdroj levné pracovní síly. Ostatní všechno musíme dělat špatně, abychom se nemohli stát z kolonie evropským státem. A pamatuji, když k nám do podniku po roce 89 přijeli radit Švédové. A mnoho neználků jim to žere. Zeptejte se někdo těch, co tam dělali na jejich pracovní úroveň.

Ležíme jim stále v žaludku, do kterého jsme se dostali (vlezli) díky mnoha našim papalášům a pisálkům zadem.

0/0
1.7.2009 8:46

Vosta Jindra

Re: Ukazují, co pro staré státy EU znamenáme

teď mělo Česko šanci přesvědčit, že to jsou jen hloupé předsudky. A akorát ukázalo, že to nejsou předsudky, ale trpká pravda. Ten problém není v té kritice, ale v české politice.

0/0
1.7.2009 9:18

briza

Re: Ukazují, co pro staré státy EU znamenáme

Souhlas.

0/0
1.7.2009 9:23

ECA

Re: Ukazují, co pro staré státy EU znamenáme

ale preci jsme take dost veci resili a udelali.Rekneme i A kdyz rikame B. Nebo taky takhle kritizujes partnerku?jedna vec se ji nepovede a ty z ni udelas hloupou husu ,bez naroku na zivot?Chudak holka!!!

0/0
2.7.2009 1:50

dedko

Když se tak na to dívám zpětně,

tak české předsednictví nebylo dobré. Ale ty další předsednictví, jiných zemí stála přímo za houno !

0/0
1.7.2009 8:41

medved

Ukazují, co pro staré státy znamenáme

0/0
1.7.2009 8:34

dedko

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

Proto je dobře, si pořádně rozmyslet, než jim něco podepíšeme. Klaus má pravdu !

0/0
1.7.2009 8:43

medved

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

Souáhlas,

0/0
1.7.2009 8:48

surfer27

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

presne tak...pac jestli protlaci lisabonskou smlouvu tak uz to bude uplne o nas bez nas...staci kdyz neco co se cesku nebude libit odhlasuje vetsina statu a proste to tak bude a nenadelame s tim vubec nic nebo jen minimum...EU ano ale bez lisabonske smlouvy...

0/0
1.7.2009 9:12

Vosta Jindra

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

České předsednictví, ukázalo, jak moc je Lisabon potřeba. Jinak nelze zamezit tomu, aby se předsednictví dostalo do takové země jako je Česko s hloupými politiky bez vychování a bláznivým prezidentem, nebo aby jedna země mohla blokovat, co se jí zamane a věčně vydírat. Je zajímavý, jak si Češi myslej, že zrušení jednomyslnosti je zaměřeno proti nim. To chtěli být pořád proti všemu?

0/0
1.7.2009 9:21

medved

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

Ono tak moc špatného zase neukázalo, jen vztah starých členských zemí k novému a malému státu, který se neumí ozvat a leze jim zezadu. Opravdu to spěje ke Čtvrté říši pod vedením Sarkozyho I.Velikého. My budeme vždy jen kolonie.

0/0
1.7.2009 9:28

surfer27

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

proti vsemu ne..jen proti tomu co se cesku nebude hodit protoze to co se hodi velkym a starym unijnim statum, nemusi vyhovovat kazdemu statu...no a kdyz sem videl ty aroganty kdyz v Bruselu prednasel Klaus tak sem se v tom jen utvrdil...kazdej ma pravo na svuj nazor  tak si jej, navic na takovy urovni, vyslechnu a pak muzu kontrovat u pultiku a ne ze tam budu vyrvavat a protestne odchazet ze salu..vubec nemeli zadnou uctu k prezidentu jine zeme

0/0
1.7.2009 9:31

ECA

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

Tak napis kde jsi zil, ve kterych zemich a jak dlouho,ze znas politiky z jinych zemi tak dobre???Proc krucinal vzdycky nekdo argumentuje necim o cem vi uplny prd!!!2 roky jsem zil v Cine 2 v USA a 1 v Britanii a netroufam si to srovnavat-ty JO!!!!!

Dalsi vec-i ty jsi CECH! To ti nedoslo? To co pises nepise vubec o narodu, to pises o sobe,hochu. Clovek bez duvery a bez sebevedomi. Pokud by jsi mluvil o zkazenych politicich ok,ale ty mluvis o narodu-tudiz o svem malem sebevedomi a sve male duvere a sve nemohoucnosti a neschopnosti se zvednout ze zeme a neco udelat ci dokazat. Zapracuj na tom-sance je!Najdi v sobe i to dobre za co se muzes pochvalit, pak mozna pochvalis i narod, kde zijes. Do te doby-ubohost a bida.

0/0
2.7.2009 1:56

redys

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

sa zobud!!!! najlepsie to vystihol ten polsky denik. Padom vlady uprostred predsednictva ste si proste zhorsili 20 rokov budovanu povest v Europe. Mam to stastie stretavat sa s inteligentnými ludmi z celej EU a je to proste fakt. Paroubka by ste mali za to nakopat do riti! Bolo to kratkozrake, provinčné, uškodilo to aj iným malým krajinám a reputácia ČR je v úplne inej rovine ako pred pol rokom. Prajem príjemný den a viac sebareflexie.EU

0/0
1.7.2009 9:37

ECA

Re: Ukazují, co pro staré státy znamenáme

mozna bych vymenil sebereflexi za sebevedomi.Pad vlady byla chyba a CSSD je za to plne zodpovedna. Bylo ale vice nez dost skutecnich temat, ktere se nam podarily vyresit a dotahnout-o tom je potreba mluvit take. Preci predsednictvi neni jen o tom,ze pul roku sedi na miste porad ten samy clovek??? Proc diskuze neni o skutecnych tematech??? Navic zacit predsednictvi kritikou ostatnich je velmi ale velmi slabe-to snad nemusime ani komentovat, ze? Povest je jedna vec,cemu verime druha. Ja verim,ze jsme udelali kus prace a to nejen pro CR a na tom zadny jiny nazor nic preci nemuze zmenit, prestoze ho budu respektovat Kdyz jsme hravali v USA a pak v Evrope porad jsme nechapali proc ti evropane jsou tak zamraceni a tak negativni-tady je ukazka v realite. V tomto se musi cela Evropa moc moc moc ale skutecne moc ucit za oceanem. Odhodme nase stare evropske spory a podme se pochvalit, usmivat , respektovat a podporovat a mozna se atmosfera o neco zlepsi. Toto skutecne neprispelo.

0/0
2.7.2009 2:05

ted61

fakt

Fakt si myslíte že politikou ve světě se zaobírá tolik  lidí jako u nás? Oni ví že politici jsou jedna velká pakáž která dělá hlavně do svých kapes a proto na ně se.....

Takna ně se.... taky

0/0
1.7.2009 8:34

Honza-A

Problém malého českého člověka

...je ta jeho neustálá zaprděnost..Místo aby se diskutující na tomto serveru zamysleli nad tím, čím tedy bylo české předsednictví nedobré (pro neznalé bruselských poměrů - každé předsednictví jiné než francouzské bude už z podstaty nedobré), když jsme se to od pana švédského ministra zahraničí nedozvěděli, nadává každý na české politiky (jako by jiní byli lepší) a v tomto kontextu potažmo i na svojí zem. Aní nevíte jak nás to strašně sráží... Viz. např. Le Figaro (pro neznalé - hlásná trouba Elysejského paláce) se svými nenávistnými články proti Čechům. Místo aby jsme malé Napoleóny posílali elegatně do p.dele, stojí všichni v pozoru, nikdo ani nepípne (aby se to někoho náhodou nedotklo) a všichni se tupě zamýšlejí, proč jsme my Češi tak špatní a kde jsem vlastně udělali chybu, protože co napíše Le Figaro nebo vybleje nějaký byrokrat v Bruselu, i kdyby to byl sebevětší blábol, je to pro malého Čecha přece vždycky pravda a důvod k sebezničující sebekritice. Jen tak dál mí čeští přátelé

0/0
1.7.2009 8:29

ECA

Re: Problém malého českého člověka

Honzo, mas pravdu.Jen bych to poopravil. Budme sebevedomi, ale take respektujici k ostatnim. Udelali jsme i kus dobre prace a ze nekdo napise neco jineho nas preci nemusi zajimat.Nekolik let jsem zil v zahranici a jsem stastny opet zde v me rodne zemi, kde se mi velmi dari jak profesne tak rodinny zivot a jsem za to vdecny. Mame prekrasnou zemi, vyjimecnou kulturu a obrovsky talent. Pojdme ho dal rozvijet a podporovat. Ne srazet a hanit. Zdravim Pavel N.

0/0
2.7.2009 2:11

buran1

Švédové ukázali

že jsou stejně bulvární jako tisk. Celá tahle kampaň proti "nedobrému" předsednictví Česka je proto, aby nám staré země EU ukázali, že východem a novými členy pohrdají. Že nás potřebují jako skládku odpadů a své nadprodukce. Nic víc. RvEU

0/0
1.7.2009 8:28

Judas Priest

Re: Švédové ukázali

Ano, ono Švédsko je hodně "stará" země EU a zároveň velmi "západní". Ale soudě dle tvé gramatiky to ještě možná ve škole budete probírat ;-D ;-D

0/0
1.7.2009 8:34

jorbl

Re: Švédové ukázali

Prosimte pouc me o te gramatice, diky.

0/0
1.7.2009 9:09

pedr64

Re: Švédové ukázali

"staré země ukázali"

0/0
1.7.2009 9:14

briza

Re: Švédové ukázali

;-DR^

0/0
1.7.2009 9:22

ECA

Re: Švédové ukázali

ja chci take poucit o gramatice.Ty jsi ucitel , ze jo?To byl vzdycky problem.;-(

0/0
2.7.2009 2:12

vejcednes

Je dobré mať zdravý sedliacky rozum. Ale keď sa vyberie

do sveta zažije netušené dobrodružstvá;-D

0/0
1.7.2009 8:07

S.T.A.L.K.E.R.

Největší potenciál stát se symbolem českého předsednictví...

má však tak jako tak série několika snímků zobrazujících nahého muže v sídle italského premiéra Silvia Berlusconiho, jímž byl podle všeho Mirek Topolánek, konstatoval reportér Švédského rozhlasu závěrem.

------

Modrá pakáž nám prostě udělala ostudu na 100 let dopředu;-€;-O

0/0
1.7.2009 8:06

Pilat

Re: Největší potenciál stát se symbolem českého předsednictví...

meli by jste se poradne zamuyslet na etikou naroda a ne nad barvickami;-D

0/0
1.7.2009 8:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.