Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud poslal do vazby řidiče, který opilý přejel dítě na kole

Čtyřiapadesátiletý šofér, který v sobotu večer řídil opilý a u Davle srazil autem tři lidi, skončil ve vazbě. Nehodu nepřežila jedenáctiletá cyklistka. Soudce přihlédl k tomu, že policie muži už dříve několikrát odebrala řidičský průkaz za jízdu v opilosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blbec z Xenemunde

hej rup

pět let pro takový hovado ;-€ Rv  ? Doufám, že si ho někdo narazí při mýdlové show na lampion a stluče z něj smetanu Rv

0/0
8.9.2009 20:34

brnl

Těžko chápat naše právní lemply

tak řidič je podezřelý z těžkého ublížení na zdraví8-o, normální právní neštudovaný laik by řekl že přirozené právo říká jasné obecné ohrožení s následkem smrti na co už jsou přiměřenější flastry prakticky na úrovni vraždy.

No zřejmě nějaký právní náboženský ajatoláh tady zavedl praxi že tohle právní a spravedlivé by bylo  protiprávní a nespravedlivé a ti ostatní právní lemplové to považují za nepřekročitelné náboženské dogma. ;-€ Zkrátka musíme se smířit s tím že u nás nemáme právo které by se nějak blížilo k právu přirozenému u nás máme právo které se velmi a velmi blíží k právu blbému, tedy k právu blbců.

0/0
8.9.2009 20:24

Bouše

Ty přívěsné vozíky s malými dětmi

na frekventovaných cestách moc rád nevidím, jsou v nich strašně zranitelné. :-/

0/0
1.7.2009 10:20

Cisa1

Re: Ty přívěsné vozíky s malými dětmi

Ve vozíku jsou mnohem víc v bezpečí, než v sedačce. Ale na frekventovanou silnici bych s tím taky nejel.

Ale k případu. Debil dostane 5 let, což je horní hranice? Za několikeré a opakované porušení zákona a přepisů? Za smrt mladého člověka? Za smrt sestry, dcery, vnučky? 8-o Měl by dostat aspoň 15 let a nařízenou protialkoholní léčbu!

0/0
8.9.2009 19:28

u.boat

...

tak v USA by patrně slíznul vraždu.

0/0
1.7.2009 10:10

Zuzu.mizu

Být otcem té dívky

najmu si opravdu dobrého právníka, počkám si až ten dotyčný vyleze z basy, nedivila bych se po 2 až 3 letech za dobré chování, vyčíhnu si až půjde ožralej z hospody, nasednu do auta a sejmu ho. Co se udělo? No prostě nešťastná náhoda, připletl se mi ožrala do cesty.;-)

0/0
1.7.2009 9:40

Phantom2005

Bez narkózy ...

... vykastrovat a od nohou pomalu semlít na hnojivo. Takový odpad nemá ve společnosti co dělat!!;-€;-€

0/0
1.7.2009 9:16

referentka

Radek 1979

"Soudce přihlédl k tomu, že policie muži už dříve několikrát odebrala řidičský průkaz za jízdu v opilosti"...nevím, já z této věti necítím, že řidič v době nehody neměl řidičák...ale souhlasím, že by měl trest vypadat úúúplně jinak...třeba - zaručit tátovi holčičky  desetiminutovou beztrestnost a pustit je spolu do jedné místnosti...:-(

0/0
1.7.2009 8:59

kodlik77

Re: Radek 1979

Je to v posledním odstavci:

"Za volant podle ní navíc usedl bez řidičského průkazu. Je podezřelý z trestných činů ohrožení pod vlivem návykové látky, řízení bez řidičského oprávnění a těžkého ublížení na zdraví." - Takže ty papíry v době nehody neměl.

0/0
1.7.2009 11:26

Kqubi

5!!!! let za opakovanou recidivu?!!

5 let je horní hranice sazby v takovém případě? Zabil jedenáctiletou holčičku "pokusil" se zabít dvouleté dítě a jejich tatínka a dostane 5 let - kašlu na naše předsednictví EU,ale právní řád tu fakt stojí za h...8-oRv

0/0
1.7.2009 8:50

referentka

...fajn,

tak toto  hovado přišlo několikrát o papíry, protože řídil opilej...proboha živého to je takový problém dát do zákonu, že prostě kdo  bude pod vlivem řídit, přijde o papíry napořád?...nebo v případě že ho chytí ožralýho a NIC se nestane, tak je po pěti letech dostane zpátky, ale s podmínkou "ještě jednou" a přijdeš o ně nadobro????...ne, naši páni zákonodárci si budou týdny a měsíce hrát s ptákovinama, starat se o zdraví či nemoc kuřáků či nekuřáků - dva měsíce "to" řešili a v podstatě za celé dva měsíce NIC...co kdyby fakt už začali něco dělat????...za ty miliony, co mají...viz. Sobotka...je mi z toho všeho fakt na blití...:-(

0/0
1.7.2009 8:39

Radek1979

Re: ...fajn,

už jsi viděl auto které jezdí na papíry? Tento pán řidičák neměl a přez to jezdil. Zde je na řadě uplně jinej postih, než doživotní odebrání papírů.!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
1.7.2009 8:50

Mak1

5 let za vraždu ?.....

jsou chvíle, kdy se mi líbí islámské právo - život za život

0/0
1.7.2009 7:58

Hanyz01

co bude dál?

Ten vrah zažaluje stát za neoprávněné uvěznění a bude vymáhat ušlou škodu z toho, že nemohl podnikat/chodit do práce. Dále zažaluje otce těch dětí, že mu kolem poškodil auto, načež otec dostane 20 let natvrdo a plnou náhradu škody (alespoň na milion bych to viděl). A teď mě prosím vás někdo přesvědčte, že je to jen blbej sen a že takhle to u nás dopadnout nemůže.;-€

0/0
1.7.2009 7:57

pokrokovesmyslejici

Tohle je typická story voliče ods

Demokracie podle ods = anarchie[>-]

0/0
1.7.2009 7:38

xblack13

Re: Tohle je typická story voliče ods

a nejhorší na tom je, že za vlády ČSSD tohohle typického voliče ODS, jak říkáš, v podstatě nijak zásadněji nepotrestali. Pročpak to asi? :-P

0/0
1.7.2009 7:51

Hanyz01

Re: Tohle je typická story voliče ods

Ty jsi vůl jak anděl.

0/0
1.7.2009 7:57

Radek1979

ale prd při horní hranici

zmetek kterej mi zavraždil otec, byl ožralej jak doga, agresivní, neposkytl první pomoc, od nehody utekl a když ho se psama vystopovali, museli s ním jet v sanitce policajti protože fyzicky napadal osazenstvo sanitky. A teď ještě z jeho minulosti. Jedna nehoda s následkem smrti kterou zavinil už dříve on. Další tři vážné nehody z toho po jedné zůstal doživotně postiženej člověk. Tak tento člověk před pár lety vraždil dál, zavraždil mi otce a co myslíte? Dnes běhá po svobodě, dostal dva a půl roku, které si samozdřejmě celé neodseděl a zákaz řízení na osm let. Auto jezdí na papíry?

http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A051128_135952_krimi_ton

No na Kladně můžou bejt klidní, pohybude se jim tam sériovej vrah o kterým naše úřady vědí a toto jednání mu schvalují :-/

0/0
1.7.2009 7:30

Zebin

to si snad dělají legraci.................

notorický ožrala, který by neměl zasednout už nikdy za volant zabije a přizabije lidi a dostane 5 let , jen se divím, že nedostal pokutu, 7 bodů za alkohol a rok bez papírů

0/0
1.7.2009 7:18

babacek

... opilý přejel dítě na kole

Mě to připadá, že vracíme někam na počátek minulého století kdy alkohol byl ještě uznáván jako polehčující okolnost. Alespoň mírné tresty de facto za vraždu tomu odpovídají.

0/0
1.7.2009 7:07

MagorA

nevím

ale v sobotu večer jsou na venkovských silnicích spousty řidičů "pod vlivem". chodím pěšky do jedné hospody kam mnoho lidí jezdí autem, a jduli v sobotu či pátek domů, tak preventivně uhýbám do příkopu když vidím auto, a stále jsem naživu. jet s rodinou v sobotu pozdě večer, na silnici u Davle, to je pokoušení osudu. A neberte to, že bych se zastával toho řidiče, ale realita je dnes taková. :-( jezdím na kole, autem i pěšky, a vím kdy se koho mám bát.

0/0
30.6.2009 21:53

Zebin

Re: nevím

je to tak, ale proč policajti se tváří, že nic nevidí....................že jsou to kámoši nebo, že to dělají taky .......?

0/0
1.7.2009 7:26

cinsky_buh_srandy

5 let za vraždu v opilosti ?

;-D česká justice blééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé

0/0
30.6.2009 20:34

mimouch

Re: 5 let za vraždu v opilosti ?

Tak ono to tak úplně definici vraždy nenaplňuje.... Ale souhlasím, že 5 let je směšný trest (a to ani tolik nemusí dostat). Taková sazba by byla adekvátní pro doposud bezúhoného občana, který by takovou nehodu způsobil střízlivý a s platným řidičákem, jen díky své nepozornosti.  Takže v tomto konkrétním případě by 10-12let určitě nebylo od věci...

0/0
30.6.2009 20:44

Zebin

Re: 5 let za vraždu v opilosti ?

nejspíš nenaplňuje, ale každý cítí, že je tady něco špatně

0/0
1.7.2009 7:23

KulaCZEk

5 let?

Sorry ale ja chci konec pitomeho humanismu v ceske justici. Natvrdo 20 let. Chybi mi tu politicka strana, ktera by tohle propagovala.

0/0
30.6.2009 20:17

Franta 1

Chudák řidič,

několikrát mu sebrali řidičák a když se trochu přiožere a zbije člověka a další pomlátí,tak mu "hrozí dokonce trest v horní hranici trestní sazby".Bude odsouzen na tři roky a v polovině trestu bude propuštěn a může začít znova.

0/0
30.6.2009 19:06

erben3

.

Já být táta toho dítěte, tak ho zabiju, hajzla! Tihle ožralci by měli být exemplárně a tvrdě trestáni, aby si chlast ostatní "řidiči" rozmysleli. Za tohle bych mu napařil dvacet let natvrdo, když už byl bohužel zrušen trest smrti.

0/0
30.6.2009 19:03

Dr.Onufrakova

Mas to v nadpise, aby si nemohol

Soud poslal do vazby řidiče, aby ho, hajzla, ochranil.

0/0
1.7.2009 6:21

Kandidát na doživotní ban

Asi si zažádám o zbrojní pas

abych v případě, že někomu z mých blízkých takový hovado udělá něco podobnýho, mohl to hovado na místě zastřelit. To co bude pak mě naprosto nezajímá. Rv

0/0
30.6.2009 18:32

nekronomicon

Re: Asi si zažádám o zbrojní pas

Moje řeč, na některé hovada platí jenom kulka.

0/0
30.6.2009 19:10

sůva

Tak až na někoho budu mít pifku ,

tak ho nezastřelím ani neuškrtím , ale ožeru se a hezky zezadu přejedu.Protože řidičák mám a bude to poprvé,tak to určitě bude podmínka.Fakt dobrej návod.

0/0
30.6.2009 18:16

oId fashioned Vince III..

tak konečně vazba?

trochu pozdě, ale přeciR^

0/0
30.6.2009 17:57

grrrr....

Já to vidím maximálně na podmínku

;-(

0/0
30.6.2009 17:38

rudastraka

to je na zalobu statu

jestli stat neni schopny zajistit cloveka, ktery byl pristizen nekolikrat jak ridi vozralej, nekolikrat mu byl vyslovenej zakaz rizeni a stat stale nad jeho pocinanim porad primhuruje oci, je to na zalobu statu

0/0
30.6.2009 16:25

českej Pepik

Re: to je na zalobu statu

jak se taková žaloba podává chtrolíne? který zákon stát porušil??

0/0
30.6.2009 16:34

Z-S

Re: to je na zalobu statu

na lamparne hlavniho nadrazi

 

0/0
30.6.2009 16:38

rudastraka

Re: to je na zalobu statu

myslim to s nadsazkou

stat nebyl schopny zajistit nebezpecnyho recidivistu

k cemu nam je takovy stat??

0/0
30.6.2009 16:38

transalp96

Az nejakej zoufalej otec ditete,

kteryho zabije ozralej kreten na silnici oddela dotycneho idiota, potom se mozna rozjede diskuze na patricnych mistech o zmene trestnich sazeb.Driv se toho nedockame.Nasi zakonodarci nedokazi ochranit spolecnost pred asocialama.

0/0
30.6.2009 16:10

kolda501

hmm ..

hovado bylo ožralé, bez papírů a může dostat až pět let - opravdu skvělé.

0/0
30.6.2009 16:01

Baff

Jaký trest?

Tento člověk si zaslouží provaz!

0/0
30.6.2009 16:01

transalp96

Nikdy nepochopim tyhle smesne nizke tresty za zabiti cloveka

Patnact nabo dvacet let by bylo odpovidajicich.

0/0
30.6.2009 15:57

Dluhy se neplatí

U nás je stále alkohol polehčující okolnost...

0/0
30.6.2009 15:39

1gomez

Re: U nás je stále alkohol polehčující okolnost...

nesmysl. Ten chlap ji přejet nechtěl, jeho zavinění spočívá plně v chlastu a čístečně možná v řízení. Do chladnokrevné vraždy to má daleko.

0/0
30.6.2009 15:51

transalp96

Re: U nás je stále alkohol polehčující okolnost...

Ten chlap hlavne nemel za volantem co delat...

0/0
30.6.2009 15:59

Ahasver

Re: U nás je stále alkohol polehčující okolnost...

Jak se to vezme... kdo v tomhle kraji ví o (některých konkrétních) hříších tamních pomahačů a chráničů (což je většina místních), má jistotu že nedostane ani dejchnout. Takhle to pak dopadá...

0/0
30.6.2009 16:00

pitta

Proč takovým lidem

nezakážou jízdu za volantem celoživotně!!!! Ty směšné pokuty bych navýšila na 25 000,- Kč a to by se jistě každý rozmyslel sednout za volant pod vlivem alkoholu. Bohužel budou i nadále umírat nevinní lidé. Jak to, že v cizině proti tomu bojují i sebráním vozidla, ale ty naše ubohé zákony nechrání normální lidi před nebezpečnými řidiči.;-€;-€

0/0
30.6.2009 15:33

Z-S

Re: Proč takovým lidem

Smesna ses ty - uz dnes jsou pokuty za alkohol 10 - 20.000 za par desetin ktere jsou v zahranici bezne tolerovany, za vyssi hodnoty jsou pokuty az 50.000

0/0
30.6.2009 15:40

qualcom

Re: Proč takovým lidem

bábo, než začneš plácat nesmysly,tak si přečti zákon.Pokuta  za jízdu pod vlivem až 5mil.Kč,pokuta poškozenému je na nic,ale nyní už je u rodičů advokát a půjde to přes civil a odškodnění min. tak 5mil. a každý soudce to přiklepne

0/0
30.6.2009 15:45

Radek1979

Re: Proč takovým lidem

;-D;-D;-D;-D a kde ty soudce bereš? bohužel relaitu znám z vlastní zkušenosti, ale s tím co píšeš jsem se ještě nesetkal.

0/0
1.7.2009 7:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.