Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na internetu koluje další pornofilm s učitelem

V Česku se objevil další skandál s učitelem, který účinkoval v pornografickém filmu. Zástupce ředitelky Základní školy K Dolům v pražských Modřanech se spolu s manželkou zúčastnil swingers party a nechal se u toho natáčet. Video pak podle deníku Blesk kolovalo mezi žáky školy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matesakoid

hm, a co jako?

Nejaky mi chybi informace kde je to video ke stazeni :-)

Normalni porno byva obvykle takova hezka pohadka, jenom se vetsinou na konci nevezmou.. Ikdyz... Pirati z Karibiku? ;-D

0/0
1.7.2009 10:38

Kakarel

Nevím,

čím může tento pedagog překvapit v sexu mládež, která většinou souloží navzdory poslaneckým cancům, již od 12let. Možná by mohla mládež pedagoga spíš přiučit až by se pýřil i na hrdeli a šel učit do školky.;-D

0/0
1.7.2009 0:29

dislektik-idnes si na mě zasedla

no pokud to dělá ve volném čase a neprudí o tom

mělo by nám to být jedno.bůh ví co dělájí další ve svém soukromí!

0/0
30.6.2009 18:45

mikd

...

to že děti čučí na péčko je v pohodě a účast učitele na swingers ne?;-D

0/0
30.6.2009 18:26

ziggi

Šukají všichni, tak co by nešukal učitel.

0/0
30.6.2009 18:02

pivopad

realita!

V dnešní době takových případu bude přibývat, vždyt snad kromě nějakých uchylných náboženství je to zcela normální věc!pokud maji zůčastnění adekvátní věk 15+ tak co kdo na tom ještě chce policejně stíhat?co to je Internet...2/3 porno.....vždyd i kdysi(1989 a mín)-----co bylo jako první na videu kde se nas krčilo v obyvaku 30 lidí a dívalo se na co? na porno......a potom na ramba...i to video kdysi POrno doneslo na výsluní.a největší prasaci?puritáni v americe.;-O;-O;-O;-O

0/0
30.6.2009 17:02

Kirojj

Maloměštácké pokrytectví II

Nyní v době končící postmoderny po prodělané sametové i "sexuální" revoluci, kdy u většiny společnosti došlo k výrazné změně mentality - vzhledem k vnímání gendr. postavení i antropol. vnímání lidské sexuality aj. - ve vztahu k sexu se v Praze dočkáme toho, že chce vedení základní školy žalovat svého kantora za "poškození dobrého jména " a nebohý kantor je vláčen médii...a za co vlastně ? Za to, že si před kamerami na neveřejné privátní akci "zasouložil" se svou manželkou a skupinou dalších lidí, které tyto sexuální praktiky vzrušují ? Tomu člověku by spíše měli dát metál, že se v tomto kocourkově vůbec rozhodl pro uboze placenou práci pedagoga. Co tedy bude následovat ? Vylučování z pracovního poměru na základě toho, že navštívite podnik navštěvovaný homosexuální komunitou nebo proto, že vás někdo mobilem vyfotí jak vycházíte ze sexshopu ? Také mě zaráží malost dalších pedagogů, kteří se za kolegu nedokázali postavit. Sám jsem si tuto profesi v Praze vyzkoušel a již never more...

0/0
30.6.2009 16:55

pivopad

Re: Maloměštácké pokrytectví II

Pro tyhle lidi co tohle vůbec ze sebe vypustí tyhle komentáře je každý jiný styk než za učelem splození potomka asi hřích jako ve středověku,bud jsou asexuální a nebo plní statistiky že vánoce už byly;-D;-D;-D;-D

0/0
30.6.2009 17:05

jrozec

Re: Maloměštácké pokrytectví II

Ve volnem case muze delat co xce, ale problem je v tom ze jako kantor (navic muzu moc v nesem skolstni nezbyva) je pro deti neco jako vzor. A vetsina rodiccu jaksi neni zrovna nadsena z predstavy ze by jejich ditka mela svoje uplatneni najit zrovna jako pornoherci. Ucitelske povolani ma proste svoje "specifika" stejne tak vas vyhodej dyz budete zlodej ci podvodnik atd.. Nehlede na to ze kdyz jeho nahravka bude kolovat po skole tak mu to na autorite zrovna neprida :0)

0/0
30.6.2009 17:18

Kirojj

Re: Maloměštácké pokrytectví II

Ok tenhle realistický pohled chápu, ale proč k tomu automaticky přistupujete z pozice, že mu to musí nutně podkopat autoritu ? Zkuste si na chvili představit situaci, kdy by učitele v té škole i jinde (v čele s paní ředitelkou) projevili nadhled, vše okomentovali s humorem a konstatovali, že podobné videa na základní školu rozhodně nepatří, jejich prohlížení ve školních prostorách se bude sankcionovat a řešit zabavením mobilu/s rodiči a do soukromí učitelů dětem nic není asi stejně tak jako nesmějí/nemají co komentovat sexuální hrátky svých rodičů... Kdyby se jim to jednou s úsměvem, ale rázně..vysvětlilo časem by to vyšumělo a bylo by po aféře...

0/0
30.6.2009 17:30

Tunaq

Re: Maloměštácké pokrytectví II

...kdyby se těm dětem prostě tak nějak řeklo, že porno je mezi vzdělanými lidmi normální zábava, která anorát neoatří do školy, asi jako alkohol. Pornoherci a kurrvičky jsou normální slušní lidé a bordelmamá něco jako dřív farář nebo vesnický učitel. Moc těm dětem tenhle příští svět permanentní zábavy bez odpovědnosti nezávidím....

0/0
30.6.2009 18:26

Kirojj

Re: Maloměštácké pokrytectví II

Po*no je normální zábava asi stejně jako autoer., jedení čokolády nebo koukání na přitroublé telenovely. Spojitost mezi "profesí ku*vičky" a zmiňovaným případem zásahu do osobních práv učitele mi nějak uniká, ale vězte, že pokud jde o farárě a venkovské učitele tak se nikdy nejednalo (nejedná) o žádné mimořádné nadlidi řízené "vyšším mravním principem". Mně osobně je rozhodně výrazně sympatičtější (byt to jednání nebylo uplně rozumné) tento učitel než řada prelátů pokrytecky kázajících (pochybnou) morálku, kterou sami nedodržují a často pod pláštíkem oné pochybné pseudomorálky selhávají a ubližují lidem, kteří jim bezmezně věří - viz poměrně četné případy zneužívání ministrantů, zneužívání dotací + nedodržování danových zákonů(třeba jistý pan arcibiskup na Hané co se kamarádí s rodinou jistého bývalého starosty Vsetína), či voluntaristický výklad celibátu, kdy si církevní hodnostáři vydržují osobní "kuchařky" aj. - např. Hradec Králové.

0/0
1.7.2009 8:43

Picolik

Re: Maloměštácké pokrytectví II

Ale porno JE normální zábava! A po masturbaci opravdu nebudeš mít chlupaté ruce jak se ti snaží tvůj fráter tvrdit. Věř mi zkus si to;-D

0/0
1.7.2009 12:44

viveka77

Re: Maloměštácké pokrytectví II

R^

0/0
30.6.2009 19:48

Bouše

Re: Maloměštácké pokrytectví II

"Za to, že si před kamerami na neveřejné privátní akci "zasouložil" se svou manželkou ..."

 

Kdyby to byla   s k u t e č n ě   neveřejná privátní akce, nelze nic namítat. Na tento typ swingersparty ovšem chodí lidé s tím, že  v ě d í,  že bude natáčena a záběry budou šířeny na internetových pornografických stránkách. Takže nešlo o nějaké soukromé natáčení, které by  p r o t i   v ů l i  zúčastněných uniklo na internet. Svým způsobem tady dobrovolně figurovali jako pornoherci a brali za to peníze. Nemám nic proti profesi pornoherce, ale ptám se - je normální, aby například televizní moderátor, politik, člen ČAV, populární zpěvák či herec, profesor na VŠ, nebo učitel ZŠ účinkoval současně v pornu? Zeptej se zástupců všech těch profesí, jestli by to udělali. :-P

0/0
1.7.2009 9:02

Kirojj

Maloměšťácké pokrytectví

Po letmém přečtení tohoto článku a prolinku na zmiňovaný bulvár se mi z poměrů v naší zemi opět jednou udělalo nevolno. Místo aby se serioznější část medii i veřejnosti zastala (zřejmě) kvalitního a oblíbeného mladého kantora, na kterého nevybíravým způsobem zaútočil ubohý bulvární plátek, tak se tu objevují opět tragikomické moralizující pokrytecké odsudky jak vystřižené z dob "viktoriánské Anglie" či R-U, kdy byl jakýkoliv hovor o sexualitě oficiálním tabu, ženy byly "strojem na plození dětí" pracujícím v církví posvěceného monogamního manželského svazku a homosexuálové byly pronásledovánými zvrhlíky. To, že i v této době - stejně jako v odbdobí romantismu - fungovaly četné "polovykřičené" domy a jejich návštěva patřila v určité části mužské populace k dobrému bontonu (např. u svobodných příslušníků důstojnického sboru) již tehdy nikomu nevadilo.

0/0
30.6.2009 16:52

12345hanka

Přečetl jsem si

diskuzi a soudím, že by mělo být trestné být učitelem.

0/0
30.6.2009 15:32

transalp96

Je postmoderni doba, vse je zrejme normalni a prirozene.

Rozhodne se neradim mezi puritany, ale me by vadilo kdyby ucitel mych deti natacel porno...Na druhou stranu, ve skolstvi je tak malo penez, ze tenhle melouch rozhodne vydela vic.Vase diskuze je nesmyslna, doba kdy urcite povolani pozivalo jiste vaznosti je nenavratne pryc.Jestli je to dobre, nebo spatne, to ukaze cas.

0/0
30.6.2009 14:36

Barbucha_the_bearspook

Chlast

Mnohém víc mi vadí učitel alkoholik a myslím si, že jich je mnohem víc

než je zdrávo. Takový ohrožuje děti mnohem víc. Už jen tím, že není

schopen se soustředit na práci a děti něco naučit, nebo si získat

autoritu. Kupodivu jsou takoví tolerováni vedením školy. Sex je

přirozený, chlast ne.

0/0
30.6.2009 14:07

Bouše

Re: Chlast

To, že je sex přirozený, ještě neznamená, že je přirozené nechat se při něm natáčet s vědomím, že ty záběry mohou vidět všichni mí známí. Kolik z těch "liberálů"  v této diskusi by to udělalo? :-P

0/0
30.6.2009 14:24

Picolik

Anketa

Mám anketní otázku.

Pokud náhodou uvidíte souložící dvojici, ať už na videu nebo náhodou večer v parku tak vás to(A prosím jen upřímné odpovědi)?

a) Pohorší, je to nechutné

b) Vzruší, je to pěkné

c) Nic mi to neříká

0/0
30.6.2009 14:01

Enj

Re: Anketa

rozhodne B

Me by bylo jedno, ze ucitel mich deti chodi na swingers party, je to maldy clovek, ze je natacen, to je jeho vec... ale spis by se melo prosetrit, jak mohlo video kolovat mezi detmi, jak se k nim video dostalo. 8-o

0/0
30.6.2009 14:10

viveka77

Re: Anketa

Myslím, že mezi dětmi koluje milion podobných videí, tak bych si s tím hlavu nedělala.

0/0
30.6.2009 19:55

transalp96

Re: Anketa

Onehda se potkal soulozici dvojici dvou ozralich, smradlavych bezdomovcu...

0/0
30.6.2009 14:29

VyMeTaky.2

Re: Anketa

Sice mi to nic neříká, ale pohoršlivě nechutně mně to pěkně vzruší.;-D

0/0
30.6.2009 15:48

Hanyz01

Re: Anketa

R^;-D

0/0
1.7.2009 8:03

viveka77

Re: Anketa

Chybí možnost - je to jejich věc, nic mi po tom není, přeju jim to, ať už jsou mé osobní pocity a), b) nebo c) :-)

0/0
30.6.2009 19:52

Lobos

A jak muze ohrozovat mravni vychovu?

To si tam pozval celou tridu, ci co? At si dela v jeho soukromem zivote co chce, pokud to netaha do skoly..... To, ze to nejakej vul nekde vystoural na internetu je pana kantora blbost, ze se u toho necha natacet, stalo to aspon za to? nejaky link? ;-)

0/0
30.6.2009 13:55

Picolik

košile

Viděl jsem video z promoce jak jeden nejmenovaný učitel měl růžovou košili. Jinak byl samozřejmě celý vkusně oblečen ve smokingu, ale růžová košile? To snad ne! Jak může takový člověk tak nechutný učit moje děti! Jestli ho nevyhodí pošlu na něj SMOLu!

0/0
30.6.2009 13:44

12345hanka

Re: košile

;-D;-D;-D

0/0
30.6.2009 15:30

Bouše

Spousta lidí zde evidentně nechápe,

že jsou povolání, kde se vyžaduje elementární morální kredit, spočívající v tom, že dotyčný se neválí ožralý jako hovado na ulici, neaplikuje si tamtéž drogy, neodhaluje se na veřejnosti a ani nefiguruje jako pornoherec. :-P 

0/0
30.6.2009 13:08

transalp96

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

R^

0/0
30.6.2009 13:11

nottingham

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Souhlasim, ale vse ma i sve proti. Napriklad lekari a ucitele jsou v CR financne nedoceneni. Na druhou stranu ten ucitel odstoupil. Topolanek o necem podobnem ani neuvazoval a je to osoba "celosvetove" znama, nikoli jen zaky skoly. Hold typicky ceska povaha. Vsichni jsme si rovni, ale nekteri i rovnejsi.

0/0
30.6.2009 13:11

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Z těch fotek Topolánka moc odvázaný nejsem, ale je to přece jen něco jiného, bylo to v soukromí, které narušil papparazzi.

0/0
30.6.2009 13:14

nottingham

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

tady to bylo na internetu. On to detem nedal. Bud si to nekdo nasel doma, ci-li mravni ohrozeni je ze strany rodicu a pokud to bylo ve skole na PC, pak spravce tamni site. Priste vyhodi ucitele za to, ze v dobe "skolni nezamestanosti" o letnich prazdninach si privydelaval jinou praci? At ucitelum daji adekvatni plat. A co si delaji ve volnu je jejich vec. Pokud deti nauci, tak prosim. Netocil porno s detmi, tak proc z toho delaji takovou aferu.;-O

0/0
30.6.2009 13:20

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

To se mýlíš. Ten učitel se dobrovolně zúčastnil swingersparty, o kterém věděl, že bude natáčeno a zveřejněno na internetu. Je to víceméně totéž, jako by účinkoval v pornofilmu, možná ještě horší, protože pornofilm se u nás většinou dostane jen do specializovaných obchodů (sexshopů), kdežto na internetu je takto natočený snímek dostupný prakticky ihned a komukoliv.

0/0
30.6.2009 13:30

djrhedy

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

A co je vám do toho? Koukám, že víte všechno nejlíp ... podle čeho posuzujete, co je horší a lepší, z takových pseudomoralistů je mi vážně špatně. Ten učitel by mohl školu žalovat, protože neexistuje žádný zákon na základě kterého by ho škola mohla vyhodit. A mravní kodex je relativní, každý ho má někde jinde, což ukazuje i tato diskuze.

0/0
30.6.2009 13:37

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Když je ti špatně, tak se běž vyblít. Na všechno nemusí být napsaný zákon. Jsou nepsaná pravidla, která jsou každému normálnímu člověku jasná. :-P

0/0
30.6.2009 13:41

Picolik

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Jak ti je když podle výsledku ankety u článku zjevně nejsi normální?

0/0
30.6.2009 14:06

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Člověk nemusí vždycky bučet s davem, aby byl normální :-)

0/0
30.6.2009 14:16

Krak

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

evidentně ti pojem normality nic neříká...

0/0
30.6.2009 17:01

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

eee ... které věděl, že bude natáčena a zveřejněna  

0/0
30.6.2009 13:37

djrhedy

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Mimochodem dle vaší logiky by se měl rychle zakázat přístup na internet, takže koukejte rychle něco podniknout.!;-D

0/0
30.6.2009 13:38

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Nech si tu demagogii. To není o přístupu na internet, ale o tom, že se učitel ZŠ nechá dobrovolně nafilmovat a zveřejnit na internetu při hromadném sexu s vědomím, že ho mohou vidět rodiče jeho žáků (když už pominu samotné žáky). Už to stačí, aby ho ředitel kopl do zadku. Já bych to na místě ředitele udělal taky. 

0/0
30.6.2009 13:46

Picolik

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Naštěstí existuje zákonník práce aby podobní kopači skončili jako kopáči...

0/0
30.6.2009 13:57

Picolik

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

A být pornoherec je trestné? Nebo to vadí jen tobě?

0/0
30.6.2009 13:36

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Není to trestné a ani mi to nevadí. Já taky netvrdím, že by měl být ten učitel trestán. Akorát tvrdím, že povolání učitele ZŠ se neslučuje s tím, aby současně provozoval pornoherectví. Cítíš ten rozdíl, nebo to chceš ještě více polopaticky?

0/0
30.6.2009 13:50

Picolik

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Prosím polopaticky. Nechápu to. Takže je to špatné že provozuje porno, nebo je to trestné nebo to prostě jen některým lidem vadí a jiným nevadí?

0/0
30.6.2009 13:56

Bouše

Re: Spousta lidí zde evidentně nechápe,

Přečti se to ještě jednou.:-P

0/0
30.6.2009 14:20

babacek

...pornofilm s učitelem

Podle deníku Blesk ( denník čtený největší elitou národa ) by měli učitelé povinně držet celibát. ;-D:-P

0/0
30.6.2009 12:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.