- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bez nemeckych firem by ale Cechum hodne krucelo v zaludku...
No a co ? To jim máme za Mnichov líbat ruce ? BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ.....
myslíte ty bahmské turisty či jiné ekomické zatoulané vejlupky?
Radim Buršík
Je to pěkná reklama. Emotivní, jistě. Ale emotivní chytře, ne tupě jako emoce projevovány nad skvrnou na prádle či jinde.....
A pokud uspěla i venku, tak tvůrcům chvála.
informaci, která by mi řekla, kdo klip natočil. Může mi někdo sdělit jméno režiséra?
Děkuji
poptej se doma nebo Lívie. Máš internet a ty se zdržuješ tako snadno zjistitelnou informací!!!!!!!
Radim Buršík
Anglický rezort - čeho je to synonymum?
Neobyčejné vlezlosti, netaktnosti, agrese.
Vážení přátelé, strčte si takové reklamy do konečníku!
A nejlepší je ten "osobitý styl" - u dvaceti stejných baráku v řádce.
nebylo ve francii, hned by byla zlatá; vždyť jí taky podepsali
největší problém těchto diskusí co se týká kvality je nedostečná hystorická vybavenost diskutérů.
Radim Buršík.
Chcem sa len spýtať, či aj reklama na anglický resort získala nejakú cenu?
Dostala... Novoměstský hrnec smíchu za naprosto neuvěřitelnou koncentraci šarmu, inteligentního humoru, nadhledu a komické zkratky.
agentury v cesku jsou tak kreativne mizerne (nebo spise jsou mizerni i jejich zadavtele), ze jedine, s cim dokazi ve svete uspet, jsou reklamy tzv. pro bono - zadarmo. to se najde nejaka nadace nebo statni projekt, kde se klientovi rekne, ze dostane reklamu za malo penez, ale na niz by se mohli kreativci "vyradit". vse jde na ukor klientu a je hrazeno z velke casti z penez jinych velkych klientu, protoze samotny zadavatel penize na reklamu nema. pak se udela reklama, ktera nikde nebezi (mozna par spotu v nejakych obskurnich casech na TV nebo v kine nebo na netu, aby byli naplneny podminky toho, ze to vlastne reklama byla) a spot je na svete. A pak se reklamka a hlavne kreativci pysni, jaky uspech dosahli. Nevadi, ze zadavatli to zadny prospech neprineslo, nic se neprodalo, hlavne, ze kreativci si ukojili sva ega. Bohuzel, kdyz tu samou kreativitu maji prinest do realneho business prostredi, tak tam zahadne selhavaji.
Souhlasit. Problem je predvsim u zadavatele. Z puvodne zajimaveho narhu se stane paskvil kvuli tomu, ze u zadavatele se k tomu vyjadruje posledni uklizecka. Proste chybi odvaha...
abychom si plivli na Lisabonskou "dohodu" !
To už tady bylo a je tu stejná otázka: proč?