Diskuze

VIDEO: Plivanec na Mnichovskou dohodu veze bronz z Cannes

Reklamní spot Mnichovská dohoda zvoucí na výstavu Republika v Národním muzeu v Praze získal bronzovou medaili na mezinárodním festivalu ve francouzském Cannes. Přehlídka Cannes Lions je považována za jednu z nejprestižnějších v oboru. Podle odborníků je to největší úspěch české reklamy za posledních pět let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Divak

28. 6. 2009 14:48
Nemci

Bez nemeckych firem by ale Cechum hodne krucelo v zaludku...

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

28. 6. 2009 14:50
Re: Nemci

No a co ? To jim máme za Mnichov líbat ruce ? BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ.....

0 0
možnosti
RB

rbursik

28. 6. 2009 14:29
????

myslíte ty bahmské turisty či jiné ekomické zatoulané vejlupky?

Radim Buršík

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

28. 6. 2009 14:22
Je to reklama

21. století R^[>-]R^[>-]R^

0 0
možnosti
JN

Jannynov

28. 6. 2009 14:35
Re: Je to reklama

R^ Je to pěkná reklama. Emotivní, jistě. Ale emotivní chytře, ne tupě jako emoce projevovány nad skvrnou na prádle či jinde.....Rv

A pokud uspěla i venku, tak tvůrcům chvála. R^

0 0
možnosti
V

vokroj

28. 6. 2009 14:08
To by mohlo být docela zajímavé,

ale z článku není   Rv

0 0
možnosti
T

TomShark

28. 6. 2009 13:59
dal bych přednost

informaci, která by mi řekla, kdo klip natočil. Může mi někdo sdělit jméno režiséra?

Děkuji

0 0
možnosti
RB

rbursik

28. 6. 2009 14:06
Re: dal bych přednost

poptej se doma nebo Lívie. Máš internet a ty se zdržuješ tako snadno zjistitelnou informací!!!!!!!

Radim Buršík

0 0
možnosti
HF

herdekflek

28. 6. 2009 13:19
Hnus

Anglický rezort - čeho je to synonymum?

Neobyčejné vlezlosti, netaktnosti, agrese.

Vážení přátelé, strčte si takové reklamy do konečníku!

0 0
možnosti
1

12345hanka

28. 6. 2009 13:47
Re: Hnus

A nejlepší je ten "osobitý styl" - u dvaceti stejných baráku v řádce.

0 0
možnosti

balonek

28. 6. 2009 12:26
jenom kdyby to cannes

nebylo ve francii, hned by byla zlatá; vždyť jí taky podepsali [>-]

0 0
možnosti
RB

rbursik

28. 6. 2009 13:56
Re: jenom kdyby to cannes

největší problém těchto diskusí co se týká kvality je nedostečná hystorická vybavenost diskutérů.

Radim Buršík.

0 0
možnosti
S

supebay

28. 6. 2009 11:25
anglický resort

Chcem sa len spýtať, či aj reklama na anglický resort získala nejakú cenu?

0 0
možnosti
RK

Rybařící Kocour

28. 6. 2009 11:28
Re: anglický resort

Dostala... Novoměstský hrnec smíchu za naprosto neuvěřitelnou koncentraci šarmu, inteligentního humoru, nadhledu a komické zkratky.

0 0
možnosti
QNT

qui n tana

28. 6. 2009 10:45
opet pro bono reklama

agentury v cesku jsou tak kreativne mizerne (nebo spise jsou mizerni i jejich zadavtele), ze jedine, s cim dokazi ve svete uspet, jsou reklamy tzv. pro bono - zadarmo. to se najde nejaka nadace nebo statni projekt, kde se klientovi rekne, ze dostane reklamu za malo penez, ale na niz by se mohli kreativci "vyradit". vse jde na ukor klientu a je hrazeno z velke casti z penez jinych velkych klientu, protoze samotny zadavatel penize na reklamu nema. pak se udela reklama, ktera nikde nebezi (mozna par spotu v nejakych obskurnich casech na TV nebo v kine nebo na netu, aby byli naplneny podminky toho, ze to vlastne reklama byla) a spot je na svete. A pak se reklamka a hlavne kreativci pysni, jaky uspech dosahli. Nevadi, ze zadavatli to zadny prospech neprineslo, nic se neprodalo, hlavne, ze kreativci si ukojili sva ega. Bohuzel, kdyz tu samou kreativitu maji prinest do realneho business prostredi, tak tam zahadne selhavaji.

0 0
možnosti
LN

Letni_noc

28. 6. 2009 10:58
Re: opet pro bono reklama

Souhlasit. Problem je predvsim u zadavatele. Z puvodne zajimaveho narhu se stane paskvil kvuli tomu, ze u zadavatele se k tomu vyjadruje posledni uklizecka. Proste chybi odvaha...

0 0
možnosti
JS

Jokles

28. 6. 2009 10:33
Už teď je zralá doba

abychom si plivli na Lisabonskou "dohodu" !

0 0
možnosti
OO

Otaznik1

28. 6. 2009 10:38
Re: Už teď je zralá doba

To už tady bylo a je tu stejná otázka: proč?

0 0
možnosti