Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osmnáctiletý mladík skočil z balkonu, zabil se kvůli vysvědčení

Osmnáctiletý student střední školy z Chomutova vyskočil z balkonu v šestém patře panelového domu. Po převozu vrtulníkem do ústecké Masarykovy nemocnice závažným zraněním podlehl. Důvodem sebevraždy byly podle policie špatné studijní výsledky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_slesna_

:(

Chjo s tím klukem sem chodila rok do střední.. Byl hrozně fajn, nikdy bych nečekala, že tohle udělá... Nikdo neví jestli za to mohli rodiče, třeba to nebylo kvůli známkám... Mohl mít jinej problém co se dal určitě vyřešit, ale on ho vyřešil po svém... Je mi líto jeho rodičů, sestry... Upřímnou soustrast... :-(

0/0
29.6.2009 16:11

MayaMoya

Pročetla jsem si celou diskuzi

a chtěla bych reagovat na to, co psal Lukinoo...To, že jsi přežil ve zdraví své dětství je až neuvěřitelný. Soucítím s Tebou a přeju hodně štěstí do dalšího života...Buď i nadále tak vyrovnyný, jako jsi teď a nenech se převálcovat geny ;-)R^R^ Tina

0/0
27.6.2009 16:17

včelka33

K zamyšlení

Těžko říc co se mu honilo hlavou když přemýšlel nad tím co chce právě udělat..  Nedávala bych vinu rodičům, všichni jsme si pubertou prošli a tyhle telecí léta se kolikrát neobejdou bez následků.. Můj bratr ho znal, v úterý ho viděl a byl v pohodě. Byl to jeho dobrý kamarád, který byl bez problémů.. Co k tomu dodat, sdnad jen upřímnopu soustrast jeho rodině.. L

0/0
27.6.2009 15:58

P-XXX-P

....

Tak a teď mi laskavě vysvětlete, jak můžete někdo takovou věc dávat za vinu jeho rodičům, znala jsem jeho a i jeho rodiče a každý by se jen takoý rodiče mohl přát, byl to bohužel citlivý kluk a nedokázal si představit, že rodiče sklame i když by mu za špatné známky určitě nevynadali, pokud Vy jste měli špatní rodiče neznamená, že je má špatný každý, vadí mi, jak automaticky za vše můžou rodiče, není to vždy tak, jak se zdá..!!!!!!!!

0/0
27.6.2009 12:49

kill7

Re: ....

no právě, že si nedokázal představit, že rodiče zklame, svědčí o něčem shnilém v jejich vztahu

0/0
27.6.2009 15:25

Hehnal

Hm...

Za to můžou RODIČE !!!! a nikdo jiný !!!;-€

0/0
27.6.2009 10:29

Alein

Evoluce

V 18ti jsou lidé dost citlivý, zažil jsem, že kluk skočil pod auto na vojně kvůli holce, co ho nechala. Hrozná hloupost, ale v tu chvíli prostě pro něj alespoň nejaké řešení. Každopádně to bylo jeho rozhodnutí, rodiče či společosti bych tam netahal. Možná je to i součást evolučního plánu, příiš slabí jedinci prostě odpadnou.Mnohem horší by bylo, kdyby se zabil v autě, a takových mamlasů, co si koupí ve dvaceti silnou káru a zabijou s ní sebe i se spolujezdci, je daleko více.

0/0
27.6.2009 1:07

mikd

ráno po sedmé hodině?

tak to si pro to vysvědčení ani nedošel?No hlavně, že už tady mají všichni jasno, že za vše můžou rodiče:-/

0/0
26.6.2009 23:23

Akia

rodiče??

Vidím, že tady všichni už odsoudili přehnaně náročné rodiče a přitom vůbec nevíme, jak to vlastně bylo. Zatím se vše pohybuje jen v úrovni dohadů. Těch důvodů mohlo být daleko víc - nešťastná láska, nemoc, rodinné problémy, šikanování... ono je toho hodně.

0/0
26.6.2009 23:08

Akia

rodiče?

0/0
26.6.2009 23:06

xander61

...

Toho kluka jsem znal osobně, nechápu to. Asi mu muselo v hlavě přeskočit tak, že ani nevěděl co se děje. Rodiče měl prý v pohodě, tak docela pochybuju, že to bylo až tak vážný kvůli známkám ... Mates, odpočívej v pokoji. Budeš nám na škole chybět ..

0/0
26.6.2009 22:55

Chlupaty Knedlik

Doma to musel mit asi spatny a nebo nebyl mentalne OK

na takovou blbost byl preci jen uz celkem stary

0/0
26.6.2009 22:04

killy

Za podobnými tragickými případy....

..vidím jejich rodiče, kteří jsou neschopní nebo nechtějí si přiznat  za dobu docházky dítka do základní školy uvědomit, na co jejich ratolest má nebo nemá.

Většinou to kriticky neuznají a svým ratolestem pak silně znepříjemní start do života.

Holt někdo se může stát vyhlášeným chirurgem, jinej vyhlášeným ševcem.

Vo tom to je !

0/0
26.6.2009 21:57

killy

Sakra, nevšim jsem si, že se o tom už psalo dole...

0/0
26.6.2009 21:58

a co třeba

Nesmyslně nároční rodiče ....

Chudák .;-(

0/0
26.6.2009 20:28

Overball

diskuze

.... všechno se mi vrací. Každý den se modlím, abych nebyl takový jako můj otec.

0/0
26.6.2009 19:43

cinsky_buh_srandy

zas tak úplně blbej nebyl

R^

0/0
26.6.2009 19:34

;-)

jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

on je to takový jednoduchý závěr, všem se hodí, a kolem vyvědčení se to přímo podbízí..........ale mají pro to nějaké důkazy?

0/0
26.6.2009 18:14

doktor_bota

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

V článku je to jasně vysvětlené.

0/0
26.6.2009 18:16

;-)

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

A kde? já tam nic takového nevidím. žádná konktrétní informace tam není. Syn znamych se zasebevrazdil(z rodinych duvodu), a ackoliv byl premiant, tak v mistnich novinach napsali taky , ze kvuli prospechu.

0/0
26.6.2009 18:51

doktor_bota

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

>Důvodem jeho rozhodnutí skoncovat se životem byly podle mluvčí problémy se školním prospěchem.

"Vše tomu nasvědčuje," dodala Pivková s odkazem na vyšetřování a výslech svědků. Tuto verzi ale policisté ještě prověřují.<

Redakce iDNES zveřejnila vyjádření tiskové mluvčí PČR, která další možnosti ještě prověří.

0/0
26.6.2009 18:55

lukinoo

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

tak ono to nebylo kvuli vysvědčení, ale myslím že kvuli toho co ho za to čekalo...

0/0
26.6.2009 18:18

Ledovec

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

dovolená na Urale ;-D

0/0
26.6.2009 18:20

doktor_bota

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

Co takhle "jestli budeš mít z xxx trojku, tak na žádnou vysokou nejdeš, blba tam platit nebudeme". Ono to nemusí být jen otázka počtu ran.

0/0
26.6.2009 18:27

sámvelkýmao

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

no však.zadarmo ani kuře nehrabe.a když se flákáš tak padej k lopatě.;-D;-D;-D

0/0
26.6.2009 19:07

doktor_bota

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

Snad časem pochopíš.Rv

0/0
26.6.2009 19:12

mikd

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

No jestli tahle věta je důvod k sebevraždě????Nemáme ty "děti" nějak moc citlivý?

Pravda, já když byla dítě a něco jsem provedla, následoval trest - zákaz televize, nebo třeba zrušený výlet a ne že bych už nikdy nic, ale snažila jsem se "sekat latinu", aby se to neopakovalo. Když jsem ale řekla dceři, že pokud se bude opakovat jeden její prohřešek,tak letos nepojede na letní tábor, tak místo toho, aby se "chytla za nos" mi druhý den ve schránce nechala vzkaz,že už nechce žít /je jí 8/. Naštěstí si nic neudělala, ale já abych se bála jen zvýšit hlas...........

0/0
26.6.2009 23:11

Alein

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

To je docela síla. Je to jedináček nebo je jen tak hrozně rozmazlená? Možná jsou fakt lepší fyzické tresty.

0/0
27.6.2009 0:56

mikd

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

Neřekla bych, že je rozmazlená, ale do pěti a půl byla bez sourozence a byla zvyklá,že se vše točilo kolem ní a je pravda,že od malička je přecitlivělá a trucovitá, ale co s tím? Nevím, jestli ten její vzkaz byl formou vydírání a nebo má opravdu tak "ujeté" myšlení.

0/0
27.6.2009 10:08

kOBLICH

Re: jenom jestli opravdu kvůli vysvědčení

Místo strachu bych jí ten vzkaz nacpal do chřtánu... a letní tábor by samozřejmě nejela, už proto, že by si měsíc nesedla na zadek. Vsadím se, že by to už podruhé nezkusila.

Pokud se necháte vydírat osmiletou dcerou, tak se zamyslete nad tím, co bude, až bude v pubertě.

0/0
27.6.2009 15:21

A banned warrior999

Znova jsem si precetl clanek a nikde nevidim zminku

o dopise na rozloucenou. To sebevrazi obvykle delaji, ale PCR to klasicky vidi jako sebevrazdu uz z dalky a informuje verejnost..Rv

0/0
26.6.2009 18:11

Ledovec

Re: Znova jsem si precetl clanek a nikde nevidim zminku

většinu vyřešených případů tvoří sebevraždy ;-D (vtípek, ale ani bych se nedivil kdyby tomu tak bylo) ;-D

0/0
26.6.2009 18:15

Doubleblue

život

Přečetl jsem si příspěvky podemnou až dolů a plně souhlasím. V dětství jsem zažíval něco podobného a rozhodně jsem mnohdy nechodil domů s radostí..:-/...Ale aspoň do budoucna vím čeho se mám vyvarovat a co rozhodně nikdy nemám a nechci dělat.Mám dvě dcerky a starší je šídlo-po tatínkovi,takže mě jen tak něco nepřekvapí..;-D Do budoucna počítám s tím,že bude průserová-stejně jako tatínek,ale zase vím že je a bude chytrá a ty průsery na základce jsou jen pro vzpomínky,teda pokud to neskončí u tvrdých drog apodobně.Rozhodně jinedovolím vše,ale být jako mí rodiče? Tak to raději překousnu než abych jim ze života dělal peklo jako jsem měl já...

0/0
26.6.2009 17:36

Flyblown

Re: život

Dobrý přístup. Z vlastní zkušenosti ve výchově musím říci, že to funguje. Držím R^

0/0
26.6.2009 17:45

lukinoo

Re: život

já bych chtěl být strašně dobrým otcem. Já mluvil nedávno s matkou telefonicky, protže mi k nim přišla nějaká pošta( přitom tam nemám trvalý pobyt, ale furt mi tam zpětně někdo něco posílá) a říkal jsem ji. Já když se podívám na svou dceru, tak nechápu jak mě mohl fotr tak mlátit. Já si nedokážu představit, že bych, jak muj otec, ji v první tříde kdy jsem se učil číst, mlátil hlavou o stul, že ji to nejde.Což mi dělal, chytl za vlasy a třískal hlavou o stul. Nejlepší bylo, kdy mi dával za vzor spolužáky, když jsem si od nich donesl sešit k opsání(když jsem byl třeba nemocný) jak hezký píšou a jaký já jsem šmejd. Spolužák nedokočil střední školu, dneska ja bezdomovec;-D..fakt nekecám...ale zas hezky píše;-)

0/0
26.6.2009 17:54

Flyblown

Re: život

Tam musí - a většinou je, něco z minulosti. Zřejmě děda "vychovával" tvého otce stejným způsobem. A když není matka osobnost, je submisivní a nedokáže se tomu postavit, pak je problém. Měl jsi svým způsobem štěstí, žes toto zacházení přežil relativně bez následků (soudím jen podle zdejší diskuse, aby bylo jasno). Cesta je jen oddělit se od minulosti a žít svůj vlastní život. A ten příklad s bezdomovcem je jeden z mnoha. Mám bývalé spolužačky, premiantky! třídy a jsou z nich dneska naprosté trosky, protože začaly soutěžit s alkoholem. A naopak, podprůměrný student, co sotva prolejzal školu má dnes velice úspěšnou truhlářskou firmu. Život se holt s námi moc nemaže.

0/0
26.6.2009 18:06

lukinoo

Re: život

tak dědek, co jsem ho zažil tak byl docela v pohodě- no v pohodě, pravidelně upíjel z ledničky z flašky tvrdého (taky bývalý havíř) . Ale matka říkala, že fotra mlátil hlava nehlava, že to byl tyran.  Ale ke vnoučatum byl v pohodě. To same muj fotr. Mě řezal jak psa, ale když přijel bratranec nebo někdo s jinym ditětem tak to byl nejlepší kaamarád. bratrance vzal dokonce na ryby, daroval mu pruty atd. A jak rád by se vídal s vnučkou..nasrat...;-€ Dokud neuzná své chyby, tak ani .... a to on nikdy neuzná.

0/0
26.6.2009 18:16

Flyblown

Re: život

Nech tomu čas, pakliže není táta úplnej magor, za pár let se to srovná. Srovná to vnučka, uvidíš. Až se budeš divit ;-)

Já jsem od přírody optimista ;-D

0/0
26.6.2009 18:21

lukinoo

Re: život

vubec. Mu už moc času nezbývá, nemá IQ na to si uvědomit své chyby, chlastá a jeho zájmem je on sám. bere asi 6x neurolu deně, do toho 3 diazepamy (na to chlastá), když to vynechá(byl v zahrničí na brigádě) tak má brutální abs´ták, leží, třepe se, potí se nikdo s ním nic neudělá, kouří krabku denně, zdraví zničené ze šachty.

0/0
26.6.2009 18:38

skeblicka

chudak kluk

:-(

0/0
26.6.2009 17:30

brnl

No což blbí rodič přišli o dítě

Tohle vskutku nechápu, normální rodič co sleduje průběžně potomka tak mu je jasné jak na tom je a co přinese na vysvědčení a pokud někomu ty pětky a neprospívání nevadí běbem roku a nestará se aby se to zlepšilo tak proč by mu to mělo vadit na vysvědčení.? 8-o

Nejsem Džamila potomkům jsem i naplácal na zadek ale za známky jsem je netrestal nikdy když přišli se špatnými známkami tak jsem s nimi zkrátka dohonil to,  co ve škole zanedbali.

0/0
26.6.2009 17:27

Vašek30

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

si chuj :-/

0/0
26.6.2009 17:39

brnl

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

A ty jsi co ?Zdá se že tady zkoušíš poprvé něco napsat a zdá se žes to dal pod jiný příspěvek. 8-o

0/0
26.6.2009 17:43

BrumlajiciCmelak

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

já s ním zcela souhlasím, to co tu píšete Vy je jen ubohý omezený blábol. Pokud si někdo namlouvá že ví vše, jen to dokazuje že vlastně neví nic 8-o. Ten kluk mohl být klidně jedničkář, který najednou dostal 3ku a nerozdejchal to. Je to smutné, ale stává se to. Stejně jako se nezabije valná většina dětí, které rodiče týrají či na ně kladou nadměrné požadavky ve škole, tak i valná většina správně vychovávaných dětí se nezabije. Bohužel zbývá malý zbytek :-(

0/0
26.6.2009 17:51

brnl

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

Ty jsi chlapče hlupák který v životě žádné dítě nevychoval, všechno záleží na rodině, když ten jedničkář ví že když přinese trojku,  tak z toho bude maximálně nějaké dotazování, případně doučování  a na cca 1 hodinu podmračený otec tak  v téhle situaci normálního člověka nenapadne skákat někde z okna. A to věz hochu že tohle jsem nevymyslel u píva ale tohle vím docela jistě z vlastních zkušeností.

0/0
26.6.2009 18:05

brnl

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

Jinak řečeno normální rodič nevytvoří doma situaci aby známky byly takovouto fatální záležitostí pro úvahy o bytí a nebytí.

0/0
26.6.2009 18:12

Flyblown

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

Víš, občas ten mozek - a píšeš vlastně o tom, zareaguje naprosto nestandardně. Ten případ toho kluka v článku těžko posoudit, když ho neznáme. Jinak, jedním z nevysvětlitelných věcí je například tzv. laktační psychóza. Máma ti připraví k obědu vlastní dítě...to jsou šílenosti, normálním rozumem to nejde pobrat.

0/0
26.6.2009 18:18

brnl

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

;-DTož to mě nenapadlo laktační psychóza nebo nějak podobně.

Jediné co mě napadlo bylo že ten chlapec musel mít z toho vysvědčení nějaký katastrofální stres a něco takovéhohle mohou potomkovi v takovémhle věku nasypat do hlavy jen a jen rodiče.

0/0
26.6.2009 18:57

Flyblown

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

Já strašně nerad někoho soudím a dělám závěry jen ze článku a fantazie novinářů.

V každém případě je to smutný příběh, jako vždycky.

0/0
26.6.2009 19:12

BrumlajiciCmelak

Re: No což blbí rodič přišli o dítě

Bohužel musím trvat na svém předcházejícím prohlášení. Je sice hezké hodnotit svou dokonalost a lidské rozhodování logickou myslí technika, ale bohužel je to ještě o 2 řády více hloupé, než jak je to hezké8-o

0/0
26.6.2009 22:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.