Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotky rozmačkaných aut mají odstrašit hazardéry na přejezdech

V Evropě se každoročně stane nejméně 600 lidí oběťmi dopravních nehod na železničních přejezdech. Z toho bylo loni 43 Čechů. Dneškem proto startuje evropský projekt Stop nehodám. Česko se rozhodlo odstrašit hazardéry realistickými fotografiemi nehod na železničních přejezdech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

A že násilí v TV a v počítačových hrách

omezilo násilí na ulicích :-P

0/0
26.6.2009 12:42

Cislo 2

To je dobře

0/0
25.6.2009 21:20

rebelkaaaa

A pročby ne??

Je to sice nepravděpodobné, ale proč si myslíš že by to nezabralo?? HM??;-O

0/0
25.6.2009 21:18

rewolt

Re: A pročby ne??

je to více ,než nepravděpodobné!!Zabrala snad kampaň-Nemyslíš,zaplatíš???Nikoliv,respektive u nás ne,protože rada pro rozhlasové vysílání se začala ihned pohoršovat nad brutalitou zobrazovanou před 22.hodinouRv,a spoty ve své původní podobě zakázala vysílat pod pohrůžkou mastné pokuty:-(.Naproti tomu např. v Anglii,kde tyto"reklamy"vymysleli,tato kampaň měla velký úspěch a nutno podotknout,že tam jsou ty spoty ještě brutálnější....takže ve formě,v jaké se chtějí prezentovat fotky rozmačkaných aut,jsem si jist,že si z toho bude dělat hlavu málokterý řidič:-/

0/0
26.6.2009 13:06

mujpepek

fasd

form;url=http://www.banan.cz?pipni] form;img]http://banery.banan.cz/banan_468_60.gif form;/img] form;/url]

tak asi form;url=http://www.banan.cz?pipni]tento form;/url]

<a href="index.html">Hlavní stránka</a>

0/0
25.6.2009 0:37

killy

Jo, jezdím přes půl století ....

0/0
24.6.2009 21:28

killy

A domnívám se, že....

je to ne o hazardu, ale o nepozornosti. Jako přejetí do protisměru....

0/0
24.6.2009 21:29

rebelkaaaa

je to dobře..

Je to dobře řidiči by si toto měli uvědomit!!

0/0
24.6.2009 21:21

rewolt

Re: je to dobře..

a ty si vážně myslíš,že tahle kampaň zabere?8-o

0/0
24.6.2009 21:28

rewolt

Zase jedna"účinná kampaň",viz-Nemyslíš,zaplatíš...

...a Renč se směje z povzdálí:-/

0/0
24.6.2009 20:55

lukinoo

nejsem o tom přesvědčen

Pravidelně v rámci plynulosti a bezpečnosti silničního provozu pravidelně s chlapci měříme těsně za železničním přejezdem. Divili byste se kolik lidí nedodržuje povolenou rychlost 30km/h. V tomto směru nebereme žádné ohledy a vždy trestáme nejtvrdšími možnými sankcemi. Přesto se to opakuje pořád dokola.:-/

0/0
24.6.2009 18:06

lukinoo

Re: nejsem o tom přesvědčen

a je to venku;-D

0/0
24.6.2009 18:06

hodňák Ackerman

Re: nejsem o tom přesvědčen

ses zapomněl přelogovat?

0/0
24.6.2009 18:13

B.A.D.Y.

Re: nejsem o tom přesvědčen

;-D

0/0
24.6.2009 18:32

lukinoo

Re: nejsem o tom přesvědčen

ne já se přelogoval, ale v záložce jsem nechal puvodní login, když dáš aktualizovat, tak ti to tam skočí znovu s novým loginem. Není to poprvé. Ani se nemusíš přelogovat. Stačí když napíšeš nejaký text, zvařeš no´tas, přejdeš na jinou IP, dáš aktualizovat stránku a hodí se ti to tam se stejným nickem. takže se stane že máš dva stejné příspěvky se stejným nickem v jedné diskusi. To se mi stáva běžně. Když píšu něco z hodspody, přijdu dom a dám aktualizovat tak se mi to tam hodí znovu.

0/0
24.6.2009 18:41

Muddy

Re: nejsem o tom přesvědčen

těsně za přejezdem ? a to je k čemu... osobně na nechráněný přejezd najíždím jak s hnojem a koukám a radši koukám na všechny světové strany. páč netušim odkad ten vlak může vyjet... kldyž je volno tak na plyn a pryč... takže bych byl fakt štastnej, kdybych dostal pokudu za to, že jsem pře přejezd jel 40... asi bych nebyl slušný

0/0
24.6.2009 18:36

tmf

Re: nejsem o tom přesvědčen

no tak to mě jednou chytíte, 30 asi nejedu. Dávám ale velký pozor protože mám kamaráda strojvedoucího a ten říká, že se stane, že profrčí rychlíkem přes přejezd a šraňky jsou nahoře. Ne 5x za den, ale občas se to prý stane a vždy mi klade na srdce abych nádražákům v tomhle nevěřil a rozhlížel se i když je tam bílé světlo a tak to dělám. Vyjímkou je jeden, raději nejmenovaný přejezd v super stavu na silnici první třídy vidět je z kilometru a trať kilometr na obě strany ale ouha nemá bílé světlo takže 30. Ten tedy všichni přejíždíme 80. Ona totiž taky zkušenost říká, že bílé světlo je jen na přejezdech které je o hubu rep. o kola, tlumiče, zuby atd přejíždět třeba jen 20 ač by se mohlo 50. Jak je světlo tak se v 90% jedná o přejezd v dezolátním stavu, přemýšlím, že t osvětlo tam není jako značení že vlak nejede ale pro řidiče - zpomal pokud nechceš mít rozbité auto a hlavu.

0/0
24.6.2009 20:53

Mak1

Nevím, jestli je už to jinak, ale

před pár lety byl v Golčově Jeníkově přejezd, kde spadly šraňky ve chvíli, kdy vjel vlak do stanice a byly dole celou dobu, co tam stál.

A přejezdů, kde se rozsvítí červená a nic se neděje je celá řada, takže podle mě by bezpečnosti nejvíc prospělo, kdyby signalizace byla seřízená tak, že do 20s po rozsvícení červených světel projede vlak.

Protože stát 5 minut před přejezdem kde nic nejede je otravné, nervující a svádí to k jeho projetí

0/0
24.6.2009 17:32

karel66

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

 Jinde je to podobný . U nás je přejezd kde spadnou šraňky když vlak vjede do stanice 7 km od přejezdu , pak se čeká cca. 15 minut a ti co nechtějí čekat jedou kilák podél trati po polní cestě a přes přejezd kde jsou jenom světla . Je to takový místo kde se vlak vynoří v plné rychlosti ze zatáčky a všude kolem je hustý křoví až ke kolejím , takovej zelenej tunel . Chuťovka .

0/0
24.6.2009 17:54

hodňák Ackerman

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

třeba jednou budete v černé kronice IDnesu. :-P

0/0
24.6.2009 17:58

drevak_patlak

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

Přejezdové zabezpečovací zařízení musí být zejména bezpečné, proto je vhodné, aby bylo co nejméně závislé na lidském faktoru (výpravčí, který zapomene stáhnout závory) a zároveň je nevhodné, aby bylo závislé na rychlosti vlaku. Z toho vyplývá, že jsou místa (typicky u zastávek a nádraží), kde čekací doba bude delší, protože přibližovací doba je dělaná na průjezdný vlak, ale např. osobák může ve stanici zastavit. Stejně tak tomu bude na koridoru, kde se předzváněcí doba určuje podle nejrychlejšího vlaku (rychlík), zatímco nákladní vlak se poplazí daleko pomaleji a na něj se bude čekat déle.

Jediné řešení by v rom případě bylo svěřit ovládání do ruky šlověku, ale riziko zaměnění rychlíku a nákladního vlaku či chyby v zastavování by bylo větší než současný stav.

Jediným opravdu rozumným řešením je nahrazování přejezdů nadjezdy a podjezdy, ale to stojí peníze a ty nejsou. Na koridorech např. neměly být žádné přejezdy, ale KLausovy balíčky udělaly svoje.

0/0
24.6.2009 18:24

dejsipivo

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

Předzváněcí doba se nepočítá z rychlosti vlaku, ale z rychlosti silničního vozidla.

0/0
24.6.2009 18:48

drevak_patlak

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

Napsal jsem to trochu špatně. Předzváněcí doba je pochopitelně daná normou tak, aby přejezd byl schopen opustit i pomalý a dlouhý kamión. Na trati ale spouští přejezdové zařízení vlak obsazením přibližovacího úseku, přičemž toto spouštěcí místo je tím dál od přejezdu, čím rychleji vlaky po trati jezdí. A pokud se tam místo expresu plazí do kopce 30tivozový uhelný vlak, pak může být prodleva mezi prvním cinknutím a vlakem i několik minut.

0/0
24.6.2009 21:37

Mak1

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

a to by ve 21. století nemohl řídit počítač ?:-P

0/0
26.6.2009 12:41

dejsipivo

Re: Nevím, jestli je už to jinak, ale

Za 20 s by nestihlo silniční vozidlo nebo chodec opustit ani nebezpečné pásmo přejezdu.

0/0
24.6.2009 18:50

dr. John Zoiberg

osvěta nestačí

Ne že by lidi nejezdili přes přejezdy jako šílenci, ale mnohde by pomohlo pořezat živé ploty a keře, které cloní výhled na trať. Hlavně na regionálních tratích je často na koleje vidět až v okamžiku, kdy už na nich člověk stojí autem.

Na takových přejezdech je lepší se prostě pomodlit a rychle je "přeskočit". :-)

0/0
24.6.2009 17:25

Datel007

IQ kamioňáka

A za přejezdem zastaví, no co je tohle za inteligenci.

0/0
24.6.2009 17:24

icmek

Re: IQ kamioňáka

ano, porušil zákon. a tobě to vadí, protože trčíš v kolejišti, takže si porušil zákon také. :-)

0/0
24.6.2009 18:24

hodňák Ackerman

Průměrně inteligentnímu Čechovi nepomůže NIC.

:-)

0/0
24.6.2009 17:17

ředitel městské policie

nejsem o tom přesvědčen

Pravidelně v rámci plynulosti a bezpečnosti silničního provozu pravidelně s chlapci měříme těsně za železničním přejezdem. Divili byste se kolik lidí nedodržuje povolenou rychlost 30km/h. V tomto směru nebereme žádné ohledy a vždy trestáme nejtvrdšími možnými sankcemi. Přesto se to opakuje pořád dokola.:-/

0/0
24.6.2009 16:58

Necekana navsteva

Re: nejsem o tom přesvědčen

;-D za prejezdem tam mam 50 a vic. Tedy pokud je chraneny.

0/0
24.6.2009 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.