- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako ridic tohohle budouciho kramu se ptam, kam tedy ty traspostery pujdou,kdyz OT-64 armada prakticky uz nevlastni,krom jednoho zdravotnickeho v Logaru,ktery nikam nejezdi, cca 5ks ve Vyskove na vycvik a par kusu v Kosovu.
Musí, protože náhrada v AČR už není. A s OTéčky by na mise vyjel jen blázen. Pásové transportéry taky nejsou to pravé. Otázka by měla znít: "Proč to trvalo tak dlouho ?"
Takze: nejdriv je s tim kramem vyhodime dverma, ze to je smejd.....oni prilezou oknem, my si teda milostive vezmeme pulku planovaneho poctu, ale zaplatime 3/4 planovane sumy.....z toho mi vychazi, ze bud pulka ceny zakazky jde na zaskoleni a nahradni dily, nebo ze si nekde nekdo pekne namastil kapsu....
I na tom, že Pandur uspěl v dalších zkouškách, se někdo pořádně napakoval.
Ono to bylo už druhé napakování se, že...
Titulek článku zněl lákavě: "Armáda ukončila", bohužel neukončila svoji činnost, ale jen zkožky na další tunel. Daňový poplatník bude opět platit vojáčkům další autíčka.
To ano, ale OT-64 je beznadějně zastaralý. Mohla proběhnout modernizace, ale po zkušenostech s T-72 by to bylo z bláta do louže.
Pandury za Panděra