Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armáda ukončila zkoušky obrněnců Pandur

Armáda ukončila vojenské zkoušky nových obrněných transportérů Pandur. Generální štáb teď čeká na závěrečnou zprávu. Jestli obrněnce "projdou", dostanou vojáci prvních 17 vozidel ještě do konce letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

meldik

OT-64

jako ridic tohohle budouciho kramu se ptam, kam tedy ty traspostery pujdou,kdyz OT-64 armada prakticky uz nevlastni,krom jednoho zdravotnickeho v Logaru,ktery nikam nejezdi, cca 5ks ve Vyskove na vycvik a par kusu v Kosovu.

0/0
23.6.2009 20:58

kuk.vykuk

Hmm

tak na tohle peníze jsou, zajímavé.Rv:-/

0/0
23.6.2009 10:58

havran80

Re: Hmm

Musí, protože náhrada v AČR už není. A s OTéčky by na mise vyjel jen blázen. Pásové transportéry  taky nejsou to pravé. Otázka by měla znít: "Proč to trvalo tak dlouho ?"

0/0
23.6.2009 18:26

Tar-Mára

pocty

Takze: nejdriv je s tim kramem vyhodime dverma, ze to je smejd.....oni prilezou oknem, my si teda milostive vezmeme pulku planovaneho poctu, ale zaplatime 3/4 planovane sumy.....z toho mi vychazi, ze bud pulka ceny zakazky jde na zaskoleni a nahradni dily, nebo ze si nekde nekdo pekne namastil kapsu....

0/0
23.6.2009 10:57

ET_demokrat

Re: pocty

I na tom, že Pandur uspěl v dalších zkouškách, se někdo pořádně napakoval.

Ono to bylo už druhé napakování se, že...;-D

0/0
23.6.2009 16:51

havran80

Re: pocty

Spíš se konenčně někdo probudil a přehodnotil  původní nadsazené počty. Míň kusů vyšší cena. Víc kusů vyšší cena, ale vyšší náklady na údržbu do budoucna. Mimochodem ty transportéry se částečně budou vyrábět u nás v ČR. Ohledně celého tendru a celkové ceny..... mno je to už za námi :-)

0/0
23.6.2009 18:31

zberanek

Armáda neskončila

Titulek článku zněl lákavě: "Armáda ukončila", bohužel neukončila svoji činnost, ale jen zkožky na další tunel. Daňový poplatník bude opět platit vojáčkům další autíčka.

0/0
23.6.2009 10:52

Josef.cyrany

Zlatý OTéčka

s motorem Czepel.

0/0
23.6.2009 10:52

havran80

Re: Zlatý OTéčka

To ano, ale OT-64 je beznadějně zastaralý. Mohla proběhnout modernizace, ale po zkušenostech s T-72 by to bylo z bláta do louže.

0/0
23.6.2009 18:35

Lotras

A zbrojní bafuńáři z ODS si zase naplnili Panděra

Pandury za Panděra

0/0
23.6.2009 10:47

srdce je NALEVO

Re: A zbrojní bafuńáři z ODS si zase naplnili Panděra

R^;-D;-D

0/0
23.6.2009 10:52

havran80

Re: A zbrojní bafuńáři z ODS si zase naplnili Panděra

Sice srdce bije nalevo, ale to neznamená být za hlupáka, že ano.

Ten kdo ten kontrakt podepsal byl Karel Kuhnl (US-DEU, Gross)  a rozhodnutí o tendru na nákup transportérů = počet, padlo za Kostelky (Špidla). 

Pravicová vláda jen odstoupila od smlouvy a snížila počet kusů . A to bylo účelové rozhodnutí, protože se zjsitilo, že těch strojů je prostě pro AČR příliš. A v budoucnu se z nich stane stejná koule na noze jako projekt L159.

0/0
23.6.2009 18:46

CarolusIV

Re: A zbrojní bafuńáři z ODS si zase naplnili Panděra

R^R^R^!!

0/0
23.6.2009 20:23

zoufalec1

krize?

krize skončila, proč šetřit?

0/0
23.6.2009 10:30

eddiel

Re: krize?

Krize blbá... Musím pít starý vína, jíst plesnivý sýry a jezdit v autě bez střechy...

0/0
23.6.2009 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.