Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři neobjevili rakovinu. Pacienti si ji museli „najít“ sami

Kamilu a Stanislava spojují dvě věci. Oba mají zhoubný nádor a oba si ho "našli sami". Devatenáctiletý Stanislav má zhoubný nádor uzlin, navštívil sedm lékařů a zdravotnických pracovišť. Všichni ho ujišťovali, že všechno je v pořádku. Až ten osmý jeho podezření potvrdil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

doporučuji vám vzájemné preventivní prohlídky ve dvojicích ... a nezapomeňte platiti svého onkologa ...po 3OKč za kus ...;-)

0/0
23.6.2009 18:26

bartozrout

Re: souzi a soušky čížci,

Šišále, zbyl na tebe Ivan Roubal...

0/0
23.6.2009 18:35

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: souzi a soušky čížci,

mno ... na mne sice ne, ale stejně čížkům věnuješ zajímavý nápad "jak  ušetřit poplatek 30Kč" ... to zadarmo? ....;-D

0/0
23.6.2009 20:19

12345hanka

Mám lékaře

v rodině i mezi přáteli, měl jsem - bohužel - i několik přátel s onkologickým onemocněním. Z vlastních zkušeností bych řekl, že je celý článek vymyšlen, případně značně překroucen.

0/0
23.6.2009 17:33

rozhorceny predstavitell 26

Re: Mám lékaře

12345hanka...tak to se "panáčku hanko pleteš je to pravda pokud jim nezaplatíš tak ti nic nenajdou!!Kašlou totiž dneska na všechno a nikdo medicínu nechce dělat jen"plastiky to totiž vynáší a né nějaké chřipky či rak.Rv

0/0
23.6.2009 17:39

12345hanka

Re: Mám lékaře

Ale no tak tohle nemůžete myslet vážně. :-)

0/0
23.6.2009 18:01

antigogo

Re: Mám lékaře

A když dobře zaplatíte, tak Vám toho najdou!!!!!!;-)

0/0
23.6.2009 18:16

Naked and petrified

Re: Mám lékaře

A tak jsou to ted tve vlastni zkusenosti, nebo JPP - jeden pritel povidal?

Nebo jsi jen hrkla bednou do hlavy, ze ti nedojde, ze tva osobni zkusenost a obsah clanku sice mohou mit cosi spolecneho, ale take nemusi mit spolecneho zhola nic?

Nebo bys od svych pratel lekaru cekala, ze se ti pochlubi tim, jak zase zfusovali diagnozu a ze na raka prisli az kdyz jim ho pacient prinesl vareneho a vyloupaneho s citronovou oblohou?

0/0
23.6.2009 20:04

peckaml

Re: Mám lékaře

clanek nebyl vymysleny ani prekrouceny. Je to moje zkusenost s kterou jsem chtel seznamit ctenare blogu. Tento clanek na nej navazuje a neni v nem ani troska lzi.

0/0
23.6.2009 21:26

rozhorceny predstavitell 26

Re: Mám lékaře

Tak to vidíš "chlape hanko je to pravda tento článek a v upadající ekonomice to bude už jenom horší.(nejlépe mít soukromé jako já a je klid)

0/0
24.6.2009 0:49

clickman

Doktor pracuje pouze s fyzickym telem

my se vsemi

http://www.pranichealing.com/what-pranic-healing

0/0
23.6.2009 17:10

Naked and petrified

Re: Doktor pracuje pouze s fyzickym telem

Pranic healing? Ten ceskoanglicky nazev mi prijde velmi priznacny, pravdivy a vzacne sebekriticky.

Vsechna cest! R^

0/0
23.6.2009 20:02

clickman

Re: Doktor pracuje pouze s fyzickym telem

co tam je ceskyho ???  

0/0
24.6.2009 0:48

Naked and petrified

Re: Doktor pracuje pouze s fyzickym telem

Prece prvni cast nazvu. Vysvetuluji si ji jako velmi strizlivy odhad lecebnych schopnosti one metody.

0/0
24.6.2009 10:07

kion1111

Jo, jo

doktoři!!!

Vůbec se nedivím;-€!

0/0
23.6.2009 16:53

JuraT

Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

Probouzíte a povzbuzujete v lidech pocit, že lékaři jsou neschopní a líní a jedině pacient sám je může přinutit ke smysluplné práci, když jim bude diktovat, jak má být diagnostikován a léčen. Musím Vám připomenout, že tak jako většina pacientů je rozumná a řídí se doporučeními lékaře, tak i většina lékařů se snaží dělat pro pacienta maximum prospěšného, ale také minimum zbytečného.

Samozřejmě jsou negativní výjimky, ale věřte, že nerozumně uvažujících pacientů je mnohem víc než špatných a líných lékařů. Takovíto pacienti nesmyslně vyžadují zcela zbytečná vyšetření (někdy velmi drahá) jen proto, že jim to doporučil kamarád v hospodě anebo proto, že soused už na něm také byl...Taktéž existuje určité procento hypochondrů, kteří si  vynucují zbytečnou spotřebu a pak se nedostává na skutečně potřebnou péči.

0/0
23.6.2009 16:46

JuraT

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

Právo na názor druhého lékaře je určitě dobrá věc, ale rozhodně s plnou

úhradou pacienta ! Chyby dělají všichni, i lékaři - ale určitě ne tak

často, aby si pacient musel vše ověřovat jinde.

0/0
23.6.2009 16:47

JuraT

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

Jinak se dočkáme toho,

že ordinace zaplaví mladí, tělesně zdraví, hyperaktivní psychopati,

kteří se budou snažit terorizovat lékaře banalitami...to jsou přesně

ti, kteří dnes vyhledávají lékaře "po známosti".

0/0
23.6.2009 16:47

kion1111

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

Jinak doma všichni zdrávi???!!!8-oRv!

0/0
23.6.2009 16:54

Flynn

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

aza na hlavu (a hlavicku) pry O.K.

0/0
23.6.2009 17:12

JuraT

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

Občas nám někdo onemocní. Ale k lékaři chodíme cca 1x za rok - anebo když si nás pozve. Ne jako průměrný český pacient - světový rekordman v návštěvnosti lékaře.

0/0
23.6.2009 17:12

136N

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

 Tak to je dobře , alespoň zbyde více na nás ;-D

0/0
23.6.2009 17:32

peckaml

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

kdybych nekonzultoval svuj stav na ve 2 jinych mestech, tak by ve me ted zvesela zila rakovina a ja bych v nevedomosti pomalu umiral.

0/0
23.6.2009 21:29

aapricot

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

No vono, kdyz udela lekar chybu, tak to muze byt pro tebe chyba posledni ! Pravo na second opinion by mel mit kazdy, i lekar je clovek a muze se zmylit.

0/0
24.6.2009 14:40

Naked and petrified

Re: Paní autorce : ŠKODÍTE VŠEM !

A proto je pro vsechny nejlepsi, kdyz o negativnich pripadech pomlcime...aby se jako lidi zbytecne necilili?

No ty jsi komik. Sen kazdeho neschopneho noumy. Hlavner tutlat, tutlat a mlzit, hlavne zadny rozruch. Bohuzel se zda, ze vetsina lekaru s tebou souhlasi...tutlat, tutlat, zakryvat. Oni koneckoncu tou spatnou diagnozou netrpi, zeano. A pacosu bude vzdycky dost, o jednoho mene nebo vice...

Hlavne zadny rozruch.

0/0
23.6.2009 20:06

mukr

Blby system

Toto je dusledkem spatneho systemu. Vsichni chteji vice penez a kvalita nikde.

V zasade souhlasim s poplatky ve zdravotnictvi, ocenenim zdravotnickeho personalu a to jak sester tak doktoru, ale je nutne vytvorit system, ktery by reflektoval kvalitu, pristup k pacientum a byl totalne neprustrelny proti praktikam -- ja na brachu, bracha na mne -- coz je sci-fi, takze vlastne nic :-)

0/0
23.6.2009 16:34

cekanka71

Prevence

No tak to přesně jako by psali o mě :-( bohužel se mi to stalo taky a nejsmutnější je na tom to,že si člověk myslí,když chodím na prevenci,tak je všechno v pořádku. Ještě štěstí,že jsem změnila doktora :-( už jsem přišla skoro pozdě. Je to děs.

0/0
23.6.2009 16:28

srdce je NALEVO

NIKDO

ani za ODS ani za ČSSD vám nebránil jít ke druhému specialistovi - me se to jednou vyplatilo když jsem si oveřoval nález soukromé kliniky ve fakultní nemocnici - byl uplne jiný...(v roce 2005)

0/0
23.6.2009 16:11

antigogo

To je zase nadpis!!!!

Stejné: " REDAKTOŘI NEINFORMUJÍ PRAVDIVĚ". Jedinec si fakta musí zjistit sám !

0/0
23.6.2009 16:03

Umylsihlavubanánovýmšampónem

Re: To je zase nadpis!!!!

R^

0/0
23.6.2009 16:21

wartas

Mám také své poznatky....

 s lékaři.Na předoperačním vyšetření jsem se dostal v jedné naší nemocnici do rukou Afgánskému lékaři. Důkladná prohlídka;následný pohovr a nedoporučení k

operaci. Obavy pro slabé srdce , že bych nemusel vydržet narkozu.Musel jsem jej

přemluvit aby mě to doporučení napsal. Sestra urgovala ,že jsou další pacoši na 

chodbě. Odbyl ji : Toto je vážný pacient . Nakonec to dobře dopadlo.Tleskám mu

 S takovým přístupem již jsem se nesetkal. Kde skončil nevím.

0/0
23.6.2009 16:02

Umylsihlavubanánovýmšampónem

Re: Mám také své poznatky....

Jestli tam na chodbě zatim vykrvácelo dítě s rupturou sleziny tak asi  v kriminále...

0/0
23.6.2009 16:21

136N

Re: Mám také své poznatky....

 On má lékař stanovený čas za jak dlouho vyšetřit pacienta ? To je podle stanoveno podle ČSN - ?8-o

0/0
23.6.2009 16:24

aloisq

lekari

jsou v nasem state nedocene povolani. Problem, ze jak ho docenit. Ono totiz v bananistatu s prumernou mzdou 20k bruto lze jen tezko dosahnout toho, aby mel lekar treba 100k mesicne. A problem take je oddelit zrno od plev. Jsou tu spickovi lekari, ale je tu taky socialisticky povl. Kazdopadne v CR vzdy byla nutna nejaka znamost, jinak se na vas vsichni vy..... . Ja jsem mel vzdy to stesti, ze jsem mel nekoho znameho, kdo mi nejake vysetreni zajistil.

0/0
23.6.2009 16:00

antigogo

Re: lekari

Ten "Svaz známých "funguje ve VŠEM a hlavně v politických kruzích. To je naše nejsilnější Strana !!!!

0/0
23.6.2009 16:05

antigogo

Re: lekari

Ještě bych do toho politiku nezatahoval, protože už je tady i postsametový póvl.....

0/0
23.6.2009 16:06

136N

Re: lekari

 Ano stím lze souhlasit , zkušenosti s lékařem ny chirurgii v minulém socialistickém režimu(  tedy dvěma ) mám ta nejlepší , zachránili mi ruku po úrazu na cirkulárce . Nelze všechny házet do jednoho pytle proto že jsem příznivec nějaké politické strany , a k těm druhým mám odpor , jde o kvalitu práce lékaře ať je specialista nebo všeobecný. Já při svém povolání jsem nesměl pochybit proto že moje chyba mohla stát nejen život jednoho člověka , ale životy desítek a možná i stovek lidí a velké materilní škody . Jde tedy v podstatě jen o zodpovědný přístup. A finanční hodnocení ? Žádný zázrak .

0/0
23.6.2009 16:21

Dr.Onufrakova

Právo na "druhý názor" lékaře

Second-opinion doctor je konziliarny lekar (consulting physician), nie druhy nazor toho isteho lekara.

Ale je to zaujimava predstava dvoch nazorov jedneho redaktora namiesto nazoru druheho redaktora.

0/0
23.6.2009 15:50

antigogo

Re: Právo na "druhý názor" lékaře

Dle revizních lékařů : pokud si ve stejný den lékař stejné specializace vyúčtuje vyšetření pacienta (i kdyby trvalo hodinu), tak mu je pojišťovna nezaplatí !!!!!!!

0/0
23.6.2009 15:58

136N

Re: Právo na "druhý názor" lékaře

 Proč ?

0/0
23.6.2009 16:26

Augo

Co s Váma udělají soudy, když uděláte chybu?

Například jste zedník. Rychle se pohnete ve velké výšce.A z plošiny vám spadne cihla do nějakého dětského kočárku. Dejme proto návrh do parlamentu, ať schválí zákon, aby maminka měla možnost zvolit si jiného zedníka.

........... .

Protože stejně jako lékař má právo na omyl;-D

.............

Jen doufám, že ten dětský kočárek bude patřit nějaké doktorce!!

0/0
23.6.2009 15:49

Augo

Právo na druhou cihlu to vyřeší?

.

.

.

.

.

0/0
23.6.2009 15:51

jozka skocdopole

Prave proto !

Prave proto NIKDY neprispivam na JAKYKOLIV vyzkum rakoviny. Kdyz jsme ve stadiu, ze ji nemohou ani diagnozovat, odbyvaji pacienta atd., jak ji chteji lecit ?

0/0
23.6.2009 15:39

Jostik

Re: Prave proto !

Ve zdravotnictví je to jako v jiných povoláních. Najdete velice ochotné lékaře, kteří vám vyjdou vstříc a pomohou. Zase na druhou stranu jsou zde pitomci, které zajímají jen peníze na výplatní pásce a odbudou vás.

0/0
23.6.2009 15:44

antigogo

Re: Prave proto !

Zcela souhlasím!

0/0
23.6.2009 15:46

136N

Re: Prave proto !

 Přesně , ale obojí jsou placeni ze stejných zdrojů a těžko jdou oddělit .

0/0
23.6.2009 15:47

antigogo

Re: Prave proto !

Tak s tou výplatní páskou bych nemával, protože se to týká i soukromých. A měl by to vyřešit trh. Ten problém je velice složitý : dobrý lékař - hodně pacientů - všechny mu pojišťovna nezaplatí nebo jeho nadřízený ve státním má jiného oblíbence, takže motivace v háji ....... Pojišťovny neproplatí výkony, které jsou podle nich zbytečné (mnohdy o tom rozhoduje jedinec se středoškolským vzděláním.....) apod.

0/0
23.6.2009 15:55

136N

Re: Prave proto !

 Nevím jak a kdo kromě pojišťovny rozhoduje o platbě lékaře v nemocnici , poliklinice , u soukromého je to jasné ale vezmu- případ své vnučky kdy jedinná plicnílékařka

 odmítá dát nález dětské lékařce co si o tom myslet , a další je 20km vzdálená.  Zkuzte si ji rozházet stížností ,a dětská lékařka jen kroutí hlavou zkuzte přemluvit dětskou ať o to požádá . ( reakce . o to se musíte postarat ) - další životní zkušenost s lékaři. :-(

0/0
23.6.2009 16:10

antigogo

Re: Prave proto !

Není pravda, dětská lékařka si má závěr vyšetření , pokud jej nemá, vyžádat. Vy se o to starat nemusíte. Nebo jí má zatelefonovat, ale soukromníci šetří i za telefon......

0/0
23.6.2009 16:15

136N

Re: Prave proto !

 Ano , bohužel je soukromá .:-(

0/0
23.6.2009 16:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.