- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vaše názory jsou mnohdy zajímavé,ale to je tak všechno.Co je nejdůležitější a zarážející, to je fakt, že pokud se nehoda stala v 0:42 a pvvní intenzovnější nápor ranní dopravy začíná kolem 5:00, že NIKDO ani ze SŽDC,ani z ČD,ani např.z OKD Doprava,nebyl schopen za 4 hodiny připravit krizový plán na řešení dopravy.To je myslím alarmující záležitost. A nejde o objednání autobusové dorpavy jako náhrady, ale o zajištění vlastních prostředků - to je lokomotiv a strojvedoucích ČD,resp.ČD Cargo,ale i dotčených OKD Doprava.Chybí tzv."KRIZOVÝ DISPEČER"-chybějí krizové plány, ale co především, chybí rozumné uvažovaní,jasné priority, co je přednější, zda nějaká výluka, nebo zajištění dopravy. V tomto vládne improvizacebez hranic. Co se doopravdy ukáízalo- že železniční doprava není špatná, ale že je na nedostatečné kvalitativní úrovni řízení v krizových situacích. Jenom krizová situace dokáže odhalit to, co je někde skryto...Snad se někdy dočkáme lepších časů, ale moc tomu již nevěřím.
pomalu v celé ČR.
az do podzimu.
Nehodu vysetrovala drazni inspekce + policie. Byva obvykle, ze dokud neukonci ohledani na miste, tak se s nicim nesmi hnout. Co je na tom divneho ? Jestli jsou vagony plne, nebo prazdne na to nema vliv.
nám tady někteří, že SŽDC a ČD jsou uplně jiné firmy. To mážná papírově, formálně. Jinak je to pořád jedna pakáž, která táhne za společný provaz a sedí na železnici, jak žaba na prameňu.
no, kdyz nechapete jaky je rozdil mezi s.o. a a.s, to je pak tezke.
Jsem pro.Při sexu je ten svět hned lepší.To by měly ČD také zavést.Nějaký ten Bc /ležadlový vozeň/,kde by si cestující krátili volný čas.
Zrovna se dívám do"Obzoru" č.25.Na titulní straně -Úkol číslo jedna:přestát krizi.A další-ČD Cargo zažívá těžké období.Ptám se:kdo to komu kázal,takhle rozdělit železnici?Včetně divoké privatizace ŽOSek? a dalších nesmyslů?Pak se nedivme,že třeba ČD nemají dostatečnou zásobu hnacích vozidel na podobné provozní mimořádnosti nebo nejsou finance na údržbu tratí.Zamotaný kolotoč.Neříkám,nepustit nikoho jiného na koleje.Každý z tzv."managementu "chce mít pěkné peníze.Dříve se tvrdilo,že nákladní doprava dotuje ze zisků dopravu osobní.Nyní to bude asi naopak.Stačí se podívat na "nostalgické"parní vlaky.Bez "sponzorů" by asi nevyjelo ani kolo.Poplatek SŽDC za použití tratě,přetah /a poplatek/ histor.vozů a lokomotiv mašinami Cargo.Jó,za nesmysly se platí....Jeden fakturuje výkony tomu druhému,druhý třetímu a naopak.Pěkný nepořádek.
Souhlas. A předpokládám že organizační chaos na kolejích bude narůstat, až zase nějakého echt papaláše napadne ještě nějaká kravina co by se dalo oddělit a vytvořit nějaká teplá místečka.
Zvláštní... v Olomouci vykolejí vlak...a spoždění je stejné jako každý týden
No jo, další DEBIL.... A nauč se česky, nebo jsi nějaký SPOŽDĚNÝ?
Jaký vztah má vykolejení v Olomouci se zpožděním rychlíků Wien-Brno-Praha-Německo??? Když přitom zjevně jde o "známý" problém s permanentním zpožďováním SC/EC na trase Wien-Břeclav z důvodu nefunkční zabezpečovačky ve stanici Wien-Süßenbrunn ??? Konkrétně:
SC 14 SC Smetana (Wien – Praha hl.n.): Gänserndorf 34 min. zpoždění
EC 172 Vindobona (Wien – Hamburg-Altona): Hrušovany u Brna 45 min. zpoždění
EC 378 Carl Maria von Weber (Wien – Ostseebad Binz): Vraňany 61 min. zpoždění
V Brně na nádraží hlásí při příjezdu vlaku z Rakouska permanentně "Vlak je opožděn z důvodu: pozdního příjezdu z cizího státu."
...tak tomu říkám "rychlost" opravy, navíc na nádražích klasický zmatek, ohlašování informací v čas, kdy vlak má jet apod. Jsou věci, které se ovlivnit nedají, holt nehoda je nehoda, ale totální zmatky na nádražích jsou důkazem diletantské práce ČD.
Vykolejil vlak OKD Doprava, následky odstraňuje SŽDC, takže v tomhle jede ČD dost jen někteří vypatlanci nevědí která v současnosti bije na dráze.