- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poslední dobou se stále zvyšují problémy firem, ale odpovědnost nést nechtějí. Při vyřizování je občan ten poslední ...
Můžeš to prosím nějak rozvést? Nerozumím totiž tomu, jak firma může nést zodpovědnost, když není patrné, že pochybila - řidiči měli desetiletou praxi a dodržovali předepsané přestávky. Pokud bude vyloučena technická závada na voze, nevidím důvod, proč by za nehodu měla nést zodpovědnost firma. Za chvíli bychom tu mohli volat k zodpovědnosti výrobce autobusu nebo stavební firmu, která budovala silnici, kde došlo k nehodě.
To vypadá, jako by chtěl řidič objet tu mýtnou bránu...
Pište jenom recepty !!!!! Diskuze pod článkem o seskoku padákem nebyla vůbec vulgární, jenom všichni poukazovali na totální neprofesionalitu redaktorů !!!! Tak diskuze zrušte celkově, neumíte pořádně napsat článek, a pak se uboze vymlouváte na ostatní.
Co z toho, že všechno co měli, tak dodržovali, když prostě stejně usnul??? Vždy jezdím podle skutečnosti a ne podle předpisů.
Tak ted to vlakno nedava vubec smysl protoze puvodne reakce uzivatele Ebo je na prispevek "Mrtvy slovak, dobry slovak" ktery tu hodil nejakej dusevni chudak. Tento prispevek nekdo poeditoval do nynejsi podoby. No ma vubec cenu sem psat ...
Když to tu tak čtu, tak asi nikdy nepojedu autobusem. Věty ve stylu: "autobusu o celkové hmotnosti 18 tun aqaplaining nehrozí!!!" jsou sice hezké, ale jednostranně zaměřené. On ten aquaplaning nehrozí, ale neuvědomujete si to, že brzdná dráha autobusu je mnohem delší. Nehledě na to, že řidič má zodpovědnost za dalších 60 lidí co veze. Proto mi přijde velmi jednoduché a od lidí neprozřetelné, když si myslí, že autobus může jet rychleji než většina aut. A když jedu na stovce stovkou a bliká na mě zezadu žlutej autobus, tak je to podle některých brzdění provozu. A pak se divíme, že jsou smrtelné nehody.
A jen tak naokraj, ryze technicky:
Všimli jste si situování svodidel u mýtné brány ?
Myslím, že těch 10m svodidel by žádnýmu případnýmu nárazu do sloupu nezabránilo.........
No tak to mali tí študenti
pri tom nešťastí aj obrovské kusisko šťastia. Veď ten bus len o
centimetre minul tú konštrukciu mýtnej brány. Ak by to bol do nej oprel
,tak by to bolo niečo podobné ako v septembri v Chorvátsku...
Myslim si že by to bylo trošku jiné. V Chorvatsku to bylo tuším do betonového pilíře. Tady by to ten sloup nevydržel.
To musely být docela odvážný děti. Já bych třeba do slovenskýho autobusu se slovenským řidičem nevlezl. To už rovnou mohli jet Maďarským autobusem...