Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matuškova vdova si popletla hroby

Vdova po Waldemaru Matuškovi Olga říkala několik dní snad všem médiím, že chce, aby zpěvák na vyšehradském hřbitově ležel mezi hroby Vlasty Buriana a vědce Otto Wichterleho, kterého Matuška znal. V pátek se nám však ozval Kamil Wichterle s informací, že jeho otec Otto Wichterle není v Praze na hřbitově pohřben.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zakladna2

No

Bóže, tak se to příště napraví. Gotta můžou šoupnout k Ottovi do Prostějova, ale ať už to neorganizuje Michal ještě by ho šoupnul do Pelhřimova. I když tam mají pěkné krematorium. Může si ho tam jít prohlédnout.

0/0
22.6.2009 16:45

zakladna2

Paninko

brečíte dobře, ale na cizím hrobě. Váž hrob je vedle ve stínu pumpy. Felix Holzman.

0/0
22.6.2009 16:28

chroustík

Podle mě

za ten omyl může ten, kdo s velkou slávou ten pohřeb zařizoval. Hádejte kdo ? Inu náš známý lezprdelka Martin Michal. Čili on je ten trouba.

0/0
22.6.2009 8:58

zakladna2

Re: Podle mě

Teď kterou rodinu zažaluje, že ho uvedli v omyl. Možná obě. Ať si připraví tak 5 milionů.!!

0/0
22.6.2009 16:31

captain cook

pane redaktore Pokorny, co takhle omluvu pani Olze?

Spleteni hrobu neni jeji vina. Vas clanek z ni prinejmensi dela hloupu, v horsim snobskou.

Omyl vysel nejspis ze hrbitovni spravy kdyz nekdo vybral hrob v sousedstvi jmen Burian a Rodina Wichterlova. Nejspis se automaticky usoudilo, ze to je pan profesor a jeho rodina a nenapadlo nikoho, ze Wichterlu je vic. Z tohoto zdroje prevzala informaci media, pani Olga s rodinou a vsichni dalsi a prijali to jako fakt. Povazujete za normalni, ze by vdova mela cas a naladu prolezat pred smutecnum obradem hroby na Vysehrade a patrat, jestli Burian a Wichterle jsou skutecne Vlasta a profesor Otto W.?

iDnes to tvrdila v drivejsim clanku a UPLNE ignorovala prispevek v diskuzi, ktery poukazoval, ze prof. W. je pohrben v Prostejove.

Pokud chce byt iDnes povazovana za seriozni media a ne senzace-hrabivy bulvar, mela by se pani Olze omluvit za tento hloupy clanek - pocinaje Vami, pane redaktore Pokorny!!

 

0/0
20.6.2009 14:13

zab2

V den pohřbu

byl v rádiu krátký vstup s naším diplomatem - panem prezidentem Klausem. Spadla mi brada,když jsem uslyšel : "Měl jsem ho rád.Waldemar byl živý člověk.." Na pohřbu supr postřeh. Už jsem jen čekal, že moderátor poznamená, že už je mrtvý..

0/0
20.6.2009 10:11

opportunity

Re: V den pohřbu

;-D;-D;-D

0/0
20.6.2009 10:12

A banned warrior999

Walda anticharta..

Uz to ma za sebou..

0/0
20.6.2009 10:08

vokroj

Matuška byl nedílnou součástí našeho života

0/0
20.6.2009 9:55

tybejku50

je smutný

že od chvíle co do došlo na registraci se zde objevilo tolik pitomcu kteří neumí sami nic ale dokáží kritizovat,špinit pomluvat a předvádět svoji ubohost !!

0/0
20.6.2009 8:32

jk68

Chyboval IDNES!!! Čtěte archiv....

Toto je první odstavec z článku IDNES:

Podívejte se, mezi které české velikány uloží Waldemara Matušku

16. června 2009  15:47

Herce a komika Vlastu Buriana zesnulý Waldemar Matuška miloval, s vynálezcem kontaktních čoček Ottou Wichterlem se znal osobně. A právě mezi místa posledního odpočinku těchto českých osobností uloží v pátek v poledne urnu s ostatky svého zesnulého manžela Olga Matušková.

Takže IDNES suše konstatuje fakt, kde bude Matuška uložen, ani si to neověří. Omlouvat vy se měl IDNES, ne Olga!!!!

0/0
20.6.2009 8:26

já__

abyste se nepo....

...ze vam to stoji za to, psat takovy clanek. Jen jsem uvidel titulek, uz mne hned po ranu na...dzvedl. Ani ho nemam chut cist. Souhlasim s ostatnimi komentari.

0/0
20.6.2009 8:16

já__

Re: abyste se nepo....

...tak uz nesouhlasim...

0/0
20.6.2009 8:21

AnimalFemal

No a?

Tak proč ji na to někdo neupozornil, místo aby se to takhle hloupě rozmazávalo? Ale to raději nějaký pan chytrý zavolá do redakce a za odměnu 300 Kč vč. dph (nebo snad dokonce zadarmo?) podá tuto "šokující" informaci. Hlavně, že se sám dotyčný vyrovná se svou malostí.

0/0
20.6.2009 7:15

_m-

Re: No a?

Ahoj.

Ten "pan chytrej" je syn pana profesora Wichterleho, který se snažil upozornit kde koho na to, že jde o omyl, ale nikoho to nezjímalo - protože to tak hezky znělo - leží mezi velkým hercem a velkým vědcem.......

Chyba není na jeho straně - není jeho povinností číst Iděs. Chyba je na straně pořadatelů pohřbu a hřbitovní správy - a ač je mi Michal  z duše protivnej a Kratochvíla taky nemusím - tak především na straně správy hřbitova. Dokonce si myslím, že tohle volné místo navrhli právě s tou informací kdo leží poblíž.

Ale je to jedno. V televizi proběhla informace původní, Iděs zas tolik lidí nečte, snobi mají radost, panu profesorovi to je fuk a Matuškovi rovněž, a neznámá rodina Wichterlova vydělala jeden věnec. Přejme  jim ho. :-)

0/0
20.6.2009 10:04

rewolt

ty woe,co je to za článek???!!!IDNES je už definitvně bulvár

;-O

;-€

Rv...tohle bych čekal na titulní straně Blesku nebo jinýho podobnýho plátku a ne od serveru,kterej se prezentuje jako seriózní;-€

0/0
20.6.2009 7:04

tybejku50

Re: ty woe,co je to za článek???!!!IDNES je už definitvně bulvár

R^R^R^!!!!!!!!

0/0
20.6.2009 8:09

xmacala

xxx

Pise se porad o Maruskovy proto, ze je okurkovka tzn neni o cem psat..Ja uz mam Matusky plne zuby.

0/0
20.6.2009 2:02

peter9

Re: xxx

A dalsi dusevne nevyrovnany chudak;-D Jen hlupak leze tam, kde toho ma plne zuby.;-D Asi te sakra pali, ze po tobe nestekne ani pes, ze?;-D;-D;-D

0/0
20.6.2009 2:16

Barbar

WM

Těm, kteří nechápou, že se o Waldemarovi Matuškovi teď tolik píše. Zkuste se zamyslet, kterého z "vašich" současných českých zpěváků bude oplakávat celá republika. Pro ve Vašich očích starší generaci to byl  pan Zpěvák s velkým Z a jeho písničky opravdu pomáhaly udělat ten život v tehdejší době trochu veselejším. Jak říkala jedna paní v reportáži z pohřbu : "Žádný další takový už nebude". Takhle smutno mi bylo, když umřel John Lennon a Freddie Mercury.

0/0
20.6.2009 1:54

xmacala

Re: WM

Odstěhuj se do Číny

0/0
20.6.2009 2:03

peter9

Re: WM

xmacala, byt tebou, tak tahnu o dum dal. Delas ze sebe vola. Nebo nedelas? Uz se stale, ze?

0/0
20.6.2009 2:18

Jidor

Re: WM

Ano, pro vetsinu nasi generace to byl Pan Zpevak ... a to predevsim proto, ze mezi zbylymi, kteri byli pro rezim OK jiz temer zadny jini nebyli ;-(

0/0
20.6.2009 7:04

mapx

Žasnu,

kolik je v této diskuzi nářku, nad nenaplněným V.Dykem: "Opustíš-li mne nezahynu, opustíš-li mne zahyneš...". Kolik nářku bylo nad nedokončenou maturitou M. Navrátilové. Kdo pak nám to tu pláče?

0/0
20.6.2009 0:44

peter9

Re: Žasnu,

No jo! Nekdo si to musel okopirovat, aby to byl schopnej napsat i podruhe! ;-D;-D;-DTak jsem mel pravdu, kdyz jsem te nazval "co by rad" intelektual;-D;-D

0/0
20.6.2009 2:21

Rokoko12

Pani Olga:

A to se s toho, musi delat takove drama,ze se pani Olga spletla? Mylit se je snad lidske a kolik let,tady vlastne nebyla delsi dobu a navic si myslim,ze prednejsi pro ni bude,jak se bude schopna vyrovnat  se skutecnosti,ze ztratila nekoho hodne blizkeho,s kym prozila kus sveho zivota.To,ze si popletla hroby to neni tak dulezite,dulezitejsi je,ze sveho muze dustojne pochovala a doprovodila na jeho posledni cestu.

0/0
20.6.2009 0:41

captain cook

pane Pokorny, omluva by byla na miste!

Neni to vina pani Olgy. Prislusna osoba na hrbitovni sprave vybrala misto a kdyz videli sousedni jmena Burian a Wichterle, automaticky usoudili, ze Wichterle je onen profesor. Nikoho nenapadlo, ze tech Wichterlu muze byt vic.

Od nich to jako hotovou vec prevzala media, pani Olga a kazdy jiny. Nepovazoval bych za pravdepodobne, ze by vdova mela cas nebo naladu jit pred smutecnim obradem ne Vysehrad patrat jestli Burian a Wichterle jsou Vlasta a pan prof. nebo nekdo jiny se stejnym prijmenim. Jako kazdy jiny vcetne pisalku z idesu, prijala informaci ji danou jako fakt.

Cetl jsem prispevek pod jednou drivejsi diskuzi, ktery upozornuje, ze prof. Wichterle je pochovan jinde, ale ides bes to UPLNE ignorovala.

Je to ides bes, kdo by se ted mela pani Olze pmluvit a predevsim pisalek tohoto bulvarne a senzacne znejici pitomosti, Jakub Pokorny.Rv

0/0
20.6.2009 10:27

Jiricek 1

Už by se s tím Matuškou mělo přestat né ?!

Hlavně,že si nepopletla manžele a nenechala sežehnout jinýho ;-D

0/0
20.6.2009 0:38

peter9

Re: Už by se s tím Matuškou mělo přestat né ?!

Kdyz chces cist neco jineho, tak to necti MOULO! Opet rozmazleny "Jiricek" je tady!;-D Bud nejses jeste dospely, tak se tady nemotej, nebo to nemas v hlave v poradkum kdyz si musis rikat JIRICEK!!!;-D;-D;-D Ty jeden Alicku...;-D;-)

0/0
20.6.2009 2:25

Ghost.78

...

proc musej furt media psat o Matuskovi? Copak to byl nejaky nadclovek? ;-O

0/0
20.6.2009 0:34

Jiricek 1

Re: ...

No právě,takový funus neměl ani pan z Gott z waldů a to byl Nějakej "řízek" ;-DR^

0/0
20.6.2009 0:40

_m-

Že si hroby popletla paní Blechová

to je nepříjené, ale pochopitelné. Ale že během celého toho divadla nenašel nikdo, kdo by ji upozornil, že rodina Wichterlova nemusí být v Cesku jediná - to je ostuda. Co Kratochváíl s Michalem? A co správa hřbitova?

0/0
20.6.2009 0:09

captain cook

Re: Že si hroby popletla paní Blechová

zase jeden souhlas, Madlo;-)

0/0
20.6.2009 0:12

_m-

Re: Že si hroby popletla paní Blechová

:-) pokud dobře počítám tak už jsem mírně v plusu;-)

0/0
20.6.2009 10:07

Míra__

Kdo to je?

Kdo to je , ten Matoušek ???

0/0
19.6.2009 23:58

Míra__

Kdo to je?

0/0
19.6.2009 23:57

Kakarel

Nevím, jestli by si Walda

přál takový pohřeb. On byl obyčejný chlap a tyto pohřební operace by se mu asi vůbec nelíbily. A jsem přesvědčen o tom, že se mají plnit poslední přání ohledně jak si člověk přeje být pohřben. Jinak Waldo, měj se tam fajn.

0/0
19.6.2009 23:51

peter9

Re: Nevím, jestli by si Walda

Tak Walda ti septal do ucha jeho posledni prani??? Neni to snad vec Matuskovych a ne tvoje?8-o

0/0
20.6.2009 2:28

Kakarel

Re: Nevím, jestli by si Walda

Ty jsi zřejmě nečetl že Walda chtěl, jak se říka do země,co? A taková přání se plní i kdyby čert na koze jezdil! Frštén?8-o

0/0
20.6.2009 6:50

sir Humprey

kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

Teď Otto v hrobě pěkně rotuje

0/0
19.6.2009 23:07

Isabelle

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

Sire, vy jste hudebnik, jak to bylo s tim Talinskym rybnikem ? :-)

0/0
19.6.2009 23:16

sir Humprey

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

prodal jsem ho s jedličkou

Nastojato

0/0
19.6.2009 23:23

Isabelle

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC12HZ0

0/0
19.6.2009 23:40

jeneedobik

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

Ser na rybníky.

0/0
19.6.2009 23:46

jiho3

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

Vězte, že původně se skutečně kontaktní čočky dělaly ze skla :-) Ovšem na oko to bylo docela drsné, takže Wichterleho "měkké" čočky znamenaly velký skok dopředu.

0/0
19.6.2009 23:22

fleret1

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

R^

0/0
19.6.2009 23:23

sir Humprey

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

o tom to je

0/0
19.6.2009 23:23

peter9

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

Ta cestina ti je nejak cizi, ze? Kamarady s Tvym slovnikem skoncis leda nekde na poli pro patolizaly. Nejdriv rusum a ted americanum, ze? [>-]Jinak by si se vyjadrovoal o nasi ceske historii a nasich lidech s vetsi uctou, a k tomu cestinou treba z ulice ale ne cestinou z McDonalda;-D Hmmmm

0/0
19.6.2009 23:38

sir Humprey

Re: kontaktní čočky ze skla. Hmmmm

nepoplet sis hrob?

0/0
19.6.2009 23:44

alig agil

šachy

jaká to ale ROŠÁDA. chce někdo zmást své soupeře?

0/0
19.6.2009 23:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.