Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS přitvrdila v kampani, regiony nesmějí mít své billboardy

Poslední výkonná rada občanských demokratů projednala přísná pravidla pro kandidáty do předčasných sněmovních voleb. Zakazuje jim individuální kampaň, informovaly deníky Hospodářské noviny a Právo. Pokud někdo z kandidátů nařízení poruší, hrozí mu podle listů vyřazení z volebních kandidátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ET_demokrat

ODS přitvrdila?

Co si sehnal Topolánek yohimbin  a viagru? Potom bych to chápal.

0/0
18.6.2009 16:34

cinella

V normální partaji to funguje obvykle tak,

že pro(s)ereš-li volby, dalším už nešéfuješ. Langerova Olomouc jediná pro ODS nezvítězila ve volbách do EP, takže tam Kačer Donald nemá co dělat jako šéf volebního štábu. Jejich starost, naše radost! :-)

0/0
18.6.2009 14:33

ET_demokrat

Re: V normální partaji to funguje obvykle tak,

Abnormální partaj pravicová s takovým VÚDCEM funguje, jako funguje.

Topolánek je bývalý předseda Socialistického svazu mládeže v Závodě automatizace Výstavní 8, Ostrava, syn předsedy Celozávodního výboru KSČ Zbrojovky Vsetín, nomenklaturního kádru Krajského výboru KSČ Ostrava. Na 1. Máje vždy v čele průvodu nesl sovětskou vlajku a brojil proti prohnilému kapitalismu. Říkali jsme mu vlajkonoš. Jako inženýr neuměl číst ani technickou dokumentaci, ale tenis hrál výborně. Na Letné se vyjádřil, že komunisty nejlíp zrušíme, když je dostaneme z mozku všech lidí, hlavně dětí. Ale dokázal poslat sms s větou "Es kommt der Tag...", kterou používali členové Sudetoněmecké strany. Komunisticko-fašizoidní guláš.

0/0
18.6.2009 16:35

mr.Bogart Humphrey

Ivan a jeho parta

Předvolební kampaň v režii org.zločinu.;-D;-D

0/0
18.6.2009 12:58

narami

Re: Ivan a jeho parta

No - voni socdemaci nejsou vo nic lepsi! Ale je pravda,ze kuni xicht je ultra spratek!!

0/0
18.6.2009 14:06

JanHrad

Kladu si otázku (a není to poprvé)

Nejsem členem té strany, volím ji, když už nemohu jinak (2.kolo senátních), ale sympatizuji s jejím programem. Vadí mi (asi nejsem sám) některé "osobnosti" z jejího čela. A teď to vypadá, že na podzim mi předloží ty samé "obličeje". Bude pro mě ještě mít smysl je volit? Nebude dobré se poohlédnout po některé z malých pravicových stran?

0/0
18.6.2009 12:41

nexus63

ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

;-D

0/0
18.6.2009 11:48

Woodward

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

a) nemaj tak tlustýho předsedu

b) nemaj takovýho hajzla jako je drrath

c) nemaj tolik blbejch voličů

takže bych to tak černě neviděl :-P

0/0
18.6.2009 11:56

ppdedek

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

zato maj

a) predsedu exhibionistu

b) misto Ratha maj Icko

c) o to vic zhulenejch teenagru

takze natom jsou defakto jeste hur

0/0
18.6.2009 12:01

Pomerančová Mandarinka

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

a) tlustej není, ale je to ha/jzl mnohem větší

b) mají a přímo jako předsedu

c) mají samé blbé voliče

0/0
18.6.2009 12:03

zmije

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

a) na hrocha fakt nemá- jen tvoje zbožné přání

b) větší hajzl než dráth neexistuje

c) to by je museli volit živočichové jako ty

0/0
18.6.2009 12:23

kuk.vykuk

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

Proč je pro pravičáky Ráth hajzl? Nejspíš proto, že je chytřejší jak ODSáci a dává jim to pěkně sežrat aniž by byli schopni oponovat.R^

0/0
18.6.2009 12:54

zmije

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

;-D nemáš to jednoduché

0/0
18.6.2009 13:07

stemari

Re: ODS bude za chvíli to samé co ČSSD..

[>-];-DR^

0/0
18.6.2009 12:54

Woodward

s těma káčama je to nějak nalevačku

nejdřív biokáča, teď zase tahle s dežo holubem...;-D

0/0
18.6.2009 11:45

Zebin

v pořádku.............

opravdu vtipné billboardy umí totiž vymyslet jen Ivan.........................

0/0
18.6.2009 11:44

narami

Re: v pořádku.............

;-D;-D;-D

0/0
18.6.2009 14:05

tupedlato

Hahaha

Tak kde sou ty modroptáčníci co vždycky křičí, že CSSD je nedemokratická stran vedená diktátorem Paroubkem?? Kde ste modry kluci:-D Dneska řvát nebudete:-D

0/0
18.6.2009 11:40

Woodward

Re: Hahaha

jak chceš: ČSSD je nedemokratická strana vedená diktátorem Paroubkem.

ale nejsem modroptáčník; nevadí?:-P 

0/0
18.6.2009 11:52

tupedlato

Re: Hahaha

ja také ne. A též ne ani oranřáda či zelí, či černoprdelník, či třešeň. Jen mě baví číst diskuze a smat se jim :-D

0/0
18.6.2009 11:55

kuk.vykuk

Re: Hahaha

To umímtaky jen tak tuto kritiku plácnout do éteru i když je to kravina.Rv

0/0
18.6.2009 12:56

jekkal

Íčko

bude museti znásobiti pro modré mutantní vtáky hodiny PŠM, je třeba přitvrditi

0/0
18.6.2009 11:36

komentator-1

nechápu ten křik

důvodům, které k tomuto opatření vedou celkem dobře rozumím. Kandidáti se odvolí v regionech v primárkách, sestaví se kandidátky, investuje se do kampaně. A do toho má příjít někdo se soukromou kampaní, kterou apriori bude poškozovat ostatní spolustraníky? To není buzerace, ale rozumná štábní kultura.

0/0
18.6.2009 11:28

chenile

Re: nechápu ten křik

ja to taky chapu...

spis jde o to ze kdyby se tohle napsalo o jine strane... razem by to byl navrat ke komunismu, totalitni rezim a co ja vim co jeste.

0/0
18.6.2009 11:30

Wabo

Re: nechápu ten křik

A vy myslíte, že jiné strany v kampani neudržují disciplínu? Že si kdokoliv může udělat vlastní kampaň podle jakýchkoliv not?  Pravda je taková, že ve všech demokratických zemích na světě i ty nejdemokratičtější strany, které chtějí přežít víc než pár let, mají pravidla vnitřní disciplíny a tažení za jeden provaz. Jen u nás si ještě pořád pleteme demokracii s anarchií a svobodu s právem koupit si cokoliv, i výsledek voleb.

0/0
18.6.2009 13:30

jekkal

To

jen zapadá do manýrů partaje leninskýho typu -  ODS, nejde o nic překvapivého, ODS z leninských principů nesleví ani píď

0/0
18.6.2009 11:19

Wabo

Re: To

Děkujeme jekkalovi za politologické vysvětlení a doporučujeme mu, aby se hlouběji podíval na pravidla a volební kampaňe třeba takové CDU-CSU nebo amerických republikánů, které je z leninského typu těžko obviňovat.

0/0
18.6.2009 11:27

Jarda69

Media by měla více informovat o technice voleb

Politické strany zařadily na přední místa kandidátek své nejschopnější politiky, kteří jsou mnohdy schopni skutečně všeho. Často ti slušnější, kteří by mohli přinést do Poslanecké sněmovny slušnost a schopnost komunikovat se svými kolegy v koalici a opozici zůstávají na kandidátkách vzadu, na tzv. nevolitelných místech. NENÍ NEVOLITELNÝCH MÍST NA KANDIDÁTKÁCH!!! V eurovolbách získal například respektovaný kandidát Evžen Tošenovský více než 100 tisíc preferenčních hlasů. Voliči si tak dovolili moc, když Tošenovského posunuli před lídra Zahradila. Media však o možnostech uplatňování preferenčních hlasů ve volbách příliš aktivně neinformují. NEVÍTE PROČ???

 Kdyby preference voliči ve velké míře uplatňovali nemuseli by se lídři nakonec do Poslanecké sněmovny vůbec dostat. To by byla tragedie, kdyby se poslanci nestali Jiří Paroubek, Mirek Topolánek, Ivan Langer, ale slušnější kandidáti z tzv. NEVOLITELNÝCH MÍST.

0/0
18.6.2009 11:11

petyo

Re: Media by měla více informovat o technice voleb

Tak jistě. Nejlepší by bylo zrušit poslaneckou sněmovnu a nechat jen senát, kde volby probíhají naprosto transparentním většinovým způsobem a navíc je menší, takže by se i dost ušetřilo.

0/0
18.6.2009 11:27

Pomerančová Mandarinka

modrá totalita

Rv

0/0
18.6.2009 11:07

Pomerančová Mandarinka

to už je jak za KSČ

všichni společně podle příkazů modře vpřed

1000 blijících smajlíků

0/0
18.6.2009 11:05

Jan Žižka z HK

Totalitní strana

;-O;-€;-€

0/0
18.6.2009 10:54

Wabo

Re: Totalitní strana

Komunistická? Jojo. Ale spíš to vypadá, že toho moc nepamatuješ. Zvoní, vrať se do třídy.

0/0
18.6.2009 11:02

Pomerančová Mandarinka

Re: Totalitní strana

jj, modrá totalita

0/0
18.6.2009 11:07

Wabo

Miluji Andreu

Tedy, ja určitě Andreu nemiluji.  Ale považuji za naprosto legitimní, když se kterákoliv strana pojistí proti akcím a la kampaň "Miluji Andreu", prostřednictvím které jeden z nejprovařenějších a nejkontroverznějších politiků ODS dostal do Evropského parlamentu svou dívčinu. I ČSSD a KSČ si ve svých řadách udržují disciplínu, obě dokonce mnohem víc.

0/0
18.6.2009 10:38

Libra

asi tak

ODS začala dělat jenom to, co tady už předvádí ČSSD, vše podle ÚV, iniciativa se trestá ...škoda

0/0
18.6.2009 10:06

Wabo

Re: asi tak

Souhlas.

0/0
18.6.2009 10:39

kubíkjansů

mno

Chápu, že ODS chce bejt jednotná, nebo tak minimálně na venek působit. Problém je ovšem v tom, že timhle krokem se dochází k přesunu odpovědnosti zvolených poslanců. Poslanec by měl bejt v první řadě odpovědný svým voličům, takhle bude spíš odpovědný svým volitelům - stranickejm delegátům, který ho protlačili na vysoký místo kandidátky

0/0
18.6.2009 9:38

Wabo

Re: mno

Já s vámi souhlasím, ale pořád tu jaksi máme ten problém peníze versus základní hodnoty a program strany. To samozřejmě platí všude na světě a všechny strany, které dlouhodobě úspěšné strany to nějak řešily  a  vyřešily. Není v pořádku, pokud si nějaká firma, podnikatel(é) nebo přímo parta zlončinců, může koupit kandidáta na poslance, udělat mu kampaň a s ním se svézt do parlamentu klidně i v rozporu se vším, co strana představuje.

0/0
18.6.2009 10:43

Wabo

Re: mno

... všechny strany, které jsou dlouhodobě úspěšné, ... 

0/0
18.6.2009 10:44

Sharkee

NE

byť jsou některé z argementů proč zakázat preferenční selfpromotion jistě pravdivé, nepovažuji tyto zákazy za krok správným směrem

RvRvRv

0/0
18.6.2009 9:36

Terrurek

hlavouni maj bobky

:)

0/0
18.6.2009 9:35

vokroj

To ODS

už nezachrání, ten Langer už vůbec ne

0/0
18.6.2009 9:07

Kluk ze Zlína

Langer

Langer vede volební kampaň? Jestli to povede jak ministerstvo, tak je to paráda, dalších 10 procent dolů!

0/0
18.6.2009 9:02

rowman_

Re: Langer

parada ? spis nestesti, jestli se tech 10 % rozdeli mezi ostatni strany, tak to beru, ale jestli z toho urve CSSD, tak dalsi katastrofa pro stat ;-€

0/0
18.6.2009 9:16

Kluk ze Zlína

Re: Langer

Kdepak, ODS = spálená země, už to tady bylo, to nikdo nechce

0/0
18.6.2009 9:25

Meescha

Re: Langer

Tady někdo nerozumí psanému textu...;-D

0/0
18.6.2009 9:38

rowman_

Re: Langer

My prijde ironii, ze zrovna tam, kde lidi, co chteji najit praci a nemuzou, protoze tam neni, tak voli cssd, ktera nezamestnanosti prinejmensim nepomuze :-) takze z toho mam pocit, ze cssd hlavne voli ti, co nechteji delat vubec.

0/0
18.6.2009 10:00

rowman_

Re: Langer

myslel jsem - "ktera zamestnanosti prinejmensim nepomuze"

0/0
18.6.2009 10:01

ivangroznyj

A je to tady.

Článek po pár minutách zapadl někam do archivu. Za to Brožová bude na titulní straně do večera.

0/0
18.6.2009 8:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.