Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V roce 89' jsme bojovali za něco jiného, hodnotí současnost Václav Havel

Podle bývalého českého prezidenta Václava Havla budují Češi paláce konzumu, politici nevidí dále než k příštímu průzkumu mínění a kriminálníci a veksláci se stali novou ekonomickou elitou. S odvoláním na rozhovor s Havlem to uvádí na svých internetových stránkách agentura Bloomberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cyrildv

Šéf to nezvládl.

RvMě zase sklaml Havel. Komustům nahrál a mafiány pustil z kriminálu. Jako šéf lumpů nemá co mluvit a jako jejich vůdce zklamal.

0/0
19.6.2009 10:19

Kleki Petra

Havel je technolog moči.

0/0
19.6.2009 10:06

j@ck

Re: Havel je technolog moči.

a Kleki petra je technolog stolice.

0/0
19.6.2009 10:09

A fallen warrior

Re: Havel je technolog moči.

a ty udavacska svine..

0/0
19.6.2009 10:39

cyrildv

Re: Havel je technolog moči.

RvCo si myslíš frajere! co je Havel! Zamindrákovaný přisluhovač komunistů( což ukázal po revoluci) kyž pustil zloděje a nepotrestal ještě větší lumpy- komunisty.Nyní křičí a snaží se vinu svalit na druhé. Sám je se svými kumpány částečně vinen za morální marast národa. První fáze marastu- komunisté a dryhá fáze Havel a spol.

0/0
19.6.2009 11:31

cibich

Havel-Adamec

Havel by měl zveřejnit,za jakých podmínek mu KSČ předala moc.Praha byla tehdy obsazena milicemi a potom proti vůli milicionářů byly milice ztaženy !Nepotrestání komunistů byla dohoda patrně ještě Gorbačova s Reaganem. Když byl zatčen poslední východoněmecký gen.tajemník ,tuším Grenc,tak proti tomu protestoval Gorbačov a prohlásil,že je to ptoti dohodám.Neřekl ale kterým a ten gen,tajemník byl skutečně propuštěn.Těmto dohodám byla tedy podřízena i západoněmecká justice.

0/0
19.6.2009 9:51

kaktusak

Bojovali přesně za tohle,

přesně o tohle jim šlo. Je škoda, že se tomu nepodařilo zabránit.

0/0
19.6.2009 0:21

sir Humprey

Re: Bojovali přesně za tohle,

Teda mě se po komouších nestejská

0/0
19.6.2009 0:29

wcbaba

Re: Bojovali přesně za tohle,

Ale jejich praktiky zůstaly

0/0
19.6.2009 6:18

moš

Plánovali neomarxistickou konvergenci,teď pláčou

  Kruhy ke kterým,patří i Václav Havel,tak dlouho a důsledně hlídali prostor před nositeli myšlenek konzervativní pravice,včetně ovládání bezpečnostních složek a zejména médií až byli sami vyhozeni od stolu gaunery bez morálky,které,ale považovali za výborné spojence například proti katolickým,agrárním,národně demokratickým,nebo národně socialistickým kruhům.Teď pláčou na hromadě rozbitých hraček aniž sami pochopili,že to oni tu hru zpackali.Morální pokřivení národní paměti ze,které mazali všechny pozitivní nemarxistické počiny minulosti ať kulturní,či činem hodným obdivu vykonané.Protěžováním zločiných struktur upozaděných za normalizace,ale dobře rozestavěnými skutečnými pány této dobyté země z Kremlu.Ti lidé v pozadí je využili a využívají jako užitečné idioty,každý ať si zodpoví otázku,zda tu roli nehrál i sám Havel.Svoboda bez staletí zakotvených prověřených hodnot vede jen k smrtícímu víru multikulturálního liberálního fašismu,který bude smeten sofistikovanými nájezníky z Asie.

0/0
18.6.2009 22:33

camel133

Re: Plánovali neomarxistickou konvergenci,teď pláčou

Líp bych to neřekl, bez ironie :)

0/0
19.6.2009 0:42

barbudo

Re: Plánovali neomarxistickou konvergenci,teď pláčou

... Židi jsou nájezdníci?

0/0
19.6.2009 8:26

furbo

Idealista zkřížený s realistou

I já věřím, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.Jenom, bohužel nevím, jestli se toho dožiji.

0/0
18.6.2009 22:19

Pista45

Zavinil to Havel

Podle mého názoru spustil lavinu zločinnosti v našem státě právě Václav Havel, který u příležitosti jmenování do funkce prezidenta pustil z vězení na svobodu zločince. Toto dokonce několikrát zopakoval. Nevím na co si teď stěžuje? Na svojí velkou chybu???;-€Rv;-O

0/0
18.6.2009 22:12

Tetex

Re: Zavinil to Havel

Nemyslím si, že by naše zkorumpovaná "elita" typu paroubek, tupohlávek, gross byli ve vězení.:-P

0/0
19.6.2009 7:19

analytik05

Anketa měla znít trochu jinak

Ano, polistopadový vývoj mě opravdu zklamal. Ale jednou  z hl. příčin z mnoha byl právě Havel a jeho postoj ke komunistům. Od člověka který jimi byl celý život perzekuován a měl s nimi velmi osobní  a zápornou zkušenost bych očekával jiný přístup než to zahrát tak,  že se vlk nažral a koza zůstala celá ! Resp.komunisti.

0/0
18.6.2009 21:36

kaktusak

Re: Anketa měla znít trochu jinak

Kdyby se násilnická fašizující pravice projevila už před 20 lety, lidé by se rychle vzpamatovali a z demonstrací by se rozešli domů budovat socialismus.

0/0
19.6.2009 0:26

glosař

Hlas ze záhrobí

Pan Havel by si měl uvědomit, že za současný stav nese také svůj díl odpovědnosti. Polistopadový politický vývoj měl být radikálnější, bez sametu. Domnívám se totiž, že místo budování vlastní image v zahraničí, měl se raději věnovat domácím problémům a jejich řešení. Jeho nynější úvahy by raději měl zapracovat do své literární činnosti.

0/0
18.6.2009 20:41

Prak

Re: Hlas ze záhrobí

To je pravda. Vždyť on hlásal: "nejsme jako oni" a tohle je výsledek sametu.

0/0
18.6.2009 21:29

kaktusak

"nejsme jako oni"

To tedy opravdu nejsou.

0/0
19.6.2009 0:23

watchdog

Zlaty komunisti

Jo, za komunistu, to se to zilo, vsechno bylo za babku, v praci pohodicka, kazdej vikend na chatu na pivinko... Snad uz se to na podzim zase vrati...

0/0
18.6.2009 20:10

12345hanka

Re: Zlaty komunisti

Lehni, čokle! ;-D

0/0
18.6.2009 20:19

cibich

Re: Zlaty komunisti

Milé děti,za toho hrozného komunizmu se nedělalo,kradlo,chlastalo............a jsem tady..!

0/0
18.6.2009 20:27

tomsk88

Re: Zlaty komunisti

....nojo...... když horníci nenarubali, tak železničáři nedovezli a bolševici vyhlásili na školách čtrnáctidenní uhelné prázdniny.......

0/0
18.6.2009 22:51

brnl

Za co se asi tak dá bojovat

pokud tkzv. disidenti doshodnou s estébáky takovýto převrat a my dementi vyprovokovaní nějakou estebé fraškou s mrtvým studentem jim u tohohle děláme kompars. ;-€

Holt ona když k moci a majetku se dostane takto ta stará estébácká a nomenklaturní mafie tak holt nemůžeme očekávat nějakou morální společnost.   

Aby moralizoval o konzumu soudruh který majetek co nashromáždili jeho předci buďto nechal zdevastovat (Barandovské terasy) nebo ho prodal té estébácké nomenklaturní mafii a výtěžek rozfofroval to je skutečně humus přímo estébácký. 

0/0
18.6.2009 19:53

someone_else

Bohužel, pane Havle.

Nechci dělat chytrého (raději si ani nepředstavuji, jak bych asi na Vašem místě obstál já), ale základní kámen k celému dnešnímu chlévu jste pokládal i Vy svou bezbřehou a naivní tolerancí komoušů a krátkozrakým přehlížením jejich svinstev, která za Vaší vlády propašovali nejen do výrobně-ekonomické, finanční a právní praxe, ale přímo do zákonů, které jsou podle mě Vaším největším mementem: tyto zákony jste osobně podepisoval. Pak ovšem není divu, že Vaše slavné "Desetiletí duchovní obrody" dopadlo, jak nutně dopadnout muselo, že dnešní pravda je zcela jiná než ta, o kterou (a ve finále do které) jste se tak vehementně opíral, a že všechno zatuchlé české bahno u dna ani zdaleka nesmrdí tak, jak celý tenhle stát smrdí od hlavy.

0/0
18.6.2009 19:42

vendul97

za co???

http://mind-control.npage.eu/-_projekty_klasik_mc_64151275.html

0/0
18.6.2009 18:06

ant.

...v něčem má pravdu, ve většině se mýlí...

...Podle bývalého českého prezidenta Václava Havla budují Češi paláce konzumu... - no - kdybych dostal nazpět třeba pasáž Lucerna - tedy jen polovinu a prodal ji Chemapolu, tak už bych nebudoval  "paláce konzumu" - a stejně tak i ostatní Češi...

...a k těm mafiánům -  že by zrovna  Havel měl o mafianech co říkat! Podivná restituce Lucerny, podivné zvoleni prezidentem jen diky učelovému zavřeni Sládka,  snaha manipulovat zákulisně politikou ve jménu "pravdy a lásky"... nevím, nevím, ...a to nemluvím o humanitárním bombardování Srbska, o prosazování komunistů do vysokých funkcí atd...8-oRv

 

0/0
18.6.2009 17:14

jakakoli cenzura je totalita

Re: ...v něčem má pravdu, ve většině se mýlí...

Přesně tak. Havel není z těch, kteří mají právo kritizovat

0/0
18.6.2009 18:40

Rokoko12

Re: ...v něčem má pravdu, ve většině se mýlí...

To vite, na takovou holou realitu co vse Zikmund spunktoval se svymi souverci se dneska nereaguje,on a jeho souverci si asi mysli,ze jsou cechacci, ( vyrok pana ex prezidenta) nemyslici stado, ktere nema zadnou pamet ale,aby se osklive nespletli!

0/0
19.6.2009 13:48

sir Humprey

v roce 89 jsem bojoval hlavně za to, aby ten zrzek

revoltu na Hrádečku nezachrápal :-P

0/0
18.6.2009 17:12

horymir

Havlova vina

Vyvoj ktery se Havlovi nelibi, je bohuzel z vetsi casti jeho vina. Stale jsem presvedcen, ze revoluce nemela koncit zvoneni klici, ale likvidaci komunistu. A to krvavou. To "Nejsme jako oni" je z hlediska intelektualniho sice velice uslechtile ale diky tomu se prave lide kteri byli za komunismu u moci mohli dostat opet do pozice sily a v podstate to co predtim znarodnili (ukradli), si rozebrali mezi sebou. Havel zije v jinem svete a bohuzel to podelal! 

0/0
18.6.2009 17:08

tomsk88

Re: Havlova vina

souhlasím...... ve svém okolí vidím kdysi pilné sudenty VÚMLu a bolševiky - nyní zapálené kapitalisty...... Dokonalý zákon opravdu nelze udělat, ale Havel jako president měl jednak v té době morální kredit aby se postavil nepravostem a jednak jako president poslední slovo při podepisování zákonů..... takže převrat byla dokonalá fraška v režii StB a Havel byl buďto vědomým hercem, anebo loutkou v něčích rukách......

0/0
18.6.2009 19:50

analytik05

Re: Havlova vina

R^Je fakt, že by šel hlavou proti zdi. Ale když už, neměl to všechno podporovat a vyjádřit minimálně morálně svůj postoj jasným distancem. Prezidentské křesílko a bezproblémové navrácení majetku bylo ale asi silnější. I to chápu. Byl bych ale nyní na jeho místě tedy raději zticha.

0/0
18.6.2009 21:47

sorvon

Pravda a láska....

Ač mám k prezidentu  Havlovi a jeho působení ve funkci výhrady-překotná amnestie,přílišná tolerance ke komunistům atd.Nelze mu upřít ,že se snažil vnést do politiky alespon trochu humanity.Idea nádherná -věřil jsem tomu a částečně stále věřím- že se dá tento stát vybudovat na základu idejí Masaryka atd.Jsem optimista a věřím v soudnost  slušné části občanů tohoto státu.Nic není zadarmo ,natož  změna systému a myšlení .A na snadné lepší zítřky už tady doufám nikdo nevěří.Jen nevím zda dnešní ..náctiletí mají alespon trochu představu o tom čemu unikli a zda mají chut a morálku se ubránit se nabídkám různých snadných řešení at v rudém nebo hnědém kabátě.Narodili se svobodní a doufám  ,že když to bude nutné ,tak si svobodu ,narozdíl od svých rodičů a prarodičů uhájí![>-]V

0/0
18.6.2009 16:43

Montaigne

s drzostí sobě vlastní se Háfel

staví do čela těch, kteří tohle vědí už dávno, a že v tom, že jsem bojovali za něco jiného má prsty právě on!;-O;-€

0/0
18.6.2009 16:24

www.evlada.cz

Dyk je to docela v poho

az na pal kretenu v politice..Mame se dobre a pred sebou plno peknejch veci.Idealy jsou potreba, jen nekdy se na ne radeji zapomene , nebo se proste do tohodle sveta nehodi... Ja prozil v komousich 13 let..A ted s tim co bylo pred 20 lety, to co mame nyni se neda vubec porovnavat...Clovek muze delat co chce, a ma se tak jak chce. Co vic si prat. Vubec se nebojim, ze by se ta stara doba nekdy vratila..!!! To jsou nesmysle. CHce to cas...Za 100 let si budou stejnak vsichni myslet : co to bylo za pritroubly neandrtalce :)

0/0
18.6.2009 16:05

12345hanka

Re: Dyk je to docela v poho

Člověče, vždyť vy máte pravdu. A to se pořád (zbytečně?) nas*ráme a ukrajujem si mládí.

0/0
18.6.2009 20:21

Kleki Petra

Kde je zase můj příspěvek, cenzore? Byl slušný

a nikoho neurážel.;-€RvRv

0/0
18.6.2009 14:26

narami

Re: Kde je zase můj příspěvek, cenzore? Byl slušný

Zlobis Bily otce!;-D

0/0
18.6.2009 14:42

A fallen warrior

Stb zauradovala mam dalsi ban na mesic..

bliju na vas..

0/0
18.6.2009 13:46

Hhotshot

Kašpar s.r.o.

Raději to nekomentujte, pane pravdolásko!Největší podíl na současné situaci společnosti nese sám pan Havel a ostatní polistopadoví kašpárci, kteří umožnili rehabilitaci vrcholových komunistů a STBáků, bez toho aby za své zločiny zaplatili v kriminálech. Namísto toho, jako jediní kdo měli po revoluci peníze, skoupili privatizovaný (rozkrádaný) státní majetek a tudíž nám dnes vládnout skrze lobistické aktivity propojené s politikou. Tak čemu se ten kašpar dnes diví, když jeho podíl na dnešním bordelu je nevyvratitelný. Rv

0/0
18.6.2009 13:45

narami

Re: Kašpar s.r.o.

Uz mu to fakt nepali - s tou podporu ekoteroristu s Biomasou pred volbama taky slap do hnoje!

0/0
18.6.2009 13:53

Hhotshot

Re: Kašpar s.r.o.

To pouze potvrdilo dohady o jeho senilitě. ;-)

0/0
18.6.2009 14:09

Pilat

poprve muzu s Vaskem souhlasit

nicmene to svedci jen o tom, jak byl politicky nepripraveny, a lehce manipulovatelny. Jo i revoluci se musi umet udelat s fortelem. :-)

0/0
18.6.2009 13:43

FrantaKibyc

Prosba na novináře

Až zase někdy bude pan Havel mluvit o morálce, můžete se ho konečně zeptat, jak se jeho svědomí vyrovnalo s tím, že v přímé souvislosti s jeho amnestií zemřeli nevinní lidé?

0/0
18.6.2009 13:34

narami

Re: Prosba na novináře

A jake humanitarni akce by uprednostnoval v budoucnu? Jestli bombardovani proste,tristivymi pumami,nebo by v ramci svych humanistickych ideji navrhl pouziti naplalmu,nebo yperitu?

0/0
18.6.2009 13:37

Zebin

Re: Prosba na novináře

byla to idea o stejné startovní čáře, pokud možno pro všechny, nelze mluvit tedy o amorálnosti, ale spíš o idealismu. Mimochodem, na těžké zločiny se amnestie nevztahovala

0/0
18.6.2009 13:46

12345hanka

Re: Prosba na novináře

A co umírající Olga a Veškrnka?

0/0
18.6.2009 14:58

kevinbb

Zrovna tak,

bych to rekl o nem, taky jsem v nej kdysi veril?

V[>-]

0/0
18.6.2009 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.