- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně parlament odvedl jednou poctivou práci - běsnění silničních správ při kácení stromořadí v krajině již přesahovalo všechny únosné meze. Hlavním motivem totiž nebyla ochrana motoristů ale vytěžení topiva, které si mezi sebou za hubičku rozebírali zaměstnanci silničních správ. Pokud se v diskuzi argumentuje ochranou motoristů, tak k tomu je možno dodat tolik, že opilce nebo hazardéra za volantem nebo řidítky motorky kácení alejí nezachrání - dříve nebo později narazí do jakékoliv jiné překážky - jsme toho dnes a denně svědky. Proměnit krajinu v betonovou nebo asfaltovou pustinu je snadné, nádherná stromová alej však roste nejméně sto let.
mrtvých na těch stromech i s auto rozvěšených?:-)))) Že by naší poslanci silnice,kde jsou stromy zrušili pro bezpečený provoz na nich?:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Už zase ty závorky...
Pro případ, že byste to myslel vážně, dovolím si tvrdit, že neexistuje nic jako nebezpečný strom u silnice. Není dosud zdokumentován jediný případ, že by strom vstoupil do vozovky a stal se tak příčinou dopravní nehody.
likvidují hovada co neumí řídit
Jak už několik lidí přede mnou napsalo - pro ježdění slouží zpravidla silnice. Je-li strom mimo silnici, nemělo by se do něj vrážet. Pokud (případ, který si pamatuju) matka jede na náledí jak šílená, napasuje to do stromu a eliminuje svá dvě nepřipoutaná a nevsedačkovaná haranťata, není to problém toho stromu.
Jestliže po srážce se stromem zahynulo xy lidí, nelze ani vyčíslit, kolik by jich zahynulo v kotrmelcích v oraništi, kdyby tam stromy nebyly. Nebo naopak - kolik lidí se o strom zarazilo a skončilo jenom s drobným či žádným zraněním, namísto aby udělalo na louce salto mortale.
Lze snad skácet jeden, dva, tři stromy v exponovaném místě se špatně klopenou zatáčkou, plošné kácení alejí je chujovina.
Tak prozíravý postoj bych od poslanců ani nečekal (a to i včetně těch rysů a spol.). Na Snítilého by bylo dobré si posvítit.
Ale srážce se stromem se dá poměrně dobře zabránit setrváním na vozovce - bohužel toto jednoduché pravidlo neplatí pro srážku s hovadem v jiném vozidle. Tudíž navrhuji, aby se místo mýcení stromů začali mýtit šílenci za volantem + se zvýšila délka jízd v autoškole, neb silnici po většinou opouští samovolně řidiči v 1. roce automobilového života.
Usnadnění lovu stovky rysů a dvaceti vlků v ČR jen proto že žerou to samé co myslivci je úlet k němuž netřeba komentáře - snad jen, že by se nad sebou měla ČMMJ opravdu zamyslet než začne vyvádět při opakování večerníčku s rysím mládětem
protíž je asi v tom, že ze stromů nejsou provize....
.. nechme stromy na pokoji!! Raději jezděme slušně a v rámci vlastních schopností. Argument s prasklou pneumatikou je jako co?? Kolikrát se vám něco takového stalo (pokud máte pneu vpořádku)? Jezdím od roku 1978 a stalo se mi to tenkrát(!) asi 2x, ovšem to jsem měl Tatru Hadimršku z roku 1935 a ty gumy byly totál zpuchřelý - to snad dneska nikomu nehrozí. A jinak to přece můžu napálit do: sloupu, kapličky, dopravní značky, betonového mostku, billboardu, transformátoru, mostního pilíře, mostního zábradlí a taky samozřejmě do baráku anebo do protijedoucího auta (eventuálně do zčistajasna spadnuvšího letadla:-). Takže proč to mají odskákat zrovna stromy??
který si vylíhnul v parlamentu. Tleskám na závěr jeho činnosti.AŤ už jdou do háje .
Lidé volte rozumně !!!!!! Ať toho zase nebudeme litovat. Doposud tvořil jen samé
zmetky, které za krátký čas museli opravovat. Chudáci na duchu. Inu co chcete,
ryba vždy smrdí od hlavy ( Vlček, Kato a další.) Co to je za šéfa parlamentu když si
vybere za rádce pomocníka tajných fízlů ???
mají významnou funkci přírodních větrolamů a sněholamů, na rozdíl od těch vyrobených, který se kradou jako na běžícím pásu.