- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vůz je také vybaven zařízením, které při brzdění vrací energii do sítě, takže je mnohem šetrnější než starší typy tramvají,"
To o čem mluví, je asynchroní elektromotor a jestli se nepletu, tak to již měli tramvaje T3 a KT8 v 80 tých letech. Pan radní je trošku pozadu
Možná jde o technický zázrak, ale pro cestující je to doslova hrůza. Samý schod, úzké uličky ve kterých se vzadu ani nedá stát, úzké zadní dveře, sedadla podivných rozměrů, nehygienické sametové textilní potahy, moc sedadel a málo místa pro stojící, souprava je zbytečně úzká, podélná sedadla jsou daleko od stěn, nevhodná šedostříbrná "neviditelná" barva, atd. Prostě jedna hrůza zejména pro starší cestující. Pro špatný výhled řidiče se divím, že toto někdo mohl schválit do provozu. Ale řidič má pohodlíčko a spoustu místa, to ano. Kdo byl na magistrátu volán k odpovědnosti, že odsouhlasil takovou pitomost za miliardy? A my jsme to zaplatili... Jen doufám, že nová tramvaj už bude lepší. Nejpraktičtější však byly staré tramvaje, kterých je naštěstí všude stále plno. A nejen u nás, ale i leckde v cizině!
sdílím ten pocit z nových tramvají a spíš než ten kdo nakupuje nechápu projektanta kde navrhne stroj v kterém se nedá skoro projít a stejně je tomu i u autobusů Karosa ,které jsou stejným propadákem
Doprava v létě by byla mnohem komfortnější. Nechápu, proč tam není - v desítkách milionů, co nová tramvaj stojí by to byl pakatel. Ve světě je to běžné, a i v některých českých vlacích je. Bohužel, tramvajím se stále vyhýbá.
už jenom ze zdravotních důvodů je klimatizace v tramvaji nesmysl, nehledě na velikost a příkon agregátů který by jí musel pohánět (přecijenom staví každou chvíli a výměny vzduchu s vnějším prostředím jsou obrovské). daleko příjemnější je mého názoru dostatečné odvětrání venkovním vzduchem
Bylo už vlastně nakonec rozhodnuto, jaký materiál bude použit pro sedadla?
Po celopražském referendu prý vybrali dřevo
Konečně pěkná tramvaj
Slávy T3ek nedosáhne, asi ani oblíbenosti, ale má na to, být důstojným nástupcem.
Na rozdíl od hrůzy jménem Porsche. Všeobecně mi přijde, že výrobky od Porsche Design stojí za prd. I doma máme konvici od Porsche Design - vzhled pěkný, elegantní, ale při nalévání to teče všude. Prostě líbivý výrobek s mizernou praktičností. Tramvaj "Porsche" ani tou líbivostí nic moc...