Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ahmadínežád po volbách ještě víc škrtí média, vypudil zahraniční reportéry

Staronový íránský prezident Ahmadínežád dostál své pověsti. V Íránu dnes nevyšel opoziční deník Kalamí sabz, který v květnu založil jeho protikandidát Músáví. Tamní vláda tlačí také na štáb španělské televize TVE, aby opustila zemi. Problémy hlásí i BBC a německé ADR a ZDF. Ve vězení na čas skončili i dva nizozemští reportéři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vici77

čisté svědomí

....así Ahmadíneřád nemá;-D jo takhle se dělá totalitní politika

0/0
16.6.2009 13:39

zimní okvětní lístek

copak na to asi místní antiami????????

honem přispěchejte s tou o zlých američanech;-)

0/0
15.6.2009 16:38

Vysehradsky_jezdec

Ahmadínežád, Chávez a Jyrka jako by chodili

do jedné třídy v Moskvě

0/0
15.6.2009 16:33

aljav

a že vím, kam pojede

Paroubek, Rath a Vlček s Kavanem na škol.....ééé, na dovolenou ! ;-D

0/0
15.6.2009 16:26

Vysehradsky_jezdec

tohle je Jyrkův sen, proto toho Ahmadínežáda tak chválí

:-/

0/0
15.6.2009 16:22

aljav

Re: tohle je Jyrkův sen, proto toho Ahmadínežáda tak chválí

Jyrka má 100% jeho tel.číslo na prvním místě, hned před Putinem a Kim Ir Čenem ! ;-D

0/0
15.6.2009 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.