- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normálně lidé z letadla padají ještě dřív než se rozpůlí, tohle byla výjimka, ale pitva to ohdhalí
na vsech svych dalkovych A330 a A340, prestoze dosud nemaji primy dukaz, ze havarka v Atlantiku byla skutecne zapricinena vadnymi pitotovymi trubicemi. Zrejme ale maji dostatecne silne podezreni, co ji s nejvetsi pravdepodobnosti zavinilo, protoze s vymenou rychlomeru tak spechali. Dokumentace AF uvadi, za za lonsky rok bylo zaznamenano pri nejmensim 5 pripadu, kdy rychlomery u techto modelu Airbusu selhaly. Viz link na clanek:
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/06/15/2599033.htm
"...aviation experts have said that if the pitots give false
speed readings to the cockpit it can cause the autopilot to shut down, and in
extreme cases the plane will stall or fly dangerously fast."
Ja byt sefem tech aerolinni tak bych je nechal vymenilt taky - uz kvuli tomu abych uklidnil potencialni cestujici.
Pitomče, to letadlo mohlo letět docel rychle když se rozlomilo. Dokážeš si vůbec představit takový tlak vzduchu, když se náhle ocitneš v rychlosti, která u airbusu bývá mezi 800 - 900 km/h, ve vzduchu v 10 km výšce a v bouři? Děsivá představa, doufám, že je člověk v takovém případě okažitě v bezvědomí..
přesně tohle jsem si taky říkal - doufám, že to měli rychle za sebou
"Nalezení lidé byli vysvlečení, oblečení jim zřejmě strhal prudký proud vzduchu," popsali brazilští lékaři. Tak takovouhle pitomost může prohlásit jen úplný laik. Kdyby to byla pravda, tak parašutiské přistanou pokaždé všichni nazí.
Takže to byl únos mimozemšťany a pitvání vysvlečených pozemšťanů za účelem zachování mimozemské rasy.
Pokud je mi známo a čtu pravidelně k tomuto tématu články, tak žádné z 12-ti letadel co prolétavaly oblastí v cca +-4 hodin žádnou bouřku nezaznamenalo.... Teorie o střihi větru atd. jsou dost úsměvné a čekám na to, až někdo napíše, že se letadlo rozlomilo horizontálně jako když si rozkrojíte rohlík na půl...
... tak se podívejte na satelitní snímky z té doby ...
Takže, když letadlo prolétá bouřkou buď rychleji nebo pomaleji (porouchané rychloměry) než je optimální, tak se prostě rozpadne?!
samozrejme, ... alespon ted vis, proc je v obci povolena rychlost 50/hod a proc je bezduvodne pomala rychlost take prestupek
Nejsem odborník, ale podle toho co vím bych to odhadoval na sindrom Titanicu. Tedy lod se potapi a na palube se tanci. Skoro to vypada, ze piloti zaznamenali a ohlasili, ze letadlo vletelo do bourkove oblasti a sli dal tancit. Vse nechali na autopilotovi a ten vesele ridil letadlo k zahube. Mezitim automatika vysilala jednu chybovou hlasku za druhou a nikdo to nebral v potaz. Jak to vubec funguje? Jak komunikuje tato automatika s posadkou a autopilotem? Ta jako zazni hlaseni: "pozor autodestrukce zahajena" nebo jen blikne ledka na panelu a nebo se jen posle signal autopilotovi a nebo si ta automatika zije vlastnim zivotem a odesila hlasky bez vedemi posadky? Nejse nekdo na toto odbornik? Skoro to vypada, ze v tomto pripade si automatika zila svym vlastnim zivotem. S temi rychlomery to vypada tost pravdepodobne, i k prubehu "letu" to pasuje. proste rychlomery ukazuji bludy, letadlo se rozpada a na palube nikdo nic netusi. Pry ten pilot mel nalitano neskutecne hodin? Holt neni kazdy Suli
To spíš vypadá že se roztisícil
přímo i nepřímo mohutně dotovaný projekt "truc Boingu".
Stále ho doprovázejí problémy, jestli nakonec ty státní a polostátní podniky, zvlášť s francouzskou spoluúčastí mají nárok na život v nynější podbě, a nebo by měly fungovat jako podobné podniky ve zbytku světa - bez polštářů státu.
Snad by se to odrazilo i na kvalitě.
... takže zrušíme leteckou dopravu?
že když se prolítává bouřkou, tak že musí být cestující připoutáni. Takže nakonec žádná bouřka v oblasti nebyla, když lidé připoutáni nebyli??!