Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Abeceda komunistických zločinů: Zbytečná Wonkova smrt

O bratrovi mluví často. Vždycky s bolestí. Pak se vztekem. Jiří Wonka na smrt svého bratra Pavla nemůže zapomenout. Samozřejmě úplně zbytečnou smrt. Disident Pavel Wonka zemřel 26. dubna 1988 v československém vězení. V době, kdy se hroutilo komunistické panství ve východní Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mladafronta

zakončení

Každý člověk má svobodnou volbu jak bude žít, a nemusí to svádět na jakýkoli režim. Ano, dnes můžete svobodně být miliardářem, ale komu se to skutečně povede? můžete svobodně cestovat, ale musíte si to zaplatit.  Anebo můžete svobodně chlastat a válet se na ulici, jak je komu libo.

A to naprosto pomíjím lidi, kteří mají nějaký handicap, ať mentální, věkový, nebo zdravotní. Zjistěte si, jaká je situace v této oblasti.

Mimochodem, nic proti panu Wonkovi nemám, neznala jsem ho, tak nemohu soudit, z blábolů v tisku si rozhodně informace nečerpám.

0/0
2.7.2009 14:31

mladafronta

a díále

Prostestovat dokáže každý blbec, ale něco konkrétního a konstruktivního dělat je sakra dřina, a ani jeden z disidentů neprokázal, že by něco uměl a dokázal. Ono to není tak jednoduché a černobílé, a rozhodně nestačí jen někde něco plácat, psát petice a různé kváky, které nemají ani hodnotu popsaného papíru.

Přečtěte si nějaké skutečné filosofy, sociology, politology,  přečtěte si něco od Dalajlámy, pátera Halíka, lidí, kteří skutečně prakticky něco dělají pro lidi, a ne jen pro sebe.

0/0
2.7.2009 14:19

mladafronta

ano?

a jak to tak přesně víš všechno? ty jsi s nějkaým bezdomovcem mluvil? znáš jeho životní dráhu a osud? víš proč a jak se dostal na ulici? co víš vůbec o lidech kolem sebe?  samozřejmě může každý pracovat, ale pokud není mladý, zdravý, silný, průbojný a bezohledný, může leda sbírat psí hovínka nebo dělat otroka v hypermarketu. A to vůbec nemluvím o regionech, kde prostě skutečně žádná práce není.

Pan Wonka byl naprosto stejný případ, asociál, který by se neuplatnil v žádném režimu a měl by dnes mnohem větší a těžší problémy než měl tehdy. Dnes by nikoho nezajímal, leda by si do něj kopnul.

Jenže lidé nechtějí vidět realitu, raději se nechají manipulovat médii, budou hltata reklamy a brát si půjčky, jen aby si vytvořili iluzi vlastného života.

0/0
2.7.2009 10:30

kalorizace 163

Re: ano?

Mluvil a ne s jedním , bylo jich více . Jeden příklad za všechny . Žil , byl jeden majitel domu a kolonialu (obchůdku) , který ho slušně živil . Měl syna , který to po jeho smrti zdědil . Dům i s obchodem prodal , všechno prochlastal a je z něho bezdomovec - nemakačenko . Kdyby to viděl jeho tatík, tak by se musel v hrobě obracet . A pozor , je to mladý chlap , dříve byl silný a zdrav , dnes je z něho jenom 30 ti letá troska . Jiný , vychovávaný v té vaší ideologii říká , že na kapitalisty dělat nebude , ale sám na sebe dělat také nebude i když tatík by ho jistě finančně podpořil , ale ne na chlast a bedny . To jsou ti asocialové , kterých se tak zastáváte ?:-)

0/0
2.7.2009 11:03

kalorizace 163

Re: ano?

 Myslím, že tato stvoření se s p. Wonkou nemohou vůbec srovnávat , protože mu nesahají ani po kotníky .Pan Wonka znal právní řád , uměl poradit , protože se vše naučil samostudiem , což tyhle prochlastané mozky nemohou pochopit .Nač by jim to bylo , pivo za to nekoupí , cigára taky ne , do bedny to hodit nejde , tak nač ?

0/0
2.7.2009 11:18

mladafronta

Re: ano?

kdo komu sahá nebo nesahá po kotníky není vůbec merito věci, ani přemětem diskuze, jde o prosté poznání reality a její akceptování. Jde o to, že dělit lidi na lepší a horší není objektivní,  jakmile s tím začnete, jste na nejlepší cestě k rasismu. Pan Wonka nedělal nic jiného, než nedodržovat pravidla společnosti, ve které žil, bez ohledu na to, jaká to byla společnost, to je každého riziko. A naprosto každý může tvrdit, že bojuje proti režimu, nebo čemukoliv jinému dle libosti....můžete si bojovat, ale musíte si nést následky, takový je zákon. Kdybych já nebo kdokoli jiný dnes začal držet hladovku, protože nsouhlasím s politikou vlády, asi by o mně nikdo ani nezakopl, a svobodně by mě nechali umřít hlady. To je realita.

0/0
2.7.2009 14:29

Wild..Dog

Re: ano?

Kdyby všichni jen dodržovali "pravidla společnosti" tak by jsme se nikdy nikam nepohnuli. Dodržovali pravidla společnosti třeba odbojáři za okupace?, dodržovali pravidla společnosti Robespierre a Marat? Pokud je tvoje krédo držet hubu a krok tak prosím, takové lidi diktátoři milují.;-D

0/0
5.7.2009 17:29

Seniorintelektualka

Wild Dog to stavíte do divné roviny..

Za okupace byla válka.....

Marat byl silně   tělesně  a možná i duševně nemocný člověk, který posílal na popraviště lidi. Většinou úřadoval ve vaně s telou vodou.Tak ho probodla i milenka..

  Robespiére/citace/:Abychom mohli  uvést demokracii, musíme dovést válku do konce..

   vedl   výbor   veřejného blaha,...Dle Konventu na pouhé   udání  mohl   být  někdo  popraven...

Srovnání není   zcela  relevantní...Konvent   po Fr.revoluci se mi jeví  jako   hrůzovláda..

0/0
6.7.2009 14:07

Wolfowitz

Jen volte ČSSD(b) a budou další Wonkové...

blicí smajlík...Rv

0/0
23.6.2009 12:26

kalorizace 163

Re: Jen volte ČSSD(b) a budou další Wonkové...

Myslíš , že se vrátíme do totáče ? To není hezká představa .

0/0
24.6.2009 12:21

rezjir

Podívejte

v r.2006 vydalaVondrušku Sněmovna ke stíhání. Píše se rok 2009 a nic. No a to přece byl ostře mediálně sledovaný případ.

A po soudkyni jdou už od poloviny 90. let. A pokud tedy proti ní nic nenašli, tak je na ní nutné hledět jako na nevinnou. A na toho lékaře jakbysmet.

0/0
22.6.2009 18:22

xaeris

Re: Podívejte

Vy jste taky dobrej.Pověsili generála Píku, pověsili dr.Horákovou, těžce nemocnému Wonkovi nedali žádnou šanci a poslali ho nemohoucného na kolečkovém křesle "hrdinně"  na smrt, ale podle Vás, protože podle nějakých nesmyslných zákonů se proti nim nic nenašlo, je nutné na ně jako na nevinné?Vy budete protentokrát asi s přízně toho prokurátora Vaše, tak nějak mi to přijde.Ještě pořád je mezi námi dost těch, co maji na rukou krev českých vlastenců, a žádný "rádoby zákon"  by slušného občana neměl nikdy donutit k tomu, aby na ně  hleděl jako na nevinné.    

0/0
22.6.2009 21:51

astrix

Re: Podívejte

R^R^R^

0/0
23.6.2009 11:01

kalorizace 163

Re: Podívejte

Napsal

0/0
23.6.2009 12:13

kalorizace 163

Re: Podívejte

Napal bych komunistických zákonů , protože většina zákonů pochází ještě z období totality. Je to ostuda , ale je to tak , v zákonodárství se toho ještě moc nezměnilo.

0/0
23.6.2009 12:12

rezjir

Re: Podívejte

A  to chcete říci, že o agenty zahraničních nepřátelských mocností máme pečovat? Chovat je jako v bavlnce.  

0/0
26.6.2009 13:24

kalorizace 163

Re: Podívejte

Když to stavíte takto , tak ne . Jsem pro to , aby naše policie pozavírala všechny agenty nepřátelských mocností (hlavně Ruska , sev. Koreje , Kuby atd.) a chovat je jako v bavlnce rozhodně nemusí , mohou jim to trošku osladit , ať mají taky v životě nějaký zážitek , jako jsme měli mi s STB a KGB .;-O

0/0
2.7.2009 10:27

mladafronta

Re: Podívejte

oni jsou tu nějací agenti z Kuby a Severní Koreje? vy jste bud neskutečně hloupý nebo velký šprýmař...

Rusové tady nemusí mít žádné agenty, Rusové si v klidu a s přehledem koupí celou naši zaprděnou zemi, nemáte přehled...buď nás koupí Rusové nebo Čínané nebo Indové, je to už jedno

0/0
2.7.2009 10:33

kalorizace 163

Re: Podívejte

A vy jste zase tak chytrá , že na světě nikdo chytřejší není , máte přehled tak o prdu a ještě hodně malý.;-O

0/0
2.7.2009 10:45

MHHH

Trochu nadhledu

Já ten případ neznám, asi jako většina diskutujících, ale ptám se, co by se stalo dneska, kdyby odsouzený, zřejmě podmíněně propuštěný, nedodržoval podmínky tohoto propuštění? Jistě by šel odsedět zbytek. To byl před 20ti lety, je to dnes a bude to zřejmě i v dalších letech. Co tady autor plácá, že to není společensky nebezpečné? To vůbec s tím nemá nic společného. Druhá věc je, zda ten člověk je ze zdravotních důvodů schopen věznění bez úhony přežít. To už je vyloženě na odborné posouzení a konstatoval-li lékař, že nastoupit může, potom buď pochybil nebo měl pravdu. Ale nevidím tady nějaké protizákonné jednání, přičemž přiznávám, že čerpám jen z informací v přečteném článku.

0/0
22.6.2009 16:54

xaeris

Re: Trochu nadhledu

Člověče, bez mrknutí oka nechali umřít vážně nemocného lazara, kvůli ideologii.A vy v tom nevidíte "něaké  protizákonné jednání"?Wonka v té base zemřel, ale vy připouštíte, že "lékař" mohl mít pravdu, když ho seznal schopného trestu?Nějaký doktor  Mengele, nebyl to váš předek?

0/0
22.6.2009 17:12

mladafronta

Re: Trochu nadhledu

vážení, mám pocit, že mnoha lidem schází soudnost, nebo prostý rozum....takových Wonků jsou dnes tisíce a tisíce, buď se válí na ulici jako bezdomovci (svobodně), anebo stejně jako pan Wonka zcela zbytečně a neúčinně bojují s úřady, soudy, exekutory, vy asi nečtete moc noviny, že?

Statisíce lidí dnes jsou naprosto bez ochrany, v bezpráví, nemohou se dovolat ani základních práv, ať už jsou to nájemníci, které majitel chce vyhnat, protože jsou staří a sociálně slabí, nebo kterýkoli obyčejný člověk, který nemá moc peněz a známých. Takový člověk se nikde nedovolá pomoci. Pravda, chronického stěžovatele a kverulanta nezavřou na psychiatrii, ale je otázkou, zda je to pro dotyčného to pravé. Jedna skupina lidí krade ve velkém, jsou z nich miliardáři, aniž by prokazatelně pracovali, a druhá velká skupina lidí nemá ani základní práva.  O lidských právech se tady jen kecá, ve skutečnosti má člověk jen taková práva, jaká si může dovolit a zaplatit.

0/0
1.7.2009 22:16

kalorizace 163

Re: Trochu nadhledu

Mladáfronto , uvědomuješ si , koho se zastáváš ? Velká většina těch lidí (bezdomovců) si za to může sama , jen malé procento z nich to zavinil někdo jiný(úřady , soudy , exekutoři) , ale s p. Wonkou bych to v žádném případě nesrovnával . Kdyby chtěli pracovat , tak by si práci našli , ať na prac. úřadě , nebo jinak , ale oni o ni nestojí . Raději budou žebrat , to je nestojí tolik námahy . Jestli tady někdo kecá o lidských pravech , tak jste to vy , všechno překroutíte a zveličíte do bizardní velikosti .;-O

0/0
2.7.2009 10:20

xaeris

Zlatý středověk

Marně si zkouším představit, že jsem soudkyně či lékař a přivezou přede na vozíčku polomrtvou lidskou trosku, která se NIČÍM skutečně neprovinila, pouze vystupovala, nikoliv se zbraní v ruce, proti tehdejší ideologii.A že bych byl schopen nemohoucího dotyčného skutečně ODSOUDIT či uznat SCHOPNÝM trestu.NE, nedokážu to.Lze toho, kdo to dokázal, ještě zvát LIDSKOU BYTOSTÍ?A to, že Havel s Čalfou zařídili pro takové sametové odpustky jakési, v tomto případě není vůbec podstatné, aspoň NE pro mne.

0/0
22.6.2009 13:21

Jiřik

By mě zajímalo...

... v Pardubicích mají Wonkův most, v Hradci Králové Wonkovu třídu... ale tam, kde Wonka desítky let bydlel - ve Vrchlabí - po něm není pojmenovaný ani patník. Čím to? Že by lidi ve Vrchlabí kromě oficiální kolektivní paměti, kterou prezentují historici, disponovali také neoficiální (a politicky nekorektní) lokální pamětí na to, jací byli bratři Wonkové nezvladatelní sígři?

Pozor! Nezpochybňuji to, že Pavel Wonka bojoval proti režimu jeho vlastními právními prostředky, byť - narozdíl např. od dr. Motejla - nepříliš úspěšně, že dával laické právní rady spoludisidentům atd. To ne. Ale je mi divné, že ať se ve Vrchlabí zeptám na Wonku kohokoliv, tak každý mávne rukou a mluví o nafouknuté bublině... Že by historická paměť znala Wonku lépe než lidi, kteří s ním v tom městě pětatřicet let žili?

0/0
22.6.2009 11:45

Bouše

Re: By mě zajímalo...

Lidí, kteří proti režimu neudělali vůbec nic, se nemá cenu vůbec ptát. Pochopitelně, že nad Wonkou jen mávnou rukou a budou mluvt o nafouknuté bublině. :-/

0/0
22.6.2009 13:37

cool_cat

Komunisti

Komunisti jsou ten nejhorší odpad společnosti. Moc bych si přála, aby existovalo něco jako poslední soud, který by byl opravdu spravedlivý a oni dostali to, co si zaslouží, zločinci.

0/0
22.6.2009 9:44

mladafronta

Re: Komunisti

ano? opravdu? a kteří komunisti? jmenujte, KDO KONKRÉTNĚ JE ODPAD SPOLEČNOSTI? JAKÉ ZNAKY VYKAZUJE TAKOVÝ ČLOVĚK? MÁ SNAD TYKADLA, ČTYŘI UŠI NEBO JAK HO NA ULICI POZNÁTE??? ŽE BY SVĚTÉLKOVAL??? KOHO BYSTE MILÁ PANÍ LIDUMILKO CHTĚLA SOUDIT??? MYSLÍTE SI SKUTEČNĚ, ŽE EXISTUJE NĚJAKÁ SPRAVEDLNOST? A KDO VÍ CO JE A NENÍ SPRAVEDLIVÉ, VY TO VÍTE? JISTĚ? NAPROSTO SPOLEHLIVĚ?

o tom, kdo nebo co je odpad společnosti by se dalo dlouho polemizovat a diskutovat o tom, která skupina lidí je odpadem....ale to už tu mnohokrát bylo...8-o

0/0
1.7.2009 22:26

kalorizace 163

Re: Komunisti

Zklidni hormon mladafronto , užili jsme si vás už dost , tak tady nevykřikuj . Je to přesně podle vás - kolektivní vina . Vy jste tady páchali zlo 42 let , tak si to přiznejte .

0/0
2.7.2009 1:30

mladafronta

Re: Komunisti

koho nás? vy mě osobně znáte? znáte moji rodinu?  jaké zlo jsem tady páchala 42 let, tak mi to sdělte, abych to věděla kam mi paměť sahá tak jsem pracovala a vychovávala děti, to jsou zločiny? tak to jo...a kdo te´dy nepáchá zločiny??? pánové Pitr, Krejčíř, Mrázek, to jsou vaše idoly?

0/0
2.7.2009 9:05

kalorizace 163

Re: Komunisti

Osobně vás rozhodně neznám , mezi mé přátele nepatříte , ale upřesním to . Zastáváte se těch , kteří tu to zlo páchali 42 let . Ti jmenovaní pánové nejsou mími idoly a nikdy nebudou . To , že jste vychovávala děti a pracovala rozhodně zločiny nejsou a ani být nemohou . Tím , že se ztotožňujete s aktéry doby minulé (do roku 1989) se vydáváte v šanc , že budete oslovena jako oni . Ani KSČM se od nich do dneška nedistancovala i když to měla původně v úmyslu , proto se přece přejmenovala z KSČ na KSČM .:-)

0/0
2.7.2009 10:41

mladafronta

Re: Komunisti

a já se vás znovu ptám, abyste mi konkrétně řekl, KDO?? konkrétně tady páchal 42 let zločiny??? jmenujte mi konkrétní lidi, které znáte ze svého okolí, a uveďte mi přesně jaké zločiny páchali. Jinak jsou vaše řeši jen primitivní antikomunistickou propagandou rovnou fašistické. Plácnutí do vody. Já jsem NIKDE NENAPSALA, že se s někým ztotožńuji, neztotožnuji se nikdy s nikým, jsem na světě sama za sebe, a starám se o sebe a svoji rodinu, jako každý slušný člověk. Řídím se zejména vlastním rozumem a své názory neopírám o vyčtené bláboly z bulvárního tisku.

Na rozdíl od pana Wonky nejen, že jsem vystudovala vysokou, ale sama jsem se naučila několik dalších oborů, také samostudiem, ale dost draze zaplaceným. Nic není zadarmo. To, že by se někdo mohl bez základního vzdělání naučit právo je naprostý nesmysl a žvást.

0/0
2.7.2009 14:19

rezjir

Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

Faktem totiž je, že americká justice má na svědomí také spoustu nevinných, a což je samozřejmě zvláštní, většina z těch nevinných jsou černoši. Jak bylo dodatečně naprosto objektivně zjištěno třeba na základě genetických zkoušek. Podle názorů diskutujcíích zde, tak za tyto justiční vraždy by si mělo jít spousty amerických soudců a porot jít hezky hačnout.

Nemyslím si to, prostě se stalo. Z pohledu té soudkyně také asi ten Wonka se provinil.

0/0
21.6.2009 19:54

fouly

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

Co do toho pleteš USA a jeho soudní systém,nemáš ani ponětí,jak to tam chodí,

tam nerozhodují v trestních kauzách soudci,ale poroty složené z občanů.Porota

někoho odsoudí a za dvacet let se zjistí,že byl nevinný, tak to není justiční vražda.

Že by dvanáct porotců jen tak z plezíru,odsoudilo na smrt,tak tomu snad ani ty nevěříš.Bohužel ale nejsme v USA,tady byla justice součástí pol.systému vedoucí

úlohy KSČ,takže plnou odpovědnost za justiční zločiny měla 40 let ona.!!!!

0/0
21.6.2009 23:23

rezjir

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

A co třeba to, že těch nevinněn odsouzených černochů k trestu smrti na rozdíl od bělochů je zkrátka nějak moc? Nesvědčí to o něčem?

Z hlediska ústavy bylo soudnictví vždy nezávislé. Teď si zrovna čtu o československé justici z poč. 50. let, a ten jeden právník tam říká: Tu nezávislost si musíme umět uhájit.

0/0
22.6.2009 18:11

fouly

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

Co máš stále s černochy,a proč tě to vůbec zajímá?S justiční vraždou P.W. to vůbec

nesouvisí.Nemůžeme se přeci věnovat studiu statistik o podílu černochů na kriminalitě v USA.Odsouzené černochy soudili za odporné vraždy,kdežto u nás

od roku 1948 byly odsouzeni desetitisíce  naprosto nevinných lidí,kteří byli z různých

důvodů nepohodlni pol.záměrům komunistické strany.Ani za německé okupace se

nezavíralo do vězení jen za to,žebyl člověk  sedlák.

0/0
22.6.2009 23:22

rezjir

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

a proč by někdo byl komunistům nepohodlný? Jedině snad proto,že se spojil s nepřítelem? Respektive jako sedlák neplnil dodávky.

0/0
26.6.2009 13:27

kalorizace 163

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

A nepíše tam náhodou ten právník v doslovu , že se jim to bohužel nepovedlo (myšleno uhájit si nezávislost justice.)??

0/0
23.6.2009 11:37

fouly

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

Souhlas,mluvili o tom,mluvili,ale máálo se snažili Rv!!

0/0
23.6.2009 16:45

rezjir

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

A proč si myslíte,že se jim to nepodařilo? Naopak.

0/0
26.6.2009 13:28

rezjir

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

I ten wonkův případ svědčí o tom, že se jim tu nezávislost podařilo prosadit. O ždném stranickém tajemníkovi se tam nehovoří. Naopak rozhodla o tom ta soudkyně sama.

0/0
26.6.2009 13:31

rezjir

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

Také se v 50. letech u nás hovořilo o funkcionální dělbě moci. A jaký je rozdíl mezi tím, že jsou američtí soudci, prokurátoři a šerifové volení, tedy jsou závislí na voličích, a mezi tím, že naší soudci atd. byli závislí na KSČ. A ono to zase nebylo úplně pravdou. Protože i v těcch 50. letech mnozí o tu nezávislost  bojovali a nakonec ji prosadili.

0/0
26.6.2009 13:17

kalorizace 163

Re: Trochu objektivity by diskutujícím neškodilo

NEPROSADILI  !!!!!!

0/0
2.7.2009 11:07

KocourkovNews

Na sv. Jíří vylezají štíři

Jiří Komorousi, náměstku ministra vnitra České republiky. Odstupte z funkce. Rezignujte. Česko má letos ostudy dost. Když je dvacet let po listopadu ve funkci náměstka ministra vnitra estébák, je to s námi zlé. Opravdu zlé. Prostě odejděte. Na tom místě nemáte co dělat. Jděte třeba stavět dětská hřiště nebo hledat děti, které propadly drogám, jak rád říkáte. Ty děti vás opravdu rády uvidí. Pohlédnou na přítele zkorumpovaných, kteří ví, jak válka proti drogám vynáší. Pohlédnou do tváře člověku, který nese vinu na jejich neštěstí. Dealer neštěstí ve velkém. Jiří Komorousi. Věříte vaší lži alespoň tak, jak jste přísahal věrnost estébáckému hledání nepřítele? Vašemu kodexu budovatele komunismu? Jiří Komorousi. Vice:

http://czech-bohemia.blogspot.com/

0/0
21.6.2009 5:27

Pravda a Laska

Re: Na sv. Jíří vylezají štíři

Komorous je sv.ne StB-acka, ale nadavat na nej je trestne - paragraf o utoku (i slovnim) na statni organ!

0/0
21.6.2009 15:21

hermannp

nepotrestaná smrt Pavla Wonky je naší ostudou

to,že smrt Pavla Wonky nebyla vyšetřena

ve mně probouzí pocit marnosti a beznaděje

všichni státníci by se měli stydět,za to že

nechali bezpráví nepotrestané  a i ti,kteří

umožnili a jmenovali vládu komunistů_

0/0
19.6.2009 20:23

rundlik

Re: nepotrestaná smrt Pavla Wonky je naší ostudou

R^Bohužel je to tak.A to jsou další tisíce a tisíce případů,o kterých ani nevíme.Zejm. z 50.let a hlavně ze SSSR,kde lidé mizeli beze stopy po milionech.[>-]

0/0
19.6.2009 21:44

hňup

Re: nepotrestaná smrt Pavla Wonky je naší ostudou

netroškař, dudlíku, když vo nich nevíme, napiš miliony, nebo raděj miliardy. ať to má váhu, dudlíku, nebo jak se to podepisuješ.

0/0
20.6.2009 9:24

Bývalý volič ČSSD

Re: nepotrestaná smrt Pavla Wonky je naší ostudou

Děláš čest svému nicku. Miliony mrtvých Ukrajinců, které "vychovával " Stalin hladem ti nic neříkají. Máš odpovídající nick.

0/0
20.6.2009 10:16

hňup

Re: nepotrestaná smrt Pavla Wonky je naší ostudou

no, hlavně že dnes po světě nikdo hladem neumírá, že, bejvalej ?

0/0
20.6.2009 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.