Diskuze

První těla z airbusu jsou v Brazílii na testu DNA, „zlaté uši“ hledají skříňky

Prvních šestnáct těl, která záchranáři vylovili z Atlantiku po nehodě letounu Air France, dorazilo do brazilského Recife, kde se podrobí testům DNA. Francouzská atomová ponorka mezitím pátrá ve vodách Atlantiku po černých skříňkách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kulisek

11. 6. 2009 23:06
449

Je naprosto nemožné, aby selhalo naprosto vše. To nepřiznání chyby a svádění na nefunkční trubice Pitot je zavádějící. Nejraději by vše svedli na výrobce. Všem , je od samého počátku jasné, že na palubě letadla byla bomba. Počasí bylo bez problémů a podle zpráv, v tom okamžiku bylo v koridoru 12 letadel. Žádné z nich nemělo potíže a španělský pilot vypověděl, opakuji jen to co bylo uveřejněno,uviděl v dálce  bílou svítící kouli, která po několika vteřinách zhasla.

0 0
možnosti

Pete24

11. 6. 2009 22:50
Francouzi nic najít nechtějí.

Jestli někdo skříňky najde, budou to Amíci, ale Francouzi budou dělat vše pro to, aby hlukem jaderné ponorky, (která prý je schopna prozkoumat pouhopouhých 13mil čtverečních denně!!!) jim to maximálně znemožnili. Mají podle mě hodně másla na hlavě, jsou to křiváci a zatloukají co jde.

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

11. 6. 2009 17:28
vulkanická aktivita byla i ve filmu "Red Octobre"

:-)

0 0
možnosti

neverest

11. 6. 2009 16:16
plovoucí FDR

ty jo vy s tím naděláte, technicky je to přece tak jednoduchý: normálně nakoupím airbagy pro Fobie, šak ty se taky prostřelej skrz tu palubní desku před spolujezdcem a je po problému, né??? ... [>-] du si to nechat patentovat [>-]

0 0
možnosti

LoginPoze

11. 6. 2009 14:59
Ponorka by musela kolem skříněk proplout...

velmi blízko a dno je v hloubce kolem 3500 metrů. Zásadní otázkou tedy je - jak hluboko se může potopit jaderná ponorka? Zvláště pokud je francouzské výroby....???

0 0
možnosti

ides

11. 6. 2009 15:20
Re: Ponorka by musela kolem skříněk proplout...

Tak ja myslim tech 3,5 metru urcite ;-D;-D

0 0
možnosti

Kleki Petra

11. 6. 2009 13:47
Měli by dělat korkové černé skříňky.

:-P

0 0
možnosti

cartouche

11. 6. 2009 14:01
Re: Měli by dělat korkové černé skříňky.

Taky mě napadlo, jak je duchaplné dělat ponorné černé skříňky.

0 0
možnosti

Sojka-bonzák

11. 6. 2009 13:40
chybí tu jen nápad..

letadlo notně opancéřovat, aby vydrželo pád vcelku ;-D;-D

0 0
možnosti

Jan Motůrek

11. 6. 2009 14:01
Re: chybí tu jen nápad..

takže vlastně přidělat ponorce křídla a je to :-)

0 0
možnosti

jack007jac

11. 6. 2009 13:36
Prachy

O nic jinyho Airbusu neslo, proste dokud neco nespadne, tak se problem neresi, by me zajimalo, jak dlouho vedeli, ze trubice maji problem.

Samo, ze jeste nevime presnou pricinu, ale pokud se potvrdi ze to bylo timhle, tak zavrit par lidi z Airbusu.

0 0
možnosti

Merk

11. 6. 2009 13:39
Re: Prachy

Proč hned z Airbusu? Co když o tom Airbus věděl, informovat aerolinky a ty se na výměnu vykašlaly? Což, mimochodem, odpovídá tomu, co se píše o tomto případu.

0 0
možnosti

Jan Motůrek

11. 6. 2009 13:20
Identifikace obětí

Mě by zajímalo, jak probíhá: "identifikovat těla na základě otisků prstů, zubů a DNA.". Existuje nějaká databáze všech otisků prstů a zubů a DNA ? U DNA snad možná, když dají vzorek i příbuzní, otiski zubů ale asi každý doma nemá a otisk prstů asi mají v databázi jen ti, co byli už trestaní. Prostě mi zase tak jistá metoda jak zjitit kdo to byl nepřijde. Ale možná se pletu...

0 0
možnosti

Merk

11. 6. 2009 13:22
Re: Identifikace obětí

Stav zubů se dá zjistit z karty zubaře a otisky prstů už má hodně lidí v EU v cestovním pasu. Pokud spolupracují pozůstalí, tak bude jen minimum lidí, kteří se jednou z uvedených tří cest nepdoaří identifikovat.

0 0
možnosti

bufalo.blil

11. 6. 2009 13:17
já myslím,

že by už konečně mohli do těch černých skříněk dávat gpsku

0 0
možnosti

Sojka-bonzák

11. 6. 2009 13:22
Re: já myslím,

;-D skvělej a použitelnej nápad, hlavně pod vodou ;-D

0 0
možnosti