Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausův rádce Hájek vydal knihu. Havel je marxista a Usáma výmysl, napsal

Jeden z nejbližších spolupracovníků Václava Klause, bývalý novinář Petr Hájek, opět "boduje". Vydal knihu plnou vyhraněných až extrémních postojů. Podle prezidenta Klause je publikace v něčem "objevná a nesmírně užitečná".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NESO

GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ, NEBO DOBA LEDOVÁ?

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani Klaus má asi pravdu!

0/0
5.11.2009 16:33

NESO

GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ, NEBO DOBA LEDOVÁ?

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani Klaus má asi pravdu! :-)

0/0
5.11.2009 16:33

prony

Hájek není z opice, je z jiného světa...

Jestliže prezident říká, že kniha je k zamyšlení má pravdu! Jsou li nám, klausovskému plebsu, předávány myšlenky osoby, jež je poradcem, mluvčím či i iniciátorem myšlenek samotného monarchy, je kniha skutečně momentem k zamyšlení. Co bylo dřív?: Hájkovo v knize zbožštělé opovržení medii nebo zbožštění medií Hájkem, posleze Klausem a z tohoto plynoucí vrtění psem, jenž ještě není?

Hájek, který prý nepochází z opice, těžko ostatními opičáky může být pochopen (tak jak by sám psem vrtěl). Vždyť i náš pan prezident  Darwina (na rozdíl od Lisabonu a dalších globálností) nepopřel.

0/0
5.11.2009 2:35

zd_pm

Šílený prezident má šílené rádce

Co k tomu říci?! Hanba, kam jsme se dostali, poklonkovat šílenu hradnímu pánovi!

0/0
4.11.2009 22:28

lindihop

Prezidenta by měli volit lidi

To je fakt ostuda, že takoví lidé reprezentují naši zemi. Svoboda slova je jedna věc, fanatismus druhá. Knihu si v nejbližší době přečtu, ať proti těm nesmyslům můžu bojovat s "čistým" svědomím (i když úryvky zdá se mluví za vše). Konspirační teorie jsou jen teorie, každý, kdo má normálně myslící mozek, tak si umí vyhledat informace z obou táborů a zvolit si ten správný. Koho by zajímalo, jak je to s konspiračními "důkazy" o 11. září, zde je odkaz:

http://www.popularmechanics.com/technology/military_law/1227842.html Myslím, že v naší zemi jednoznačně velice chybí výchova ke KRITICKÉMU MYŠLENÍ. Rv

0/0
26.7.2009 19:54

Zack38

Re: Prezidenta by měli volit lidi

Pane vy jste vůl a to korunovanej. Zdá se že si žijete velice jednoduchý a spokojený život ;-D

0/0
11.8.2009 22:59

lindihop

Re: Prezidenta by měli volit lidi

Život si žiju spokojený, s tím souhlasím, protože si odmítám neustále stěžovat na nějaké kraviny, jak to s gustem dělá 99 % obyvatel Česka... ;-) Ale musím vás zklamat... vůl nejsem, já tak můžu nanejvýš být kráva, a pokud vím, tak ty se nekorunují...[>-]

0/0
13.8.2009 22:30

JiHik

Re: Prezidenta by měli volit lidi

;-DR^

0/0
4.11.2009 21:54

Woodward

Re: Prezidenta by měli volit lidi

hm, prezidenta by měli volit lidi? a který? ti co zvolili českej parlament?:-P

0/0
5.11.2009 10:49

Zebin

je to na

svěrací kazajku a skotské střiky;-D

0/0
17.6.2009 14:39

John Pitralon

Ron Paul - cenzura pokračuje

Ron Paul. Kandidát na prezidenta pro rok 2008 za republikánskou stranu, který byl stejně jako všichni kandidáti s nízkým rozpočtem bez šance na nominování.

Situace se však změnila poté, co svými názory dokázal oslovit nepříjemně moc lidí. Od té doby je permanentně cenzurován, vytrháván z kontextu a napadán masmédii. Pojďme si tedy ukázat, kdo je tento Texasan, o kterém jsme nemohli slyšet i přesto že trvale vyhrával internetová hlasování

Toto video má ambice být odrazovým můstkem pro vaše soukromé pátrání o této zajímavé postavě dnešní politiky. Ron Paul má tolik internetových příznivců, že jej na webu nelze nenajít.

Dokument Ron Paul - cenzura pokračuje, 33 minut  [>-] české titulky

http://www.mustwatch.cz/film/ron-paul-cenzura-pokracuje/

0/0
15.6.2009 20:24

NESO

Re: Ron Paul - cenzura pokračuje

Škoda, že se nestal presidentem USA, dějiny by byly lepší! R^

0/0
5.11.2009 16:37

Milicenta

...no co co...

kazdý i sebehloupější král;-D měl svého šaška...ale ten byl většinou moudrý...pokažde se halt nezadaří ..a léčit se dá dneska skoro všchechno..

0/0
15.6.2009 11:30

Pilat

Re: ...no co co...

nekteri jako ty, se pasuji do role drhojakostniho saska sami :-)

0/0
15.6.2009 20:54

Swooppy

Genius loci této doby - ukřičet a pohanit kohokoliv,kdo by

snad mohl mít i svůj vlastní názor.Málokdo předmětnou knihu zde z diskutujících četl,stejně jak ji nečetl ve včerejčím pořadu na ČT24 komentátor Hospodářek,/prolétl ji očima v knihkupectví a čerpal s výňatků uveřejněných v mediích/ ale tak rádoby fundované protinázory,podložené mediální "pravdou",kdy samotní oponenti nesnesou jakoukoliv diskusi o "obecné mediálnírealitě" je k nevíře.Dnes již nejde o solidní diskusi na základě fakt /netvrdím že pan Hájek má pravdu/,ale navrh se protláčejí křiklouni,despotové a manipulátoři.Zase se etabluje ta "jediná správná" pravda a vše ostatní se po řádném "odsouzení" zašlape i s autorem /diskutujicím/ do hlíny.Prvky propagandy /ne li ona celá/ již opět zaujmuly své místo a společnost je strhávána do temnoty nevědomosti,do ovčí ohrady.Pan Hájek jen otevřel diskusi a my se stavíme na stranu házečů kamenů.Budeme se divit,až budou kameny dopadat i na nás,řekneme li cosi,co se veřejně nelíbí!

0/0
15.6.2009 9:37

Ovocenka

Je to reportér, tak píše.

Je to celkově úsměvné, ale některé postřehy jsou tam faktické (třeba o 17,listopadu se bojíme dodnes přiznat, že už nešlo o to kdo a jak, ale kdy).

Normální člověk si to klidně přečte jako scifi a jde dál.

0/0
15.6.2009 9:24

zakazd

Jejda, jejda

Bože, to je jelito, tak už jsou tam dvě. Zaka

0/0
14.6.2009 8:01

rewolt

Tak snad jedině ten Usáma sedí,jináč samá konspirace...

:-/;-€Rv

0/0
13.6.2009 21:35

zakazd

Re: Tak snad jedině ten Usáma sedí,jináč samá konspirace...

Promiň, na tebe jsem zapomněl, tak už včetně tebe jsou to jelita tři. Excuse me. Zaka

0/0
14.6.2009 8:04

optimistabob

Kdyby měl Hájek

existenční starosti jako značná část firem ( a tím i jejich majitelé a zaměstnanci), neměl by čas přemýšlet nad takovýma ptákovinama....

0/0
13.6.2009 21:21

Martzee

hajek

wow, ten clovek se uplne zblaznil...

0/0
13.6.2009 7:45

Dweep

udiv

Mno, kazdy ma precipravovydat knihu, prezentovat sve nazory, proc ne. Dokonce i prezident. Me osobne prijdou naorzy pana Hajka smesne, ale co je mi po nem. Spise mi vadi OSOBNI nazory pana prezidneta, kterymi ztrapnuje celou nasi republiku. Co uz..:/Rv

0/0
13.6.2009 4:17

LosCatmanos

Re: udiv

Můžeš mi říct, jak tě Klaus ztrapňuje?

Hájek se svou knihou pasoval mezi pacienty dr. Chocholouška, ale Klause obdivuju za jeho názory.

0/0
13.6.2009 18:21

Skatka.K

Re: udiv

Někdy mám paranoidní představu, že si z nás pan prezident prostě ze všech dělá *****. Snad jeho proruské názory jsou myšleny vážně.... Každopádně nějak nevím co obdivovat.

0/0
14.6.2009 22:58

Kakarel

Největší smůla pro nás

je, že Hájek může blbnout nahlas, pod dohledem Pružiny! Nevím, jak tento chaotický stát nazvat! Ani Bordel i tam musí být nějaký řád. Blázinec ani to nepasuje. Ne! ČR je prostě fenomén!!!8-o

0/0
12.6.2009 23:34

zakazd

Re: Největší smůla pro nás

Máš pravdu, nejen Czech republic ale i češi samotní jsou fenomén, já osobně teda neskáču, tak tudíž logicky nejsem čech, zaplať pán buh za to. Zaka

0/0
14.6.2009 8:08

Aveva

Havel je marxista a Usáma výmysl

a Klaus není Santa. ;-D

0/0
12.6.2009 19:10

Oldis_rab

Re: Havel je marxista a Usáma výmysl

dost mozna usama vymysl je, na prezentovanych fotografiich v mediich, je totiz nekolik ruznych sobe si podobnych lidi. Staci ty fotky dat vedle sebe a srovnat je.

0/0
13.6.2009 15:11

pinty

11 zari

to jsou jen hola fakta pan Hajek ma naprostou pravdu ,proc spadla budova c.7 o ktere se nikde nehovori ,co narazilo do Pentagonu kdiz  zadne trosky po letadle se nenasli .Samotny kolaps jednotlivych vezi WTC netrval vice nez 15-20 sekund .Volny pad z takove vysky by pritom trval srovnatelnych 10 vterin Znamena to ze spodni neposkozena cast ,tvorici vice nez 5/6 veze byla rozdrcena vrchni casti tak rychle ze neporusena konstrukce pod urovni narazu letadla kladla padajici casti veze pouze minimalni odpor, to je v primem rozporu se zakldnimi zakony fiziky, byla to rizena demolice letadlo nemuze takovou budovu takto zdemolovat ,drzim panu Hajkovi palce i kdyz tet zneho udelalaj luzu nejhorsiho razeni ,pred 14 dny dyla v Praze demonstrace o 11 zari 2001 a media se necem takovem ani nezminila ,  jo kdyby tam honili fasisty us by to vedeli vsichniR^ 

0/0
11.6.2009 22:31

kuttna

Re: 11 zari

Kdyby jste znal základní zákony fyziky (a ne fiziky), tak by Vám oficiální verze připadala nejspíš jako nejpravděpodobnější. I když myslím, že o názoru člověka rozhoduje spíše víra, než důkazy. Váš příspěvek to taky dokládá - výběr hodícího se, zamlčení nehodícího se, předkládání informací typu JPP. Ale můžete si to, stejně jako pan Hájek, dovolit - nejste vědci, nerozumíte dané problematice, neznáte základní principy práce s informacemi.

0/0
12.6.2009 16:57

pinty

Re: 11 zari

kdyz jste vy ten pan chytry tak muzete dokazat ze takle a nebo jinak se borti dum tak proc 650 architektu,statiku,akademiku,fyziku a pozustalich po utoku zadaji nove a nezavisle vysetreni udalosti tohoto dne pane dokonali kuttno nebo kuttna 

0/0
12.6.2009 18:00

captain cook

Re: 11 zari

je znamo, ze lide s nizsim vzdelanim, kterym pochopit nejake vedecke vysvetleni dela potize nebo kteri jsou na vedu a techniku lini, si libuji v senzacnich vysvetlenich, pro zpestreni aby se jejich mozky nenudily

0/0
13.6.2009 7:17

Oldis_rab

Re: 11 zari

jj, proto skoro vsichni sleduji hon na fiktivniho usamu a uplne zerou valecne zpravy z afghanistanu a pozdeji z iraku ;)

0/0
13.6.2009 15:38

Oldis_rab

Re: 11 zari

no fyziku bych se neptal, spis statiků a archytektů, znalost průběhu termonuklearni reakce, nebo důkaz higgsova bosonu v tomto pripade prilis neuplatnite. Skupina architektu zrovna nedavno zverejnila ze nasli specialni armadni verzi termitu na miste trosek wtc, dalsi experti tvrdi ze pokud by se budova hroutila, nepadala by volnym padem, s cimz mohu souhlasit, prijde mi to pravdepodobnejsi nez to co vsichni videli a to pad budovy volnym padem, zadne zrychleni padu, pomale rozjeti padu, nic takoveho, proste zuch. Pak sou tu svedci kteri tvrdi ze slyseli exploze, ne pad nebo narazy, ale vylozene exploze, a ne jednu, ale nekolik, a pak ta treti budova co spadla, aniz by ji neco poskodilo.. Barva koure, ktera naznacuje teplotu a material kteri hori. Clovek co stoji v dire po letadle a kouka se z ni dolu. Fakt je spousty, ale jak sam rikate nekdo vidi jen takova ktera videt chce, a chce videt jen ta ktera ho utvrzuji v tom jak vidi svet.

0/0
13.6.2009 15:35

zobav

Re: 11 zari

Je s podivem jak pisatel "takového světového rozhledu a intelektu" může vůbec přispívat do internetových diskusí.

Vizitku a intelekt Vaši osobnosti plně ilustruje tento příspěvek. Naučte se prosím, aspoň základy českého jazyka a potom nám sdělujte Vaše  "moudra".

Zamyslete se nad sebou.

Jeste k p. Hájkovi - opravdu někteří lidé nepocházejí z opice.  Jeho  "světový vědecký názor" to plně dokazuje. To je opravdu na prášky a na hospitalizaci k Chocholouškovi!!

0/0
15.6.2009 19:04

tumetuestumefaisdubien1

Co se kdo diví

V americe oficiální verzi 9/11 nevěří mnohem větší šarže než Hájek (viz.: http://www.patriotsquestion911.com/), to jen na malém českém dvorku holt je třeba se při každé příležitosti opřít do Klause. Ať už je ta záminka sebepitomnější.

0/0
11.6.2009 16:21

kuttna

Re: Co se kdo diví

Existují vysoce postavení lidé popírající holokaust. Víra a pravda se leckdy míjejí.

0/0
11.6.2009 17:58

John Pitralon

Re: Co se kdo diví

911 Press For Truth CZECHVětšina lidí neví, že zřízení vyšetřující komise Kongresu bylo mnohými ve Washingtonu silně odmítáno, včetně Bushovy administrativy. Bylo to jen díky tlaku rodin obětí vedené dvanáctičlenným "Řídícím rodinným výborem", že 14 měsíců po útocích započala první slyšení. Ve filmu 9/11: PRESS FOR TRUTH, pět z nejprominentnějších členů onoho výboru včetně tří tzv. Jersey Girls, vyprávějí poprvé na kameru svůj příběh a poskytují velice silné argumenty pro nutnost obnovit vyšetřování. "Cítili jsme, že naše země byla ohrožena od teroristů, vládní nekompetentnosti.. a možná ještě něčeho horšího." - Lorie Van Auken, vdova po oběti 11. září.

Dokument 911 Press For Truth, 84 minut, [>-] české titulky:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2668063297344179304

0/0
11.6.2009 21:27

kuttna

Re: Co se kdo diví

Co tím chcete říct? Že místo rozumu, s odpuštěním, používáte google? :-) Přečtěte si knihu pana Hájka nebo názory pana Gotta (jen malý příklad toho, co dokáže lidská fantazie). Já jsem přírodovědec, já sháním fakta - ověřitelné a důvěryhodným způsobem získané informace - ty v tom filmu bohužel nenajdu.

0/0
11.6.2009 22:26

John Pitralon

Re: Co se kdo diví

Zkuste následující odkaz:

http://zpravy.idnes.cz/mr-antrax-spachal-sebevrazdu-a-fbi-se-musi-hajit-f52-/kavarna.asp?c=A080827_160130_kavarna_bos

0/0
12.6.2009 6:52

John Pitralon

Re: Co se kdo diví

Prostá fakta z "nejdůvěryhodnějšího zdroje informací na českém internetu" idnes.cz. Možná jsem necitoval přesně ten reklamní slogan. V tom případě se omlouvám.

0/0
12.6.2009 7:15

kuttna

Re: Co se kdo diví

Zpráva v novinách může posloužit jako upozornění, ale nedá se jí věřit. Je nutné ji ověřit, což asi ve většině případů nejde a ani to za to nestojí. Příklad: Dvojčata byla prý "odstřelena" pomocí "nanotermitu", což dokázali nějací vědci. V tomto případě bylo poměrně lehké najít původní zdroj informace. Ukázalo se, že autoři nic takového nedokázali, i když se snažili. Jejich vývody "stojí na vodě". Přesto informace o odstřelu už dnes žije vlastním životem a řada lidí (i novinářů, politiků) ji bude mít za prokázanou.

0/0
12.6.2009 17:11

pan nanočástice

Re: Co se kdo diví

Tak to budete bez práce.

"nic nedokázali..."

Pane Vzdělaný, můžete uvést nějaký přirozený zdroj hliníkových nanočástic ve tvaru šestibokých destiček?

(šestiboká destička se rychleji zlomí, čímž umožnujě rychlejší průběh reakce.....)

Můžete uvést zdroj nanočástic oxidu železitého?

0/0
12.6.2009 20:06

pan nanočástice

Re: Co se kdo diví

e nějaký mechanismus, který dokáže promíchat tyto částice na křemíkovém podkladu? Je nějaký přírodní mechanismums, který dokáže kontrolovat vznik šupinek tak, aby měly řádově stejnou velikost?

Jak je možné, že zde vzniklo ve všech případech dokonale ostré rozhraní červené a šedé vrsty?

Jak je možné, že jsou částečky namíchané v téměř dokonalém stochiometrickém poměru?Proč se chovají tyto částečky v DSC tak, jak se chovají?Jaktože je možné je zapálit při 430°C? Jaktože jsou produktem reakce malé železné sféry?A pokud se jedná o barvu, tak jak je možné že takto hořlavá látka prošla testy......?

Kdo by používal nanočástice hliníku v barvě, zvláště když(oba víme, že;-D) hliníkové nanočástice stály v roce 2001 NEMALÉ peníze- si myslíte, že by si někdo užíval tak drahou barvu?

0/0
12.6.2009 20:07

pan nanočástice

Re: Co se kdo diví

Pokud pochází z elektroniky, tak jednoduchým výpočtem zjistíme, že každý počítač by našich šupinek musel obsahovat desítky gramů.

A pokud je publikováni v Benthamu tak jednoduhé, tak proč tam nenapíšete...?

Už se těším na Vaši učenou odpověd.

PS: takový mrakodrap produkuje týdně tuny pevného odpadu, taktéž se sem přes týden dovezou tuny dalšího materiálu.

11. záři stále ješte probíhala majoritní renovace výtahových šacht.Některé velice zajímavé šachty byly odstaveny až po dobu měsíce.Z výtahových šachet byl jednoduchý přístup k jádrovým sloupům.;-D[>-];-D

0/0
12.6.2009 20:09

John Pitralon

Re: Co se kdo diví

Dovolil bych si představit oficiálně udávané  viníky teroristického útoku  na USA v září a říjnu roku 2001:

Unesená letadla: Al-Kaidá.

Útoky antraxem: Bruce Ivins - specialista armádní laboratoře pro výzkum biologických zbraní Fort Detrick v Marylandu

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=613053

0/0
12.6.2009 21:56

Oldis_rab

Re: Co se kdo diví

tak proc tak lpis na oficialnich vysvetlenich padu dvojcat? vic to preci z medii.

0/0
13.6.2009 16:16

Michal6

Re: Co se kdo diví

Dobrý den, pane kolego, já jsem také přírodovědec (Mat-fyz, Př.f. UP Olomouc). Můžete mi - prosím - mj. odpovědět:

1) Když narazí velké letadlo s několikatunovými motory z velmi pevného materiálu (snad i titan?) na křídlech do budovy Pentagonu, proč po něm nic nezbyde? A hlavně - prosím - o exaktní vysvětlení (navrhněte aspoň jeden způsob), proč v místech, kde by tyto motory měly narazit vpravo i vlevo do zdí, jsou i po nárazu okna s nerozbitými tabulkami? - (Což je podle mého zřejmé z fotograií po nárazech.)

2) Opravdu považujete za běžné, že si kdejaké dopravní letadlo jen tak narazí do centrálního vojenského velitelství největší vojenské velmoci?

3) A konečně - proč na toto téma neexistuje ve VEŘEJNOPRÁVNÍCH MÉDIÍCH seriózní diskuse? Cožpak nelze na tato témata řádně diskutovat? To opravdu bude každý člověk, který prostě a jen HNED NEVĚŘÍ oficiální verzi OZNAČEN ŽLUTOU HVĚZDOU a bude prohlášen ze nepříčetného? Tak to jsme klíči v roce 1989 asi snad nemuseli ani cinkat...

Michal

0/0
14.6.2009 23:10

Ajetak

konspirační teorie

Je k nevíře, že se najde tolik lidí, co takovejmhle věcem veří a ještě osočují ostatní z hlouposti. Že by si amíci zařídili 11. září sami? Kvůli penězum? Pokud by měl někdo takový vliv, tak jsou mnohem snažší způsoby, jak si vydělat. Kvůli ropě? Proč teda neobvinili rovnou Irák nebo Irán? Že válka v Iráku byla i kvůli ropě je možné připustit, ale že by si sami zařídili 11. září nebo umyslně dopustili, aby k němu došlo, je šílené. Problémem konspiračních teorií je, že se dá jednak relativně snadno vybrat vhodná fakta a vyložit je vhodným způsobem a druhak se jim věnuje spousta "nadšenců", ale malokdo jejímu vyvrácení - těžko také vyvrátit něco, co stojí na neprůkazných a pochybnách základech. K těm odborníkům, co stojí na straně konspiračních teoritků musím dodat, že nejsou neomylní ani svatí - také tu byla řada odborníků potvrzujících studenou fúzi při elektrolýze. Netvrdím také, že vláda USA říká vše a i to může na první pohled nahrávat některým nesrovnalostem. 

0/0
11.6.2009 11:47

Chinkeee

Re: konspirační teorie

Neexistuje žádná jistota, jen různé stupně nejistoty. A přestaňte prosím soudit ostatní lidi. Vy sám určitě taky nebudete tak důležitý člověk za jakého se považujete.

0/0
11.6.2009 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.