Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf zelených Bursík rezignoval, stranu povede Liška

Šéf zelených Martin Bursík po několikahodinovém jednání předsednictva strany rezignoval na svůj post. Reagoval na fiasko v eurovolbách, kde zelení získali jen dvě procenta. Stranu dočasně povede exministr školství Ondřej Liška. Bursík nebude znovu kandidovat na předsedu zelených ani v říjnových volbách do Sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shkarohleed

!

!!"Kdybych mohl dělat ministra životního prostředí, nemusel vést stranu,

nemusel se rvát s různými deprivanty a šimpanzi a dalšími lidmi, kteří

měli představu o tom, že radikální politikou a vydíráním si vynutí

úspěch u jiných politických subjektů, tak by mi bylo daleko lépe,"!!       On může být ministr, i bez toho, aby kamkoli kandidoval.(Schwarzenberg taky za SZ nekandidoval,a udělali ho ministrem.)

0/0
1.8.2009 8:23

Montaigne

tenhle Zelený Khmer avizuje rezignaci na politické funkce

stejně tak, jako kdysi rezignovali starej PrafdaLáska a Džamyl Kecocáb!:-P

0/0
12.6.2009 19:59

Lemaxik

konecne padne cela sebranka i s tou polobolsevckou

Zubovovou. Ta jako Bursa lita od jedne zkrachovale politicke strany k druhe. a to se chtela nacpat do EU bachyne.Rv

0/0
9.6.2009 18:24

waiki

Myslím

že už na začátku si Martin zvolil dobré téma, dostatečně ožehavé a velmi lukrativní (aspoň v politice) za dobu svého působení si musel nastřádat tolik, že odchod, doživotní penze (dost průměrných platů průměrného občana) a Katka mu budou stačit.);-)

0/0
9.6.2009 16:49

bluetake

Bursiku, a kdo po tobe zaplati ty dluhy ? Utect a neplatit?

0/0
9.6.2009 11:13

zlababaf

Hotovo

A sou v prdelííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!

0/0
9.6.2009 11:10

DickLarge

Re: Hotovo

Ještě ne, ne? To se uvidí až na podzim. ALe nový koryta zatím nebudou.:-(;-(;-D

0/0
11.6.2009 9:26

Woodward

zelení, nebojte se

a spořte s liškou:-P

0/0
9.6.2009 10:40

zlababaf

Re: zelení, nebojte se

Jak říká jiná liška - na těchto základech můžete stavět

0/0
9.6.2009 11:13

RickFedorov

...

no lidi konečně dostali rozum, a přestali volit ty zelené makovice, kurňa copak má kdejaká krisa, potkan přednost před lidmy??? Zelenou politiku s mírou, je potřeba, ale není dobré to přeháněť, to co si dovolí některé ekologické organizace je opravdu katastrofa. Rv Doufám, jen, že lidé už vystřízlivěli a zelení mají v čr útrum.

0/0
9.6.2009 10:33

up-ir

Bursíku a Liško,

výsledky voleb nesouvisí až tak s nezájmem voličů. Stále nechcete pochopit, že vaši stranu už moc lidí nemusí a hlavně ty,kteří stranu představují.To jste vy pane Bursíku a Katka Jau Jau.Čest vaší památceRv

0/0
9.6.2009 10:10

Cislo 2

Re: Bursíku a Liško,

Zelení jsou strana pro naivní lidi. Úzce zaměřená populistická dogmata, která poslouží pro vstup do politiky, ovšem už ne ke komplexním řešením problémů společnosti.

0/0
9.6.2009 10:36

DickLarge

Re: Bursíku a Liško,

Furt je to slabota oproti tomu co předváděla dodělávající Unie Svobody.

0/0
11.6.2009 9:34

Niki Lauda

Bursík

Ať už s politickými postoji a činy M. Bursíka sympatizujeme či nikoli, podle mě je jedním z mála normálních lidí v politice, kterej opovídá na to, na co se ho ptají, a minimálně verbálně (nevím, jak v té „zákulisní“ politice činů) působí velice dobře. Taky nechci hodnotit, kdo z obou stran sporu víc zavinil rozchod se Zubovou a spol., ale v prostém faktu, že ztráta voličských preferencí je způsobena tímto zeleným rozštěpením, má M.B. naprosto pravdu, stejně jako v tom, že ten minulej „sněmovní“ výsledek SZ byl skutečně spíš náhodnej a vyplývající z momentální situace.Nevím, jestli je ho jako politika škode nebo ne, ale každopádně patřil k tomu lepšímu, co se před kamerami politických komentátorů prezentuje.

0/0
9.6.2009 10:05

Cislo 2

Re: Bursík

Potenciál zelených je maximálně 10 % za všech možných příznivých okolností. To neplatí pro politiku v ČR, ale kdekoliv na světě (tedy v zemích s pluralitní demokracií). 

0/0
9.6.2009 10:39

abc

Re: Bursík

V tom byste mohl mít pravdu a zřejmě to vyplývá z toho, že Bursík je možná jediný, který nemá mnoho společného se starou gardou aparátčíků bývalé Národní fronty. To však je pro úspěch v politice málo. Jestliže zastupuje stranu, která nemá ve skutečnosti žádný reálný program a chce ho prosazovat se salonními blby jako je Matěj Stropnický, Kuchtová placená z peněz rakouských ekoteroristů, squatterka Jacques či kdovýkým placenými podvraťáky  jako je Zubovová nebo Jakoubková, je výsledek samozřejmě náhodný a srovnatelný s výsledkem Sládkovců.

0/0
9.6.2009 10:41

Montaigne

je jedním z mála normálních lidí v politice,

neuhodil ses Niki Laudo při závodech formule 1 do hlavy?;-)

0/0
12.6.2009 20:01

KOLDAK

Silou, Katuško, silou

0/0
9.6.2009 10:03

cibich

Naděje umírá poslední

Zdůrazňováním Bursíka,že odchází,ale z politiky ne a jaký to je charakterní čin nic neřeší.Taháním za špagátky z pozadí není to pravé ořechové.To,že se chtějí spojit podle Lišky /tv 8.6 / s komunistobijcem panem Štětinou naznačuje,že mají ve straně vymeteno,nemají kvalitní program.S topením biomasou a svícením žárovkami nic nevyhrají,tak sázejí na nízké pudy voličů.Fanatické izolování řádně zvolených komunistů je poslední zoufalý čin! Strana,která se dostane do parlamentu omylem,protože voliči nemají koho volit a začne se tam chovat jako pionýrský kroužek,nemá na úspěch nárok !

0/0
9.6.2009 9:58

12345hanka

No nazdar

0/0
9.6.2009 9:36

Woodward

Re: No nazdar

Zdar!:-P

0/0
9.6.2009 9:37

stovik

i slza ukápla, jak je mi ho líto,.....

a vždycky bylo.....;-DRv;-D

0/0
9.6.2009 9:36

buřinka

Národní kolorit

lhát si do vlastní kapsy. Za špatné výsledky ve volbách může nízká volební účast;-D. Ještě zbývá dodat, že voliči jsou idioti;-D. Ne, ne pane Bursíku. Za neúspěchem stojí vnitřní politika a nestabilita Vaší strany, neviditelná činnost Strany zelených a taky nezměrná blbost pani Jacques. Svalovat vinu na bývalé spolustranice, které jste vyhodil je ubohé, tak jako celá Vaše politika. V jediném s Vámi souhlasím, že jste se do parlamentu dostali nezaslouženě. Za to z něj na podzim zaslouženě vypadneteR^. Ať žije biomasaV.

0/0
9.6.2009 9:14

abc

Re: Národní kolorit

R^Naprostý souhlas. A navíc se salonním blbem Matějem Stropnickým, vypatlanou a vyhulenou ekoteroristkou Kuchtovou doufejme už navždy skončíte tak, jako před časem Sládkovci. A bude to po zásluze, protože si nedovedu představit, co by squatterka Kateřina  Jacques ještě napáchala škod a kolik by to stálo daňové poplatníky, kdyby se tato biomasa dostala do vytoužené trafiky v Bruselu.   

0/0
9.6.2009 10:08

up-ir

Re: Národní kolorit

K tomuto zhodnocení není  dodat. Naprosto výstižné

0/0
9.6.2009 10:17

ladik20

Re: Liška

U nas se tomu rika:

Je to jako z prdele do riti...

Hlavne ze o zelenych uz nebude vickrat slyset... R^[>-]

0/0
9.6.2009 9:27

karel62

Bez Bursíka jsou zelení jen bolševické komando

s touhou vrátit se za ruku s Ruským soudruhem do doby kamenné.

0/0
9.6.2009 9:11

komárius

to je životopis!

já žasnu, kolik kabátů už ten Bursík dokázal svlíknout!  

0/0
9.6.2009 8:58

dedko

Příliš pozdě, zelení mužíčci !

Bursík měl  vypadnout už dávno !;-D

0/0
9.6.2009 8:57

Pražák

Netěšte se

Bursík odchází na Hlavní správu pro řízení kouře. Až z ní vybuduje ministerstvo, vrátí se. :-/

0/0
9.6.2009 8:56

Bouše

Na krachu Zelených se podepsali všichni

Místo aby po volebním úspěchu v posledních parlamentních volbách pracovali na zafixování strany na české politické scéně, dělali všechno pro to, aby ji zevnitř rozeštvali, což se jim dokonale podařilo. :-P To, co si může dovolit například KDU-ČSL, která si přes všechny vnitrostranické třenice stabilně udržuje přízeň svých voličů, si nemůže dovolit "rychlokvaška", jakou bezesporu Strana zelených je.  :-/ Takže sbohem a šáteček ... :-)

0/0
9.6.2009 8:53

saho1

Dalo se to čekat.

Bursík stranu zelených přivedl na pokraj propasti už tím, že se dala dohromady s ODS.Pak mu zachutnala moc a ze zelené se stala modrá. Tím ztratil hodně příznivců a dobře mu tak.;-O

0/0
9.6.2009 8:37

Akire

židle se pod Bursíkem

houpala už před celostatnim sjezdem SZ.Tu přispechal na pomoc kamarád Topolanek s verzi o tvrdě vyjednanem omezeni jizd kamionů! Posilil Bursikovu pozici v ocich clenu SZ, ale ja jsem od zacatku tvrdila že je to divadlo ,že k zadnemu omezeni nedojde! Vlk se nazral koza zustala cela...Bursik  na sjezdu pozvrzen předsedou,zahájil cistku ve strane a dotahl ji k uplnemu krachu Rv

0/0
9.6.2009 8:25

Caretaker

DJ Liška

Tak ten to opravdu zachrání. Stále se nedokáži rozhodnout, kdo z těch dvou je lepší komik. Asi měli zvolit ŽakŽak, ta alespoň poradí, jak zatopit s biomrkví.

0/0
9.6.2009 8:02

sluny

No konečně

jde tenhle amorál do háje.Jinak zelení na politickou scénu samozřejmě patří, jenom by si měli uvědomit, kam všude na světě zelení patří, určitě ne doprava nebo a pravý střed. Těžko můžou kvůli korytům dělat pravicovou politiku a doufat, že jim to jejich voliči nespočítají...

0/0
9.6.2009 7:50

Bouše

Re: No konečně

Zelení nemají dělat ani levicovou ani pravicovou, ale  z e l e n o u  politiku. Ostatní strany tu jsou proto, aby je včas kleply přes prsty, když to přeženou jedním, či druhým směrem.  :-P

0/0
9.6.2009 8:40

zberanek

Je dobře, že budou v opozici

Nejhorším subjektem na politické scéně byla jednoznačně SZ. I proto jsou lidé politikou znechuceni, ketré voliče chce Liška získat? SZ je politický odpad, a proto je dobře, že bude v opozici.

0/0
9.6.2009 7:24

up-ir

Re: Je dobře, že budou v opozici

Komu pak by chtěli být v opozici. Mohou si tak kňafat v hospodě, protože do parlamentu se dostat nemohou.

0/0
9.6.2009 10:31

weneto

No konečně

Bursíkova koncepce dokázala z této strany za 3 roky učinit politickou mrtvolu, nicméně Bursík potřeboval k opuštění potápějící se lodi až výprask v Eurovolbách - mohl to ovšem udělat již dříve.

Liška, pokud chce mít nějakou šanci bude muste z kandidátky vyprat zprofanovanou Kaťušku a domluvit se s Partou Zubové kam jim v posledních týdnech přeběhlo půl strany včetně lídrů krajských buněk na znovusjednocení - při troše štěstí by pak mohli přelézt 5% do sněmovny a při velkém štěstí by se na jejich politiku za další 4 roky zapomělo, pokud by nelezli do vlády

0/0
9.6.2009 7:23

zakladna2

Re: No konečně

Na to Liška nemá. Burík sice odešel, ale bude ho dál řídit, jako dalík Topolánka. Liška se chce spojit s komoušem Štětinou a udělat nějakou koalici. Chybí ještě Ruml a mžou začít. Zubová se na ně vykaká.V

0/0
9.6.2009 7:48

sluny

Re: No konečně

njn, jenže bez znovusjedoncení všech zelených nemají šanci... Rv

0/0
9.6.2009 7:51

zakladna2

Re: No konečně

To oni ale nevidí. Myslí, že když se spojí s havlovcema,že se tam prožkrábou.

0/0
9.6.2009 7:54

.........

Re: No konečně

..ono se totiz velice dobre pracuje ve strane,kde Zubovova(jmenujme ji prosim presne) a Kuchtova jsou placeny ze zdroju CSSD s jedinym cilem, narusit stranu ze vnitr. Snad si pro boha nemyslite, ze pro svou megalomanskou kampan DSZ ziskala penize darem. To jedine tak od Paroubka a ve zlate. Jeg føler mig dårlig...

0/0
9.6.2009 9:28

zimní okvětní lístek

to zírám...na takovou sebereflexi nejsem u českých politiků

zvyklý....8-o8-o8-o8-o8-o

ale je to škoda:-/[>-]

0/0
9.6.2009 7:18

weneto

Re: to zírám...na takovou sebereflexi nejsem u českých politiků

Jakápak sebereflexe, potkan opouští potápějící se loď - kterou sám poslal ke dnu kašláním na veškerou politiku kvůli, které tyto strany dostávají hlasy

0/0
9.6.2009 7:24

sluny

Re: to zírám...na takovou sebereflexi nejsem u českých politiků

jj, přesně tak...

0/0
9.6.2009 7:51

-Pes-

To se dalo čekat od Bursíka,že rychle opustí

potápějící s lod a chvíli bude plavat v rozbouřeném moři,které ho zamaskuje na dobu nezbytně nutnou a pak se vynoří na ostrově jako někdo úpně jiný

0/0
9.6.2009 7:04

zimní okvětní lístek

Re: To se dalo čekat od Bursíka,že rychle opustí

kdyby zůstal zase bys tvrdil že mu jde jen o koryto;-)..některým lidem se nezavděčíš:-/

0/0
9.6.2009 7:19

sluny

Re: To se dalo čekat od Bursíka,že rychle opustí

a že mu jde jenom koryto to už dokázal dávno, viz halasné (ne)odstupování kvůli kauze Čunek, kvůli kauzám s ovlivňováním justice, neodstoupení po drtivém výprasku v krajských volbách (mnohem důležitějších než volby do EU) atd atd... Rv

0/0
9.6.2009 7:53

agent

Martine,

po turistice v politických stranách doufám, že doputuješ  do ODS.  Za zásluhy bude jistě dobrý flek!

0/0
9.6.2009 6:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.