Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atlantik vydal těla prvních dvou lidí ze ztraceného airbusu

Brazilské letectvo oznámilo, že pátrací týmy našly dvě těla a trosky z airbusu, který se 1. června ztratil nad Atlantským oceánem. Na palubě letu Air France z Rio de Janeira do Paříže cestovalo 228 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

notebook.r51

Těla obvykle vyplavou až za několik dní

až je plyny, vznikající rozkladem, dostatečně nadlehčí. Problém je, že pásy to dost pevně drží u sedačky, takže vyplavou spíš jen části těl (co se stihlo utrhnout a nezůstalo ve vraku), a výskyt žraloků v tropických vodách. Je to vcelku standardní průběh leteckých i námořních katastrof.

0/0
7.6.2009 10:55

aceCZ

Oprava

Jen malá oprava v textu

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/41427/Airbus.rtf_5.85KB.html

0/0
7.6.2009 10:19

aceCZ

Ach jo.......

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/45174/airbus.doc_35KB.html

0/0
7.6.2009 10:14

Notch Johnson

Re: Ach jo.......

http://www.foxnews.com/story/0,2933,524539,00.html?mep

http://www.youtube.com/watch?v=0VJ06uNvHwI

0/0
7.6.2009 10:16

aceCZ

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/45174/airbus.doc_35KB.ht

0/0
7.6.2009 10:13

aceCZ

Opravdu nám říkají pravdu???

Jelikož ¨je článek moc dlouhý

zbytek si přečtěte

zde

<a href="http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/45174/airbus.doc_35KB.html">airbus.doc</a>

0/0
7.6.2009 10:12

aceCZ

Opravdu nám říkají pravdu???

Zde je pár "zaručených" zpráv, ale nějak se mám liší. Co Vy na to???

2. června

V úterý se také našly trosky letadla a brazilské ministerstvo vnitra večer potvrdilo, že se skutečně jedná o části Airbusu 330 - 200. Místo nálezu bylo navíc na trase ztraceného letadla.

Záchranářské týmy nalezly v úterý v Atlantském oceánu úlomky sedačky a lopatky turbíny. Brazilské ministerstvo obrany později potvrdilo, že trosky patří pohřešovanému Airbusu A-330 společnosti Air France, který byl nezvěstný od pondělí. Úlomky našli příslušníci brazilské armády asi 650 kilometrů severovýchodně od brazilského ostrova Fernando de Noronha. Právě z této oblasti stroj odvysílal poslední nouzový signál.  – TN.CZ

0/0
7.6.2009 10:09

bjerndi

pro Divaka

osobne si myslim, ze komunismus zustal hluboce zakorenen ve Vas ... pausalizovani a obvinovani Vam jde vylozene dobre. Samozrejme najde se zde par primitivu, stejne jako by se naslo vsude po celem svete, ale jak si tady predstavujete diskuzi ? Ma snad administrator pridat smajlika svicky a kazdej se svym jmenem to sem jen vlozi. I cerny humor je humor a v zadnem pripade nejaky vtipek neznamena, ze touto katastrofou opovrhuji. Jak zde ma asi vypadat diskuze, kdyz dane problematice temer nikdo nerozumi a navic media a vysetrovatele predvadeji kolosalni kiksy s vypoustenim pomatenych zprav do sveta. P.S. Myslite si, ze treba Monthy Pythoni jsou komuniste ?:-P

0/0
7.6.2009 9:47

notebook.r51

Re: pro Divaka

Všichni nepohodlní jsou komunisté. Je to přece jednoduché vysvětlení, pochopitelné i pro blbce. Zda pravdivé, už nikdo nezkoumá, ač je zjevné, že ve společenských vědách je většina tvrzení, obsahujících slova VŠICHNI nebo KAŽDÝ - nepravdivé.

Ale k věci:

Problém není ani tak v tom, že dochází k mylným hypotézám, které jsou později vyvráceny, až zbude jen ta správná, kterou jako jedinou nelze vyvrátit (to je standardní metoda práce, nic lepšího ještě nikdy nevymyslel). Většina médií však nečerpá z původních pramenů, ale opisují a dedukují i z mylných, již vyvrácených hypotéz, takže nesmysly přibývají jak lavina. Viz ta chyba se "šesti vteřinami", která se drží již několik dní.

0/0
7.6.2009 10:51

sámvelkýmao

no

myslím že k takovýmto tragédiím by se diskuse otevírat neměly.vždy se najde pár rádoby inteligentů a vtipálků,co si z neštěstí druhých dělají kozy.chtěl bych slyšet,jakou by zpívali kdyby jim tam zůstal jejich potomek,máma,brácha či partner.a cenzor by měl takovéto duševní mrzáky bez milosti obanovat.že pane Patriku,kdepak jste teď?když se napíše pravda o úplně jiném problému tak to jste velice rychlý.tak to zkuste i teď.děkuji.!!

0/0
7.6.2009 9:02

wartas

Doporučení .....

 všem diskutérům :  Staré přísloví :  Kdo si počká ten se dočká. Vše se jistě vyšetří při dnešní technice. Jen trpělivost musíš mít..........

0/0
7.6.2009 7:16

Notch Johnson

Re: Doporučení .....

Nevysetri se vubec nic. Dozvite se jen to, co budou chcit, abyste vedel. Prava pricina zustane tajemstvim...

0/0
7.6.2009 10:13

Cislo 2

Re: Doporučení .....

Mám dvě otázky :

Kdo jsou oni ?

Proč pravá příčina musí zůstat tajemstvím ?

0/0
7.6.2009 10:25

notebook.r51

Možné vysvětlení

Jaké že jsou tři nejrozšířenější věci ve vesmíru?

1. Vodík

2. Stupidita

3. Paranoia

0/0
7.6.2009 10:43

Cislo 2

Re: Možné vysvětlení

;-D R^ 

Zajímavé je, že tihle týpci nikdy neodpoví nebo když jo, tak hodí link na nějaké divné stránky. Nikdy na konkrétní otázku nedostaneš odpověď. 

0/0
7.6.2009 10:47

babacek

Atlantik vydal těla

No to jsem skutečně zvědav na příčinu.;-(

0/0
7.6.2009 6:27

Divak

Vzkaz ceskym primitivum

Vazeni, v letadle sedel spoluzak Alexander.B. meho syna, ktery byl sice o 2 roky starsi, ale muj syn ho presto znal. Dnes, resp. vcera, v sobotu, se v kapli nasi privatni skoly konala mse za Alexandra B. Mezi stovkami ucastniku bylo mnoho A's pratel, kteri pricestovali z 31 zemi, od Japonska, pres Egypt, po Australii. Muj syn byl cely tyden z toho nemocny, ale presto dnes v kapli zpival v souboru. Vase bezduche komentare pouze dolazuji, ze Vam komunismus sebral mozek a moralku. Proto zustanete druhoradou spolecnosti, priitivnimi Slovany a Vychodoevropany. Sorry for that, however, this is what it is.

0/0
7.6.2009 2:26

christi

Re: Vzkaz ceskym primitivum

Vazeny pane, je mi velmi lito, co se stalo letu AF447 a vsem lidem na jeho palube, nedokazu si predstavit, ze by se neco podobneho stalo me nebo moji nejblizsi rodine ;-( Ackoliv tato diskuze jiste postrada notnou davku empatie a citu a nektere kometare jsou bezduche, neznamena to, ze jsou vsichni obcane CR primitivni slovani nebo ze jim komunismus sebral mozek. Na internetove diskuze tohoto typu chodi dost lidi, kterym je jedno, ze jejich komentare jsou bezduche, ale prosim neodsuzujte kvuli tomu cely narod :-)

0/0
7.6.2009 5:12

captain cook

Re: Vzkaz ceskym primitivum

Citim s tvym synem, jednak pro to, ze vim jak to otraslo mym synem, kdyz prisel o spoluzaka a pozdeji take o pritelkyni ze studii, jednak z ciste lidskych duvodu kdy clovek citi nejen s obetmi nestesti, ale take s jejich rodinami a prateli. Nevsimej si imbecilnich nazoru tady. Nektere patri telecim hlasum nactniku, s nimiz mlati hormony a tak si hraji na neco, co vubec nejsou. Ve sve nedospelosti se stydi za jakykoliv projev soucitu, ale vetsina by se chovala uplne jinak, kdyby v letadle byl jejich kamos.

U starsich pisatelu by se ocekavalo, ze by uz meli mit rozum a zakladni lidskou slusnost. Kdo nezna co to je, protoze jim to nevstipila spolecnost ani jejich rodina vychovou (nebo se ji to nezdarilo), zustane trvale smesi lidskeho odpadu, vypatlanych ko*otu a "lidskych" hyen. Rikam "lidskych" protoze nechci urazit hyeny ze zvireci rise.

R.I.P. Alexander a vsichni jeho spolucestujici a uprimnou soustrast pozustalym

"captain Cook", Australie

0/0
7.6.2009 5:18

captain cook

Re: Vzkaz ceskym primitivum

chtel bych jen dodat, ze vulgarni a hyenisticke reakce nazalezi na narodnosti (najdou se i mimo slovanske narody), ale na tom jak byli jednotlivci doma vychovani, co je v jejich charakteru od narozeni a v jake spolecnosti se pohybuji.

0/0
7.6.2009 7:12

mobilis in mobili

Re: Vzkaz ceskym primitivum

R^ s oběma příspěvky

0/0
7.6.2009 9:22

R.Jan.

Re: Vzkaz ceskym primitivum

Pochybuju o tom, že by nějaké trapné a drzé poznámky měly za cíl kohokoliv skutečně urážet a zesměšňovat. Vaše osobní rozčarování chápu, i to, že se Vám z něho zvedá žaludek, přijměte mou upřímnou soustrast a přestaňte prosím s úplně stajnou nenávistí ke Slovanům z východnější Evropy než jste zrovna Vy sám.

0/0
7.6.2009 5:36

notebook.r51

Hoax?

Asi ne, i když stylem to připomíná.

Smrt každého jednotlivého člověka je tragédie, zajisté, o to více, pokud je nepřirozená.

DENNĚ na zeměkouli umírá nepřirozenou smrtí cca 30.000 lidí. Povětšinou hlady a nemocemi. Úrazy v dopravě nejsou to nejhorší.

Kaple ani komunismus s tím mají pramálo společného. K Vašim závěrům pak mohu namítnout, že na Vás se Stalin zřejmě taky dost podepsal, když místo přispění k řešení věcného problému pronášíte nepodložená paušální hodnocení o lidech.

Zkuste místo napadání skupiny, jejíž příslušník vyjářil jakýsi názor, věcnými argumenty ten názor vyvrátit. And you need not be sorry, just reasonable.

0/0
7.6.2009 11:14

FredFu

:D

Sorry  tak budem dva co to vyhrají..--to mě napadlo také, ale jinak nic, to nevím co je ješte zajímavé na těch číslech..

0/0
6.6.2009 23:21

Monokulturalista

Podle mě je pravda...

taková, že někdo z Air France udělal nějakej hodně velkej průser (tj. velkou chybu), která způsobila tu nehodu a velká zvířata z Air France se to podle všeho pokoušejí ututlat. Vyšetřování zatím probíhá divně. Spíš zveřejňování informací z vyšetřování je je zvláštní. Určitě to dopadne tak, že odsoudí nějaké malé ryby a těm velkým rybám se nestane nic.

0/0
6.6.2009 22:55

doktor_bota

Re: Podle mě je pravda...

Můžeš udat nějaký příklad té "VELKÉ CHYBY"? Protože ať přemýšlím jak přemýšlím, nic mě nenapadá. AF totiž není výrobcem toho letadla...

0/0
6.6.2009 22:59

hřebícek

Re: Podle mě je pravda...

No tak třeba pokud je pravda, že jim výrobce již před katastrofou tvrdil, že mají vyměnit ty měřiče rychlosti a oni se na to vybodli a riskovali by asi pěkných pár žalob ze strany pozůstalých :-) 

Čímž nechci zastávat žádná konspirační tvrzení, jen nepochybuji, že i zde mouhou být jistě silné "mimoodborné" tlaky.

0/0
6.6.2009 23:05

doktor_bota

Re: Podle mě je pravda...

Ani vadné "měřiče rychlosti" nezabrání pilotovi v tom, aby nerozpoznal, že letí pomalu. Samozřejmě souhlasím, že nějaké tlaky na uhlazení cestičky existují - jenže konkrétně ta zpráva Arbusu je už dávno venku...

0/0
6.6.2009 23:09

Rosomak

Re: Podle mě je pravda...

Blbost. Stačilo sledovat seriál Letecké katastrofy na NG a tam pár podobných případů bylo. Konkrétně jeden, když Pitotovy trubice byly přelepeny při údržbě páskou, která nebyla odstraněna - výsledek bylo zmatení autopilota a následně pilota - výsledkem havárie letadla.

0/0
7.6.2009 0:19

notebook.r51

Tohle není k AF

TEHDY to nebyly Pitotovy trubice, ale snímače statického tlaku (což spolu souvisí).

Přístroje musely fixlovat velmi brzy po vzletu. Když jsme s kolegou tenhle incident analyzovali, bylo zjevné, že posádka se dopustila fatální logické chyby. Když mi část systémů nefunguje (a druhá část ano), zkoumám, které to jsou, co mají společného, tam je s největší pravděpodobností chyba. Počítač? Elektriku? Hydrauliku? Snímání tlaku vzduchu? Když kecá statický tlak, nefunguje výškoměr a odvozené věci - rychloměr a vario. Jsem bez výškoměru, rychloměru a varia, umělý horizont funguje, magnetický kompas funguje, gyro funguje, příčný sklonoměr funguje, radionavigační přístroje fungují. Pokud nastavím ekonomický režim motorů a podle umělého horizontu mírné stoupání (někde se to ustabilizuje, ohlídám neklesání, o oblohu si ještě nikdo hubu nerozbil), můžu se vrátit k pevnině a ráno (paliva je dost) se nechat doprovodit na přiblížení a přistání. Bez rychloměru to bude náročnější, ale i to se učí.

0/0
7.6.2009 11:37

Tomáš Nemravný

Re: Podle mě je pravda...

Podle čeho v noci nad mořem v 10 km výšce  pozná, že letí pomalu, inteligente? Podle toho, že motory dělaji "Vrrrr" a mají dělat "Vrrrrrrrrr"?

0/0
7.6.2009 0:40

captain cook

Re: Podle mě je pravda...

jj...navic kdyz leti v bource a potyka se s turbulenci a se strihy vetru....to se ta rychlost pekne presne odhaduje8-o

0/0
7.6.2009 5:22

krakra

Re: Podle mě je pravda...

Zpráva o vadných měříčích rychlosti byla zveřejněna až po havárii.

Myslím si že AF v tom je nevinně.

0/0
6.6.2009 23:11

hřebícek

Re: Podle mě je pravda...

Mno já to někde četl, tak že předtím. Ale to je v podstatě jedno, chtěl jsem jen poukazát na to, že tlaky ať už ze strany výrobce nebo air france samozřejmě můžou existovat.

0/0
6.6.2009 23:15

captain cook

Re: Podle mě je pravda...

protoze podle zprav Airbus ted obnovil varovani z 2001 a dal mu urgentni prednost, rekl bych, ze se tomu venovala pozornost pred par lety. V posledni dobe se nejspis dostaly navrch jine problemy, jako SW, ktere zpusobilo skoro-havarku letadla Qantasu v Zapadni Australii v rijnu 2008 a ukazalo se i pri dalsich dvou letech (2006 a Qantas, prosinec 2008), ackoliv ne tak drastickym zpusobem.

Jestli AF nadale venovala pri udrzbe patricnou pozornost mericum rychlosti a presto doslo k poruse, pak vina spada na Airbus a jeho dodavatele.Prave proto se sbira hlaseni palubnich systemu za letu vsech letadel, aby pak udrzba vedela, cemu se maji venovat. Jestli toto letadlo melo predchozi problemy a udrzba se tomu dostatecne nevenovala, vina pochopitelne spada na AF.

V danem pripade jsou vyrobce a aerolinka stejne narodnosti, takze nedojde k zadnym mezinarodnim trenicim, kdyz se to budou snazit hodit jeden na druheho.Do hry pak ale vstoupi i vyrobce soucastek.

0/0
7.6.2009 5:38

NORDMAN

Re: Podle mě je pravda...

CNN: Invstigators in Paris said Saturday that the AIR FRANCE flight sent out 24 automated error messages lasting about four minutes before it crashed.

The error messages suggest the plane may have been flying too fast or too slow through severe thunderstorms it encountered before the crash, officials said.

They also reported that the airline had failed to replace a part, as recommended by the manufacturer, Airbus.

Airbus had advised airlines to update equipment that monitors speed, known as Pitot tubes. The recommendation was a result of technological developments and improvements, an Airbus spokesman told CNN's Richard Quest. The change was not mandatory, and the spokesman would not comment on Air France's failure to follow the advice.

Planes have crashed because of faulty or blocked Pitot tubes in the past, Quest said, and there was clearly something wrong with the doomed plane's speed-monitoring equipment.

0/0
7.6.2009 7:02

captain cook

Re: Podle mě je pravda...

"The change was not mandatory" je hodne dulezite sdeleni. Kdyby vymena byla vyrobcem oznacena jako urgentni nebo povinna a letecka spolecnost to ignorovala, to je jina. Ze se ale pise nepovinna, tzn. nema prilozeny dostatecny stupen urgence, letecke spolecnosti tomu v normalni udrzbarske praxi venuji pozornost, kdyz to prijde na radu pri vetsi udrzbe provadene jednou za -x- mesicu, nebo kdyz data z letu ukazi nejaky problem. Predpokladam, ze tohle take muze byt argument, kterym se AF bude ohanet  -"not mandatory".

0/0
7.6.2009 7:18

NORDMAN

Re: Podle mě je pravda...

Tim se Air France urcite bude ohanet, ale navic psali dnes rano na BBC NEWS, ze AF ted najednou rychle meni ty cidla:

Air France steps up replacing speed monitors on Airbus planes after an Atlantic crash, as Brazil says the first bodies are found.

0/0
7.6.2009 9:26

captain cook

Re: Podle mě je pravda...

Predpokladam, ze ruzne aerolinky si uz ted kontroluji rychlostni merice u Airbusu.

Letel jsem Qantasem A330 3 tydny po incidentu v Zapadni Australii a pocitam, ze i dalsi pasazeri doufali, ze Qantas uz vychytal "brouky", ktere to malem privedly k zemi u Learmonthu. Letam nekolikrat za rok s Boeingem 767-300 a v porovnani Airbus je mnohem tissi a ma rozjezd kratsi.

Letel jsem s A340 (4 motory) na zamorskych spojenich s Emiraty a Skandinavci. Cetl jsem, ze nektere aerolinky maji ty same jednotky ADIRUs, ktere zpusobily problem u Qantasu, take na svych A340tkach.

Emiraty pred par mesici triskly ocasem A340 pri odletu z Melbourne a sebraly s tim svetelny stozar na konci ranveje. Meli stesti a emergencni pristani zvladli OK. Jeden z pilotu uvedl do pocitace vahu 260 tun namisto zadanych360 a letadlo se pochopitelne nemohlo odlepit z ranveje. Kapitan v poslednim momentu prevzal plnou rucni kontrolu bez pristroju a prudce to zvedl do vzduchu.Oba piloti po navratu do Dubaje hned dali vypoved.

0/0
7.6.2009 12:35

Manstein

Re: Podle mě je pravda...

Musis koukat i jinam, nez na iDnes. Krome vyzvednuti tel a trosek vsechny ostatni informace byly zverejneny druhy den po katastrofe. Ale ne v bulvaru ...

0/0
6.6.2009 23:01

captain cook

Re: Podle mě je pravda...

pomohlo by, kdyby tito kritici postupneho zverejnovani umeli cizi jazyk nebo 2 a mohli si o tom precist ve spolehlivych technickych zahranicnich zdrojich hned v aktualni dobe. Spolehat jenom na verohodnost zprav az se objevi na populistickych bulvarnich strankach a pak kritizovat za to aerolinky je opravdu silne kafe.

Pritom je jasne, ze zdejsi nejvelkohubejsi kritici nejsou schopni si precist, natoz porozumet ani tomu, co uverejnil Technet idnes.

 Bohuzel prilezitosti jako havarka evropskeho letadla s velkym poctem obeti pritahuji do diskuze lidske hyeny, vypatlance a drbave stare Blazkove, pro nez je nejaka veda a technika prilis tvrdy a nudny orisek a kteri si musi vymyslet ruzne konspirace a "mlzeni", protoze se jejich male mozecky bez toho proste nudi.Rv

0/0
7.6.2009 5:52

sirc

Re: Podle mě je pravda...

V čem přesně probíhá to vyšetřování divně? Protože je nenašli už první den? Jedná se o oblast mnoha kilometrů čtverečních, museli by nasadit stovky letadel i lodí. Takové množství nemá k dispozici nikdo.

0/0
6.6.2009 23:15

tučňák v exilu

Re: Podle mě je pravda...

Letadla jsou na hledání skříněk na prd, a běžné lodě celkem taky - jsou potřeba specializované oceánografické lodě, pokud možno s miniponorkami (ať už robotickými nebo s osádkou)

0/0
6.6.2009 23:18

Datel007

-

Pokud tedy letadlo behem 4 minut letadlo odeslalo 24 chybových hlášek, tak asi nějaký dobrák nainstaloval do palubních počítačů windows. Pak už jen pilot stiskl start a letadlo se celé vypnulo. zahada rozluštěna dobrou!

0/0
6.6.2009 22:26

Manstein

Re: -

Vyprsela lhuta pro trial verzi driveru pro rizeni letadla. Air France zapomnel zaplatit licenci.

0/0
6.6.2009 22:30

mimouch

Krocení konspiračních teoretiků

Vzpomínám si na pořad o zastáncích teorie, že kruhy v obilí dělají mimozemšťani, ve kterém vystupoval pan Grygar. Říkal mimo jiné, že když ve 3 ráno zazvoní domovní zvonek, každý leze z postele a přemýšlí, kdo to asi je. Normálního člověka napadne soused o patro níž, kterému prosakuje voda stropem, nebo sousedka, které se kočka udusila granulí a ona dostala hysterický záchvat. Zatímco konspirační teoretik si za dveřmi představuje Britskou královnu nebo prezidenta Spojených států....

Když něco nevím nebo tomu nerozumím, hledám nejprve jednoduchá a racionální vysvětlení a řešení. Pokud se ukáží lichými, mohu přistoupit k těm krkolomnějším... ;-)

0/0
6.6.2009 22:05

tučňák v exilu

Re: Krocení konspiračních teoretiků

Jojo, není nad holicí nástroj jednoho dobrého dávného mnicha... Čili Occamovu (též Ockhamovu) břitvu.

Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem.Entity se nemají zmnožovat více, než je nutné.Vzhledem k historickému záznamu letadla padala a padají celkem často, A330 navíc už měl problémy, které odpovídají začátku těchto trablí podle těch automatických zpráv...

0/0
6.6.2009 22:08

hřebícek

Re: Krocení konspiračních teoretiků

Ano, to zní logicky. Nicméně jinak tento člověk, který je schopen tvrdit, že mimozemské civilizace neexistují, protože kdyby existovali, dávno by nám odpověděli na naše volání, jest řekl bych trochu trošku podoben našim předkům, věřícím, že země je středem světa a slunce se otáčí kolem ní.

0/0
6.6.2009 22:27

wildge

Re: Krocení konspiračních teoretiků

Nefantazíruj...

0/0
6.6.2009 22:35

mimouch

Re: Krocení konspiračních teoretiků

Pozor, prof. Grygar tím nezpochybňuje existenci mimozemského života. On tvrdil, že je nepravděpodobné, že Země je jediná planeta ve vesmíru, kde je život. Jen nevíme, na jakém vývojovém stupni život jinde ve vesmíru je. Možná bakterie, možná nějaké rostliny. Možná také bytosti, jejichž civilizace je dále než naše. Ale pokud by nějaká civilizace byla dále než my a byla schopna transportovat své bytosti na vzdálenosti tisíců světelných let (tak daleko od nás jsme si jisti, že život není), nebude ty jejich mimozemské dolary za expedici na Zemi plýtvat na to, aby tady udělali kruhy v obilí jen proto, abychom se měli čemu divit ;-D

Ale to už odbočujeme, já jsem jen chtěl naznačit, že je celá řada racionálních vysvětlení, která bychom měli brát v úvahu než začneme spekulovat nad těmi záhadami.... ;-)

0/0
6.6.2009 22:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.