- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A teď jedna od blondýny....Co když jim v tý bouřce švihlo něco do pilotní kabiny, třeba velká kroupa , rozbilo se okno a vytáhlo to piloty ven. Proto nikdo nevolal pomóóóc.
I neco podobneho uz se stalo ... ale zase ten problem, ze tlak v kabine klesl az 4 minuty po spusteni sekvence poruch ...
Po vzájemném brainstormingu s p. Mansteinem a p.barbudem bude nejpravděpodobnější scénař následující:
Blesk vyřadil elektronický systém letadla a přes anténu zabil piloty (to by vysvětlovalo proč v potížích s elektronikou nepoužili nouzové vysílání). Postupně odcházející elektronika přestala řídit letadlo a to se dotalo do silných turbulencí, kde došlo k poškození trupu, rozlomení letadla a pádu. Tyto argumenty jsou logicky neprůstřelné. Píšu do Paříže.
takový volný pád noční oblohou do moře musel být hodně brutální
Nebyl. Už o ničem nevěděli, kabina byla dehermetizovaná.
Roztržení poklesem okolního tlaku je totální blbost. Letadla létající ve velké výšce jsou PŘETLAKOVÁ a v řídkém vzduchu fungují úplně normálně
To letadlo zničila nálož a to hodně velká. Žádná bombička v kufříku. Mohlo být i sestřeleno.
Nejdriv cti a potom pis. Okolni tlak nema vliv, zaznamenan byl pokles tlaku v kabine, tedy dehermetizace trupu. A to az 4 minuty pote, co vypadly dulezite elektronicke systemy stroje. Tedy pokud za to mohou teroriste, nepouzili bombu, ale pocitacovy virus, ktery ucinil letadlo neovladatelnym, coz v tak silne bouri znamena zniceni stroje turbulencemi. Ale v bouri Ti spis odejdou pocitace kvuli elektrickym vybojum nez kvuli viru ...
Neklesejte na uroven paranoidnich vyznavacu konspiracnich teorii. A koukejte i na jine zdroje, nez iDnes - napr. ta veta o elektrickych zkratech, pochazejici z nepresneho prekladu a opakovana od prveho dne doted je mirne zavadejici.
Co se zatim vi z tech automatickych zprav z poslednich minut :
02:10 - odpojeni autopilota kvuli vypadku nekolika redundantnich cidel, od 02:11 postupne vypadky navigacnich a kontrolnich systemu, 02:13 vypadek hlavnich ridicich pocitacu (zprava od zaloznich pocitacu) a 02:14 rychly pokles tlaku v kabine.
Muj soukromy odhad : vazne zavady na elektronice zpusobene treba bleskem spustily "lavinu" poruch, kvuli ktere nebylo mozne stroj efektivne ovladat. To zavinilo prulet mimoradne silnou bouri, kde sily, zpusobene vzdusnymi proudy, prekrocily konstrukcni limity stroje.
a zopakuji můj neměnný názor že to má na svědomí kulový blesk.Vznikl v kabině při průletu vysoce nabitým energetickým polem uprostřed bouřky,vypálil nebo poškodil systémy a počítače,viz hlášení o mnoha chybných stavech a posléze při opuštění letadla za sebou nechal v trupu díru,což vysvětluje dekompresi.Bez funkční elektroniky a bez tlaku bylo letadlo v podstatě neřiditelné a přešlo do střemhlavého letu,což mělo logicky za následek jeho rozpadnutí ještě ve vzduchu,protože dopravní stroje na takové podmínky nejsou v žádném případě stavěné.Tečka.Má tohle vysvětlení nějakou chybu?
Jen tu, ze podle vseho doslo k poskozeni elektroniky o 4 minuty drive, nez k dekompresi. Nemusel to byt zrovna kulovy blesk, elektroniku odpali silny vyboj v blizkosti, i kdyz se treba letadla ani nedotkne. Rozpad letadla maji na svedomi spis turbulence v silne bouri, ktere si s neriditelnym strojem pohraly.
Chyba je spis v tom, ze pocatecni poruchy v elektronice se "rozrostly" tak, ze vyradily vetsinu systemu. Kvuli tomu jsou mnohokrat zalohovana cidla i vypocetni systemy, ale zrejme existuje kombinace poruch, pri ktere to nestaci.
Pokus se ti libanonci nabaštili načasovanej bombiček, selhaly asi všechny kontroly. Teď chybí, aby se k tomu Usama přihlásil...
sorry, ale připravit něco takového by bylo skoro stejně náročné, jako připravit demolici WTC tak, aby si příprav nikdo nevšiml... PRavda, WTC je větší, ale letadlo se zase důkladněji kontroluje