Diskuze

Europoslanci si chrání své prebendy, z Čechů hlavně Roithová či Zahradil

Britská instituce Open Europe zveřejnila, jak hlasují evropští poslanci, když rozhodují o svých výhodách. V případě těch českých kupodivu propadly tradiční bojovnice proti evropské "korupci" - Bobošíková či Hybášková, ale i Zahradil či Roithová. Bodoval naopak komunista a bývalý kosmonaut Remek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rozumbradadada

4. 6. 2009 17:54
vážená redakce!

odstraňte si prosím z vašeho serveru popisek "nejdůveryhodnější zpravodajský portál na českém internetu". Po této účelové dezinterpretaci dat společnosti Open Europe, která se zabývá transparentností práce europoslanců jste ztratili veškerý kredit! Chováte se hůře než politici, kteří mlží. Dle tohoto hodnocení se umístila europoslankyně Bobošíková na 18. místě ze všech 785 europoslanců a Vámi vychvalovaný remek je až na 94. místě. Hybášková je 325. Zbytek je daleko daleko níže. Odhlašuji předplatné, vaše lži už nebudu dále číst!

0 0
možnosti

rozumbradadada

5. 6. 2009 14:43
Re: vážená redakce!

http://www.denik.cz/ze_sveta/europoslanci-cr-osmi-v-prosazovani-20090525.html takhle vypadá, když se otiskují pravdivá data a nikoliv manipulace!!!

0 0
možnosti

rozumbradadada

4. 6. 2009 13:22
manipulace MF dnes

díval jsem se na stránku OPEN EUROPE a paní Bobošíková se umístila na 18. místě ze všech 785 europoslanců. Proč zmiňujete až Remka na 94. místě???

0 0
možnosti

vozova.hradba

4. 6. 2009 12:16
Remek

Osobni zkusenost ma a mych znamych - Remek je jeden z mala ceskych zastupcu, kteri umi na primou otazku ci prosbu odpovedet nebo poradit a pomoct. Kdyby nebyl na kandidatce komunistu, tak ma dvakrat tolik hlasu...

0 0
možnosti

rzlm

4. 6. 2009 14:28
Re: Remek

souhlasím, není to žádnej blbec, ale je zapřísáhlý straně. mj. jinak by se asi s gagarinem mimo planetu nekouk ...

0 0
možnosti

fidel.zlobi.cenzora

4. 6. 2009 11:46
MiroTR ty trubko

Účast na plénu 77/86% ;Projevy na plénu 11/79; Stanoviska 0/3; Zprávy 0/4;Přípomínky ke zprávám 1/30; Usnesení 1/21;Písemná prohlášení 0/3;Dotazy institucím EU 7/50

první číslo je Zahradil, druhé průměr EP

http://www.votewatch.eu/cx_parlamentar_detalii.php?euro_parlamentar_id=720

stanoviska - 0, Zprávy - 0, Připomínky ke zprávám - 1, Usnesení - 1, Písemná prohlášení 0, dotazy institucím - 7

máš dojem, že píši o nějakých bezvýznamných vystoupeních? píši o jeho práci v EP...;-D

0 0
možnosti

fidel.zlobi.cenzora

4. 6. 2009 11:50
Re: MiroTR ty trubko

Sám Zahradil označil za místo, kde se pracovitost poslace pozná, výbor. Podle statistiky však připravil či spolupřipravil toliko 2 akty Evropského parlamentu za 5 let a vedle toho vznesl sám či spolu s dalšími poslanci 7 dotazů ostatním institucím. To je ve všech položkách statistiky velmi podprůměrný výsledek. Klíčová otázka tedy zní: Jaká je pravděpodobnost, že Jan Zahradil se ve výboru a frakci alespoň průměrně aktivně podílí na tvorbě právních aktů, když současně ve všech položkách propadá ve vlastním psaní, iniciativě vzniku a řízení přípravy těchto aktů?

0 0
možnosti

_-1-_

4. 6. 2009 11:42
Vloni, přibližně touto dobou, jsem seděl se známým

v centru Bratislavy na zahrádce u lepšího restaurantu.  K vedlejšímu stolu si přisednul Zahradil s nějakou slečnou, nebo mladou paní a jejim známým.  ..... Protože jsme se bavili německy, tak si pan europoslanec myslel, že je v bezpečí - beze svědků a perlil a vyprávěl a zase perlil............ opravdu jsem se bavil a ztratil poslední, nepatrné zbytečky iluzí. ....   Po této zkušenosti, tomu hochštaplerovi  říznutému zastydlým puberťákem, svůj hlas nikdy nedám   

0 0
možnosti

rozumbradadada

4. 6. 2009 16:23
Re: Vloni, přibližně touto dobou, jsem seděl se známým

tak tak, já kdysi zahradila volil a dodnes lituji - pět let dělal prd a teď se vytasil s videem na youtube, že to tráví v kuloárech, kde se fakt jako pracuje... no to už radši budu volit bobošíkovou, která na svém youtube.com/bobosikova má přes 100 videí ze své činnosti od roku 2007, kdy si profil založila!!

0 0
možnosti

Saša

4. 6. 2009 11:38
Volte zítra proti establishmentu!

V těchto volbách jde o hodně, ale ne o to, kdo zasedne v Bruseli. Obecně ale jde 

a) o penize za hlasy (a Kč 30,-- per votum)

b) o to, zda stoupla nebo klesla podpora okrajových stran typu NS a DS

c) o to, zda se nové strany jako třeba SSO na politické scéně uchytí.

Mám proto za to, že volit velké strany tentokrát nemá smysl, protože ty už peníze na ty podzimní volby mají a volební kampaň dělají už teď a svými bilboardy náš všechny obtěžují nad míru přiměřenou obyčejné lidské slušnosti. Myslím, že je třeba dát šanci i jiným stranám, ať nemáme na podzim tříbarevnou sněmovnu: KSČ-ODS-ČSSD. Taková třípolová sněmovna by byla tragedií. Aby se do sněmovny dostaly i jiné strany než ti tři dinosauři, je třeba dodat jim k tomu peníze. A to jde nejlépe tím, že je nyní v pátek budeme volit. Volme tedy malé a zejména ty nové strany, skládající se z lidí, co ještě nezasedali v Bruselu ani v českém parlamentu.

0 0
možnosti

fidel.zlobi.cenzora

4. 6. 2009 11:43
Re: Volte zítra proti establishmentu!

což o to, já bych nějakou malou stranu klidně volil i opakovaně...ale která malá strana má v programu omezení politických stran a politiků? až se taková objeví, má můj hlas jistý:-)R^

0 0
možnosti

Sub7

4. 6. 2009 10:52
bůh suď

Když se tu objevil odkaz na http://www.openeurope.org.uk/research/mepranking.xls ,

račte si povšimnout, že ve skutečnosti Bobošíková získala 2. nejvyšší součet bodů za  boj proti plýtvání a zneužívání fondů (je v tomto ohledu podle zmiňovaného šetření mezi 6 nejaktivnějšími odpůrci). No a pak to porovnejte s tím, co jste se dočetli v článku. Bůh suď, kam na to iDnes chodí...

0 0
možnosti

framy

4. 6. 2009 11:31
Re: bůh suď

ano,pane Bobošíku

0 0
možnosti

nemám rád chamtivost

4. 6. 2009 10:41
nechci platit Zahradila a Bobošíkovu!

Zahradil a Bobošíková se za něše peníze pokoušejí podkopat EU! důrazně žádám, abych na tyto kreatúry neplatil ani korunu! ať si je platí ti co EU nechtějí! ať je dotují tunelářř třeba, kteří nechtějí právo a pořádek!

0 0
možnosti

nemám rád chamtivost

4. 6. 2009 10:39
inu demokraté!

při získávání majetku by chtěli všechny práva i nepráva, ale pak už by chtěli všechny práva omezit! inu demokraté!

0 0
možnosti

tom206

4. 6. 2009 10:38
EVROPSKÝ PARLAMENT,

EVROPSKÝ PARLAMENT, zákonodárný sbor EU. Jediný parlament na světě, který nemůže přijímat vlastní zákony a neschvaluje rozpočet. Současně se zde během hlasování nesčítají hlasy, ale předsedající schůze pouze zjišťuje „optickou většinu“. V Evropském parlamentu je tedy v zásadě jedno, jak hlasujete, důležité je, aby si vás předsedající všiml. Vzhledem ke skutečným pravomocem tohoto shromáždění ani to však není zase tak důležité.

0 0
možnosti