- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.atsb.gov.au/newsroom/2009/release/2009_02.aspx
K diskuzi dole uvadim link na predbeznou zpravu o vysetrovani nehody letadla Qantasu Airbusu 330 behem letu ze Singapore do Perthu (Australie) v rijnu 2008. Vysetrovani dosud nebylo formalne ukonceno a vzhledem k nehode s Airbusem nalezicim AF se mozna i protahne. Za zajimavou povazuji vetu:"...while cruising at 37,000 ft, the aircraft experienced two significant
uncommanded pitch-down events while responding to various system failure
indications...." Letadlo letelo ve vysce 37tisic stop (11277m), kdyz na zaklade ukazatelu poruchy ruznych systemu zahajilo dvakrat za sebou nikym nenarizeny prudky pokles nosem dolu. Podotykam, ze tohle se prihodilo behem dne a za normalniho pocasi, nikoliv v noci, prudke bource a turbulenci. Podle teto zpravy podezreni spada na spolehlivost funkce "air data inertial reference units (ADIRUs)", ktere jsou nadale vysetrovany v jejich pouziti pres CELOU flotilu Airbusu 330.
Co jsem o tom našel dnes článek tak snad už byla chyba na ADIRUS potvrzena, došlo k tomu, že: ADIRUS bere z každého čidla tři nezávislé signály a pokud se jeden liší, vyloučí ho jako chybu, ale tady díky chybě SW došlo k tomu, že ve specifické kombinaci cignálů zareagoval chybně a naopak bral jen ten odlišný.
Ten nick je jen presmycka s preklepem - IQ37 :-).
Proč se furt musí mluvit jen o leteckých neštěstích zemřelo 228 lidí je to tragédie ale at někdo napíše kolik za tento týden zemřelo lidí na silnicích 10 000? nebo 100 000 a víc? Letadlo je stále nejbezpečnější dopravní prostředek a vždy bude i kdyby padalo jedno velké dopravní letadlo týdně
Aby nepadaly ze stejnýho důvodu další.
A ta vomáčka s lidma okolo je jen vod redaktorů.
Capisto ?
Jsem přesvědčený, že těm robotům nebudou dávat ani snídani ani oběd, takže to nebudou hledat roboti ale roboty.
Ať žije český rádobi-novynář!
A co ty, ty se v zaměstnání nikdy nespleteš ? Vždy všechno uděláš přesně podle pravidel a norem ? Pracuješ přesně jak robot ?
a to prosím jenom za dnešek
"Oblast už také křižují tři obchodní lodě, které byly povolány, aby s pátráním pomohly."
Jak může někdo povolávat soukromé obchodní lodě, aby hledaly letadlo jiné soukromé společnosti!
A kdo to všechno bede platit? Celý tyhle zběsilý manévry? Doufám, že Air France
Lidi už jsou všichni mrtví, tak nevím na co lovit pár trosek letadla? Tomu říkám rozhazování a nehorázné plýtvání
asi zapojí i Australany, Airbus 330 na letu č.72 spol. Quantas utrpěl závadu řídicího počítače, který letadlo poslal do náhlého strmého klesání. Pád trval 20 sekund a způsobil zranění (i vážná) třetině cestujícíh. Posádka to naštěstí dokázala vybrat a dovést stroj na nouzák na nejbližší letiště, ale pokud by se něco podobného stalo a spojilo se to třeba s prudkými turbulencemi v bouřce a případnými problémy s elektřinou, mohlo by to snadno vést třeba i k závažnému poškození nebo i zničení letadla ještě ve vzduchu...
uz jsem se o tom zminil vcera, protoze pripad pripomnela australska televize a soucasne s tim rekli, ze na uverejneni konecneho vysledku vysetrovani se dosud ceka. Pracuji na tom Australane ve spolupraci s tymem vyrobce, tj. s Francouzy.
Asi 3 tydny po te nehode jsem letel s Qantasem (bez u), tim samym typem Airbusu.
Äle ten název je již více než 100 let zažitý, stejně jako Lenin nebyl Lenin a Stalin nebyl Stalin a Cikáni nejsou Rómové
chodí Sarkozy také každých 14 dnů na mši za zemřelé na francouzských silnicích? Pořádá někdo takové mše? Proč za auto ne a za letadlo ano?
...útoku nic nepíše.
Nejdřív ho Sarkozy v obavách, aby se mu nevzbouřili Araboevropané, nepřipouštěl .......
Pak se zase chvíli připouštěla....
Teď o ní zase není zmínka.......