- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z nekterych PR akci je mi na bliti a tohle je jedna z nich, zcela tendencne postavena. Pro zachovani objektivity (nebo aspon jejiho zdani) se melo udelat nasledujici:
-vychozi bod stanovit u nejakeho rodinneho domu NE v bezprostredni blizkosti nadrazi (tak 10-15 minut chuze, dal uz lidi od vlaku vetsinou jeste dojizdeji busmo)
-vyrazit od domu v case, jako by se slo na vlak PODLE JR (bez overovani, zda nema zpozdeni)
-cilovy bod stanovit MIMO nadrazi v nektere "kancelarske" oblasti mesta (Pankrac, Budejovicka, Butovice).
Potom by to melo nejakou vypovidajici hodnotu. Takhle je to pouze medialni masturbace CD.
těžko to je objektivní když nezmíníš jako kritérium imrvére zacpanou D1 :) A to do toho nemotáme finance že:) Jinak souhlas...
...pouze socky, komunisti a bezdomovci. Nedokážu si představit, že by pravicově smýšlející člověk cestoval něčím jiným než automobilem.
...tak jsem fakt cvok ;o) Plný vlaky v západní Evropě jsou obsazený jen sockama jo? Jel jsi někdy ECčkem? Nic proti... ale dej si během 2h jízdy vlakem snídani v jídeláku, připoj se na web a dej si drink, třeba pak změníš názor ;o) Jakožto "taky pravičák" se za Tvůj názor dost stydím :)))
Zajímalo by mě, jak by test dopadl, kdyby se odehrával podle skutečnosti - tzn. výchozím bodem by nebylo nádraží, ale hala v domě kde bydlím (např na okraji Říčan) a cílovým bodem by nebyl vestibul metra, kde končí příměstské linky, ale byly by to třeba ateliéry na Barrandově...
Odhad laika - 45-60 minut ve prospěch auta
...no já myslím že drtivá cětšina lidí není blbá a ví kdy jet autem a kdy sednou do vlaku že ;o)))) tohle je celkem jasný že s báglama, kufrem a noťasem nepojedu vlakem :) Naopak na vejlet, odpočnout si od řízení, od zácep ve městech a kvůli chozením po památkách v centru třeba Prahy radši pojedu vlakem ;o)
Když pojedu třeba na Malou Stranu, je to taky rychlejší?
ale za předpokladu, že dráha dodrží jízdní řád, což je často nad její síly. Ale ve vlaku si jde číst a člověk s ním může jezdit nacamranej, když na to přijde
přesně ;o) BTW > dálnice taky není vždy "průjezdná" ;o)
bydlím v Radotíně a obecně jsem rád, že můžu do centra jezdit vlakem a nemusím po Strakonické a kolem barrandovského mostu. Ale jakmile je nějaká výluka (to je na té trati poslední dobou oblíbená zábava) nebo mimořádná událost, tak je to děs. Vlak má nejdřív nahlášené zpoždění, to se zvětšuje a nakonec ohlásí, že už nepojede. Občas se pak stane, že ve stanici stojí i tři soupravy najednou a nikdo neví, která kdy a kam odjede.
takže čas měříme od příjezdu vlaku na nádraží, včasnost příjezdu se raději nehodnotí, +- 10 min, vždyť je to jedno. To, že se musím dostat na nádraží a to mi vezme třeba 5 min., taky raději neřešíme, že páni redaktoři. A cílové místo vestibul náměstí republiky? taky je spousta lidí, kteří mají místo výkonu práce právě na nádraží, že... opravdu směšně propracované tendenční psaní článků...
Taky jsem si to zkusil a to několikrát v týdnu v ranních hodinách cca od 7.00 výjezd, návrat cca 18.00. Modelový příklad: Praha Klánovice - Servis Fiat Kavčí hory.
autem: průměr 42 minut o víkendech či v nočních hodinách 29 minut.
k vlaku + vlak + MHD v nejlepším případě 65 minut. O víkendech či v nočních hodinách hravě skoro dvě hodiny. A to nemluvím o předem zadaných kombinacích či nemožnosti vyřídit spoustu věcí po telefonu. Na druhou stranu to mělo výhodu hezkých holek a dá se něco přečíst.
Vynikající příspěvek! Bohužel pro Tebe odhalující. Tak pečlivě sis střežil identitu, když ses navážel do nás, kelímkáčů a bandasek, a stačí jeden článek o dopravě a prozradíš bydliště i pracoviště...
že příměstské vlaky mají přednost před rychlíky a nemají žádná zpoždění?
Beru to jako výsměch!!! Jezdím "S" denně ze Senohrab na Hlavní n. a není pravda že má přednost před rychlíky, dost často čekáme, než rychlík projede, a jelikož rychlíky mají permanentně zpoždění, protože na částech jejich tratí funguje náhradní autobusová doprava, je prakticky vyloučeno, aby pantograf přijel včas. Za poslední dva měsíce se mi to nestalo ani jednou, a to opakuji, jezdím denně tam a zpět.
Nejsem propagátor jízdy autem, ale tohle srovnání je k smíchu.
1. Většina lidí nebydlí na nádraží, ale musí se na něj nějak dostat. 2. Vlak nejezdí každé 3 minuty - ujede, čekáš, 3. Proč byl cíl v metru přímo pod nádražím (v místě, kde se prakticky nedá parkovat)? Pokud člověk není bezďák nebo dealer, většinou z Náměstí republiky pokračuje dál. I kdyby platily body 1-3, ne všechny příměstské obce leží u trati.
Když se rozhodnu navštívit strýce v Roztokách a jedu z bydliště na západním okraji Prahy vlakem, trvá to minimálně 2x tolik než autem (a to vyrážím na konkrétní spoj, ne naslepo). Samotná doba jízdy vlaku i auta trvá podobně, k vlaku musím přičíst 30 min. na dopravu na nádraží a 15 min. z nádraží v Roztokách.