Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V eurovolbách opět překvapíme, věří lídr SNK ED Macek

V minulých eurovolbách dostali SNK Evropští demokraté jedenáct procent hlasů, průzkumy jim přitom tehdy přisuzovaly tři procenta. Věříme, že se nám podaří překvapení zopakovat i nyní, řekl v chatu se čtenáři iDNES.cz Lukáš Macek, lídr SNK ED v evropských volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Robles

Nechce se mi to hledat

Nevíte někdo, proč J.Hybáčková (minule SNK) je dnes v EDS? Program mi připadá podobný...?

0/0
2.6.2009 16:57

madqwert-liberalni komunista

Re: Nechce se mi to hledat

Mnohokrat jsem se s ni o tom bavi. Jeji stanovisko je zhruba nasledujici:

SNK se stále více odchyluje od principů vnitřní demokracie a konstruktivní politiky, její rozhodování není transparentní a neplatí v ní dané slovo. Současný stav SNK se neslučuje s jejimi hodnotami, a proto je pro ni nemožné v ní nadále setrvávat R^EU;-D

0/0
2.6.2009 22:47

Robles

Re: Nechce se mi to hledat

SNK, EDS a ještě Starostové a nezávislí maji v principu podobné programy. Kdyby sestavili jednotnou kandidátku, věřím, že by bez problémů prošli. Strana tohoto typu se mi líbí, ale nevím, koho z nich tří volit.

0/0
3.6.2009 9:20

Spirit9

Re: Nechce se mi to hledat

Tak to určitě souhlasím, chtělo by na ně tlačit ze strany voličů, aby se pokusili spolu mluvit a snad se i sjednotit či vytvořit nějakou koalici. Pak by limit 5% neměl bejt problém.

0/0
3.6.2009 23:49

Darien

Volil jsem je před 4 lety

a budu je volit zas, věnoval jsem dost času zkoumání toho, co Lukáš Macek říká a píše a má moje sympatie.  Odmítám volit na principu "menšího zla", chci projevit svůj názor, i kdyby ten hlas měl padnout. Ale minule taky nepadl.R^

0/0
2.6.2009 13:47

Robles

Přesně!

Nebudu volit velkou stranu jen proto, aby můj hlas nepropadl. Je mi milejší, když propadne, než dát hlas tomu, z koho se mi dělá poslední dobou zle (OD/Č/SSD).

0/0
2.6.2009 16:55

vodní želva

jenom k těm preferencím

Prošel jsem volební výsledky SNK-ED za posledních 5 let. Jednalo se o volby do PS, do Senátu do EP a do krajských a obecních zastupitelstev. Jedině v PS nemá tato strana zastoupení, v Senátu v posledních volbách trochu ztratila, ale její kandidáti získávali poměrně velkou voličskou podporu, i když neporazili ODS a ČSSD, tak jejich výsledky byly lepší než strany zelených a dá se říci, že srovnatelné s KDU-ČSL. Když jsem se díval na absolutní čísla, tak mi vycházelo, že tuto stranu již 5 let stabilně volí něco málo přes 100.000 lidí (s výjimkou voleb do EP v roce 2004, kdy to bylo přes 300.000 lidí). Ve volbách do EP se předpokládá volební účast asi 2.500.000 lidí. Co tím chci říci? Jenom to, že 100.000 z 2.500.000 není jedno procento, a to ještě na dost lidí, které znám, volební kampaň Lukáše Macka dost zapůsobila, takže předpokládám, že jejich absolutní volební zisk bude vyšší, než těch 100.000 hlasů. Třeba já je budu volit úplně poprvé.

0/0
2.6.2009 12:26

madqwert

Re: jenom k těm preferencím

R^EU;-D

0/0
2.6.2009 15:46

madqwert

Re: jenom k těm preferencím

R^EU;-D

0/0
2.6.2009 15:46

madqwert-liberalni komunista

Re: jenom k těm preferencím

ČSSD má elektorát menších měst, více ohrožený současnou krizí. Evropu vnímá s obavami. Je neopominutelnou chybou ČSSD, že prohospodařila pět let, ve kterých mohla přesvědčit občany o tom, že Evropa je jistota, že Evropa je sociální stát, že Evropa nenechá své chudé a slabé padnout, že je to zařízení dobré k tomu, aby se právě toto nedělo. Ale to by ČSSD musela nějaká Evropa zajímat, to by v ní musela chtít mít vliv. To by socialisté nemohli chodit po Evropě s nepromlčitelným hříchem shození českého předsednictví. Jestli někdo hlásá Evropu a v Evropě je za tragikomika, tak je to Paroubek. R^EU;-D

0/0
2.6.2009 22:51

kuba.s

Před 4lety možná

Ale dnes je tu nová Strana svobodných občanů takže není kdo by tohoto mladíka volil.

0/0
2.6.2009 11:46

madqwert

Re: Před 4lety možná

strana svobodnych obcanu SNK ED zadne volice nesebere, kdyz ma presne opacny program ;-D

0/0
2.6.2009 11:47

madqwert

SNK ED a tym lukase macka

je jednoznacne dobra volba pro vsechny sebevedome lidi, co se evropy neboji R^EU;-D

0/0
2.6.2009 11:39

Viktor N.

Takže dle očekávání odpověděl politicky

„Četl jste LS? …Nemyslíte si, že EU se obrací do něčeho, před čím jsme v 89. utíkali a od čeho jsme se tenkrát osvobodili?… …Když Irsko musí opakovat referendum tak dlouho, než EU dostane tu „správnou“ odpověď – myslíte si, že je tohle v pořádku a vzor té „jediné správné demoGracie“, kterou se nám EU snaží vnutit?! Prosil bych o konkrétní odpovědi stylem ANO/NE.“

Odpověď Evropského politika: „K tomuto jsem mockrát psal …odkazuji Vás tam. S Vaším názorem nesouhlasím. EU je demokratická, problém v Irsku není Irsko vs. zbytek EU, je to problém irská vláda (a zhruba celá politická reprezentace) vs. populisté, kteří uspěli v referendu... “

Tomuhle říká „konkrétní odpověď typu ANO/NE“…(Y)

:-©

EU

0/0
2.6.2009 11:22

madqwert

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

myslim, ze ti odpovedel jasne... na prvni otazku je to jasne NE a na druhou ti rekl, ze to co rikas, je pitomost, coz je taky pravda ;-D

0/0
2.6.2009 11:25

Viktor N.

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

Domnívám se, že naopak Vy píšete jen pitomosti. Jen tak mimochodem, zřejmě jste zapoměl dodat, že jsu jistě žodlákem ODS… :-7

0/0
2.6.2009 12:15

vodní želva

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

odpověď na Vaši první otázku by byla tak široká, že by asi nestihl nic jiného, takže se nedivím, že Vás odkázal na své stránky. Možná byste se na ně měl podívat, opravdu to stojí za to, jak suverénně vyvrací pochybnosti auroskeptiků. A o tom Irsku - píše Vám, že to je výsostný problém Irska. Jen tak mimochodem, včera jsem četl článek člena SSO, který tvrdí, že po volbách do Poslanecké sněmovny ČR se téma Lisabonské smlouvy otevře a bude se o ni hlasovat znovu. V tomto kontextu Irové hlasovat donekonečna nesmějí, ale Češi budou. Irové jsou tlačeni byrokraty z EU, ale my jsme se vzepřeli a napodruhé smlouvu odmítneme. Ach jo.

0/0
2.6.2009 12:34

Viktor N.

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

1. otázka: četl jste? Odpověď Ano/Ne. Kde má te tu šířku?

Mimochodem podle pravidel, které se stanovily, platí, že LS musí být schválena jednomyslně. Pokud Irsko v jediném referendu odmítlo, je LS fakticky mrtvá, to Vám nevadí, že se výsledek platného referenda ignoruje? Pravidla se najednou mohou měnit za pochodu a ohýbat jak je v zájmu EU? V ostatních zemích bylo referendum o LS zakázáno, proč asi? Aby občané politikům do jejich kšeftů nekecali? Proto, že podle průzkumů si LS nepřeje drtivá většina občanů EU?

A že Irové hlasovat nesmějí? Ale ano, zatím ještě mohli, i když jen tolikrát, dokud nepadne to jedině správné ANO a NE se v případě LS nepřipouští. Po protlačení LS si už občané Irska (ani nikdo další z dalších zemí EU) ani neťukne. Vše už se bude nařizovat ze zhora…

Co se týče naší PS — mám pocit, že LS se vrací zpět do Ústavního soudu, i když si nedělám iluze že bude opět předem rozhodnuto… Snad prezident se nedopustí velezrady a snad ten nedemokratický paskvil nepodepíše

0/0
2.6.2009 13:05

vodní želva

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

takže dobře. Na první otázku Vám měl odpovědět jednoznačně NE. Druhou jste neměl pokládat, protože Vy na ni máte svou odpověď dávno hotovou a každý odlišný nízor považujete za lež. Takže, když někdo neodpoví tak, jak Vám to vyhovuje, tak je lhář.  Třeba já teď bych dokázal rozporovat Vaše tvrzení o tom Irsku i o Ústavním soudu, ale to si nevysvětlíme několika řádky, to bychom se asi museli setkat a v klidu si o tom třeba půl hodiny popovídat. Takhle budeme oba dva jenom vytrhávat věci z kontextu.

0/0
2.6.2009 13:20

Viktor N.

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

2. otázkou bylo: „Četl jste i Evropskou Ústavu?“.

Jinak ano, na tyto otázky mám sám za sebe své odpovědi, je na tom něco špatného? Je něco špatného v tom, že mám své vlastní názory? To zatím snad ještě není trestné, nebo i to se má brzy změnit?! Proč si myslíte, že odlišný názor považuji za lež? Posuzujete tedy zastánce jiného názoru podle sebe? Já psal o lhaní? Jakým způsobem byste chtěl rozporovat mé tvrzení o Irsku, když už nyní mi vkládáte do řádků to, co jsem vůbec nenapsal, ani nenaznačil a lžete o mých názorech? Já z kontextu nevytrhávám, snažím se předložit argumenty, zatím v odpovědi dostávám jen překroucená a nepodložená tvrzení, zcela typická pro fanatické euroidealisty…

Škoda.

0/0
2.6.2009 13:39

vodní želva

Re: Takže dle očekávání odpověděl politicky

tak otázka jestli Lukáš Macek četl Lisabonskou smlouvu je asi pod úroveň jeho chápání. Je vidět, že pokládáte otázky někomu, koho vůbec neznáte. Lukáš Macek totiž ve svých článcích Lisabonskou smlouvu podrobně rozebírá a ke každé kapitole má nějaký komentář. Uvádí např, co je nový text, co je opsáno z jiných platných smluv atd. a vysvětluje svůj názor na věc. Když byste se podíval na jeho stránky o LS, tak byste pochopil a tuto otázku vůbec nepokládal. Z jeho textů je zřejmé, že Lisabonskou smlouvu nejenom četl, ale že jí i podrobně studoval v daleko širším kontextu, než je pouhý text té smlouvy. Ale jak jsem uvedl, pokládáte otázky člověku, o kterém nic nevíte, maximálně jste si přečetl, že podporuje Lisabon.   

0/0
2.6.2009 14:28

karelvesely

-

Hm, tak dneska jsem položil dvě otázky, včera dokonce tři ve dvou rozhovorech. Který  hajzl brání čtenářům v pokládání otázek tím, že celou diskuzi zasviní svými stupidními otázkami za pomoci kradených nicků? Proč s tím redakce nic nedělá, přestože o problému ví? :-©:-©

0/0
2.6.2009 11:10

madqwert

Re: -

protoze cela redakce pracuje v zoldu ODS :-©;-D

0/0
2.6.2009 11:11

karelvesely

Re: -

Ods má pod kontrolou uplně všechno. Dokonce organizuje i lynčování nebohého psa těhotné paní Paroubkové. ;-D

0/0
2.6.2009 11:15

madqwert

Re: -

od fasistu ani nic jineho cekat nelze :-©;-D

0/0
2.6.2009 11:21

imax

...

tak na co jsem se dneska ptal, Ondřeji "madqwerte" Macuro?:-)

0/0
2.6.2009 11:00

madqwert

Re: ...

Zdravím, je v EU ještě nějaká jiná strana, která se považuje za pravicovou a zároveň má tak negativní vztah k EU jako ODS? A proč se v Česku nedaří vytvořit normální silnou proevropskou stranu jako je CDU Angely Merkelové, UMP Nicolase Sarkozyho ci PP Jose Maria Aznara?

0/0
2.6.2009 11:08

imax

Re: ...

to jde...a co ses dozvěděl?

0/0
2.6.2009 11:12

madqwert

Re: ...

ODPOVĚĎ: 1.Asi polský PiS bratrů Kaczynskych. 2.Asi vliv Václava Klause, který však odeznívá... a je tu nový prostor pro návrat české pravice k rozumným a pro ČR užitečným postojům. Ale ODS to sama od sebe neudělá – jen pod tlakem volebních výsledků...

0/0
2.6.2009 11:14

Sharkee

frustrovaný zloděj nicků opět řádil

madqwerte, mr-HU, proč nekladete otázky sami za sebe a potřebujete stále krást?

0/0
2.6.2009 10:49

madqwert

Re: frustrovaný zloděj nicků opět řádil

to se musis zeptat na janskem vrsku, tam je nejvetsi koncentrace zlodeju v ceske republice ;-D

0/0
2.6.2009 11:09

George63

dobrý den

Když pracuju v excelu, tak kolikrát se mi stane, že musím spustit excel znova, protože mi nefungujou moje oblíbené klávesové zkratky (CTRL+PgUp,Down) - skákání v listech. Nevíte, čím to je? Je to někdy frustrující. Děkuji za odpověď.

0/0
2.6.2009 10:19

madqwert

Re: dobrý den

nevim, ale muze za to ODS ;-D

0/0
2.6.2009 11:10

ModrejNinja

SNK ED svůj úspěch nezopakují kvůli Věcem veřejným

Jako občan Prahy 5 mohu obě strany srovnat, obě působí zde v komunální politice. A i když se SNK-ED nedají upřít některé sympatické rysy a kvalitní obsazení některých postů, Věci veřejné pro občany udělaly stokrát víc. Navíc mají VV lepší kampaň a především MAJÍ PROGRAM, což se o pánů od Evropských demokratů říct nedá. Vzhledem k tomu, že tyto strany soupeří o stejné voliče Věci veřejné "vyjedí" hlasy SNK.

0/0
1.6.2009 17:56

LimonadovyJoe

Re: SNK ED svůj úspěch nezopakují kvůli Věcem veřejným

A jak k tomu přijdou SZ, Hybášková, Štětina, Liberální unie, Liberálové cz, atd., atd.? Příliš mnoho straniček na málo pražských polointelektuálů.

0/0
1.6.2009 19:12

bryann

Re: SNK ED svůj úspěch nezopakují kvůli Věcem veřejným

tak já je chápu. Pokud vím strana, která získá v eurovolbách minimálně  1 % tak  si přijde na slušné peníze, tak proč to nezkusit...

0/0
2.6.2009 10:18

madqwert

Re: SNK ED svůj úspěch nezopakují kvůli Věcem veřejným

SNK ED samozrejme program maji ;-D

0/0
2.6.2009 11:09

Robles

Je to smutné,

ale volební právo nemají jen Pražané. Mají ho i vesničané. Nevědí sice pořádně, o co jde, a jen to moudrým Pražanům kazí, ale je to tak. Strana mladičkých Pražáčků (navíc jen ze dvou vybraných částí Prahy) je pravděpodobně moc neosloví...

0/0
2.6.2009 17:06

ELAPHURUS

Zielencův přítel je moc

:-© hezký :-©

0/0
1.6.2009 17:29

LimonadovyJoe

Nemají nárok.

O hlasy pravdaalásků se letos přetahuje až příliš mnoho straniček. Dost jich pobere SZ (možná se tam i dostanou), slušně zabodují i Věci veřejné (tak 1%), na tu kupu dalších, ve které jsou i ED, toho asi moc nezbyde. Navíc část pravdaalásků možná nalákala "nová, široce rozkročená ODS."

0/0
1.6.2009 16:57

madqwert

Re: Nemají nárok.

ODS :-©;-D

0/0
2.6.2009 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.