Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kocábova nadace nezveřejňuje výroční zprávy, ačkoliv je to povinné

Nadace ministra Michaela Kocába, která donedávna financovala Literární noviny, už několik let nezveřejnila výroční zprávu. Zveřejňování výročních zpráv je přitom povinné ze zákona. Městský soud v Praze proto nadaci vyzval, aby mu dokumenty dodala, informovala televize Prima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

12345hanka

Jó, jó...

0/0
29.5.2009 16:19

raminako

Myslim,ze az se vsechno provali,teprve

uvidime,jaky je Kocab zlodej!!

0/0
29.5.2009 15:57

Franta 1

Pohádky

Jak mašinfíra k milionům rychle přišel a nyní bude pokračování,jak potulný šumař nejčistší nadaci pomohl ke krachu.

0/0
29.5.2009 15:52

BSoft

Ta nadace je nejčistší nadace v této republice,

"tak křišťálově čistá, že ani křišťálověji čistá být nemůže". To už tady jednou bylo...

0/0
29.5.2009 13:46

orinka3

a kde vůbec pan Kocáb je?

Jeho předchůdkyně paní Džamila S. se lidí tolik nebála, po panu ministru Kocábovi jakoby se zem slehla. Není ho ani vidět, ani slyšet - dělá on vůbec něco????8-o

0/0
29.5.2009 12:07

Si0

Re: a kde vůbec pan Kocáb je?

Doteď bloudí po Zdibech a hledá ten napadenej barák ...;-D

0/0
29.5.2009 12:20

zoufalec1

klid na tvůrčí práci

dejte Kocábovi pokoj. Jestli to nevíte, tak maká na těch prasatech v Letech

0/0
29.5.2009 11:24

tkb

Re: klid na tvůrčí práci

Myslíte na těch čtyřnohých?

0/0
29.5.2009 11:32

pazuzu

On nebyl nikdy čistý....

takže žádné překvapení. Proto si tak rozumí s některými romskými neziskovkami.:-)

0/0
29.5.2009 11:24

VyMeTaky.2

Re: On nebyl nikdy čistý....

jak může existovat romská NEZISKOVKA?

0/0
29.5.2009 11:32

tkb

Re: On nebyl nikdy čistý....

:-) A to se nezdá býti špatným "jokem""

0/0
29.5.2009 11:33

VyMeTaky.2

...

Neměl ten Patočka něco společného s Kuřimí? Že by přes nadaci s Kocábem prali prachy za výtěžek filmů z pedo-sado-maso filmů od Škrlových?

0/0
29.5.2009 11:11

tkb

Re: ...

Vy píšete filmové scénáře?

0/0
29.5.2009 11:13

VyMeTaky.2

Re: ...

Nebojte se, pro Vás konkurence nebudu.;-D

0/0
29.5.2009 11:20

tkb

Re: ...

NO PROTO!! Uź jse se lekl. Fuj. Tohle mi nedělejte - málem se ve mně srdce zastavilo. Ještě konkurence: to by mi tak scházelo!!!

0/0
29.5.2009 11:23

VyMeTaky.2

Re: ...

Já dělám spíš do parodií - jako že Standa Gross a Majkl Kocáb jsou neúplatní zastánci právního státu, vymáhají spravedlnost padni komu padni a tak... ;-D

0/0
29.5.2009 11:29

tkb

Re: ...

TAKŽE PŘECE JENOM! Vážený, vite Vy, že scénáře se píší i pro parodické kusy? Pojďte - domluvíme se: jednou Vy, dvakrát JÁ, třikrát naše Máňa ...

0/0
29.5.2009 11:39

_-1-_

Re: ...

Přesně to samé, o kauze z Kuřimy, mě taky napadlo

0/0
29.5.2009 11:23

_-1-_

Re: ...

A to druhý, to by byla pastva pro bulvár :-)

0/0
29.5.2009 11:24

VyMeTaky.2

Re: ...

Co když jrdrn ze zákazníků byl i Kocáb...?

0/0
29.5.2009 11:31

tkb

Re: ...

Což se ho naivně zeptat?

0/0
29.5.2009 11:35

armyshop

Další křišťálově čistý

Nejčistší nadace, přímo křišťálově čistá??? Kde já už to slyšel? Kocábe, kocábe..Rv:-/

0/0
29.5.2009 10:49

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Myslíte, že se znal (a zná) se Standou Crystal-Grossem?

0/0
29.5.2009 10:52

armyshop

Re: Další křišťálově čistý

Ne, jen má tu nejčistší nadaci v republice (podle svých slov), takže může porušovat zákon a nemusí zveřejňovat výroční zprávy, jako to musí dělat všechny nadace!

0/0
29.5.2009 10:53

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Aha, ale netroufal bych si tvrdit, že za toto evidentní porušení zákona je odpovědný přímo ON. On je zakladatelem a členem správní rady. Na "praktickou činnost" tam má lidi. Myslím, že v tomto případě pana Patočku.

Samozřejmě však lze předpokládat, že mu to jako politikovi renomé nevylepší.

0/0
29.5.2009 11:07

armyshop

Re: Další křišťálově čistý

No, tak to má smůlu, když má takové "lidi". Každý šéf má tu zodpovědnost nejvyšší, ne nějaký "lidi":-/

0/0
29.5.2009 11:09

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Ovšem ON není v té předmětné nadaci šéfem - alespoň ne formálně. A malá poznámka: nadace (a vůbec tyhle "neziskovky") fungují na maličko jiných principech než "klasické" profitabilní firmy.

0/0
29.5.2009 11:16

stewiegriffin

Re: Další křišťálově čistý

no mel by, kdyz byl u janecka na navsteve v miami, tak si tam urcite udelali terasove party. grosik bydli pres chodbu. nebudete tak najivni, ze byste neveril, ze nebyl pozvan, ze.

0/0
29.5.2009 10:55

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Opravdu, tak "NAJIVNÍ" nejsem. A dokonce ani naivní.

0/0
29.5.2009 11:08

stewiegriffin

Re: Další křišťálově čistý

vite, cekal bych nejakou konstruktivnejsi reakci nez jen trapne opravovani pravopisu, coz je zrovna v cechach, kde uz neumi poradne pravopis ani novinari ci politici docela usmevne. nijak jste ale nevyvratil mou pripominku, ze se kocab nezna s grosem. no nic, zkusim si dat priste pozor na pismenka :-)

0/0
29.5.2009 11:18

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Co se týká podstaty věci: nechci Vám v tomto případě nic vyvracet. Činím tak pouze v případech, pokud se cítím "silný v kramflecích" - což se zrovna o tomto tématu říci nedá. Však jsem se pouze dotazoval, zda se Ti dva pánové mohou znát.

K pravopisu: právě proto, že úroveň češtiny v zemi jejího původu rapidně upadá, jsem si dovolil tento šťouchanec. A nebojte:  sám taky dělám pravopisné hrubky. A hodně. Moji "klasikou" je například (vědomé) užívání nesprávného tvaru podmiňovcího způsobu (by jste - byste). Udělá-li Vám to radost a poskytne zadostiučinění, klidně mi te rýpanec příště vraťte - budu Vám (pouze ovšem jenom do jisté míry) vděčen.

0/0
29.5.2009 11:31

Medulda

Re: Další křišťálově čistý

Kolik vám tady za ty reakce platí? Nejste podle projevu žádný trouba a určitě byste mohl místo těch hodin odpovídání dělat v pátek dopoledne nějakou užitečnější práci ;)

0/0
29.5.2009 10:57

stewiegriffin

Re: Další křišťálově čistý

treba je to ta jeho kokainova sekretarka, co my vime ;-D

0/0
29.5.2009 11:00

tkb

Re: Další křišťálově čistý

pokud reagujete na jedno z MÝCH přispění do diskuze (nelze zcela přesně určit), pak vězte - ač to pro Vás může býti novinou - že i u chatování, resp. spolu s ním,  se dá docela dobře na vedlejším monitoru pracovat.

0/0
29.5.2009 11:12

VyMeTaky.2

Re: Další křišťálově čistý

tak táhni makat!!!;-D

0/0
29.5.2009 11:13

tkb

Re: Další křišťálově čistý

Já za účelem toho "makání" nemusím nikam "táhnout". K tomu mi stačí Mickey Mouse. Takže klidně zvládnu spolu se svým džobem i Vás.

0/0
29.5.2009 11:19

The truth is out there999

Kocab prece nic podobneho zverejnovat nemusi...

On je prece ministr a ti si muzou delat co chteji, treba tunelovat fondy, nebo udavat stb..:-©:-©

0/0
29.5.2009 10:40

tkb

Re: Kocab prece nic podobneho zverejnovat nemusi...

Pokud se týká eventuálníhot tunelování fondů ministrem Kocábem? Vy máte o něčem takovém důkazy?  Který fond podle Vás v době svého ministrování vytuneloval? A jak prosím? A nespletl jste si v případě nějakého udávání StB trošku dobu? Že by dnes tato bohulibá organizace ještě existovala? Inu jsou věci mezi Nebem a Zemí ....

0/0
29.5.2009 10:49

The truth is out there999

Re: Kocab prece nic podobneho zverejnovat nemusi...

To se sice udalo uz drive, nicmene dodnes nebyl za nic potrestan a o tom mluvim, on je "nepostizitelny" i jako neministr, nebot je to pravda a laska lempl co maji diky veskrnovi imunitu uz 20 let..:-©

0/0
29.5.2009 10:54

tkb

Re: Kocab prece nic podobneho zverejnovat nemusi...

Dobře, ale Vaše vyjádření hovoří jasně: dle Vás se měl různých nepravostí dopustit coby mistřík. Tam směřuje ostří mého pera.

0/0
29.5.2009 11:21

tkb

Re: Kocab prece nic podobneho zverejnovat nemusi...

Pardon - oprava: nikoliv "mistřík", nýbrž "ministřík" je to správné slůvko do rvačky.

0/0
29.5.2009 11:42

Helena1

Kocáb

Všech vzorů vzor. Dokonalý ve všem. Chybu nenalézt. Ozdoba České republiky.

0/0
29.5.2009 10:17

tkb

Re: Kocáb

Opravdu Vám tak připadá? A mluvíme o stejném panu Kocábovi? Že by mi cosi uniklo?

0/0
29.5.2009 10:21

wcbaba

Re: Kocáb

Oba myslíte toho stejného zloděje a dobrodruha

0/0
29.5.2009 10:26

tkb

Re: Kocáb

Dobrodruha - asi ano. Spíš však toho čemu se zvláště v US angličtině říká "high roller". Ovšem nařknout někoho ze zlodějny? Kde máte prosím důkazy?

0/0
29.5.2009 10:36

dráček

Re: Kocáb

No já to hned říkal ! Míša je fakt perla !:-):-):-)

0/0
29.5.2009 10:41

zberanek

Chová se tak, jako kdyby zákony byly pouze pro jiné

Kocába je třeba řešit orgány činné v trestním řízení. Pokud bude shledán vinným, pak zavřít.

0/0
29.5.2009 9:42

tkb

Re: Chová se tak, jako kdyby zákony byly pouze pro jiné

Ano, ale aby mohlo být zahájeno trestní stíhání, je třeba mít "důvodné podezření". Vy patrně takové máte, takže je Vám doufám jasné kterým směrem by měly směřovat Vaše následné kroky, že? A pokud nemáte, vyvarujte se prosím takových veřejně dehonestujících výroků ať už na adresu kohokoliv.

Já být panem Kocábem, tak v tomto případě už bych za Vámi poslal svého právníka s návrhem na smírné řešení Vámi vyvolané situace.

0/0
29.5.2009 10:19

trinit

Kocab,

kde se objevi tam se krade.Ten clovek mel uz davno sedet a ne delat ministra.

0/0
29.5.2009 9:17

tkb

Re: Kocab,

Dobře, a za co Vy osobně byste ho (pana ministra M. Kocába) poslal "sedět"? O tom jste se zapoměl tak nějak takticky zmínit. Pořád však máte možnost to napravit - nejlépe konkrétním výčtem trestných činů, kterých se podle Vás pan Kocáb měl dopustit. A nezapomeňte prosím připojit nějaký ten argumentík ve prospěch svého stanoviska - neb jinak takové tvrzení nemá tu "patřičnou" váhu.

0/0
29.5.2009 9:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.