Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtenáři iDNES.cz přejí „eurobydlo“ Zahradilovi, vzali by ho komunistům

Čtenáři iDNES.cz si nejvíc přáli ponechat v Evropském parlamentu europoslance ODS Jana Zahradila. Druhou nejoblíbenější poslankyní se v anketě iDNES.cz stala Jana Hybášková, na třetím se umístila lidovkyně Zuzana Roithová. Nejméně oblíbení jsou poslanci komunistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Swenn

To je mi ale pěkná diskuze

Netušil jsem, jak šlověka může nadzvednout nicneřešící anketa. Já dal hlas Ranzdorfovi, protože přes členství v KSČ je to inteligentní a kultivovaný člověk, což se nedá říci o účastnících diskuze a mnohých jiných lidí sedících v europarlamentu, které nikdo ani nezná a divících se, že lidé nejdou k volbám.V

0/0
7.6.2009 11:49

medved

Výsledek průzkumu

Podle agentury STEM přijde k volbám přes 60% vpličů. Nedělají také tu anketu od flašky?

0/0
7.6.2009 11:08

136N

Re: Výsledek průzkumu

 No vidíš medvěde jak jsou průzkumy zavádějící , i když to ještě není jisté p podle předbš´ěžného odhadu se voleb zůčastnila asi čtvrtina oprávněných voličů . 25%;-D

0/0
7.6.2009 13:45

volvo -saab

truthspeaker

souhlasim s vamaR^R^R^R^,konecne nekdo,kdo pouziva MOZEK

KSCM  JE V eu PRAVICOVEJSI NEZ ODS

0/0
6.6.2009 23:00

khaki

Re: truthspeaker

Ona je totiž hlavně inteligentnější.

0/0
7.6.2009 0:45

KingMartin

Re: truthspeaker

Dost brutální logika volit Ransdorfa jako pravicový volič, ale ne úplně od věci. Je to asi jedinej komunista, kterýho je snad možný si i vážit.

Smutný je, že člověk, kterej většinu bruselských byrokratů inteligencí překračuje, musí být zrovna z KSČM. Škoda, že nejsme na fotbale, některé kluby by určitě nabídly slušné částky za přestup.

0/0
7.6.2009 9:27

hisaak

Hybaskova, Roithova

To je nejaky zert? Socialistky maskovane v jinych stranach.

0/0
6.6.2009 22:52

Jen Já

Je to akorát tím,

že iDěs čtou hlavně voliči ODS. Skutečné výsledky voleb budou úplně jiné :-P

0/0
6.6.2009 22:29

Jirka

To snad ani není možné,

že jsou lidi takhle hluší a slepí. Ale v tomhle blázinci je už možné asi opravdu všechno.

0/0
6.6.2009 20:58

Linde CZ

Re: To snad ani není možné,

copak se stalo? ja nic nevidel ani neslysel... :-)

0/0
6.6.2009 21:09

gen.MacArthur

Re: To snad ani není možné,

To je taky na tobě vidět. :-P

0/0
6.6.2009 21:23

truthspeaker

dilema pravicového voliče

Dnes jsem jako volič pravice volil komunistu Ransdorfa. Dobrý, že ano? Volil jsem ho, protože má jako já stejné názory na měnovou politku EU, přistěhovalectví, politiku zemědělských dotací atd. V pár oblastech se sice neshodneme, ale v ostatních aktivně a odborně v parlamentu EU prosazuje názor který je mi blízký. Že je to komunista je mi úplně jedno, protože v EU se řeší úplně jiná témata než v našem rybníčku, kde strany už nemají co říct a jen řvou, že ti druzí jsou ještě větší lumpové. Kdybych volil podle strany jako v národních volbách, tak můj hlas dostane pan Zahradil a ten když promluví... ruku na srdce... se odhalí se jako úplný trotl, navíc je v pralamentu zcela pasivní, tak k čemu by mě tam byl. Děkuju serveru kohovolit.eu, informace mi hodně pomohli rozpoznat, kdo maká a kdo jen vede kampaň.

0/0
6.6.2009 20:29

2mmmm_2

Re: dilema pravicového voliče

Sice máte názor, ale svým pravicovým kolegům ho těžko vysvětlíte. Jejich škoda, pochopitelně...

0/0
6.6.2009 20:34

Linde CZ

Re: dilema pravicového voliče

a kdyby mel stejnej nazor, ale byl fasista, taky by to bylo ok? :-)

0/0
6.6.2009 21:12

volvo -saab

Re: dilema pravicového voliče

souhlasim s vamaR^R^R^R^,konecne nekdo,kdo pouziva MOZEK

KSCM  JE V eu PRAVICOVEJSI NEZ ODS

0/0
6.6.2009 22:59

ELAPHURUS

To je zajímavý,

jak pytel ztvrdlýho cementu....

0/0
6.6.2009 20:16

mamča1

fraška

To je vtip,že vyhrál Zahradil a Hybášková.

0/0
6.6.2009 20:12

ELAPHURUS

Re: fraška

kandidáti iHEUTE

0/0
6.6.2009 20:16

goober

Re: fraška

Tak zrovna Hybášková patří k těm kvalitnějším jedincům....

0/0
6.6.2009 22:15

volvo -saab

Ty vole Zahradil v EU ctenari a volici ODS jsou mentalni ret

retardové bezmozci;-D;-D

0/0
6.6.2009 20:03

zberanek

Proč tam některé strany nebyli?

V anketě nebyli všichni uchazeči o EU, iDNES zřejmě někomu tím chtěla pomoci.

0/0
6.6.2009 19:19

Ultra Daddy

Re: Proč tam některé strany nebyli?

A nebo to byla anketa o tom, které současné europoslance by laskavý čtenář nechal u koryta.:)

0/0
6.6.2009 20:03

modrá šlápota

Prokazatelně podvodné hlasy budou mazány.

;-D;-D;-D;-D

0/0
6.6.2009 18:08

Usmolená štětina

Danke!

;-D;-D;-D Zahradil;-D Ten, který za 4 roky třikrát v Bruselu otevřel;-O Děkujeme pevnému jádru diskutérů na iheute...Konečně výsledky budou ovšem daleko smutnější;-(

0/0
6.6.2009 17:36

Jára1

Tak nevím.

Jsem čtenář i DNES a nechci si aby se Zahradil dostal do evropského parlamentu.Zdřejmě nejsem sám.R^

0/0
6.6.2009 17:18

vejcovod Družba II

Re: Tak nevím.

"Zdřejmě" jsi socan;-D

0/0
6.6.2009 17:22

Li.Kr

Re: Tak nevím.

Pokud někdo nesouhlasí s členem ODS musí být zákonitě socan?

0/0
6.6.2009 17:36

voška

Re: Tak nevím.

No a Ty jsi negramotný. Přečti si to po sobě a najdi si diskusi pro absolventy zvláštních škol. Na víc nemáš.  

0/0
6.6.2009 19:08

V.Poustka

Re: Tak nevím.

jenom to zdřejmě opsal od tvého stranického kolegy;-D

0/0
6.6.2009 19:26

zberanek

Hrůza Hybášková

Čtenáři iDNES neměli všechny kandidáty. Mnoho jich ale bylo z ODS.  To, že lidé vynrali na druhé místo Hybáškovou, to je snad mýlka?

0/0
6.6.2009 17:16

zberanek

Re: Hrůza Hybášková

No a třetí byla Roithová. Ta by měla držet dietu a nebo začít v EU aktivně pracovat.

0/0
6.6.2009 17:20

bendik

Re: Hrůza Hybášková

Hybášková? Tak tomu říkám pokles politické kulturyRv

0/0
6.6.2009 18:03

Peslo

Re: Hrůza Hybášková

Jen více Hybáškových. Kvůli této paní jsem dnes volil EDS, kterým šéfuje. Naproti tomu nechápu, jak někdo může volit do Evropy ODS, která nařizuje svým poslancům v Bruselu: čím hůře, tím lépe.

0/0
6.6.2009 20:04

karelsantora

Já to taky přeju zahradilovy

ale ať už se zpátky nevrací R^

0/0
6.6.2009 17:13

Normální student

Zahradil

Pan europoslanec hovoří anglicky a rusky, pasivně německy a polsky, co to znamená pasivně? To tam už rovnou může napsat, že zná některé německé nadávky a české germanismy a polsky rozumí to, co je stejné jako v češtině.EU

0/0
6.6.2009 17:13

Josefprav

Re: Zahradil

Čeho jsi student hlupáku?  S tebou si ve škole určitě užijou. ;-D

0/0
6.6.2009 18:03

bendik

Re: Zahradil

To není student, to je jeho " umělecký " pseudonym;-D

0/0
6.6.2009 18:05

Normální student

Re: Zahradil

Jsem obyčejný student studující národní hospodářství a hovořící dvěma světovými jazyky. Nic víc, nic míň.

0/0
6.6.2009 20:29

KingMartin

Re: Zahradil

Nechlub se. Mluvit kromě češtiny dvěma jazyky už je dneska standard. Někteří lidé rozumí mluvenému nebo psanému projevu, ale nemají dost praxe, aby sami tvořili plynulé věty, co je na tom divného?

0/0
7.6.2009 9:19

Deratizátor

Chudáček. Čtenáři mají pocit, že si ještě dostatečně

nenahrabal?8-o

0/0
6.6.2009 17:07

proximo

To se

zas budou všichni co čtou jen idnes články popř. zdejší blogy divit asi jako po krajských vlobách 08 :-)

0/0
6.6.2009 17:06

Josefprav

Re: To se

Znáš tro o tom přáíní otcem myšlenky socane usRathovanej.  

0/0
6.6.2009 18:00

xychteen

650 čtenářů...

...toť vzorek vpravdě reprezentativní. Dal bych to pro jistotu na titulku ;-D

0/0
6.6.2009 17:02

mipor

V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

Domnívám se, že vždy je nutné znát fakta i u tohoto textu, bohužel novináři často své články píší u nás na politickou objednávku, což je dobře vidět právě i u tohoto textu.

Ať se to komu líbí nebo ne, podle zahraniční nezávislé studie byl jako nejpracovitější český europoslanec hodnocen komunista Jaromír Kohlíček, mimo jiné člověk který ovládá šest světových jazyků. Pokud by byl autor článku aspoň krapet objektivní musel by napsat, že si také poslanci Ransdorf a Remek získali v EP solidní pověst jako vzdělaní a pracovití odborníci. Dle slov jejich kolegů z výborů kde pracovali. Bohužel u nás existuje jasná informační blokáda a tak se informace o práci těchto lidí prakticky nikde neobjevují. Není pro mě osobně překvapením že MF heute plive na komunisty jak jen může. Je to už takový tradiční folklor tržních komsomolců z tohoto česky psaného, ale jinak německého deníku.

Je třeba číst i jiné zdroje a nenechat se oblbovat cenzurou českých médií. Pro případné kritiky jsem nestraník.

0/0
6.6.2009 16:59

miro.cz

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

R^

0/0
6.6.2009 17:01

Ultra Daddy

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

A co pro nás teda udělali Ti pracovití komunisté?

0/0
6.6.2009 17:36

Usmolená štětina

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

Nevíš? No tak si budeš muset kolegu přečíst ještě jednou...Ale pochybuji, že to pomůže:-)

0/0
6.6.2009 17:41

Ultra Daddy

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

Tak jsem si to přečetl ještě jednou a opravdu to moc nepomohlo. Dozvěděl jsem se jen, že umí 6 jazyků a že je chválí ostatní kolegové poslanci. Co konkrétně dělali tak skvělýho jsem se nedozvěděl. Ale jestli to víte Vy, tak to netajte a klidně mi to řekněte:).

0/0
6.6.2009 17:45

luki

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

http://votewatch.eu/cx_countries.php?euro_tara_id=22

Poučte se sám.

0/0
6.6.2009 18:51

Ultra Daddy

Re: V EP byl nejpracovitějším českým poslancem J. Kohlíček

Děkuju, ale moc se tam neumím orientovat, je tam někde napsáno jakej měla ta jeho práce přínos pro ty obyčejný lidi, kteří ho volili?

0/0
6.6.2009 19:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.