Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Hamasu: Nejsme proti Západu. Jsme proti těm, kdo jsou proti nám

Za přísných bezpečnostních opatření a na utajeném místě v syrském Damašku poskytl Chálid Mišal, šéf palestinského hnutí Hamas, exkluzivní rozhovor pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svarak z krabicoveho vina

Výborná práce!

Panu Zdeňku Lokajovi TLESKÁM za výborný rozhovor a za to, že se nebál pokládat nepříjemné dotazy. Z odpovědí si už o Hamasu (sebevražedné atentáty = akce sebeobětování 8-o ) udělá obrázek každý soudný člověk...

0/0
9.6.2009 13:31

vojtexx

:-P

Kdyby Izrael chtěl, už je dávno mrtvý....

Pokud se k němu dostane typos z idnes:-)))

0/0
4.6.2009 0:44

Flyingkangaroo

MOSAD

Ťuk ťuk...KIDON už klepe na dveře:-)

0/0
3.6.2009 16:52

spalovac

Mišal? Dyť je to George Clooney!

:-)

0/0
3.6.2009 16:09

chroustík

Bohužel jsem to dočetl až do konce

Ten pán lže v každém odstavci jak když tiskne. Nezbývá dodat, že už i na něj se vaří voda. Pomalu, ale jistě.

0/0
3.6.2009 12:53

Buckingham

Kdo to je?

Dobře jsem si prohlédl fotografie v článku a dospěl jsem k závěru, že ten šéf Hamásu je týž muž co pan Božský ze Sexu ve městě. Jen si nechal narůst vousy! ;-D8-o...on mi tam ten pan Božský vždycky přišel něčím zvláštní! 8-o;-D

0/0
3.6.2009 12:34

Edenic

Nejsme proti západu

dokud nás sponzoruje.

0/0
3.6.2009 11:59

Buckingham

Re: Nejsme proti západu

Jojo, to je druhá věc...kdo jim ty zbraně poskytuje...jojo, jasně: Írán...a kde je bere Írán? --- Tiše vzpomeňme, kdo pamatujeme...na aféru Irangate! :-/

0/0
3.6.2009 12:37

mtis

Re: Nejsme proti západu

Dost pochybuju o tom, že by Hamas používal americké tanky a letadla, jejichž součástky byly předmětem dodávek během Irángate, což byly dodávky náhradních dílů do původně šáhovy techniky, které Reganova administrativa v 80 letech provedla jako výkupné za propuštění amerických rukojmí z přepadené a okupované americké ambasády v Teheránu.

0/0
4.6.2009 5:09

Buckingham

Re: Nejsme proti západu

Souhlasím. Já jsem tím taky nemyslel, že by Hamas používal techniku dodanou v rámci Irangate. Chtěl jsem tím jen říc, že výrobci zbraní se nedívají, pro kterého ďábla to sestrojí, hlavně když slouží... resp. obchodníci se zbraněmi - tam je to ještě výraznější. Viz Taliban, nejprve ho Američani vyzbrojili, posléze proti němu mohou bojovat. Velmi příhodné... (Ale jen tak pro připomenutí, transakce Irangate byla zcela "neoficiální" a ještě v rámci toho byly podporovány jednotky "Contras" ;-) A Reagan se z toho vylhal, jako že o ničem nevěděl...)

0/0
4.6.2009 9:06

Karel2002

S muslimskými teroristy se nediskutuje

Hamas, "mučedníci islámské víry" a podobný humus není partnerem k diskusi. Protože se dopouštěli a dopouštějí odporných zločinů proti lidskosti na naprosto nevinných lidem např. i dětech, jednal bych s nimi jako s esesáky po válce. Určitě takoví lidé patří před soud, nechápu tu dlouhodobou zdrženlivost proti těmto vrahounům (vlastnictví ropy jejich sponzorů v arabských státech?) A "víra", která vede lidi k vraždění a mučení by měla být pro pachatele přitěžující okolnosti.

0/0
2.6.2009 18:57

Fanatic.Dz

To jsou mantáci

Proti Záopadu nic nemáme. Snad jedině proti křesťanům. Takže vás vyzíváme abyste nás na boj s vámi kvalitně vyzbrojili. ;-D ;-D ;-D

0/0
2.6.2009 18:15

Kuk na strejdu

Divná logka.

Ten člověk působí poměrně sympaticky, nicméně gól tomu dává zde:

Nechceme útočit na civilisty. Proto požadujeme lepší a přesnější zbraně, abychom mohli zasahovat  vojenské cíle.

Takže rakety odpalované záměrně na civilisty jsou vlastně chabé pokusy zasahovat vojenské cíle, které se nedaří, protože mají zastaralou munici.

Kdyby byl férovej, tak řekne na rovinu, že na civilisty útočí záměrně. Jednak je to jednodušší než vybírat chráněné vojenské cíle a druhak tím vytvářejí šanci, že terorizovaní civilisti budou tlačit na vládu, aby ustoupila.

No a pod úhlem tohoto se obávám, že podobně "férově" odpovídá i na další otázky. Jak se mi postup Izraele v oblasti nelíbí, tak tenhle člověk už tuplem ne.

0/0
2.6.2009 15:37

Fanatic.Dz

Re: Divná logka.

R^

0/0
2.6.2009 18:16

Buckingham

Re: Divná logka.

Přesně!

0/0
3.6.2009 12:35

B.Walsh

Ten člověk

je možná vzdělaný a o Západu něco ví, ale jeho myšlení se nachází někde v našem středověku. Rv

0/0
1.6.2009 18:48

Fanatic.Dz

Re: Ten člověk

Tak to jsi značně přestřelil. Takovejch blbů tu najdeš spoustu, akurát nemaj tu moc. :-)

0/0
2.6.2009 18:17

Pavel Kucera

stupido

Ja se vyjadruji pouze k tomu, ze to, ze MfDnes prinasi pohled z druhe strany neznamena, ze se jedna o propagandu.

Takze stupidita muze byt maximalne u Tebe :).

Mééééé.

0/0
1.6.2009 13:07

Pavel Kucera

Re: stupido

tohle mela byt reakce na prispevek jineho diskutujiciho :)

0/0
1.6.2009 13:10

suchar

1947

tak proč na ten palestinský stát v 47 nepřistoupili? radši začali okoloní spřátelené arabské státy válčit

0/0
30.5.2009 20:36

Terrurek

Re: 1947

dyť ti to tam říká

0/0
31.5.2009 0:56

rezjir

Re: 1947

Poslyšte na rozdíl od Rezolucí Rady Bezpečnosti nejsou rezoluce oSN  výslovně závazné. Kdyby Amíci měli plnit všechny rezoluce valného shromáždění OSN, tak už snad nemají vlastní stát.

0/0
31.5.2009 6:44

Hrdý Budžes

Re: 1947

Tak proc se ted na nejake rezoluce odvolavaji, kdyz jine respektovat nechteji?

0/0
31.5.2009 9:09

rasta_vesta

Re: 1947

to vam nedojde ;-D hamas a komunismus zhnije s tatickem stalinem R^;-D;-D

0/0
31.5.2009 19:19

Hrdý Budžes

Re: 1947

Hamas stat nechce ani dnes, protoze pokud by ho chtel, musel by pristoupit na rozdeleni Palestiny a existenci Izraele, takze radsi drzi sve obyvatele v Gaze jako rukojmi.

0/0
31.5.2009 9:10

mimouch

Re: 1947

Protože v té době na něj neměl kdo přistoupit. Arabové žijící na území planovaného arabského státu nebyli nijak sjednocení, neměli žádnou vizi. Povětšinou přišli z okolních zemí za prací. Na druhou stranu okolní arabské země chtěly z dělícího se mandátu utrhnout co nejvíc a každý zde měl své zájmy. Prvním krokem ale bylo zabránit vzniku Izraele a k tomu se sjednotili i ty, kdo historicky nejlepší vztahy neměli - Egypt, dnešní Jordánsko, Sýrie.

Nicméně ten arabský vstát vznikl, i když díky válce o nezávislost r.48 na území menším, než jak jej plánovala OSN. Vznikly dokonce státy dva, jakkoliv ne samostatné - jednu část (Západní břeh) obsadilo Jordánsko a druhou (pásmo Gazy) Egypt.

Takže vinit Izrael z toho, že díky němu nemají Palestinci (mimochodem toto víceméně marketingové označení začal používat až v 60. letech Arafat) svůj stát je poněkud zjednodušené vidění problému.

0/0
31.5.2009 10:05

Fanatic.Dz

Re: 1947

R^

0/0
2.6.2009 18:19

Fanatic.Dz

Re: 1947

No problém byl v závazcích které poskytla lize arabských států během válečných let britská vláda. Zavázala se v případě podpory místního arabského obyvatelstva na mandatorním britském území vytvořit po válce jejich samostatný stát. No nestalo se. Zatímco vznikl stát Izrael mezi jinými i díky tomu, že židovští přistěhovalci nedodrželi snad jedinou z podmínek, za kterých se směli na tato území nastěhovat.

-

Pravdou taky je že většinu pozemků vykoupili od původních obyvatel - pravda že část těchto prodejů byla vynucena teroristickými metodami atd apod .....

0/0
2.6.2009 18:22

Fanatic.Dz

Re: 1947

Respektive tyto závazky byly poskytnuty představitelům států sdruženým následně od roku 45 právě do ligy arabských států.

0/0
2.6.2009 18:26

mimouch

Re: 1947

Britové slíbili Arabům vznik arabského státu ještě mnohem dřív. Tuším někdy v roce 1916, potřebovali totiž, aby Arabové bojovali proti Turkům, vyhnali je a oni si mohli tehdejší Palestinu vzít pod správu jako mandátní území. Ale hned potom slíbili židům vznik židovského státu na tom samém území (Balfourova deklarace). Takže s trochou nadsázky můžeme říci, že to tam nejvíc potlapali Britové ;-D

0/0
2.6.2009 18:37

rasta_vesta

jen v cesku

 kdo to kdysi prohlasil ;-Dkdo nejde s nami jde proti nam R^;-D

0/0
30.5.2009 19:56

vojtexx

Re: jen v cesku

mě se zdá, že jako první to řekl Ježíš Kristus....četl jsi bibli?

0/0
4.6.2009 0:45

rasta_vesta

Re: jen v cesku

Jezis nenapsal bibli.

0/0
4.6.2009 2:40

the big dick

Ty jeho názory maj něco do sebe

R^ Souhlasím, kdo má právo soudit jiný? Každej má přeci právo na obranu a samozřejmě i následnou odpověď všemy prostředky. Až Bůh si je proseje.R^ I spojenci dělali svinstva během druhý světový války, Nagasaki, Hiroshima a podobně. Mě jen není jasný, jak o ty území přišli, že by v regulérní válce? Tak proč pořád naříkaj. Ať se vzpamatujou a jedou vod začátku...

0/0
30.5.2009 19:45

rasta_vesta

Re: Ty jeho názory maj něco do sebeChálid Mišal,

0/0
30.5.2009 19:52

levicový intelektuál

Re: Ty jeho názory maj něco do sebe

No o to právě jde.My můžeme všechno a  co udělá Izrael je válečný zločin.

0/0
30.5.2009 19:52

komentator-1

Re: Ty jeho názory maj něco do sebe

právo na odpověď  všemi prostředky? S tím ale přece není možno souhlasit! Útoky 11.9. v New Yorku Vám příjdou v pořádku?

Nechci se pouštět do flame o atomové bombě v Hirošimě a Nagasaki a o propagandě, kterou nás krmili komunisti 40 let, že ji chtěli američané jenom vyzkoušet. Při dobývání ostrova Okinawa padlo několik desítek tisíc amerických vojáků. Podle tehdejších zpravodajců se ztráty při dobývání vlastních Japonských ostrovů mělý blížit milionu mrtvých Američanů a x milionů mrtvých Japonců. To byl primární důvod pro použití bomb, zastrašení japonska a to se podařilo.

0/0
1.6.2009 8:31

neurol23

Re: Ty jeho názory maj něco do sebe

presne tak. shozeni atomovych bomb na hiroshimu a nagasaki bylo primou pricinou rychleho ukonceni valky v pacifiku a zabranilo tak mnohem vetsim obetem na zivotech, jak vojaku usa, tak obyvatel japonska

0/0
4.6.2009 13:49

edelcacao

šéf mamlasu utekl hrobníkovi z lopaty

;-D

0/0
30.5.2009 17:50

rasta_vesta

Re: šéf mamlasu utekl hrobníkovi z lopaty

posli jim  podporuj

0/0
30.5.2009 19:23

oskie98

Demagogie

Ubohá demagogie šéfa Hamasu. Naštěstí už mu to většina lidí nebaští.

0/0
30.5.2009 17:35

rasta_vesta

Re: Demagogie

jedinej demagog je ten co napsal tuhle ubohost , i fotky tam prilepil, je za tu hloupost p form;acenej

0/0
30.5.2009 17:50

Pavel Kucera

Re: Demagogie

Coze?? Demagogie, ze je verne pretlumoceni nazoru prosti-strany? Tobe je asi 5, ze? Jinak Tvoji debilitu nelze vysvetlit.

0/0
31.5.2009 10:54

hnedka_zdrapana

hmm

Rozumne nazory, at si mistni socani jakkoliv vyrvavaji R^:-P

0/0
30.5.2009 17:22

Svezi Vetrik

Re: hmm

R^

0/0
30.5.2009 19:36

Bozi Trest

Jsme proti tem, kdo jsou proti nam?

Tak trochu vyrok svate inkvizice .... stejne uhorite;-D

0/0
30.5.2009 15:47

Viktor-Č

Otázka číslo jedna

Teď by ze všeho nejzajímavější bylo vědět, kdo tohle svinstvo protlačil - protože od člověka který zařizuje prezentaci teroristům se můžeme nadít všelijakých věcí. 

0/0
30.5.2009 15:22

davidos83

mazec

Izreal by měl tohodle parchanta sejmout, stejně jako Jasína.

připomíná mi toho magora z Talibanu, kterýho se ptali ještě před 2001 proč zabíjejí lidi na fotbalovym stadionu, že je to špatný.A on odpověděl, ať dá západ Talibanu peníze a oni za ně postaví vězení, aby nemuseli popravovat na fotbalovym stadionu.

0/0
30.5.2009 15:05

Bozi Trest

Re: mazec

To byla ciste ekonomicka vyzva ... zcela opodstatnena! Zaplaceni sberacu hlav vyslo daleko levnejiR^

0/0
30.5.2009 15:49

mimouch

Bez boje není utrpení....

Jinými slovy: Bez boje není utrpení a bez utrpení nejsou peníze od mezinárodního společenství... Životní úroveň okupovaným Palestincům může závidět Egypt, Jordánsko, Sýrie i Libanon dohromady. O tom, jak na tom profituje pan Mišál, stejně jako na tom profitoval nositel Nobelovy ceny míru Arafat a jeho věrní si nedovedeme ani představit. Kdyby Palestinci přestali vést svůj boj, do kterého je tlačí právě Mišal a jemu podobní, mohla by nastat situace, kdy by opravdu měli vlastní stát a byli by v řiti, protože by se o sebe nedokázali sami postarat...:-/

0/0
30.5.2009 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.