Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalousek se definitivně rozhodl, po sjezdu opustí KDU-ČSL

Exministr financí Miroslav Kalousek oznámil svůj odchod z KDU-ČSL po jejím sjezdu. Členům strany ho avizoval v předsjezdové diskusi na lidoveckých webových stránkách a potvrdil to i MF DNES. Předseda strany Jiří Čunek jeho krok vítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Si0

Když už se tady Lžidnes otírá o lidovecké diskusní stránky,

tak doporučuji zde diskutujícím, ať tam zavítají a poučí se. Tak slušně vedenou diskusi bych si tady přál. Neříkám, že je vrcholem ideálu, kdo hledá, pár invektiv tam taky najde, ale kdyby to tady na diskusi bylo tak, jak je tam, budu hodně spokojený.

0/0
29.5.2009 14:27

papazian

Proč čekaž až po sjezdu, teatrální představení?

Z mého pohledu dost trapné ukončení angažmá v KDU-ČSL..., když už je rozhodnutý odejít, tak na co čeká? To očekává, že ho bude někdo přemlouvat, aby zůstal? Jen ať jde, žádná škoda.

0/0
28.5.2009 23:16

brnl

Tak to je pro ty křestany opravdu dobrá zpráva

Ten Kalúsek je pro ty křesťany stejně trapné břemeno jako byl pro ČSSD súdruh Kavan alias KATO nebo jako by byl pro ODS třeba súdruh Kožený, kdyby ho ve straně měli.

Súdruh Kalúsek ten má s těmi křesťany snad společného akorát to že oni do kostelních pokladniček peníze strkají a tenhle v mladistvém věku nejspíš ty pokladničky vykrádal. Jak jinak by se tenhle k těm křesťanům dostal to si opravdu představit nedovedu. :-)

0/0
28.5.2009 22:30

Gaspaccho

Re: Tak to je pro ty křestany opravdu dobrá zpráva

Myslite, ze jste vtipny?

0/0
29.5.2009 0:17

Usmolená štětina

Padák a ven!

Kalousku, sbalte svůj korupční zlatý padák a vypadněte! Obyčejným lidem, živícím se svou prací, chybět nebudete.

0/0
28.5.2009 22:24

2mmmm_2

Bratr proti bratru...

0/0
28.5.2009 22:23

yaack

ten je odepsanej

tenhle neúplatnej poctivej rádoby seriozní pán (na jeho ochotu vládnout s KSČ se asi také rychle zapomnělo..) je odepsanej, snaží se v té bídě po rozchodu s vlastní stranou, vytřískat ještě, co se dá, ale skončí někde na smetišti dějin

0/0
28.5.2009 21:40

Radek_68

jeden z mála

Kalousek byl jeden z mála politiků, kteří projevili trochu soudnosti v souvislosti s ekonomickým vývojem. Poslední Mohykán mezi lidovci...

0/0
28.5.2009 21:18

rentier

Re: jeden z mála

Taky t dostal těma jeho kecama?

0/0
28.5.2009 21:57

Usmolená štětina

Re: jeden z mála

Soudnost a Kalousek? Myslíš to jak ještě před Vánocemi netušil, že přijde ekonomická krize?;-D:-):-/;-(

0/0
28.5.2009 22:26

Gaspaccho

Re: jeden z mála

Nejlepsi, co v te dobe mohl proti krizi udelat bylo prave oficialne se tvarit, ze zadna neni. Vzdyt pulka krize je strach. Navic mel v mnoha ohledech pravdu...

0/0
29.5.2009 0:19

slatiňanský

Re: jeden z mála

A jeden z nejlepších ministrů financí, jaké jsme kdy měli. Zvláště ve srovnání s prolhaným Sobotkou vyznívá jako velikán.

0/0
30.5.2009 10:10

Eadem_Semper2

věřím, že mu lidovečtí ogaři na Valašsku dají co proto

pštrosí vejce na něj.

kalousku jdi už nikdo tě postrádat nebude Rv

0/0
28.5.2009 21:14

anonymm

Velká škoda

Kalousek jako jeden z mála ministrů financi dokázal hospodařit jen s polovičním deficitem asi přes 30 mld Kč, nyní vláda plánuje shodek přes 200 mld korun, nedá se to moc srovnávat, situce jsou jiné a z roku na rok 6-7 násobný skok hovoří o tom, jaký byl Kalousek dobrý ministr.

0/0
28.5.2009 21:04

Usmolená štětina

Re: Velká škoda

Hele, zkus komentovat něco, čemu aspoň trochu rozumíš. Co třeba chutná tvým králíkům...:-)

0/0
28.5.2009 22:29

brnl

Re: Velká škoda

To je demagogie na ntou.

Ono se to hospodaří s nízkým deficitem když jede ekonomika zrovna na doraz. Ten deficit o kterém se teď mluví to není deficit nové vlády to je deficit na který zcela jasně založil Kalúsek.

Kalúsek ten už nám tady lže 8 let, když šel dělat ministra do vlády Špidly tak tvrdil že tam jde jen a jen proto že ta vláda chce reformovat státní finance a deficity zastavit, potom šel znovu do vlády Topolánka a znovu lhal o reformě veřejných financí a zastavení deficitů, jak se ukazuje nereformoval nic a deficity pokračují zcela stejné jako byly.  :-© 

0/0
28.5.2009 22:36

Pivník

K zamyšlení

Ano i tento krok starého politického harcovníka p. Kalouska je k zamyšlení! A není sám, kdo opouští rodnou stranu! Ovšem toto platí i o stranách ostatních! Jak se říká, ryba začíná smrdět od hlavy. Mám za to, že toto  pořekadlo v naší politické scéně začíná být aktuální! V stávajících politických stranách a seskupeních se asi ledy nepohnou. Pak je to na nás na voličích, koho katapultovat do popředí! Ovšem, je koho?

0/0
28.5.2009 20:47

iDaddy

Kalousek může klidně vstoupit do jiné

pravicové strany. Třeba KSČM - se kterou a ČSSD chtěl pohodlně vládnout!

Tak hurá, do toho.....;-D;-D

0/0
28.5.2009 19:33

Eadem_Semper2

Re: Kalousek může klidně vstoupit do jiné

R^ Volím lidovce, ale bez kalouse a s Čunkem

0/0
28.5.2009 21:15

chachris

Hmmm ...

Kalousku, máš smůlu, tvoje paktování s Paroubkem a komunisty je nezapomenutelné ... :-©

0/0
28.5.2009 19:09

mirni

Re: Hmmm ...

ale vazeny  Kalouskovi je to uplne jedno ten uz se v soucasnosti domlouva s ODS o koalici -.... on je take tim ktery dokaze rychle prevleknout kabatek.

0/0
28.5.2009 19:28

TurboFrank

No nic, Mirek založí novou stranu.

Stranu notorických alkoholiků.

0/0
28.5.2009 19:08

babacek

Re: No nic, Mirek založí novou stranu.

Tak to když se člověk podívá kolem sebe tak to bude silná strana. ;-D

0/0
29.5.2009 7:34

forhend

To je jeden z největších převlékačů. Za kariéru by

prodal vlastní matku za korunu...Je mi z něj na :-©

0/0
28.5.2009 18:57

chest.rockwell

Kalousek i KDU budou nevolitelní

Myslíte, že někdo může volit stranu, která již předem deklarovala záměr utvořit koalici s ODS a z různých zdrojů je slyšet, že Kalousek pak novou stranu s ODS sloučí? ODS k sobě chce nalákat středové a křesťanské voliče. Přece jenom, sloučení ODS a KDS už si dnes moc lidí nepamatuje a rozkrádání majetku se s křesťanskou morálkou taky neslučuje, takže je třeba hledat další metody, jak přilákat věřící voliče. Kalousek tvrdil, že chce středopravicovou stranu, která tu chybí, přitom to bude jen hračka v rukou ODS. Lidé by se měli podívat spíš na neparlamentní strany. To, o čem Kalousek mluvil, nacházím u Věcí veřejným, případně u pár dalších proevropských demokratických stran. Jsou pro volný trh, minimum byrokracie, proti deficitním rozpočtům, na druhou stranu pro rodinu a spravedlivé řešení krize a pro rozšíření oblastí, v nichž by měl rozhodovat sám občan. Jejich program se mi docela líbí.

0/0
28.5.2009 18:05

gaDzin

Re: Kalousek i KDU budou nevolitelní

to jo programy maji pekny, jen mi neni jasny, jak je, i kdyz by se dostali do parlamentu chteji prosadit. Jedinou moznost vidim, ze by byli v koalici s ods, to by pak bylo jiny kafe nez koalice s krestanama a zelenyma, myslim ze dneska by byli schvaleny potrebny reformy, stejne jako je tomu na Slovensku, kde jak vidno reformy zabrali. A kdo z nich tezi, kdo je nerusi? Ano socialni demokrat Fico neb vi, ze zrusenim by zhorsil ekonomickou situaci Slovenska. Sam by ovsem takove reformy neprotlacil neb si je vedom, ze uz by pak premierem nebyl a navic by na vytvoreni takovych reforem nemel lidi.

0/0
28.5.2009 18:12

TurboFrank

Re: Kalousek i KDU budou nevolitelní

Správně je "reformy zabraly", troubo. Jak vidno pitomci jsou všude, nejen mezi soc.dem.

0/0
28.5.2009 18:54

pip

Re: Kalousek i KDU budou nevolitelní

Neparlamentní strany když se dostanou ke korytům tak se začnou hadat a štěpit, viz Zelení.

0/0
28.5.2009 18:17

Chytracisko

Re: Kalousek i KDU budou nevolitelní

Rozkrádání majetku se sice neslučuje s křesťanskou morálkou, ale křesťané kradou taky jak straky.

ODSácí kradou taky jak straky, ale jistě se rozkrádání neslučuje s ODSáckou morálkou.

Ono je to totiž prašť jak uhoď. Nikdo se k tomu nehlásí, ale všichni to dělaj :-©

0/0
28.5.2009 18:51

Eadem_Semper2

Re: Kalousek i KDU budou nevolitelní

"křestané kradou jako straky" ? Kromě Kalóska  a Šustra 8-onikoho takového neznám, lidovci jsou široko daleko nejslušnější partají.

0/0
28.5.2009 21:12

kadet

Chápu a souhlasím

Pan Kalousek je jedním z mála politiků, který když něco říká, tak tomu rozumím a musím mu dát za pravdu. (Ať je jeho minulost jaká chce). To o panu Čunkovi říct nemůžu. Doufám též, že konečně se po 20 letech  KDU-ČSL nedostane do parlamentu. V této straně nejsou žádní křesťané a slušní lidé, protože ti v této straně nemůžou vydržet.

0/0
28.5.2009 17:49

pip

Re: Chápu a souhlasím

V ktere straně jsou slušní lidé?

0/0
28.5.2009 18:04

gaDzin

Re: Chápu a souhlasím

slusni lide nejsou v zadne strane

0/0
28.5.2009 18:05

gaDzin

Re: Chápu a souhlasím

Ano souhlasim pan Kalousek opravdu dokaze rozumne vec vysvetlit a to predevsim z toho duvodu, ze tem vecem rozumi. Ne jako vetsina politiku, co maj nazor na vsechno, ale nemaj o tom ani paru a potom se to snazi komentovat, jenze jak kdyz o tom nic nevedi, takze spustej ruzny nauceny omacky okolo, takze nic nevi nejen dotycny politik, ale ani posluchaci

0/0
28.5.2009 18:04

masoreti

Re: Chápu a souhlasím

mimochodem, kalousek to zřejmě odkoukal od krista, ten byl mistr řečník. to jednoduché přiblížení problémů, jak vysvětluje třeba nesmyslnost argumentu, že při šrotovném stát vydělá na dph, kalousek oponuje - "nesmysl, koupí si auto, ale nekoupí almaru, a neodvede z ní dph", to si myslím, že pochopí kdokoliv, i člověk bez ekonomického vzdělání. kristus to dělal podobně, neutápěl se v množství slov, ale jednoduše a logicky na známých věcech popsal věci neznámé.

0/0
28.5.2009 19:27

iDaddy

Štěstí, že jste nerozuměl Hitlerovi, pak byste

ho asi taky volil, co???

Stalin také mluvil srozumitelně.;-D;-D

0/0
28.5.2009 19:35

kadet

Re: Štěstí, že jste nerozuměl Hitlerovi, pak byste

Ne ne, s Kalouskovými názory se ztotožňuji a jako ministr financí byl jednička

0/0
28.5.2009 20:51

pecuchet

val, val a už se nevracaj

;-€ Rv

0/0
28.5.2009 17:39

jelito.mutak

ti si maji co vycitat

zlodeji jeden jak druhej:-© bratri a sestry;-D;-D

to vis ze jo, Mirku - jsi .. (sakra tenhle smajlik tu chybi8-o) ..jednicka;-D

0/0
28.5.2009 17:35

bryann

po odchodu Kalouskova křidla

bude KUD-ČSL pro pravicoveho konzervativniho voliče definitivně  nevolitelná. Na druhou stranu se z ní stane soft verze čssd, což muže ubrat Paroubkovi procenta

0/0
28.5.2009 17:32

pecuchet

Re: po odchodu Kalouskova křidla

A také snazší cesta pro KDU-ČSl a ČSSD domluvit se.

0/0
28.5.2009 17:40

Stein-X

Re: po odchodu Kalouskova křidla

Prave, ze s liberalem Kalouskem je pro konzervativce nevolitelna.

0/0
28.5.2009 17:42

bryann

Re: po odchodu Kalouskova křidla

tak to je for dne ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.5.2009 17:54

Fanatic.Dz

A víte někdo co tím chtěl básník říct?

"Já to jeho rozhodnutí vítám, je to jeho přirozená reakce, že se mu nepodařilo změnit KDU-ČSL na liberální stranu," uvedl Čunek.

0/0
28.5.2009 17:18

tučňák v exilu

Re: A víte někdo co tím chtěl básník říct?

No Čunek a "tvrdé jádro" zřejmě úplně nejvíc chtějí teokracii Íránského stříhu :-)

0/0
28.5.2009 17:25

Nick99

Škoda ho..

Kalousek se na ministerstvu financí slušně osvědčil.. Měli ho tam nechat..

0/0
28.5.2009 17:15

zdeseny obcan

Re: Škoda ho..

Osvedcil cim? Ze si zaplatil PR kampan jakoy je pasak?

0/0
28.5.2009 17:17

Fanatic.Dz

Re: Škoda ho..

Jmenuj někoho kdo se osvědčil lépe.

0/0
28.5.2009 17:18

tučňák v exilu

Re: Škoda ho..

Hledat jména v archivech vlád Rakousko-Uherska se mi nechce ;)

0/0
28.5.2009 17:28

gaDzin

Re: Škoda ho..

asi bych hledal az (ci uz?)  v dobe vlady Karla IV

0/0
28.5.2009 18:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.