- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nema ve městě co dělat!!! Milijardové odškodné pozústalim po obětech tramvajoveho lobi!!! Děti za blbost svojich rodiču a prarodiču nemohou* Chran me si je jako oko v hlavě, před tou línou žebrotou, co misto si vozit prdel za svoje, bude posedavat na sedačkach život dětem beroucí mhd Dítě je dítě a na zebře se múže splést!!!
Ehm, ale 95% dětí ve městě přejedou auta... A z toho je nadpoloviční většina dětí, co to zavinila, tedy se spletla... Za poslední dva roky přejela tramvaj v Praze 1 dítě. Celkem za stejné dva roky auta přejela 36 lidí. Přejela myšleno definitivně...
Dementi prostě budou rozdrceni.
Pozor Tram je v tomto pripade zavadejici a nebezpecne, prednost by museli mit i auta nebo naopak by v tomto pripade chodci nemeli vubec prednost. Oboji je nestastne reseni, pokud auto da prednost, musi dat i prednost tram jedouci za nim a to s tim, ze tram musi pocitat s brzdnou drahou auta, ktera je nizsi... v prvnim pripade, by chodci vstupovali primo pod auta... polozme si vsak otazku, jak ovlivnila socasna situace nehodovost na techto prechodech? Ridici tram i aut vedi o prechodech a davaji si pozor, chodci to az na vyjimky vedi take a medializace pomuze tuto problematiku uvest v povedomi...
Zakon je nestastny, ale trvat na jeho duslednem dodrzovani je nesmysl a hazard, ktery naopak riziko zvysuje...
Kazdopadne by v takovych ulicich melo byt omezeni na 30km/h jak pro auta, tak pro tram, srozumitelne znaceni prechodu vc. napisu na vozovce... kde to jde pri rekonstrukci trati a vozovky pocitat treba s omezenim provozu IAD, ...
Při třicetikilometrové rychlosti je brzdná dráha tramvaje zhruba 20 metrů (auta 12 m), při 50 kilometrové rychlosti je brzdná dráha tramvaje zhruba 40 metrů.
Dále je potřeba si uvědomit, že ve chvíli, kdy řidič tramvaje dupne na brzdu, poskládá se mu na sebe ve voze klidně i 70 - 80 lodí, často důchodového věku, pro které může mít taková situace celkem fatální následky.
Dále si představte plynulost provozu v pražských ulicích, když bude tramvaj dávat každých 50 metrů přednost chodcům (ano, leckde jsou přechody rozmístěny zcela zbytečně po 50 metrech).
Je nutné si říct, že na všechny situace nelze použít jedno univerzální řešení, ovšem je potřeba přihlédnout ke konkrétní dopravní situaci v daném místě a podle toho se rozhodnout jakou variantu zvolit. Přednost chodce před tramvají však v žádném případě ne. To nefunguje v žádném evropském státě.
... dnes se diskutuje vyhradne o vajickach...
Z článku vyplývá, že by byly zebry jen ke kolejím a pak nápis POZOR TRAM. To je ale ještě nebezpečnější řešení než zrušení přechodu úplně, protože v Praze máme 200 přechodů, kde po kolejích jezdí i auta. Tudíž, pak by ta auta, co jedou po kolejích, jela také tam, kde zebra nebude a chodci jim museli dávat přednost. Což by si ale nemuseli uvědomit, když tam bude jen nápis POZOR TRAM.
http://subrt.blog.idnes.cz/c/84603/Jak-je-to-s-prechody-pres-tramvajove-trate-v-Praze.html