Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velké téma této země: vejce a já

Vajíčkových atentátů na předsedu sociální demokracie přibývá a pan předseda je z toho nervózní. To lze pochopit. Pokud by na mě hodil vajíčko někdo jednou, byla by to žertovná historka do kavárny. Jakmile by se to stalo několikrát, propadl bych fobii, hned jak bych viděl někoho s rukou v kapse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matysek-k

Hezky napsáno

R^

0/0
3.6.2009 13:59

suchar

a co v ČEsku

http://volby.kategorie.cz/

0/0
3.6.2009 13:35

Woodward

pomněte, že stojí psáno:

kdo do tebe paroubkem, ty do něho vejcem:-P

0/0
2.6.2009 15:52

Thaken

Re: pomněte, že stojí psáno:

.. jojo, co bylo dřív? ČSSD nebo vejce? Hm, nevim nevim ;-D

0/0
2.6.2009 22:25

datlik5

jdeme všichni sborem.....

Začal házet jeden a další aby náhodou nezůstali pozadu se hned připojili.Bodejť ne, vždyť je to anonymita davu a v něm se to přece jen líp machruje.

0/0
2.6.2009 15:14

vovov

Návrh

Doporučuji všem, kteří podporují násilí v podobě útoků na představitele ČSSD, aby si přečetli vyjádření prezidenta republiky a někdejšího svého zbožňovaného předsedy ODS profesora Václava Klause. ..... To, co se děje na mítincích legální politické strany je skutečně ohrožením demokracie a svobody v této republice !!

0/0
2.6.2009 13:29

Woodward

Re: Návrh

hm, mě se egg-throwing líbí jako pěknej lidovej obyčej, ale uko ješita na hradě mi může bejt ukradenej. co s tím uděláš?:-P

0/0
2.6.2009 15:16

dleParoubkajsempolitickystupidni

"Boty, šaty, košile, to oblečení něco stojí."

A žádná ODS mne o to nepřipraví. Jen já mám vyšší poslání, mne budou poslouchat i marťani. My, kteří jsme elita národa, tvrdě zatočíme se všemi odpadlíky, kteří se opováží něco ceknout proti vládnoucí ČSSD.

0/0
2.6.2009 8:29

neverend

Paráda.

Paráda, Jandourek, velmi výstižné a trefné.R^R^R^

0/0
1.6.2009 22:08

mlsoun

Trefa !!!

Ze všech článků a komentářů k Paroubkovi a vajíčkům je tento zdaleka nejlepší a nejvýstižnější......R^R^R^

0/0
1.6.2009 19:47

Fajlum Bum

ČSSD vyhraje volby

Protože už přesně ví, jak na to:

http://www.youtube.com/watch?v=7xZW0FLwJM4&feature=related

0/0
1.6.2009 18:27

mlsoun

Re: ČSSD vyhraje volby

;-D

0/0
1.6.2009 20:08

Woodward

Re: ČSSD vyhraje volby

je to neuvěřitelný, že tohle běželo v televizi za hlubokýho totáče;-D

0/0
2.6.2009 15:18

Fanatic.Dz

Jirka na Mirka a Mirek na Jirku

A o co že to jde v této přehazované? No přeci o pozornost médií. Obzvláště před volbami k nezaplacení. To takhle zbantujete nějakého druhotného funkču z okresu a domluvíte s ním jedno vejce pro média .... a huž to jede.ˇ

-

Mediální masáž na 14 dní: ČSSD obviňuje ODS, ODS obvinění odmítá, ODS obviňuje ČSSD a ČSSD obvinění odmítá. Následně obviňují ODS i ČSSD politicky stupidní voliče a ti to odmítají. Vše se vrací na začátek a jede se znova. Tvrdík piští blahem, redaktoři iDnes piští blahem, Paroubek piští blahem nakonec i ten Topolánek zajuchá až si přečte předvolební průzkum. Takže jak to je?

-

Vlk se nažral a koza zůstala celá? Škoda jen , že tento princip nedokáží politici uplatnit při porcování medvěda.

0/0
1.6.2009 16:56

Lotras

Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí historickou nebo kulturní památku, hrob nebo jiné pietní místo anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, 8-oshromáždění 8-onebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny.

A zde je důkaz, že je vše zorganizované: http://www.facebook.com/group.php?gid=75695983314

0/0
1.6.2009 1:05

krabi

Re: Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

vy chcete organizovaného výtržníka jyrku rovnou zavřít ? 8-o;-DRv

0/0
1.6.2009 15:22

Fanatic.Dz

Re: Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

;-D

0/0
1.6.2009 16:45

Woodward

Re: Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

já bych ho zavřel i bez pargrafu. čistě preventivně. jako se zavíraj viry do trezoru;-D

0/0
2.6.2009 15:20

mlsoun

Re: Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

Jenže on je to podle platné legislativy přestupek....

0/0
1.6.2009 19:48

Woodward

Re: Zákon zní jasně § 202 Výtržnictví

já myslím, že když se paroubek natřásá v televizi, měl by to bejt přinejmenším trestnej čin veřejnýho ohrožení.

0/0
2.6.2009 15:31

mstuch

Ty vejce házeli

k r e t é ni a šmejdi a s jejich počínáním souhlasí zase jenom kreté ni,lemplové,šmejdi,tuneláři a zloději,kterým vyhovuje modré zlodějské vládnutí,které právě takové prosazuje a hájí na úkor slušných ,poctivých a pracovitých lidí.!!!! 

0/0
31.5.2009 20:35

Juras

Re: Ty vejce házeli

Nějak nadužíváš nadávek, ty slušný člověče. Kdybys nebyl zaslepený, došlo by ti, že ti "fašisti" házeli jenom vejce. Kdyby si Paroubek naštval nějaké primitivní levičáky, schytal by to dlažební kostkou. Dosáhl by stejného cíle, ale bolelo by to :-)

0/0
1.6.2009 0:14

Isabelle

Re: Ty vejce házeli

uvedomujes si co bylo hazeno ?

0/0
1.6.2009 0:38

akwx222

Re: Ty vejce házeli

Slušní lidé se takovým způsobem jako vy nevyjadřují!  Paroubek oslovuje vám podobné lidi. Všiml jste si , je jste si s panem paroubkem podobní v argumantaci. Pan Paroubek poslouchá jen sám sebe a vajíčka jsou ještě tak jediný způsob, který pochopí (možná). Přeji vám hezký den bez nenávisti!

0/0
1.6.2009 10:46

Fanatic.Dz

Re: Ty vejce házeli

Slušní a pracovití by jen stěží zastávali funkci náměstka RaJ. ;-D

0/0
1.6.2009 16:46

macanacy

Re: Ty vejce házeli

plně souhlasím se vším...dodal bych jen,že studenti v roce 1989 měli holé ruce...zřejmě měli lepší myšlení než tito výrostci.

0/0
2.6.2009 18:31

Míchall

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuj

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuje nesplnitelné, zneužívá lidský  sklon užít si hned ať to stojí co to stojí,skryté gemblerství, rozhazovat, mrhat, jistě počítá, že se to brzy obrátí proti němu. Chvíli se lichvář či putikář a kořalkář může stavět do role chudáka, on se tak snažil, vyhověl všem průzkumům a sklonům pokleslým. odplata však přijde. Ubozí netuší, že zaplatí nejen dluh, úroky, penále, ale i sladkou vteřinu msty....BÝT PAROUBEK CHLAP,ŠEL BY DOLŮ Z TRIBŮNY MEZI LID I S MIKROFONEM,KONEČNĚ HÁZENÍ BYLA POPTÁVKA PO BLIŽŠÍM FYZIČTĚJŠÍM KONTAKTU, TŘEBA NEŠIKOVNÁ ALE JEN JAKO PUTIKÁŘ KDYŽ OŽERE LID  SI VOLAL POLDY...TAK VYMETE I S VĚRNÝMI, AŽ JEJICH" PRANÍ TRENEK" NEBUDE POTŘEBOVAT.

0/0
31.5.2009 20:29

radkus

Nechápou...

Ne nechápou, protože to pochopit nechtějí a navíc jsou ovlivněni mediálním výplachem mozků, který u nás probíhá, že vše co je vlevo je špatné... Někdy se divím že za ně ČSSD a KSČM mají vůbec chuť bojovat, kdyby nechali ODS ať jim zavedou školné na které nebudou mít, tak jim nezbyde nic jiného, než začít chodit do práce a makat 8 a více hodin denně za pár korun poté by zjistili jak to v životě ve skutečnosti chodí a  dospěli by k úplně jiným názorům...

0/0
31.5.2009 13:22

Polička

Re: Nechápou...

Nemyslíš si, že oni studenti to mají v hlavě mnohdy lépe srovnané, než my starší? Oni mají možnost poznat svět, což nám bylo odepřeno, a asi nenaletí nějakým korytářům. Všimni si také, kolik studentů při škole tvrdě maká. Takže i o práci toho ví dost.

0/0
2.6.2009 9:52

Woodward

Re: Nechápou...

prokristapána, já jsem v tom bolševickým nesmyslu vyrost, takže VÍM o čem tady žvaníš. půl života jsem chodil do práce osm hodin denně za pár šupů, až jsem nakonec před těma hajzlama utek. jestli si myslíš, že komouši nebo čssd bojujou za něco jinýho než za koryta pro svoje bafuňáře, tak ses z ničeho nepoučil, a zasloužíš si shnít v tom bordelu, kterej tady vládnul čtyřicet let. jenže my ostatní si to nezasloužíme, takže teď zas koukej mazaqt ty, já už podruhý nikam nejdu!!    

0/0
2.6.2009 16:20

Muzzlinka

Re: Nechápou...

Hmm, a vám nevoní práce? Rv

Budete překvapen, mladí si práci hledají a těší se na ni.

Vám nevoní platit za svoje požitky? Rv

Mladí mají svou hrdost a chtějí se o sebe starat sami.

Ale jsetli skutečně věříte, že lze něco dostat zadarmo, pak zcela s jistotou mohu říci, že nechápete a jen jste si nechal vypláchnout mozek populismem ČSSD a KSČM, který s levicovou politikou také nemá nic společného (i když si tak říká).

0/0
2.6.2009 17:30

Pražák

Jednou to studentům dojde

Milá Vajíčková fronta dnes, k těm studentům:

a) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby platili i několik set tisíc školného za šest let studia na vysoké škole (vedle dalších plateb za kolej, menzy, učebnice atd.)?    (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

b) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby se jim šest let studia nezapočítávalo do důchodu?   (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

c) opravdu si myslíte, že studenti touží, aby - až dokončí v třiadvaceti letech školu -, dalších čtyřicet pět let vedle současného splácení školného povinně odváděli soukromým penzijním fondům  nemalé částky na důchod, bez záruk, že jednou nějaký důchod vůbec dostanou, že jim úspory nespolkne inflace, nerozkradou tuneláři, akcionáři, krize, společenské otřesy či měnové reformy?  (navrhuje ODS, ČSSD je proti) 

- Až to těm studentům dojde, co myslíte, po kom budou házet vejce?

0/0
31.5.2009 1:22

Bertiik

Re: Jednou to studentům dojde

Po Paroubkovi, po kom jiném? ;-D

0/0
31.5.2009 8:34

JTB

Re: Jednou to studentům dojde

Coby student vám velmi rád odpovím:

a) nechtějí, ale nic jiného jim nezbyde. Ostatně, byl by to i celkem prospěšný trend, pročistil by se už hodně znečištěný rybníček vysokých škol.

b) pokud někdo nepracuje, má holt smůlu. Většina vysokoškoláků v mém okolí pracuje minimálně na půl úvazku. Doba se změnila, víme? Vysokoškoláci se už dneska musejí ohánět...

c) očekávám, že budu pracovat minimálně do 70.

Smířil jsem se totiž, že nejsme zlatá generace. To byly všechny před námi, kterým létali pečení holubi do úst, i když byli tak nějak totalitně pohublí. Ale létali. Na dluh.

0/0
31.5.2009 14:05

Polička

Re: Jednou to studentům dojde

Tvůj názor plně sdílím.   I hodně  nás dělníků si uvědomilo, že to, co předvedla KSČSSD pro uspkojení své ješitnosti, poškodilo naší zemi, včetně ztrát prac. míst. Nebyl jsem volič pravice, ale nyní se jím stanu. došlo mi, že to co nabízí Paroubek a spol, nás dovede do p(Y)

0/0
2.6.2009 9:43

QT1

Re: Jednou to studentům dojde

ad a) Platí se i teď, bez školného, ale studium stojí hodně peněz. A je spousta lidí, co si platí vzdělání v zahraničí. Na to jim nikdo nepřispěje (půjčí jim tam na to), přesto si to platí, protože ví, že to je investice, která se jim v budoucnu větším příjmem vrátí.

ad b) Jestli někdo dnes nejde na vysokou školu, protože už teď počítá, že za 40 let bude mít důchod o pětistvoku nižší, tak to je mi ho líto. Ne kvůli důchodu, ale protože to je už ve dvaceti loser.

ad c) Radši si budu platit na důchod tam, kam chci já, s rizikem, že to sežere inflace nebo mi to socanské ku--vy znárodní, až prošustrují všechno. Ale je to pořád menší riziko, že teď budu platit jako mourovatej do průběžného důchodového systému a až přijdu do důchodu, tak tam nic nebude kvůli rozhazování nemakačenkům. Vždy v minulosti platilo, že o stáří se každý musí postarat, když je mladý. Zajímavé, že v Německu jsou důchodci (spořili si sami) bohatí a u nás a  chudí. Proč? Mimochodem, demografickým vývoj hovoří jasně :-/

0/0
2.6.2009 13:23

FoDa

Hmm..

Celý náš politický rybník je spíš jedna veliká a smradlavá žumpa, jeden šmejd vedle druhého, každý jeden z lenivě se tam povalujících kaprů má máslo na hlavě.

Je mně to fuk a nefandím nikomu z nich. Překvapuje mě ale, že na Jyrkovi vám tu vadí úplně všechno, kdežto u Myrka a dalších klidně přimhouříte oko a tolerujete jim všechny možné úlety. :-©

0/0
30.5.2009 12:15

parga

Balkán

Ano, těmi vejci jsme se přiblížili Balkánu a mladí ať nelžou, mstí se za ty jejich fet festy - politice rozumí jak koza petrželí. Zatím je živí máma a táta, starost mají jedině kde se zabaví a je jedno na čí úkor. A co týká tisku - většina tiskovin je v rukou členů modré strany - tedy podnikatelů. Bylo by s podivem, kdyby podporovali stranu, která omezuje jejich zlodějny. A úlohou tisku v žádném případě provokování lidí k anarchii - což naši pseudo novináři činí rádi - taky o čem by psali a pak, čím by se pak asi tak živili - rukama asi ne.

0/0
30.5.2009 11:50

Tondach

nadlidi mezi námi !

Ano ! Jsou jedinci fandící nějaké politické straně ! Jsou fanatici, fandící ODS a pro ty, jsou ti ostatní jen blbci !

0/0
30.5.2009 5:56

wertzu

Re: nadlidi mezi námi !

Ty se opravdu hodíš jen na střechu Tondach.(Y)

0/0
30.5.2009 14:55

danklar

Ty mladý dnes za nic nestojí,

pořád jsem čekal, kdo ho vezme dlažební kostkou mezi oči, marně.;-€Rv

0/0
30.5.2009 0:52

Tondach

Re: Ty mladý dnes za nic nestojí,

Mohls to přece vzít do svých rukou ! Sice by tu bylo v této chvíli možná stanné právo, ale to ti taky nic neříká ! A to je podle Zahradila ta politická vyspělost naší mládeže !

0/0
30.5.2009 6:03

Pavelpod22

Topolánek

Za nenávistnou kampaň na iDnes může Paroubek - to je panečku nášup, od modroptáka, co od začátku lžem korumpuje a podvádí :-))) . Kubice už holt není, takže modří soudruzi pojali kampaň NATVRDO, od vajec přes lhaní (např. o tom, kdo zadlužuje tuto zemi a jak) až pototalitní manipulaci "loajálních" net médií. Poprvé od roku 1989 musím říct - to je něco nového. Taková úroveň svinstva tu ještě nebyla.

Vysvětlení se nabízí jediné - ODS chce odratit voliče od toho, aby šli k volbám. Jedině tak má šanci, že se svým tvrdým naci jádrem "zvítězí". To je velká křožovatka našich "posametových dějin", národ si může vybrat. Já osobně k volbám půjdua volit budu - takže za mě osobně: hajzle topolánku, tohle svinstvo ti nevyšlo (Y) 8-o

0/0
30.5.2009 0:32

Pavelpod22

Re: Topolánek

..ale hranici jsi pro mne překročil už zcela nesmazatelně a na velmi dlouhou dobu (nechci říkat na vždy, to se špatně měří .-) ). ODS a jejich spřátelená média už pro mne nejsou stranou a médii demokratickými, ale stranou lhářů, mafiánů a podvodníků, kteří se neštítí ničeho. Klidně kvůli korytům vyvoláte občanskou válku, to je prostě zcela neodpustitelné. P. S.  Paroubka jsem nikdy nevolil, ale dnes to poprvé seriozně zvažuji .

0/0
30.5.2009 0:36

Juras

Re: Topolánek

Rád bych tě viděl, jak to topolánkovi říkáš do očí, srágoro.

0/0
1.6.2009 0:19

swiss111

Tak soudruzi a sousky, kdko voli jakekoliv soudruhy

se msti jeste svym detem.

0/0
29.5.2009 19:22

Pavelpod22

Re: Tak soudruzi a sousky, kdko voli jakekoliv soudruhy

Tak už toho Topolánka volit nebudeš :-))) ?

0/0
30.5.2009 0:27

mildaf

Žumpa + iDnes

Ano, tací Janďourkové  zařazují  iDnes na úroveň  Blesků, Šípů atd. Pardon, vlastně pod úroveň, vždyť iDnes se deklaruje jako "nejserióznější":-/

0/0
29.5.2009 17:21

Toman10

Je mf dnes pornočasopis?

Jandourku, vy jste deb.l. Mf dnes to výkvět novinářů běs.

0/0
29.5.2009 16:57

masculine

Pan Proubek není politik

je snad (pod)průměrným bývalým vedoucím z RaJ, politikem jistě ne. Rád přijímá pozitiva spojená s politikou, s negativy se ale neumí vypořádat, jak by se na vrcholného politika slušelo. Za jeho předsednictví ČSSD degenerovala v beztvarou kupu slizu bez vnitřní diskuse, bez alternativ, které by umožňovaly posun stranické politiky vpřed. Snad někdo namítne, že diktát je mnohdy dobrým prostředkem k prosazení velkolepých cílů, které zajistí i přes svou nepopulárnost trvalý růst pro příští vlády a třeba i další generace. Jenže diktát tohoto budižkničemu není zacílen na profit nás všech a našich potomků, ten je zacílen pouze na profit jeho vlastní bez ohledu na ostatní. Taková špína je začátkem konce demokracie, která si s populismem poradit neumí. Bojím se společně s panem Klausem, ale ne projevů odporu, spíše toho, že by takový populista, v jakého pan Paroubek v čele ČSSD vyrostl, mohl "demokraticky" vládnout podle vysněných pravidel našeho současného prezidenta.

0/0
29.5.2009 15:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.